Huutokauppakeisari on ärsyttävä huijari !

Huijarimikähuijari

Jumavita kun ärsyttää tuon huutokauppakeisarin tapa kusettaa tietämättömiä mummoja, jotka saadakseen rahaa lääkkeisiin, myyvät antiikkiastijoita pilkkahintaan tuolle huijarille.

149

3412

Vastaukset

• Kerro myös se faktakin tai sua luullaan vikisijäksi.

• Jos ohjelmaan kysytäänkin julkkiksia, niin tavalliset pulliaiset tyrkyttävät itseään ohjelmaan. Onhan se rehvakasta kun saa näyttää kavereille kuinka osallistui ohjelmaan, vaikka sitten Aki nylkikin arvotavarat puoleen hintaan.
      Toinen tyrkkykansa on ostajat. Kuparipannu on se perinne, joka laittaa ostamaan liian korkealla hinnalla, koska tietää saavansa ruutuaikaa pari sekuntia.
      Toisaalta Akin huutokauppa on siitä reilu, että siellä voi tehdä löytyjä pienellä rahalla. Vain isomman keräilijäkunnan tavarat ovat hinnoiteltu korkeiksi jo ennakkotarjouksilla.
      Esimerkiksi se pitkä letukka meinasi jäädä tonnin hintaan, niin Aki nosti hinnan neljään tonniin, vaikka olikin prosenttimyynnillä kaupan.
      Mutta on Aki rehellinenkin. Eräs pariskunta myi perintökalleuksia muutamalla satasella, mutta Aki tietäen hinnan, tarjosi itse tavaroista pari tuhatta, ettei häntä luultaisi huijariksi.

• Kuvottava ukko,joutaisi tuo ohjelma jo pois ruudusta.Sääli vaimoa.

• Kusetus ahdistukseen auttaa syöminen.

• Myyjän markkinat! Ei keisari väkisin mitään osta. Jos hinta ei miellytä, Elä myy. Mikä tässä on se ongelma, reilua kaupankäyntiä.

• Ongelma on ahneus, se että toisella ei ole mitään häpyä. Naama pokalla ohjelman lopulla luettelee kuinka paljon on tullut voittoa. Voi tosin olla, että et ymmärrä vastauksestani mitään, moraali on sinulle vain jotain syötävää?

• Samaa mieltä mikä ongelma🤔! Ei oo pakko myydä eikä kattoo🤗! En mä kato sellasia ohjelmia joista en pidä vaihtaa kanavaa tai pistää kii!!!!😉!

• Tottakai jos suvun nuorisoa ei kiinnosta kuin 70-80 luvun krääsä mikä niin retroa ja umpipuu kalusteet ja arvotaulut sekä varsinkaan arvoastiat ei käy jos ei voi pestä koneessa?Mitään pöytähopeitakaan enään häälahjaksi kun tuo rahasumma pitää välttämättä laittaa lomaan jossa selfiet pääsee oikeuksiin.

• Hei oikeasti: Ei tavaraa kannata kerätä. Kyllä nuoriso on aivan oikeassa. Elämää pitää elää ja kokemuksia hankkia ennemmin kuin hopeita kiillottaa. Vaikka olen eläkeläinen en käsitä yhtään, että jotain kippokappoa tai taulua, kuollutta tavaraa, arvostetaan liikaa. Joistain ikivanhoista tauluista maksetaan tähtitieteellisiä summia. Itsekin olen pöljyyksissäni sijoittanut ns. arvotavaraan. Kun kuolen , ei taida kelvata kenellekään suvussa - päätyy huutokauppaan.

Mitä tulee keisarin hankintoihin, hänellehä se on elinkeino. Aina kun ottaa tavaraa vastaan, on olemassa riski, kun joskus vain ei saa arvioimaansa hintaa. Tavarathan lähtee just sillä hinnalla, mitä huutaja on valmis maksamaan. Pian loppuis elinkeino jos aina maksais sen mitä pyydetään. Hyvin monesti se kamojensa myyjä luulee niitä kolhiintuneita tavaroitaan arvokkaammiksi kuin ne oikeasti on. Varsinkin lasitavaraa on joka paikka pullollaan, kodit, kirppikset ja huutokaupat.

• Kommentti se on OLLUT hänen elinkeino, kyllä se nykyää käärii rahat ku joka jumalan ohjelmassa talentista matkailuohjelmaan... Ja kyllä välillä ärsyttää ku polkee hintoja, mutta niinku joku jo laitto, ei oo pakko ostaa ;)

• Kaikki ohjelmassa myyvät omalla vastuulla ja on omaa tyhmyyttä jos myy tuhannen euron tavarat satasella. Pakko ei ole ostaa eikä pakko ole myydä. Puhdasta liiketoimintaa: osta halvalla ja myy kalliilla, tosin tässä tapauksessa hinnan määrittelee huutava yleisö. Tietenkin tuossa kohtaa kannattaa saada tavara mahdollisimman halvalla hinnalla, ja kokemus on se mikä tuossa huutokauppamaailmassa on valttia. Tyhmä siis myy halvalla, viisas tarjoaa alhaista hintaa ja myy kalliimmalla.

• Minä ostan ja minä myyn, mutta myyn kaiken prosentin voitolla, se riittää mulle. Ostan satasella ja myyn kahdella.

• Ei tuossa mun laskuopin mukaan ole prosentin voitto.
      Mutta tuolla tavallahan se bisnes toimii. Turha huijareista on kitistä.

• ulkomailla-uuraisilla kirjoitti:

Minä ostan ja minä myyn, mutta myyn kaiken prosentin voitolla, se riittää mulle. Ostan satasella ja myyn kahdella.

Prosentin voitto ois jos ostaisit satasella ja myisit 101 eurolla.

Mutta käytetyn tavaran ostossa ja myynnissähän on nyrkkisääntönä tuo, että myydessä pitäisi saada kaksinkertainen hinta ostohontaan nähden.
      Kyseessä on kuitenkin liiketoiminta, ja voitosta maksetaan tietysti ensin verot, sitten vähennetään kulut, työntekijöiden palkat ja jotain pitäisi jäädä myös itse yrittäjällekin. Eihän tuo toiminta nyt mitään hyväntekeväisyyttä ole.

• Se olisi vaan ollut rasismia, jos olisi kerrottu koko tarina, mihin tuo "prosentin voitto" perustuu. Eli "ulkomailla_uuraisilla" kyllä laski ihan sen mukaisesti.

• Ei tuossa mitään kusetusta ole. Realismia. Tyhmä on jos myy kaiken pilkka hintaan.

• Nyt on noussut keisarilla kusi jo päähän. Olin katsomassa kesällä kirpparilla. Taitaa tosiaan vaan tehdä rahankeräysmatkoja, kun on jo niin stara. Niin kai kaikki tekis. ..Mutta kultainen Venla, menee pikkasen yli.

• Tismalleen samaa mieltä! Ärsyttää niin paljon jo tuo rahankeräys..! Kusi noussut päähän.. pari ensimmäistä kautta oli vielä hyviä mutta nyt riittää.

• kirppisfani kirjoitti:

Nyt on noussut keisarilla kusi jo päähän. Olin katsomassa kesällä kirpparilla. Taitaa tosiaan vaan tehdä rahankeräysmatkoja, kun on jo niin stara. Niin kai kaikki tekis. ..Mutta kultainen Venla, menee pikkasen yli.

Olen samaa mieltä, kusi on noussut päähän ! Vanhat ihmiset, ymmärtämättömyyttään myyvät tavaraa pilkkahintaan ja Aki myy sitten hirvittävän kalliilla ! Olen kurkkuani myöten täynnä tätä ohjelmaa ! Aluksi ajattelin: juntti mies pitää huutokauppaa, mutta sitten huomasin hänen olevankin kusettaja ! En katso enää tätä ohjelmaa kertaakaan !

• pitäähän siitä joku hinta peräkylän mamman maksaa että saa naamansa telkkariin.

• Julkisuus on kovaa valuuttaa.

• Jooajoo kirjoitti:

Julkisuus on kovaa valuuttaa.

Eipä sillä "Keisarilla"taitaisi kauppa käydä,jos ei olisi saanut television kautta julkisuutta.Olisi varmasti ollut lappu luukulla jo ajat sitten.

• Eikös tuo ole moneenkin kertaan saanut reilu tonnin kamat parilla sataa. Silti ihan periaattesta pitänyt tinkiä vielä muutama kymppi, vaikka tiesi jo että voittoa tulee ja paljon.
    Ulkomaisissa ohjelmissa nämä trokarit eivät suostu ostamaan liian halvalla koska eivät halua huijarin leimaa. Rehellisyyden nimissä maksavat enemmän kuin mitä pyydetään. Taisi keisarikin sen KERRAN tehdä kun pyynti oli vain murto-osa kamojen arvosta.
    Voi olla rehellinen mutta silti tehdä voittoa.

• Mitä kusetusta siinä on, jos toinen myy vapaaehtoisesti. Tuohan on huutokauppakeisarille (ja vaimolle) elinkeino, milläpä luulet heidän elävän, jos eivät voittoa saa tavaroiden myynnissä?
    Kuluja on kumminkin ihan riittävästi tuossakin hommassa.
    Miten voi olla niin tyhmiä ihmisiä etteivät ymmärrä yrittämisen periaatetta????

Niin ja mummothan voivat yrittää myydä itse tavaransa mihin hintaan vaan, esim. kaupan seinälle laittaa lapun, jos eivät nettiä osaa käyttää. (jos haluavat)

Silloinko ei olisi huijari, jos maksaisi ylihintaa ja möisi tappiolla?

Kateutta ilmassa, vai?

• Siinä taas yksi saatanan vajaa idiootti.

• kun on niin pässi ettei osaa ite myydä .
    Keisri ostais varmaan 500 euron setelinki sulta kahella sataa , ku se on vähä ryppynen.
    Sekö sitä kaupankäyntiä ?
    Ja hyväksikäyttää vielä tuota vajakki Markkuakin ,
    Maksaa varmaan hyvin ? Muunilimpsan saa ja myymättömän rähmäpullan perjantaisin huutokaupan jälkeen ja tyhjän pullonki Heli vie äkkiä omaan jemmaan .

• Yrittäjällähän ei olekkaan mitään kuluja tai veroja joita joutuu maksamaan. Ei ku olikos se 30%? Työntekiöiden palkat ja kymmenen muuta pakollista kulua siihen päälle.
    Teidän logiikalla satasella ostetut ja tonnilla myydyistä jää tilille se 900 "makaamaan"

• Totta kai pitää tinkiä mahdollisimman alas. Myyjän tyhmyyttä jos myy tonnin kamat satasella. Aki on liikemies ja liikemiehen moraali: löytyy röyhkeyttä tarjota alhaisia summia. Myös pakolliset kulut otettava huomioon: bensa, hakevat ympäri Suomea tavaraa eikä polttoaine tässä maassa ole kovin edullista ja ne pullakahvit tyhmälle Markulle sekä netissä myytävät tuotteet ja sen ylläpito. Voittoa pitää tehdä että firma pysyy pystyssä.

• Jotain 1990-luvun muumimukeja vaihtaa omistajaa sadoilla euroilla. Ovatko suomalaiset seonneet jo lopullisesti??? Nimeomaan tällaiset jobbariohjelmat saavat simppelien ihmisten päät pyörälle. Kumpi on hullu, maksaja vai maksun pyytäjä??

• Kaupankäyntiä vaan.Kuolinpesissä ja perikunnissa ei ryntäillä ykkösartikkelin kimppuun vaan ostellaan ensin jotakin muuta harmittomasti ja lopuksi puolihuolimaton tarjous aikansa turistuaan ykköstuotteesta ja nopeasti kättä päälle.

• Neumannin tavaroita en ottaisi vaikka maksettaisiin.

• Siisti kirjoitti:

Neumannin tavaroita en ottaisi vaikka maksettaisiin.

Siis mitä? Eikö sulle kelpaa edes rikkinäinen kello?

• Joku lasilintu oli älyttömän kallis.

• Kaveri pokkaa Jussi-patsaan , myös Kataja ja se tumma kiineistövälittäjä saavat pystin. Roope Salminen ja Aku Hirviniemi sekä Mikko Kuustonen ovat palkittujen joukossa.

• AkiAGimpiAkein kirjoitti:

Joku lasilintu oli älyttömän kallis.

Keisari pahoitti mielensä ja tuli kateudesta vihreäksi, kun ei fyffe riittänyt.

Kyllä siinä on varsinainen "pisnismiäs"

• YlenIhana_aamu kirjoitti:

Kaveri pokkaa Jussi-patsaan , myös Kataja ja se tumma kiineistövälittäjä saavat pystin. Roope Salminen ja Aku Hirviniemi sekä Mikko Kuustonen ovat palkittujen joukossa.

nää huijarit, pois telekkarista, ketä kiinnostaa.

• Nelonen on pitkälti Katajan ja Palsanmäen varassa. Kaksi huippumukavaa kaveria.

• Palsanmäki JOKA ILTA kanavalla, jos toisellakin.

• Jotkut ilmeisesti juuri eivät ymmärrä sitä että se tavaran arvon vähättely tekee tästä toiminnasta kusetusta. Tottakai myyjissäkin on vikaa kun eivät ymmärrä että kusetetaan mutta röyhkeitä toimintaa tuo on.

