Kirjaantumisen muistaminen

dsfxgh

Noin hienoa. Tännekin saatu tuo toiminto 16 vuoden jälkeen :)

Noh Irciin se saatiin 10 vuoden jälkeen

Vielä muutama asia kuntoon:

- Viestipuu mahdolliseksi esitystavaksi

- Laskutehtävä pois

- Estetään pääaihealueelle kirjoittaminen

- Korjataan bugi joka estää nimimerkissä erikoismerkit

- Korjataanbugi joka estää linkit

Niin alkaa täydellinen Suomi24 olemaan valmis :)

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä-sekoilet

      Mitä sä höpötät? Onhan tuo kirjaantumisen muistaminen toiminut iät ajat. Kaiken lisäksi se on koneen - siis oman tietokoneesi - ominaisuus.

      • kunhan.mainokset.pyörisi

        Jopa vitsin murjasit. LOL LOL


    • sekaisin.meni

      Ircin tuollainen ominaisuus riippuu ihan siitä mitä clientiä käytät esim. mIRC. Sekoitit ehkä IRC-Galleriaan?

      • Pahero

        Hei! Me olemme 2010 luvulla...Nykyisin IRC on lempinimi IRC Gallerialle... Se on vaan ikävä totuus että monesti sanan ALUPERÄ tarkoittaa muuta kuin nykyjään....

        Älä siis pane kehitystä vastaan.... Sanojen merkitykset muuttuu lempinimien myötä...


      • sekaisin.meni
        Pahero kirjoitti:

        Hei! Me olemme 2010 luvulla...Nykyisin IRC on lempinimi IRC Gallerialle... Se on vaan ikävä totuus että monesti sanan ALUPERÄ tarkoittaa muuta kuin nykyjään....

        Älä siis pane kehitystä vastaan.... Sanojen merkitykset muuttuu lempinimien myötä...

        :DD Vai että oikein NYKYJÄÄN :DD NYKYÄÄN kukaan ei edes käytä koko IRC-Galleriaa. "Älä siis pane kehitystä vastaan..." :DDD Suomi24:kin kehittyy, tulee uusia ominaisuuksia ja vanhoja poistuu, älä siis pane kehitystä vastaan :) Viestipuuta ei tule.


    • kunhan.mainokset.pyörisi

      Mitäs pelleilyä tämä on. Tulin tälle palstalle, veikin kirjauyumissivulle ilmoittaen että "Sivu vaatii kirjautumisen", hehhee ajattelin ja hain sivun uudelleen eikä vaatinutkaan enää kirjautumista.

    • ei.voi.ymmärtää.tätä

      Tämä "uusi" omituisuus, kirjautumisen muistaminen on todella outo. Näyttää siltä että jos kirjautuu Treffit-palveluun ja laittaa sen ruksin "Muista kirjautuminen", se ei tarkoitakaan muuta muistamista kuin vain Treffit-palvelussa.

      Eli kun kirjautuu Treffeihin, istunto katoaakin täällä keskustelufoorumilla ihan normaaliin tapaan. Kun sitten palaa treffeihin siellä se istunto on tallessa eikä tarvi kirjautumaan. Ja sitten jos menee keskustelufoorumille onkin sielläkin kirjautuneena.

      Eiks nää kaikki palvelut pitäis käyttäytyä samalla tavalla kirjautumisen kanssa????? Siis jos laittaa ruksin "muista kirjatuminen" jossain palvelussa, sama asetus pitää olla kaikissa muissakin voimassa!

      • ime.itteesi

        Saatanan vittupää, itse olet isoin ongelma täällä!!! Kyölä!


    • paska.mikä.paska

      Tyypillistä Suomi24 kuttaperkka-koodia mitä kaikki muukin, ei kunnolla testattu ja toimii vähän sinnepäin..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe