Seisoo tansseissa

Poika69v

Eli tänään meillä oli koulussa tanssit liikunnassa kaikilla 9. Luokkalaisilla. Meillä oli tanssit koulun salissa, koska päättäjäisissä pitää kaikkien tanssia.
Ekaksi meille valittiin siellä parit. Mä sain yhen todella hyvännäköisen parin, se oli brunette, jolla oli pillufarkut, oli meikannut, ja pitkät hiukset. Kaverit sano että olin onnekas.
Siellä salissa sitten kerrottiin lyhyesti, mitä me tanssitaan siellä päättäjäisissä, aloitettiin sitten tanssimiset.

Sitten kun piti pitää kädestä kiinni, niin mulla rupesi välittömästi pullottamaan jalkojen välissä. Se tyttö ekaks vähän hihitti, mutta ei se välittänyt. Sitten yhtäkkiä mulla rupesi pullottamaan niin paljon, että haluaisin kaatua sen tytön päälle, ja ruveta nussimaan. En kuitenkaan vielä sitä tehnyt, koska opettajat olisivat huomannut.
No me sitten vaihdettiin tanssia, ja samat parit pysyi edelleen. Se tyttö varmaan tahallaan yritti koskettaa mun kyrpää sen perseellä, että rupeaisi stondaamaan. No mulla rupesi stondaamaan taas, ja tyttö melkein kuoli nauruun.
Kaikki muutkin sitten huomasivat, ja nauroivat minulle. Se oli todella noloa, mutta siinä ei ollut vielä kaikki.
Kun me mentiin sitten juomaan mehua, ja syömään keksejä, niin se sama tyttö istui mun syliin. Sen perse työntyi mun kyrvän päälle niin paljon, että tuntui että se olisi mennyt sinne.
Mua rupesi stondaamaan ihan helvetisti, Ja lopulta mulla tuli spermat ulos niin paljon ja vielä suoraan sen tytön housuihin. Meillä molemmilla kastu housut läpimäräksi, mutta se tyttö vaan nauroi siitäkin.

Onko kenelläkään muulla siis samoja kiihottavia kokemuksia? Kertokaa ;)

8

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25554

      :))))

    • nomraalia

      "En kuitenkaan vielä sitä tehnyt, koska opettajat olisivat huomannut."
      Mahtavasti sanottu!

      • Itekkin repeilen tääl kun aatelen et ne rupee panee kesken tunnin eikä ope huomais mitään:D


    • hahhehjaa

      Se tyttö Taitaa olla ihastunut suhun. Ai että nauratti Kun kuin tota.

      • 25554

        Miten se voi muka olla ihastunut siihen, jos se yritti nolata sen?


    • sadadad

      huono trolli

    • Loistavaaa

      Tais olla trolli :D
      Ja loistava oliki :D:D

    • pedofiilipalstaxddd

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe