vitun nistit

minua vituttaa kun suomi ei sodi kun minun aikanani suomi soti saatana te kaikki olette kusettaja poliitikkoja. tuollaista paskaa ei kuunteli edes veljenpoikani pertti perkele. tämmöistä paskaa kehtaa edes lapsenlapsille näyttää saatanan nistit. hankkiikaa töitä ja lopettakaa se vitun kännykän näpyttely vitun neitsyt mariat. tämmöinen peli ei vetele menkää töihin tai saatte vielä katua kautta veljenpoikani pertin pään kautta.!!!!
Ilmoita

Heh
Ilmoita
Vitun perussuomalaiset joilla kaikilla sama elämä ensin kouluun sieltä töihin ja sitten kuollaan nuoruusajat aina parhaat ajat teilläkin ja mietitte miksi? no vittu siksi että varmaan joka ikinen vitun ihminen sillon juonu tai vedelly mitä tahtoo ja mistää ei ota ressiä siitä sitten keski ikään ja vitullinen masennus ku ei vaimolta heru pillua, pomo on perseestä ja ullakolta löytyy narunpätkä tee niinku muutki perussuomalaiset ja laita se naru kattuun ja mene siihen roikkumaan mielummin täytän aivot millä huvittaa ja alan katsoa maailmaa pohjalta vähättelen kuolemaa enkä pelkää sitä niinkun '' Normaalit ihmiset ''
Ilmoita
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon vittu joku iha akuutti pala vaa vittu
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

vitun nistit

minua vituttaa kun suomi ei sodi kun minun aikanani suomi soti saatana te kaikki olette kusettaja poliitikkoja. tuollaista paskaa ei kuunteli edes veljenpoikani pertti perkele. tämmöistä paskaa kehtaa edes lapsenlapsille näyttää saatanan nistit. hankkiikaa töitä ja lopettakaa se vitun kännykän näpyttely vitun neitsyt mariat. tämmöinen peli ei vetele menkää töihin tai saatte vielä katua kautta veljenpoikani pertin pään kautta.!!!!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta