Mindcontrol rikokset

ekoperä

Olen joutunut mindcontrol rikoksen uhriksi, ja minua on pahoinpidelty joukkotainnutus aseilla..Seksuaalisesti häiritty ja raiskattu..
Onko kenellekkään Suomessa sattunut samaa, miten tilanteesta on selvitty?

97

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekoperä

      Onko asiasta käyty oikeudenkäyntejä?

    • ekoperä

      Esim. Kipeytetty vatsa niin että pyörryin kipuun.:D

      • ekoperä

        Ja "kidutetaan" niin, että tunnen esim. päässä jatkuvaa kipua.. Ulkona käydessä näen "kuvan", kutsun sitä vaikka hologrammiksi, koska en tiedä tarkalleen mitä nimeä siitä käytetään...:D Näön ja silmien kontrollointi..


    • vaekae

      Missä/mistä nämä ihmiset tekee tätä?

    • ajajat

      Niin mistä käsin mindcontrollia ajetaan? Yliopistoista, yrityksistä vai molemmista?

    • oikeusmurhapäivystäjä

      Epäilen että hypnotisoijat asialla. Toinen vaihtoehto on psykoterapeutti.

      • vädd

        Kertoisitko tarkemmin? :D


    • e.häirinnän.kohde

      Voisiko joku kirjoittaa oikein kunnon tietopläjäyksen siitä, mitä asioita nimenomaan mindcontrol-termin alle liitetään. Sinänsä elektronista häirintää on laaja kirjo, kaikki ei ole mindcontrollia. -Tuo ketjun aloitus vaikuttaa enemmän rääpimiseltä.

    • robottiko.jo

      Ei ole tullut sitä tietopläjäystä. Käytän silti tätä ketjua hyväkseni. Onhan noissa viesteissä asianpoikasta.
      Olen ollut vainon kohteena kauan, mutta kuinka varsinaisen organisoidun vainon, gang stalkingin ja elektronisen häirinnän kohteena, en saa sanoa. GS:ää aivan varmasti joku 8 v.
      Sen 8 vuoden alkuvuosina yritin hakea seliystä hypnoosista, post hypnoottisista, jne. Itsekin jkv.koulutusta saaneena tiedän niistä. Kaksi Terveystalon lääkäriä on aivan varmasti käyttänyt. Ovat hellaristalkkereita.
      Vasta reilu vuosi sitten rupesin tutustumaan gang stalkingiin ja pikku hiljaa e-häirintään. GS:n kanssa kävi niin, että englanniksi sain lukea tekstejä, joissa sanatarkkaan kuvattiin vainokokemuksiani. Tuli olo, että talkkerini ovat samoista lähteistä ottaneet oppinsa. Jos silloin jotakin ei vielä oltu kohdistettu minuun, niin sen jälkeen on.
      E-härintä puolelta tuli vastaan etähypnoosi, jota teknologiaa en vieläkään ymmärrä. Mutta jostakin sellaisesta tai ainakin toimintakäskyjen antamisesta etäkautta täytyy olla kyse seuraavissa, jotka nyt ensin otan esille.
      Gs-puolellakin puhutaan tekniikoista, joilla ihminen saadaan menemään paikkaan,jossa hänelle voidaan aiheuttaa vahinkoa. Näitä minulle on tehty.

      Jatkan toisessa viestissä omista kokemuksista.

      • nyt.pidän.tauon

        Siis omista kokemuksista.

        Olen huomannut, että käskytys onnistuu heiltä parhaiten silloin, kun olen vähän väsynyt tai rasittunut.
        Usean kerran ovat valinneet sen hetken, kun olen palannut Hesan reissulta. Tunti junassa mennen tullen ja perillä kaikenlaista jokunen tunti. Riittää väsyttämään minut (korkeahko ikä, huono kunto.)
        Olen silloin nimenomaan päättänyt, että otan iisisti loppupäivän, en mene minnekään. - Mutta sitten yht,äkkiä olenkin ollut autossani. Joskus olen joutunut ihmettelemään, mihinkä nyt oikein olen menossa. Ja sitten olen vaan ajanut määränpäähän, joka sitten on valjennut ja matkalla sinne miettinyt, mitä sanon syyksi, kun perille saavun, että mikä on asiani.
        Näillekin matkoille on ollut yhteistä se, että perillä on ollut ansa.Siellä on ollut stalkkereita, joilla on työnjako ja oma osuus ollut tarkkaan selvillä, samoin se, mitä minulle tehdään. On saattanut olla monimutkainen kuvio, joka on pitänyt tarkkaan etukäteen suunnitella. -Ei ole voitu odottaa, että joskus sattuisin tulemaan sinne vaan on pistetty homma valmiustilaan ja stalkkerit koottu valmennettuina paikalle.Tämä on ollut niin ilmeistä, että väkisinkin olen ymmärtänyt, mistä on kyse.

        Tähän viestiin kirjoitan vielä :Kerran maanantaina tulin puoliltapäivin Hesasta ihan väsyneenä. En kuullut puhetta päässäni, mutta tuli hyvin voimakkaita ajatuksia, joista tiesin, etteivät ole omiani Ajatukset käskivät lähteä Hämeenlinnaan Aulangolle joutsenhäkeille.Ajattelin vastaan, että lähde,olen ihan liian väsynyt .Oli kovapaine lähteä, mutta pidin puoleni, en lähtenyt.

        Seuraavana aamuna alkoi heti tulla voimakasta ajatusta, että pitää lähteä. Panin hanttiin, en lähde, joutsenet tuskin enää ovat siellä.- Muutuin ROBOTIKSI.
        Täysin vastoin tahtoani panin päällysvaatteet päälle ja kävelin autolleni. Mielessäni tietoisesti vastustin koko ajan lähtemistä, mutta ruumis ei totellut. Ajoin ylinopeutta Aulangolle. Siellä jo stalkkeriporukka odotti. Valehtelin: tulin kylpylään, mutta ajattelin vilkaista, vieläkö joutsenet ovat täällä. Hyviä ilmeitä, kun tiesivät, mistä oikeasti ole kyse.
        -Jouduin todistamaan eläinrääkäystä.-En enää tarkkaan muista, on psyykke näköjään korjannut sen trauman jälkiä.(on se tapahtuma muistiinpanoissa, mutta kuuluu eri tarinaan.


      • teknologiaa.kysyn

        Yksi toistuva tilanne on sellainen, että minulla on jokin asia hoidettavana, ostos tehtävänä, jne. Kun minua nyt stalkataan lähes joka paikassa, olen funtsinut, että minne ainakaan en mene. Sen sijaan sinne toiseen paikkaan menen. Niin sitten yllättäen löydän itseni siitä paikasta, minne nimenomaan ei pitänyt mennä.Ja tietty jostakin stalkkeripaikasta, mistä seuraa harmia.
        Esimerkki . Aulangolla minulla oli joutsenten suojeluprojekti. Olin ottanut kuvia syksyllä ja rääkkääjillä oli syytä epäillä, että myös todisteeksi. Tiesin,että väijyivät anastaakseen kamerani.Suunnittelin huolellisesti, miten säilytän.
        En jätä autoon. Housun taskuihin, ei pusakan.Kotonakin piiloon, ettei "kotikäynneillä" löydetä.
        Muistitkortti tuli täyteen.Halusin otattaa siitä kopion cd:lle. Mikä valokuvaamo. Ei missään tapauksessa mikään Riksussa. Päädyin HML:laiseen paikkaan. MUTTA MITEN KÄVI. Kerran kauppakeskukseen lähtiessäni ruokaostoksille huomaamattani miltei sujautin kameran taskuun. Kauppakeskuksessa kävelin stalkkerivalokuvakaupan ovesta sisään ja omakätisesti ojensin sen heidän himoitseman kameran stalkkerimyyjälle. Ja kun kysyi, säilytetäänkö kuvat muistikortilla, sanoin, ettei ole tarpeen, vaikka ajattelin juuri päinvastoin. Kotona huomasin, että loppupään kuvat puuttuivat. Juuri siellä jotakin todisteita oli ja pelkäsivät, että olisi ollut enemmänkin. -Kun kyselin niitä kuvia myöhemmin, niitä vain ei ollut.