• Myyjä voisi laittaa prosenttimyyntiin keisarille. Niinku muutamat tekevät. Keisari saa provikat niin on tasapuolisempaa. Ihmetyttää, ettei moni ole sitä mahdollisuutta huomannut kysyä.
      Kyllähän normaalikaupoissakin on hirveät voitot, kun tavaraa voidaan laittaa sitten 70% aleen, kuten tapahtuu.

• vaihtoehtoja kirjoitti:

Myyjä voisi laittaa prosenttimyyntiin keisarille. Niinku muutamat tekevät. Keisari saa provikat niin on tasapuolisempaa. Ihmetyttää, ettei moni ole sitä mahdollisuutta huomannut kysyä.
      Kyllähän normaalikaupoissakin on hirveät voitot, kun tavaraa voidaan laittaa sitten 70% aleen, kuten tapahtuu.

Helppoheikkipä ei enää mielellään ota kamoja prosenttimyynnillä, paitsi Kiminkisen kapisen kellon taisi vielä ottaa. On huomannut ettei saa itse määrätä joka kipon hintaa. En muista oliko Kiminkisen kellojuttu uusinta, miltä vuodelta. Viikottain helppoheikin höpinöitä tulee jopa pari tuntia päivässä.
      En siedä Markkua lainkaan, onhottaa näiden miesten kaksimieliset jutut. Kuinka Heli jaksaa noita mölisköitä kuunnella, aina ihastuneena ja lumoutuneena.

• Juuri noin. "Kaapit on täynnä" prosenttimyyntitavaraa. Tänään 17.50, toinen läh 21.00, kolmas 01.00 ja sitten tää Katajan ohjelma vielä lisäksi. Uskon kuitenkin, että naiset tykkää katsoa.

• Kuparipannu23 kirjoitti:

Juuri noin. "Kaapit on täynnä" prosenttimyyntitavaraa. Tänään 17.50, toinen läh 21.00, kolmas 01.00 ja sitten tää Katajan ohjelma vielä lisäksi. Uskon kuitenkin, että naiset tykkää katsoa.

Katsoin kun keisari tanssi, ei ole ihme että naiset tykkää, niin saamarin sujuvaa liitelyä hän esitti. Katson kaikki lähetykset ja yritän oppia niksejä, joilla pärjäisin ihmisten ilmoilla.

• Myös Kataja tanssii hyvin, siinä toisessa ohjelmassa.

• Kyllähän noiden mummojen lipastonmyynnit pitäisi olla omaisten huolena, ei huutokauppakeisarin, joka elantoaan tässä tekee. Jos on jo päästetty heidät (huutokauppakeisarin porukka) katsomaan, on monta vaikeaa kynnystä ylitetty, eikä sitä tyhmä mummo tee. Valitettavaa, että suvun laskukoneet alkaa käydä kun asia on telkussa. Ehkäpä mummokin on jo ehtinyt kysyä aiemmin, että saisit tämän jos haluat?
    Kovasti on mummokokemusta minulla. Osa omaisista jopa myy kuolinpesän tyhjennyksen tällaisille firmoille, jotka niitä tarjoaa.

• Tiedättekö, että kaikkia omaisia ei juurikaan kiinnosta mummojen kipot, kupit, ei vaikka ne olisi iittalaa arabiaa sun muut?
      On omakohtainen kokemus asiasta. Monilla kirppareilla perikunnilla on loosit joista näkee, että perikunta myy pilkkahintaan mummon lakanat, liinat ja porsliinit ja kristallit. Osa ei viitsi myydä vaan vie tavaroita Konttiin ja Kontti rahastaa omaan kirstuunsa.

• Kyvvä mavkku kovjaa

• arapiaa, piippolanleimalla

• Akille kannattaa tarjota mahdollisimman suurta summaa, se tarjoaa kuitenkin puolta. Jostain kiposta kun pyytää tonnia, Aki tarjoaa viisisataa. Hyvät kaupat

• Ensi kaudella Akin nenänvarsisyylä myydään eniten tarjoavalle puoleen hintaan
    ja Markku korjaa myrskytuulen pudottaman lipputangonnupin, erikeepperillä.

• Varsinainen sankari tämä Aki. Mistään ei suostu maksamaan kohtuullista hintaa, vaan pitää ala-arvoisena kaikkia myyjien esittämiä tarjouksia. On jo loukkaus myyjää kohtaan esittää sellaisia tarjouksia mitä tämä hyvin syönyt pariskunta tarjoaa. Vaikkapa tonnin tarjoukseen hyvinsyönyt pariskunta tarjoaa kaksisataa. Se jos mikä on myyjää kohtaan loukkaus. Voisi hyvin siinä vaiheessa ilmoittaa vain että pyynti on liian suuri, emme voi esittää vastatarjousta. Näin toimisi rehellinen yrittäjä ja kunnioittaisi myyjää. Mutta Akihan ei mitään kunnioita eikä tämä sen suuriperäinen siippa. Aki ei osta mitään kohtuuhinnalla jos ei itse pääse siitä hyötymään reilusti. Ja heti kun on jokin moottoriajoneuvo tai mikä tahansa mikä liikkuu bensiinillä, ylimielinen lihava ukko on valmis ostamaan sen vaikka kahdella tonnilla. Kyllä silmät hyppää päästä ja kuola valuu suupielestä heti kun edessä on jokin ajopeli.

Huhujen mukaan Markku ei osaa korjata yhtään mitään itse, vaan laittaa kaiken korjattavan eteenpäin, ohjelmassa sitten näytetään ikään kuin että Markku olisi korjannut ja tuunannut kaiken. Tumpelolla ei edes ruuvimeisseli pysy kädessä. Mitähän vakuutusyhtiöt sanovat kun tämä kaveri olisi korjaillut joitain sähkölaitteita ja josta syttyisikin tulipalo. Sähkölaitteita jotka menevät myyntiin, ei kuka tahansa saa korjata. Siinä kohtaa vastuu on myyjällä, eli Akilla.

• tämmösiähän ne jobbarit on, tyhmät menee ja myy pilkka hintaan.

• Minun televisiossa on mahdollista vaihtaa kanavaa kaukosäätimellä. Sen teen aina kun "keisari" ilmestyy ruutuun. Oma valinta mitä katson..

• Kataja, Palsanmäki ja Jetro, joka ilta joltain kanavalta. Nyt Kataja on jopa tv-sarjassa.

• Vaihdan aina toiselle kanavalle kun "keisari" ilmestyy kuviin. Eihän sitä ole pakko katsoa.

• niin minäkin.

• tulispa minua huijaammaan , kaivelis haulia perseestään.

• No eipä televisiosta juuri muuta katsottavaa tule suurin osa on jotain puoli homppelia, pakkomielteiset kuvaajat kuvaa elämäänsä eikä elä sitä jos vaikka tulis jotain minkä taas jakaisi hassun videon kaikki on kaupan kaikilta elämän alueilta mikään ei ole yksityistä. Tv. Ssä urheillaan, parisuhteillaan, lauletaan ja pidetään hauskaa puolestasi jotta voit passivoitua nojatuoliisi ei järin viihdyttävää

• Jos käy kateeksi Palsanmäen hommat, niin kaikki värnöttäjät voivat itse ryhtyä yrittäjiksi. Ehkäpä kateus karisisi piankin...

• Ahne on mies. ostaa halvalla ja myy kalliilla. Vaan eihän siihen touhuun ole mikään pakko lähteä mukaan. Oma vika jos menee halpaan.

• Juu, huono kauppamieshän se on jos niinpäin tekee että ostaa halvalla ja myy kalliilla. Varmaan jos tekisi toisinpäin, ei olisi niin paljoa kateellisia itkijöitä.

• Aika röyhkeää ja ostajaa epäkunnioittavaa toimintaa jos tarjoaa itse pilkkahintaa. Kohteliaana jättäisi vain ostamatta ja kunnioittaisivat myyjää. Jos myyjä tarjoaa 1000€, Aki tarjoaa 200€, on se aika epäkunnioittavaa ja törkeää ja suoranaista pilkkaa. Tässä kohtaa todellinen ja myyjää kunnioittava kauppamies sanoisi rehellisesti ja arvokkaasti että hintapyyntö on liian korkea ja jättää kaupat tekemättä.

• Sinusta ei ainakaan kauppamiestä tuollaisella "neiteilyllä" tulisi.....

• voiko näiltä muuta odottaa. huijari on huijari.

• Voisi Aki hieman ulkonäköönsä panostaa, sama mauton ja naurettava hiahton paita päällään, jos ei sitä niin sitten yhtä mauton iskulauseellinen lyhythihainen paita. Heli on ainakin niin syöttöporsaan näköinen että voisi sekin hieman katsoa ulkonäkönsä perään, lyllertää isoine perseineen. Akilla taas ei seksiä taida tuossa liitossa olla kun kaikki jutut ovat kaksimielisiä, Markku-idiootti taas ostaa yli budjetin tavaroita: jos annetaan tietty summa ostoksiin rahaa, silloin on tietty summa käytettävissä ostoksiin. Tyhmä mikä tyhmä.

• Täytyis laittaa kaikki suomalaiset lopullisesti valtion holhouksen alle, etteivät myisi omaa omaisuuttaan alihinnalla!

• huijari mikä huijari, nää pitää kiertää kaukaa, ryssän jälkeläisiä, aina on tuliterä mersu alla, ootteko huomanneet, ei rehellisellä työllä , ostella mersuja, verottaja pitää huolen.

• Olisikohan niin, että Mercedes sponseeraa sarjaa, oletko ajatellut? Ns. ohjelman tuotesijoittelua (= piilomainontaa) ja kyllä autoja voi yritys liisata eli vuokrata, ei niitä ostaa tarvi.

• No nyt ne kerjää äänestämään niitä jotta voittaisivat venla-patsaan! Myykää ihmiset tavarat tori.fi:ssä.

• Minä taas olen ihmetellyt noita ääliöitä jotka huutaa kaikenlaista roinaa hemmetin korkeeseen hintaan. Samanlaisen tavaran sais useinkin puoleen hintaan kirppikseltä ostettuna.
    Aki on hyvä kauppias jolta kaupanteko sujuu hienosti, kyllähän tuollainen rahanteko kateutta herättää.. Jotkut vaan ovat bisneksen teossa parempia kuin muut.

• PELIKAANI PALSAPÄÄ AIKA JO OHIN.

• Onko Akilla ja Helillä lapsia ollenkaan?

• Palsanmäki, Kataja sekä Jetro ovat tämänpäivän tv-tähtiä. Yhteistä kaikilla hyvät kropat.

• Vieläköhän tuo ohjelma jatkuu, toivottavasti EI! Onneksi löytyy vielä kiinnostavia ohjelmia ettei tarvitse tuollaista huijaamista ja hyväksi käyttöä katsoa.

• Jos myy minne tahansa ison erän tavaraa niin tienaa vähemmän kuin sillä tapaa että kauppaa jokaisen tavaran erikseen, mutta pääsee tietysti huomattavasti vähemmällä vaivalla itselle tarpeettomista tavaroista eroon.

• Palsanmäet tienasi viime vuonna yhteensä n. 200 000 euroa verotietojen mukaan.

• Oho.. tv-sarjassa esiintymisestä maksetaan varmaanki hyvin. Nii, ja ovathan Heli ja Aki ahkeria osto- ja myyntihommissa.

• Mitä muumimukeilla tekee muuta kun juo teetä tai kahvia, pistää koneeseen ja laittaa kaappiin odottamaan seuraavaa ryystämistä.
    En ole kerännyt, saanut aikoinaan lahjaksi puolenkymmentä.

• Pois tv:stä tällainen ohjelma,kyllästyttää näiden naaman näkeminenkin jo!

• Pelkkää kateutta. Kansa tykkää ja Nelonen tykkää, katsojaluvut korkeita. Kateelliset typerien ohjelmien tekijät täällä itkevät kun heidän "ohjelmansa" ei vedä katsojia. Liian paljon aivan tyhjänpäiväisiä skeidaa täynnä olevia hömppä huuhaata. Kuka sellaista katsoo.

• Kyse viihteestä ja viihteestä aina maksetaan. Ei pääse sirkukseenkaan ilmaiseksi.

• Normaali rahastuslogiikka, samaa tekee kaupat ja tukut, aina joka portaassa 100% hintaa lisää...

• Ei voi olla totta jatkuuko tuo ohjelma vielä en todellakaan aio katsoa.

• Onneksi ohjelma ei kiinnosta enää yleisöä. Pääsevät rahoja laskemaan.

• Aki on firman oikea johtaja, mutta kaikissa papereissa kuitenkin Heli on omistaja. Näkeehän sen kaikista kauppapäätöksistä, että ei siinä paljon Helin sana paina. Liekkö Akilla niin pitkä lista ulosottoja, vaiko liiketoimintakielto, että firma pitää olla vaimon nimissä?

• Niin , kun nyt oli 10v. synttärit huutokaupanpitäjänä, niin mitä he sitä ennen ovat tehneet? Vai oliko Aki peräkamaripoikana..

• Tehdäänpä pieni laskelma. 2ihmistä tien päällä 8h.Sos kulujen kanssa noin 300€. Mersun käyttökulut samalta matkalta n.100km on 40€. Markun työkulut n.100€ päivä. Huutokauppa halli joka on 6 päivää viikossa tyhjillään.Kulut 100viikossa€.
    Plus työkalut ja Markun korjauksiin kuluvat rahat. 40€.
    No lasketaanpa. 300+40+100+100+40, tekee 580€ viikossa. Jos mummot myy kipponsa 420€ voitolla, niin sitä tuskin kannattaa enää kadehtia.

• ei tartteis kyllä akin valittaa jostain jouluvalojen viemästä sähköstä... tyypit tienaa yhteensä lähes 300 000e/vuosi, eiköhän tuolla summalla yksi pieni sähkölasku makseta :D

• No on niillä kulujakin ja hirmuiset verot maksettavana.
    Kannattaa huomioida että tulot on kahdelle henkilölle + se renki.
    Ei siinä nyt niin hirveen isoille tuloille taida päästä, sekin kannattaa huomioida että
    tuollainen toiminta saattaa lopahtaa todella äkkiä, saa siinä hommiakin tehdä.
    Mutta eikö ole hienoa että yrittäminen kannattaa, iso osa tuossa on shouta ihmisille mitä on kiva katsoa.

Niin mitä tulee tuohon kaupankäyntiin niin totta kai monikin noista tuotteista mitä tuolla huutokaupataan saisi myytyä paremmalla hinnalla, ainakin ajan kanssa kun jaksaa myydä kuukausi kaupalla sitä vaasia tai kuppia, ehkä sen joskus joku ostaa.
    Toiseksi jolloin pihtiputaan korven perän mummolla tuskin on mitään tietoa mistään neteistä ja nettikaupoista ja mahdollisuuksia muutenkaan tehdä kauppaa kovin hyvin.
    Kysyntää tälläiselle, joka hakee kotoa mööpelit ja vaasit myyntiin niin voisi olla enemmänkin.

Hinnat on sikäli kohdallaan tuolla että kattokaapa tori.fi tai huuto.net pyyntihintoja, siellä on sellaisia hintoja että ei tee muuta kuin mieli vittuilla niille ostajille, kun hinta ero uuteen on luokkaa 10% käytetystä niin hohhoijaa oikeasti. Pöljimmät mitkä ei kai seuraa yhtään markkinoita että mitä uusi tuote maksaa niin pyydetään jopa enemmän mitä uusi maksaa heh.. Kaikki tv ja kodinkoneet mitä olen ostanut ja electornikkaa niin yksi puhelin ja tabletti on löytynyt hintaan josta kannatti kaupat tehdä, kaikki muu ja niitä on useiden tuhansien edestä niin olen ostanut uutena kun ei ole käytetyistä hinnat kohdallaan edes sinnepäinkään, järjettömiä hintapyyntejä.

• No nelonen maksaa rengille palkan eiii keisari koko juttu käsikirjoitettu nää vaan tekee tiliä ku on julkisuudessa esim espanjan keikka ei normi ihminen ketään lyö turpaan jostain suun soitosta aika kuuma kalle toi aki tai sitten kusi noussu päähän

• Ällöttää tämä kusettaja, nyrkkisankari ! En katso enää koskaan ! Aluksi pidin junttina, nyt kusettajana !

• Jo esim. jostain työttömästä vaikkapa matti mähösestä (kuvitteellinen henkilö kuvattaisiin sarjaa niin tuskin se kiinnostaisi ketään, tuosta aki palsanmäestä senverran että täys tollo maalaisjuntti, eikä arvosta vaimonsa mielipiteitä laisinkaan ja markku rukka muuten vain tärähtänyt, raukka.

• Minä lasken lakanoille.

• Jostain ihmeen kaupalla toisista tulee juuri tuommoisia henkilöitä vailla mitään pidäkettä tai moraalia. Kokoomuksen riveihin vaan ja isompia miljoonia tienaamaan, sanon minä.

• Minäkin tein kauppaa 90-luvulla,ja aina käteismaksu.Leikki loppui siihen kun tuli maksupäätteet ja kortit,alvit nousivat niin päätä huimaaviksi,että oli pakko lopettaa yrittäminen,mutta jos tänäpäivänä olisi vain käteismaksu,niin jatkaisin aivan varmasti niitä hommia.Siinä miettikää........

• Onko mahdollista tehdä ns pimeetä,ja jos miten?

• Tänään tuli taas uusintana jakso, missä Anu Sinisalo möi Ohukainen ja Paksukainen -lamppua. Keisari piti mahtavana asiana saada lamppu huutokauppaan. Eipä arvannutkaan ostaessaan lampun 150 eurolla, että samaa lamppua myydään 87 eurolla verkkokaupassa. Eikä tiennyt huutajakaan, että huutamallaan 175 euron summalla olisi saanut kaksi lamppua verkkokaupasta. Että joskus näinkin päin.

• Täuys kusettaja koko jätkä ja muija eikö ihmiset tajua kuinka niitä kusetetaan

• Sehän aki pyysi markkua alkuun kun ohjelmaa aloitettiin kuvaamaan ns remontti reiskaks jolloin kanava alko maksaa markulle esiintymisestä täähän on ns nelosen viihdettä ja suurin osa fiktiota josta esiintyjille maksetaan nää maekun tuunakstki on käsikirjoittettuja jonka nyt tyhmempikin huomaa tekemällä tehtyjä mutta niin kauan kun kansa kahtoo niinkauan tehdään ohjelmaa että silleen katsoja luvuilla ne kanavat elää ja keisari

• Ärsyttåå koko kolmikko!

• Heli Palsanmäen tulot 2016 123669€, ja Akilla 72342€. Kyllä huutokauppapisnes kannattaa!

Veloittavat lisäksi 3h huutokauppakeikasta keskimäärin 3-5000€, joten kyllä siinä ihan mukava tuntiliksa tulee. Pari viikonloppukeikkaa kuukaudessa, niin siinähän on jo tavallisen tallaajan 3kk palkka tienattu.

Helppoa hommaa, kun lisäksi Markku siivoaa talon ja hoitaa pihat. Riittää kun käydään haukkumassa rahapulassa tuotteitaan myyvien asiakkaiden tavarat kalliiksi, otetaan ne pilahinnalla kyytiin, ja nuijitaan maailmalle. Ei siinä paljon rakkoja käsiin pääse tulemaan. Kyllä kelpaisi minullekin tällainen työ noilla vuosipalkoilla. Ei kukaan muu pääse noin helpolla tuollaisiin vuosituloihin.

• Ei ole pakko katsoa. Vaihda kanavaa.

• Eikö me parempaa saada verorahoilla televisioon, ihan kanava-ajan hukkaamista että tuollaisia pyrkyreitä työnnetään televisioon.

• On ne paksuja.
    Markku teki mölkkypeilin. On se eri taitava.

• Daa nähdämilloin verouttaja iskee kimppuun,vitusti ohi myyntiö,ostaa fuengiroladta eli espanjasta kiinteidtön
      ,
      Ohi menee arvokadta kamaa joka myydään muilla markki noilla,pankkivirkailijat soirtelevat panoista ym
      Jne

T olisi aika laittaa viranomaiset asialle

• Kateelliset räksyttävät ...karavaani kulkee :)

Ihmisillä suuret luulot paskarojuistaan ....Aki tekisi ihan oikein kun sanoisi noille paskarojujaan tyrkyttäville että ne joutaisivat kaatopaikalle.....

Jani possuposkikin yritti saada surkeesta paskarämpyttimestään isoja summia ...ähäkutti XD

• En pidä äijästä. Raha tulee nimenomaan julkisuudella ja telkkariohjelmalla - raukka ei edes tajua sitä. Kaulanen pyrkii samaan -...

• Niin on, ihan homppelin näköinenkin.
    Sairaita ihanteita sairailla ihmisillä.
    Mumppelit tarvii rahat pillereihin ja siksi ne myy tavaroitaan.
    "keisari" :)
    Nykyaikana keisarina haluaisi olla ..tuollaisetkin hyypiöt.

• Ohjelman juju on siinä, että katsojat saa nauraa ns persettään repien, kun tollo myy kamansa tappiolla. Kyllä nyky nuoret noituu kun saavat perinnöksi saatananmoisia romuja

• Jotkut yrittää saada älyttömät rahat arvottomista romuistaan kuten tuo yks matkusteleva kutusäkki.Järkyttäviä ylihintoja pyytävät vaikka itsekin tietävät ettei kuuhun noilla mennä.

• Eräs tuttu kysi Akilta ja Heliltä, jos tulisivat hänen pihalleen vetämään kesällä huutokauppaa, niin Aki oli sanonut että 3000e parin tunnin hommasta ja jos Markku tulee mukaan ,niin Markulle 500e. Että näin!

• Kausi 7, jakso 9/14.....LOL ! rillipäinen ämmän lätyskä yritti saada 3333€ silkasta paskaromusta....
    Mksimillan arvo 150€ aivan kuten Aki arvioi hinnan hienosti.
    Kyllä ihmiset ovat ahneita ja luulevat että heidän paskaromuista joku maksaa maltaita LMAO !

• Se ylimielinen jääräpäisyys on super ärsyttävää, että aina hänen pitäisi omasta mielestään sanoa viimeinen hinta ja kättä tarjoaa. Jos toinen tarjoaa kättä niin aina pitää vielä vaikka kymmpi tingata että saa sanoa viimeisen sanan. 20€ ei tule mummolle vastaan vaikka repii sitten 500€ voittoa. No eipä tämä formaatti ja kansan innostus onneksi tuolla asenteella kauaa kestä.

• En_myisi_mitään kirjoitti:

Se ylimielinen jääräpäisyys on super ärsyttävää, että aina hänen pitäisi omasta mielestään sanoa viimeinen hinta ja kättä tarjoaa. Jos toinen tarjoaa kättä niin aina pitää vielä vaikka kymmpi tingata että saa sanoa viimeisen sanan. 20€ ei tule mummolle vastaan vaikka repii sitten 500€ voittoa. No eipä tämä formaatti ja kansan innostus onneksi tuolla asenteella kauaa kestä.

Se järkyttävä ahneus kostautuu vielä. En usko, että kansa jaksaa enään pitkään katsoa tuollaista jäykkää miestä joka ei ole tyytyväinen mihinkään. Vähintään puolet pitää saada voittoa tai muuten oli huonot kaupat. Omaan jalkaan Aki itseään ampuu, eikä muista mistä tilanteesta televisioon päätyi. Hieman nöyryyttä ei olisi pahaksi.

• Joo mutta onhan se hienoa, kun pääsee oikein esiintymään. Meinaan kun myy tai ostaa jotain s**tanan romuja. Kilpailu ja kateus se pitää huutokauppoja pystyssä. Ihmisellä on kumma himo kerätä jonnin joutavaa romua, rätei ja lumppui

• Monelta on kusetettu pikkusummalla hyvä omaisuus pois käsistä.

Kaikkia puhalluksia ei edes iljetä näyttää.

Ohjelma on avannut myös rikollisten silmät, kun on näytetty miten helposti vanhuksilta voi omaisuuden viedä.
    Nyt takamaat ovat valepoliiseja täynnä tyhjentämässä vanhusten tilit, koska se on niin helppoa.

• No nyt nähtiin sekin ihme että maksoi enemmän ihan omasta aloitteestaan. Ja kas kummaa kun sattui olemaan hyvä tuttava niin ei ilennyt maksaa vähän. Että näin reilu ja rehti on keisari, ja kas kummaa myös kun ravintelissa kallista pihviä syötiin, kun piti näyttää että nyt on varaa, niin hepulilta löytykin myytävää. Kenenkähän luulevat moista uskovan...

• Väsynyttä roskaa junteille.

• En möisi koskaan tuolle pariskunnalle mitään ja suosittelen muitakin olemaan myymättä.. Heidän maksamat hinnat ovat täysin metsässä. Kaiken huvittavinta on kun esim. myyjä pyytää tonnia tavaroista, joiden arvo on jotain sitä luokkaa ja tää keisari tarjoaa 200e. No myyjä pudottaa hintaa vaikka 700euroon ja sitten tää keisari kehtaa sanoa että "ethän sä tullu yhtään vastaan" vaikka ite nostaa tarjoustaan 50eurolla. Ymmärrän että tavaroista pitää saada voittoa, mutta tuollainen narina muutamasta kympistä ja kitupiikki asenne on perseestä. Molemmat vielä reilusti ylipainoisia, käveleviä sepelveltimotauteja ja todennäköisesti kaupantoko loppuu ennen 60vuotta.

• Juutalaisen kanssa on turhaa tehdä kauppaa.

• Aika monesti käy niin että Aki on saanut hyvät tavarat niin pilkkahintaan että luulisi keisaria hävettävän. Tuhansien eurojen tavarat aivan pilkkahintaan. Kun myyjä ilmoittaa että tavarat maksavat tuhat euroa, Aki heti kättelyssä tarjoaa näistä muutaman satasen. Kitisee sitten ettei myyjä tullut yhtään vastaan tiputtamaan hintaa. Sitten myyjä suostuu tuhannesta eurosta tulemaan pariin staaan euroon joska uskoo keisarin paskapuheita siitä ettei tavarat maksa millään niin paljon.
    Aki kitupiikkinä on saanut myyjän ansaan ja suostutellut tätä alentamaan hintaa tuhannesta eurosta pariin sataan, pitää vielä Akin leikkiä ja alkaa taistella muutamasta kympistä ja jopa euroista myyjän kanssa kunnes saa tahtonsa lävitse.

Tällä paskanpuhumisella on päässyt televisio-ohjelmaan. Ei ihme ettei firma pyörinyt ennen tv-ohjelmaa. Akilla ei ole hajuakaan pyörittää taloudellisesti menestyvää firmaa ilman julkisuutta. Juuri julkisuudellahan Aki on firmansa pelastanut. Muutoin olisi konkurssi ollut hyvin lähellä. Ainakin ovat hyvin syönneen näköisiä ja huijaaminen nähtävästi kannattaa, tyhmiltä myyjiltä ylimääräiset pois.

