Kuinka kasvaa pituutta nopeasti

Markiplier

Oon 14v ja mua haittaa tosi paljon kun mun tyttöystävä on mua jotain 10 cm korkeampi kun mä ja molemmat haluis että mä kasvaisin pidemmäks joten jos teil on mitään iseoit nii sanokaa pliis

4

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootkokuullubiologoasta

Murrosikä alkaa pojilla myöhempää ku tytöillä

• MalttakaahanMielenne

Tuohon ei taida juuri muu auttaa kuin aika. Niin se vaan valitettavasti on.
      Joillakin tuo kasvu alkaa aikaisemmin, joillakin myöhemmin.
      Itse sain kasvupyrähdykseni jo 5. ja 6. luokan välisenä kesänä, venähdin 160 sentistä 175 senttiin vajaassa kolmessa kuukaudessa, mutta aika moni mun kavereista alkoi kasvaa vasta yläasteella kunnolla, kun mun oma kasvuvaihe oli jo suurimmaksi osaksi ohitse. Et seiskalle mennessä olin muistaakseni 179cm ja lukiossa 187cm, mihin kasvuni sitten jäikin.
      Ja tunnen pari sälliä, joista toinen kasvoi vasta lukiossa ja toinen armeijan aikoihin aikuismittoihinsa.
      Eli älkää nyt ottako paineita, vielä kun se seurustelu nyt kuitenkin on ihan muista asioista kiinni kuin parin mitoista:) Kuitenkin tykkäätte toisistanne, eikö niin? Se on se tärkein juttu kuitenkin.

• En ymmärrä miksi tytön pitäisi olla pitempi kuin pojan. Toki voit kasvaa vielä mutta mutta se on erijuttu eikä liity rakastamiseen.

• Jakselkaa

Siis aloittajahan kirjoitti, että he molemmat toivovat hänen itsensä kasvavan pidemmäksi. Eli ei kyllä ainakaan oman lukutaitoni mukaan liity siihen mitenkään, että tytön täytyisi olla pidempi.
        Mutta muuten totta, eihän tuo rakkaus ole toisen mitoista kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      288
      3523
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2415
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      255
      2219
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2089
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1754
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      351
      1393
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      27
      1195
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1089
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      24
      1084
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1080
    Aihe