      • tietoa.tietoa.tietoa

        ESIMERKKEJÄ PIISAA. MUTTA KERTOKAA. MITEN NÄMÄKIN ASIAT VOIDAAN IHMISELLE TEHDÄ.


      • se.robotti

        Ajoitus: Aulangolle robottina tapahtui jo syksyllä 2014, Aino, Janne ja kolme poikasta oli silloin siellä.
        Valokuvakauppaan kauppakeskuksessa viime syksynä eli v. 2015.


      • Anonyymi
        nyt.pidän.tauon kirjoitti:

        Siis omista kokemuksista.

        Olen huomannut, että käskytys onnistuu heiltä parhaiten silloin, kun olen vähän väsynyt tai rasittunut.
        Usean kerran ovat valinneet sen hetken, kun olen palannut Hesan reissulta. Tunti junassa mennen tullen ja perillä kaikenlaista jokunen tunti. Riittää väsyttämään minut (korkeahko ikä, huono kunto.)
        Olen silloin nimenomaan päättänyt, että otan iisisti loppupäivän, en mene minnekään. - Mutta sitten yht,äkkiä olenkin ollut autossani. Joskus olen joutunut ihmettelemään, mihinkä nyt oikein olen menossa. Ja sitten olen vaan ajanut määränpäähän, joka sitten on valjennut ja matkalla sinne miettinyt, mitä sanon syyksi, kun perille saavun, että mikä on asiani.
        Näillekin matkoille on ollut yhteistä se, että perillä on ollut ansa.Siellä on ollut stalkkereita, joilla on työnjako ja oma osuus ollut tarkkaan selvillä, samoin se, mitä minulle tehdään. On saattanut olla monimutkainen kuvio, joka on pitänyt tarkkaan etukäteen suunnitella. -Ei ole voitu odottaa, että joskus sattuisin tulemaan sinne vaan on pistetty homma valmiustilaan ja stalkkerit koottu valmennettuina paikalle.Tämä on ollut niin ilmeistä, että väkisinkin olen ymmärtänyt, mistä on kyse.

        Tähän viestiin kirjoitan vielä :Kerran maanantaina tulin puoliltapäivin Hesasta ihan väsyneenä. En kuullut puhetta päässäni, mutta tuli hyvin voimakkaita ajatuksia, joista tiesin, etteivät ole omiani Ajatukset käskivät lähteä Hämeenlinnaan Aulangolle joutsenhäkeille.Ajattelin vastaan, että lähde,olen ihan liian väsynyt .Oli kovapaine lähteä, mutta pidin puoleni, en lähtenyt.

        Seuraavana aamuna alkoi heti tulla voimakasta ajatusta, että pitää lähteä. Panin hanttiin, en lähde, joutsenet tuskin enää ovat siellä.- Muutuin ROBOTIKSI.
        Täysin vastoin tahtoani panin päällysvaatteet päälle ja kävelin autolleni. Mielessäni tietoisesti vastustin koko ajan lähtemistä, mutta ruumis ei totellut. Ajoin ylinopeutta Aulangolle. Siellä jo stalkkeriporukka odotti. Valehtelin: tulin kylpylään, mutta ajattelin vilkaista, vieläkö joutsenet ovat täällä. Hyviä ilmeitä, kun tiesivät, mistä oikeasti ole kyse.
        -Jouduin todistamaan eläinrääkäystä.-En enää tarkkaan muista, on psyykke näköjään korjannut sen trauman jälkiä.(on se tapahtuma muistiinpanoissa, mutta kuuluu eri tarinaan.

        Vähän tuollaista "viimeinen tanssi Halifaxissa" - tyyppistä vanhan ihmisen mielen vaellusta, eikö?


    • kuka.osaa.vastata

      Jätän tuohon väliä viesteille, toivottavasti tarjotaan tietoa.

      Oliko stalkkereiden harjoittelua vai minun pääni muokkaamista tottelevaiseksi vai vain huvittelua.Seuraavaksi kuvaamani esimerkki.

      Tapahtui luultavasti jo toissa kesänä. Joutsenprojektin takia lähdin aina aamuisin Aulangolle. Joutseniin liittyvien asioiden lisäksi kävin uimassa, pariinkin otteeseen ja siinä ohessa lenkkeilin metsässä ja ihailin maisemia. Olin aika kypsä, kun jonkun tunnin jälkeen palasin kotiin.

      Olisin halunnut ottaa rennosti sisätiloissa. Kuunnella musaa. Vähän käydä netissä. Pestä pikkupyykkiä ym. huoltohommia. MUTTA EI. SE alkoi aina kotiin tultua. Kiirehdin autolleni Kävin jossakin kaupassa ostamassa jotakin.Kotiin. Ja taas menin autolle ja ajoin jonnekin.Ostin jotakin tai hoidin jonkun jutun.Kotiin. Ja taas liikenteeseen. 3-4 kertaa oli tavallista. En saanut sitä loppumaan, vaikka ajattelin: ei enää tämän jälkeen. -Tai en saanut estettyä rumban alkamista, vaikka kotimatkalla Aulangolta niin päätin.

      Sitten tuli se kerta, jolloin tätä rumbaa oli pidetty päällä koko iltapäivä. Olin jo ihan väsynyt, kun tuli päähän ajatus, että nyt pitää mennä pankkiin hoitamaan "se asia". Minä pistin tietoisesti hanttiin. Mutta robottina sinne kävelin. Jos pankkivirkailija olisi toiminut asiallisesti, olisin just. vielä jaksanut hoitaa homman. Mutta kun sen sijaan stalkkasi niin pirusti, kuin vain pystyi. Niin katastrofiketjun alkuhan se oli.

      ETTÄ MITENKÄ MINUT ON SAATU TÄMMÖISEEN RUMBAAN, väsyneenä toimimaan vastoin tahtoa. Ja väsytetty lisää.

    • selittäkää.robotille

      Siis kysymys on, miten ihminen saadaan lähtemään johonkin paikkaan , jopa normalin virkeänä ja niin, että mielessään pistää voimakkaasti vastaan: en lähde.
      Kun saan vastauksia tähän, voi kertoa muunlaisesta mielenhallinnasta.

    • tollast

      "V2K" se on sinun syysi, ajattelet meitä samalla kun teet , haluat että me nähdään ne(hymy), eikö näin ole, olen siis kiimainen, lääkäri, huomasin että olit kiihottunu, ei se mun vika ollut se tuli niiltä, TUNTU ALAPÄÄSSÄ, ITKU, joku purskahtaisi itkuun, jos tuntisi tuollaista
      sellaisia tunteita ei ole sinulla, älä pillua katsele, sulla on vaan seonnu sekalainen pää
      oletko sinä kokenut pahan seksuaalisen häpeän, ei mulla oikeasti kiinnosta, pidä hippus ja haluttomuutes, ja seksittömyytes, jesse harrastaa tuommosta, tulin reidelle, kiitos kun sait meidän miehen tulemaan reidelle, put it in you, ime kyrpää

      eli kirjoitan tänään seksuaalisesta häirinnästä
      ei siitä joudu pöpilään vaan siitä tulee vain psykoosi, kun vähän tökkii, paita auki, katotaan mitä siellä on, paidan alla, ei me niitä vähätellä, ne on hyvät ja tiedät itsekin, vai tiedätkö tulenko kertomaan, en minä tässä mitään tee, se on houru, ei me tehä sulle mitään pahaa, ne on vain orkkuja, menikö sulla haasteet yli
      lopeta ne lakijtut... se on sun viimenen veto, ei kukaan siihe sekoo, että kuuntelee tuollasta...sulla on huono musiikkimaku,

      Tollasta kuuntelen :D

      • tollast

        tapa itsesi, MENEPPÄS TAPPAMAAN ITSESI, SUT KYLLÄ TAPETAAN POIS, VARO ETTEI TISSIT NÄY, aukaise niitä ranteita, sut laitetaan hautaan hullu nainen, sanoisin että tapa itsesi, ei me tuommosta laitokseen suljeta :D


      • tollast

        Ei se sun pillu ole, siitä tulee häpeää, minä tapan sen, ei sulla ole enää itsevarmuuutta, joku sut hakee, kuole häpeään, siltä tippuu seksiä...


      • tollast

        Voisin syödä pilluasi, tai vain nuolla vaginasi kyllä siihe joku sekoo, vaikka ruma onkin, ei kukaan sinne työnnä väkisin, et ole enää neitsyt, vaikka niin sanoisit, joku sitä ronki, muttey tyhmä älyä...


      • uskontotrolli

        TROLLI TAITAA OLLA ASIALLA NIMIMERKILLÄ TOLLAST

        Pitää ruveta sotkemaan, että vaikuttasi hullulle robotin kysymykset.


      • tollast
        tollast kirjoitti:

        Voisin syödä pilluasi, tai vain nuolla vaginasi kyllä siihe joku sekoo, vaikka ruma onkin, ei kukaan sinne työnnä väkisin, et ole enää neitsyt, vaikka niin sanoisit, joku sitä ronki, muttey tyhmä älyä...

        Sää et oikeasti nauti seksistä... sulta uupuu seksi, et kirjoita siihen mitään, sun peppu saattaa sitten roikkua, älä nauti siitä, toivottavasti tajuat sen kiinteyden joskus...


      • tuollast

        Ota ne housut pois, liikut tuolleen kissamaisen seksikkäästi, peppu pitkällä, puolet sun aivoista on kuollu, ehkä tulin reiteen, mene hoitoihin


    • panzer

      Tee alumiinifoliosta päähine jolloin mc ei pääse kuuppasi sisälle. Talvisin käytä kuparikäämistä kudottua pipoa ja aina on hyvä pitää taskuissa rautanauloja! stalingrad hans...

      • väsyneenä

        En rupea tuollaiseen. Yritän hoitaa vastaiskun mielenhallinnalla. Mutta haluaisin tietää, miten se tehdään.
        parhaiten onnistuvat


    • tollast

      Olet aika pitkään kitunut, et vain tunne sitä..

      • tollast

        haluat että alapääsi leikellään..


      • tollast

        olet nuin pantava...me saadaan elää uskossa...


      • toolast

        tiedän että sun jalat tärisee seksin ja orgasmin jälkeen , me pistetään sun polvet tutisemaan..


      • tollast

        Kaikki huomaa, ettet ole allright, et ole oikeasti hyvä näyttelijä, niin sanoit muista, älä ole näyte, eikä se ole näyttelyä, unohda kaikki mitä muistat siitä näytteliästä, tapoin sellaisen sairaan joka ei osaa näytellä, sun mielipiteisiin mene taju, älä sitä tajua, et ole hauska, ei sulla ole hauskaa, muista miten aamulla häirittiin sua ku olit sängyssa.. Et ole väärässä missään...

        Aamu alkoi näin...:)


      • tollast

        SEMMONEN MAMMA SUSTA OIS TULLU, JOKA SIIVOAA JA KUURAA, ET OLE NÄKÖJÄÄN KOKENU SEMMOSTA, SEMMONENON MEIDÄN KIELELLÄ EMÄNTÄ
        OLET HEROIINI,
        SITÄ KUUNTELET KUN OLET SURULLINEN, (kuuntelen musiikkia)..


      • tuollast

        Sulla on joku uusi maailma jossa paha unohtuu...


      • tuollast

        Kaikki sua koskee, mene viettää aikaa suletulle..