• Kyllä oli myötähäpeä kun sataseen tinki fillarit, oishan tuo miesparka saanu jo pelkästään noilla kahdella fillarilla satasen. Onko telkkuun pääsy niin arvokasta että voi omaisuuttaan myydä pilkkahintaan? Ja aina akin saatava viimeinen tinkaus itselleen, ei ymmärrä että tämä ärsyttää, parempi kuva tulisi jos antaisi periksi ja sillä kympillä hyvänmielen myyjälle. Mutta kun on köyhistä lähtöisin valivali alkaa... no nyt ei oo köyhä mutta kippeekshän se selkä tulee rahoja kanniksiessa.

• ottijatuotaninnannunna..kaupankäyntiäkö?

• onko tämä mies millainen traktorikauppias? t. Arvo

• Oli se ruotsi jakso sitten niin huvittavaa katsottavaa kun keisari tinkas ja tinkas kun kruunu hinnat olivat vielä niin älyttömän halvat.lähes ilmaset muistatteko te sen jakson ??..ja eikun mummoille myymään :D keisari se perussuomalainen tinkaaja mies niitähän on ollut suomi aina täynnä. Onse ihan älytöntä kun kokoajan tingataan vaan hinnasta puolet pois....ellei enemmänkin!!jos arvotavaran saa eurolla niin maksan 50centtiä haha.....just.. keisari älä koskaan mee käymään intiassa. Vähäks hävettäis .mut hyvää Joulun odotusta kaikille!!!

• Muuttais jo pysyvästi sinne epsanjaan. No täytyyhän sitä viimeiseen asti raataa rahaa, muija pelaa ja kehuu jotain peliä, tuskin ilmaiseksi sitäkään tekee, rahaa tuntuu tulevan sieltäkin. Mikään raha ei vaan tunnu riittävän, lisää lisää vaan.

• Tämä ohjelma on jo aikansa elänyt. Saman toistoa jaksosta toiseen. Markku värkkää aina jotain typerää verstaallaan ja juoksee heti kun kuningaspari hieman älähtää. Aki sitten myy kaiken minkä Markku rakentelee. Kiva varmaan olla tuossa orjan roolissa. Myyvät jopa omia nimmareitaan eurolla. Se kertoo jo aika paljon. Aki tinkii kaikesta mahdollisimman paljon pois, myyjäraukka menee aina tähän retkuun kun hänelle sanotaan ettei tavarat niin paljon maksa. Riskejä tuo pihtari ei koskaan ota. Kaikki pitää saada lähes ilmaiseksi. Jopa viiden euron hintaerosta alkaa vielä kitisemään. Näitä kusettajia on Suomi täynnä. Ei taida olla yhtäkään kauppaa jossa ei kuninkaille olisi tullut tappiota. Niin hyvin osaa kusettaa myyjiä. Jos ei oma hintapyynti miellytä, jää tavarat ostamatta.

• Aikamoista nappikauppaa kaiken kaikkiaan. Jos ostaa jotain 50 € niin saa voittoa 70 €.

Ensin Aki sanoo kameralle että on valmis maksamaan tavaroista 750 €. Kun neuvottelutilanteessa myyjä sanookin tuotteille hinnaksi 650 €, Akin on tästä vielä tingittävä vaikka olisi ollut valmis maksamaan tavaroista 750 €. Tinkikin sitten kaikki 500 €. Aikamoinen kusettaja ja sanansa syövä sukka.
    Kun Aki sanoo ettei huutokaupassa joillekin tavaroille vasaran hinta ole kuin 50 €, myyjä uskoo tämän tietysti heti vaikka tavaroille saa huutokaupassa viisinkertaisen hinnan. Taas tällä saa kusetettua myyjiä miten sattuu. Rehellinen kauppias.

• Sarjan tuotannossa on ainakin ensimmäisten kausien jälkeen tehty se virhe, että uudemmissa jaksoissa ei ole enää näytetty niitä epäonnistuneita tai tappiolle menneitä kauppoja - niitäkin varmasti löytyy.

• Näytetäänhän, niitä tapauksia vain ei juuri enää ole kun ei tavaroista mitään maksetakaan.

• On ehkä niinkin,että ostajana hän on kehittynyt . Vaikeaa on tietää mitä leikataan pois. Mutta eivät katsojatpidäsiitäylenmääräisestävoitteosta. No varmaanjotkutkusevat hunajaa, muttasuuriosaei.vihjettävaan. Siulle Keisari.
    No Markku auttaa minkä ehtii.

• Hulluha se on joka ei puolta tarjoo.. Eikait tuo ihme että väki kyllästyy ku joka hiivatin kanavalla näkyy tuo ohjelma ja uusintojen uusinnat...

• Nytkin menossa ekan kauden uusinnat, kuten monen muunkin ohjelman. Onkohan kanavilla rahat oikeasti loppu.

• Noille jaksoille voisi tehdä jatko-osan, missä käydään haastattelemassa tavaroiden myyjiä kysymällä, mitä mieltä olivat, kun tavarat meni neljä kertaa suuremmalla hinnalla kaupaksi, kuin millä hinnalla huijari ne heiltä tinkasi. Voisi saada aika mielenkiintoisia vastauksia.

• Miksi pitäisi haastatella myyjiä jälkeenpäin? Hinnat on sovittu etukäteen millä myyjä luopuu romuistansa eroon kaikki muu on käsikirjoitettua teatteria...! Joo alle tonnin en varmasti myy sitten ollaankiin tyytyväisiä johonkin sataseen...heh...lopun huutokauppa taitaa olla ainoo tilanne mitä ei oo käsikirjoitettu. Ei mulla muuta...

• Osa myyjistä on toimintansa mainostajia. Heille kauppahinta ei merkitse mitään, kunhan pärstä tai liike tulee näkyvästi esille. Varsinkin muusikot ovat jatkuvasti esillä ja myös kirpparit sekä divarin tapaiset.

• Jos oikeen syvällisesti ajattelee niin onhan se kornia että ostaa vinkumalla halvalla ja myy sitten kalliimmalla. Kyllä se v-tuttaa varmaankin, mut tuohan hetken tv-julkisuus lievitystä. Saa oman lärvin telkkuun ja kaikki näkee mikä ääliö kun noin halvalla myi. Onneks kohta loppuu tuo touhotus ei ketään enää kiinnosta.

• Kattokaas frouvan naamakirjan sivuja, siellä lillutaan tynnyrissä laihtuakseen kumpikin. yt on rahaa millä mällätä.

• Monelle nuo myymänsä tavarat ovat vain romua ja kun ei kiinnosta/jaksa/huvita niitä ite myydä niin Keisari tarjoaa hyvän vaihtoehdon. Kyllähän jokanen myyjä sen itse tajuaa ettei voi saada samaa hintaa mikä tavaroiden arvo on.

• Heli on kuulemma laihduttanut, mutta kyllä on ylipainoa vähintään 60 kg.
    Onkohan joku pahempi läskisairaus?

• Mielenkiintoisia nämä myyjien loppukommentit. Ensin sanotaan ettei myy alle 500€:n, mutta kun Aki on tarjoamassa 50€ niin myydään kuitenkin 70 €:lla. Loppukommenteissa sitten sanotaan että kyllä ovat tosi tyytyväisiä kauppoihin. Jokainen sanoo näin, vaikka loppusumma olisi mikä tahansa. Onkohan tämä tuotannon sanelemaa juttua että jokaiseen kauppaan pitää olla tyytyväinen. Taitaa tuotantoyhtiö maksaa tavaroiden aidon hinnan, eli sensumman minkä myyjä ontarjonnut ja valmis tavaroistaan luopumaan tiettyyn hintaan, muu on käsikirjoitettua.

• Ei tainnu Markku eikä ite Huutokauppakeisarikaan tietää jaksossa 9/16 (kausi 11), että ei makkaranteko kaupallisessa tarkoituksessa Suomi nimisessä maassa ole oikeasti ihan noin yksikertaista. Elintarvikelainsäädäntö Suomessa on kohtuullisen tiukkaa ja eipä näyttänyt esimerkiksi makkaranvalmistustila täyttävän ko. tilalle asetettua vaatimuksia. Puhumattakaan tuotteen valmistusprosessiin liittyvistä luvista yms. Terveystarkastajalla luulisi olevan piakkoin asiaa Hirvaskankaalle....

• Näin on. Ja onkohan keisari lopultakin laitaoikeiston uusnatseihin kallellaan. Viime viikon ohjelmassa killutti niin korskeasti leijonaa kaulassa paidan päällä. Kyllä kauppiaan luuli-
      si käsittävän että poliittisia kannanottoja tulisi välttää. Rouvahan on rivien välissä jo sel-
      västi ilmaissut inhonsa maahanmuuttajiin. Inhaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ja onkohan keisari lopultakin laitaoikeiston uusnatseihin kallellaan. Viime viikon ohjelmassa killutti niin korskeasti leijonaa kaulassa paidan päällä. Kyllä kauppiaan luuli-
      si käsittävän että poliittisia kannanottoja tulisi välttää. Rouvahan on rivien välissä jo sel-
      västi ilmaissut inhonsa maahanmuuttajiin. Inhaa!

Huutokauppakeisarin jakso 12/16 (11. kausi) 12.11.2019 oli kyllä Muuramen reissulla krääsätavaroitansa myyvä Paavo Riekkinen täysin huomion hakuinen ja ajatuksella vain "pakko päästä telkkariin" asenteella! Siskonsa Veeran delfiinipöydälle oli taatusti kännissä kaaduttu satuhäiden jälkeen, jossa siskonsa Veera veti överikännit. Samoja Riekkisiä nämä! Tieto on 100% varma! Vanhin siskonsa VALEHTELI Ylen tv ohjelmassa takavuosina ihan pokkana tulleensa raiskatuksi ex-miehensä toimesta. Täyttä PASKAA sekin! Nuorempi sisarensa oli myös 7päivää lehdessä vuosia sitten ruikuttamassa Rytsölästä, jolla sitä massia on. Vanhempi veljensä inisi myös samassa lehdessä vuosia sitten poliisin toiminnasta, kun leveili kännissä limousinen kattoluukusta saatuaan poliisilta huomautuksen vai oliko jopa sakotkin siitä seurauksena. Huomion hakuisia PELLEJÄ KOKO SUKU! Konkursseihin se suku on päätynyt niin monta kertaa!!
      Karman laki

• Anonyymi kirjoitti:

Huutokauppakeisarin jakso 12/16 (11. kausi) 12.11.2019 oli kyllä Muuramen reissulla krääsätavaroitansa myyvä Paavo Riekkinen täysin huomion hakuinen ja ajatuksella vain "pakko päästä telkkariin" asenteella! Siskonsa Veeran delfiinipöydälle oli taatusti kännissä kaaduttu satuhäiden jälkeen, jossa siskonsa Veera veti överikännit. Samoja Riekkisiä nämä! Tieto on 100% varma! Vanhin siskonsa VALEHTELI Ylen tv ohjelmassa takavuosina ihan pokkana tulleensa raiskatuksi ex-miehensä toimesta. Täyttä PASKAA sekin! Nuorempi sisarensa oli myös 7päivää lehdessä vuosia sitten ruikuttamassa Rytsölästä, jolla sitä massia on. Vanhempi veljensä inisi myös samassa lehdessä vuosia sitten poliisin toiminnasta, kun leveili kännissä limousinen kattoluukusta saatuaan poliisilta huomautuksen vai oliko jopa sakotkin siitä seurauksena. Huomion hakuisia PELLEJÄ KOKO SUKU! Konkursseihin se suku on päätynyt niin monta kertaa!!
      Karman laki

Joo Karman laki mä näin myös kyseisen jakson. Huomasitteko kaikki ohjelman katsoneet tavaroitansa myyvän Riekkisen epätavallisen ja valehtelevan ihmisen käytöksen ja silmät! Silmät oli Riekkisellä eleettömät, huomattavan pienet pupillillit ja hän tuijotti räpyttämättä silmiään! Liekö jannu ollut huumausaineiden ehkä pirin vaikutuksen "voimalla" kuvaushetkellä? Olen nähnyt myös tuomioillan, jossa vanhin sisarensa oli aivan vastaavanlaisessa "olotilassa" verrattuna aivan oikeasti raiskauksen uhriksi joutuneen myyjän reaktiot, pelko- ja tunnetilat toimittajan haastattelussa. Siilä erolla, että sisarensa räpytti silmiään hyvin hermostuneen oloisesti. Aivan ohjelman lopussa Riekkisen sisko vielä sanoi kovaan ääneen että, NO NIIN!!
      Valhetta, valhetta! Suosittelen katsomaan tuomioillan kaikkia uudelleen tarkemmin, kuinka tämä SISKONSA KÄYTTÄYTYI!!
      -Todellisuuden tietävä-

• Parasta on jälkipeli leppoisan hernepussi musiikin jälkeen se viimeinen osio jonka päätteeksi Aki kertoo menevänsä nukkumaan.

• Hernepussimusiikki🤣🤣🤣

• Miksei se antanu markun tuunata niitä ajopelejä, kuinka hintaa olisi tullut lisää kun joka ajopelissä olisi ollut teksti desing by markku. Voi voi joko alkaa ote lipsua kun rahaa laskiessa, eivät mahdu enää piironginlaatikkoon. Eukko parka yrittää vielä pelilöistä saada lisää että varmaan riittää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.