Ketä muuta kiihottaa tämä aihe?
Itseäni kiihottaa todella paljon ajatus siitä että saisin panna jonkun naisen raskaaksi. Toki nyt tiedän riskit jne. ja että en sinänsä ehkä vielä oikeasti ketään randomia haluaisi paksuksi pistää. Tähän asti apteekin täti on jälkiehkäisypillerin kanssa ollut paras kaveri asiassa ettei taikina ole alkanut kohoomaan :)
Tosin jos esim. baaripano sanoisi että pane vaan riskillä ja laukea sisään, en ota jälkiehkäisyä niin en tiedä voisinko tilanteessa rationaalisesti vastustaa kiihotustani...
Tietääkseni myös muijilla samoja fetissejä?
Olisi hauska kuulla muiden kokemuksia ja mitä esim. naiset tästä ajattelevat ja mikä siinä teitä mahdollisesti kiihottaa?
Raskaus & siittäminen kiihottaa
10
3999
Vastaukset
- Raskasnarttu
Mä olen huomannut, että molemmilla kerroilla, kun "ruvettiin tekemään" lasta, oli mieheni kiihottuneempi ja jotenkin miehekkäämpi kuin yleensä. Se uroskorskeus jatkui myös raskausaikana, tuntui, että mieheni kiihottui myös aikaansannoksestaan. Mitä isommaksi vatsa kasvoi sitä ylpeämmin mies pani. Ei ollut seksuaalisesti ollenkaan huonoa aikaa.
Toisaalta varmaan aika luonnollista, en tiedä, voiko puhua fetissistä. Eikö pohjimmiltaan seksuaalisuudessa ole kyse siitoksesta? - Naispuolinen
Itseänikin kiihottaa kovasti siittäminen. Olen lukenutkin novelleja, jossa naisia on kaapattu ja siitetty yhä uudestaan. Olen haaveillut kuuluvani sellaisiin tarinoihin. Alistaminen vain siitetyksi, voi että. Jotenkin se, että miten se sperma käyttäytyy siellä uumenissa ja miten siitä kasvaa sitten jotain niin hienoa. Ja vielä se jännitys, että tuleeko siitä ees jotain. Aah, ei sitä osaa millään selittää. Olen kyllä neitsyt, mutta saahan sitä haaveilla.
- Eräkettu
Siis siittäminen nyt on se täydellinen seksi akti...
nainenhan kiihottuu äärettömästi tuntiessaan kuinka spermasuihku lentää PERILLE SAAKKA! miehen naidessa hullunlailla päällä!
- Realiteetit
Kaikki naiset eivät kylläkään edes tunne sitä.
- tarralenkkari666
Luin, että rakkaus ja silittäminen. Minua kiihottaa rakkaus ja silittäminen.
- Femakko.oohoi
Ja sekin tapahtuu sinulla naisen kanssa?
- Ätmi-
Antakaa pillua meille rumillekkin miehille!!
onhan sulla toivottavasti 2 tervettä kättä
Tapailin naista jolla oli muitakin suhteita samaan aikaan. Hän yritti saada lasta ja joskus olimme ryhmänä auttamassa häntä. Ajatus siittiöistä kilpailemassa oli jotenkin äärettömän kiihoittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2883523BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62415Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2552219- 682089
- 761754
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3511393MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/271195- 651089
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko241084Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1821080