Moi eli oon 11 vuoden ikäinen tyttö. Yleensä keskusteluissa pyydetään apua miten kysyä rintaliivejä, mutta mä en tiedä miten kysyisin pikkareita. Laskin vahingossa alleni 10-vuotiaana, jonka jälkeen en oo saanut käyttää niitä. Se on jotenkin tosi outoa ja noloa. Liikuntatunneilla olen aina mennyt vessaan vaihtamaan vaatteeni mutta kohta meillä on uintia. Eli miten voisi pyytää pikkuhousuja ilman että äiti heti suuttuu? Kitos
Miten pyytää pikkuhousuja?
19
1125
Vastaukset
- 11V
Sori, nimimerkissä kirjotus virhe.
- jonijonne
Minä kyllä tykkään housuttomista tytöistä, oon 12.
- Pedari69
Tuuppas mun pakuun!
- 244454
Saanko sit lainata sun pikkareita kun oot käyttänyt niitä?
- 11V
Ilmiannoin sut joka kirjotti mun nimellä
- 10VPikkuhousut
Joo kyllä saat. Voin antaa sulle vaikka myös blowjobbia.
11V kirjoitti:
Ilmiannoin sut joka kirjotti mun nimellä
Oletko muuten kirjoitellut paljon tänne suomi24 sivustolle?
- SeOnHelppoo
Eihän vanhemmat ny suutu jos pikkareita pyytää. Sanot vaa:"tarviin pikkareita." Mä teen nii et ku ollaa äidin kaa kaupas nii laitan kärryihi vaa ja sillä selvä :)
- 244544
Niinpä. Mun iskä ei vaan halua ostaa mulle boksereita, vaan mun pitää olla munasillaan :(
244544 kirjoitti:
Niinpä. Mun iskä ei vaan halua ostaa mulle boksereita, vaan mun pitää olla munasillaan :(
HArmi : (
- ladston
Hmmm. Meet kauppaan ja ostat ei sen kummallisempaa
Mielenkiintoista että olet ilman pikkareita. Käytätkö muuten housuja vai hametta?
Toi neuvo kauppa reissuilla ostoskärryihin heittäminen tuntuu hyvältä.- 11V
Joo sori kun vastaan vähän myöhässä mutta käytän housuja. Oon joskus laittanu vessapaperia alapäännja housujen väliin... :D viime kauppareissulla kysyin äidiltäni asiaa ja sanoi, että meinasi itsekin ehdottaa. Kiitos!!
- 244544
11V kirjoitti:
Joo sori kun vastaan vähän myöhässä mutta käytän housuja. Oon joskus laittanu vessapaperia alapäännja housujen väliin... :D viime kauppareissulla kysyin äidiltäni asiaa ja sanoi, että meinasi itsekin ehdottaa. Kiitos!!
Onko sulla uimapukua vai bikinejä? Miksi et käytä bikinejä jos sulla on ne?
- 11V
Ei mulla oo bikineitä
Ja kokohan olikin varmaan S ???? kuinka monta paria haluat......
- fghklll
Jouduksä sit käyttään vaippoja ettei housut kastu.
- 11v
Pitäiskö mun vaa käydä omil rahoil ostaan pikkareit, vanhempana rahat saa takaisin ;D vink vink
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2883523BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62415Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2552219- 682089
- 761754
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3511393MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/271195- 651089
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko241084Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1821080