      • tuollast

        SEKSUAALINEN HÄIRINTÄ, KYLLÄ SINÄ JOSKUS TAJUAT MITÄ SE ON, tapa itsesi, ei kukaan sulle ole niin, itku, ei hellyyttä, et ole siinä herkkä, olet vain mielipuoli... sää teet kaikki vaan herkäksi, haluatko hellyyttä, täästlä saa tulla hakemaan.. mene hullujen huoneelle, tarvitko seksiä, mene hullujenhuoneelle


      • tuollast

        sattuuko?, eli olet dramaattinen, tuo on draamasi, kuole häpeään, etkö voi laittaa omaa nimeäsi minnekkään, joku auttaa


    • häpeäpaalutettu

      Luulen että auttaisi jos rupeaisit elelemään kunnollisesti. Sovitat syntejäsi kunnes kärsimyksesi päättyy. Tiedän että se on maanpäällinen helvetti.

      Yritä tehdä hyviä tekoja enemmän kuin pahoja ja lopulta voit pelastua. Älä silti itseäsi tapa liialla auttamisellakaan jokapäivä vaikka vähän vaakakuppia hyvien ihmisten suuntaan.

      Pyydän sisäisesti omilta ääneltäni että sinulla jäisi hyviä elinvuosia elettäväksi. Toivon sydämestäni ettet ole ikuisesti kadotuksessa.

      Kierrätä,kerää roskaa maasta, rakasta lähimmäistäsi ja kohtele muita hyvin niin ehkä jokupäivä sinua kohdellaan hyvin. Muista menneisyydestä ihmiset joita olet kohdellut kaltoin ja pyydä anteeksi.

      • mikroaallotettu

        Joku uskontohullu antaa neuvoja, peittääksen sen, että heidän stalkkerinsa ovat asialla.


      • sisäinenääni

        tyhmä :)


    • vähän.selväjärkisempää

      No voihan jessus, ei tarvitse tuommoisia kuunnella, ei ole tuota mindcontrollia.

      Ihmettelen vaan tällä erää sitä, miten saavat menemään paikkaan, jonne en muuten olisi menossa .

      Keväällä huomasin,että minua aiottiin juoksuttaa näyttelyissä. Taidemuseoon menin. En ensin tajunnut siinä mitään outoa, kuvittelin, että vain päähän pälkähti, kun silloin ilmaiseksi pääsi.Lähdin suht.pian pois. Sinnehän rupesi tulvimaan koko hellarisrk. Meni niiltä ajoitus pieleen. Hämmentyneenä katselivat poislähtöäni.

      Seuraavan päivänä pälkähti päähän, että pitäisi mennä lasimuseoon. Päätin, että en mene. Pitkään jatkui paineinen olo, että pitäisi mennä. Tunnistin olon. - Menin piruuttani seuraavana päivänä. Sattui juuri tulemaan bussilastillinen eläkeläisiä. Menin niiden sekaan. Kyllä oli hauskaa seurata henkilökunnan ilmeitä.

      Tajusin , miten voin testata, jos päähän pälkähtää mennä jonnekin. Että onko oma impulssi vai stalkkereiden robotinohjausta.

    • robottko.joi

      Tuli kuitenkin kirjoitettua väärään ketjuun. Nuo seksipervot stalkkerit tuli tänne. Ja mode julkaisee tämmöistäsiitä vaan. No sehän tiedetään, että stalkkereita siellä.

    • se.jonka.ip.tiedossanne

      terveisiä ylläpidolle ja moderoijille

      Siis tämmöistä voi vapaasti kirjoittaa, silloin kun se kohdistuu minuun. Minulta jatkuvasti sensuroidaan.

    • siru.vai.ilman.sirua

      VIELÄ KERRAN , miten tämä homma tehdään. Ei uhetta päähän, ei ajatuksia päähän, ei tule edes tunnetta, että pitää mennä sinne, vaan PAINE. Tuntuu paine takaraivolla ja selkäpuolella.

    • saastaa.ovat

      Nyt on tullut niin pahoja paljastuksia vainoajista ja pelkäävät vissiin,että kerron niistä ansoista, jotka paikanpäällä odottivat, että on pantu tuollainen seksistalkkeri asialle.

      Siltikin, mainitsen tässä vielä, että viime syksynä, käytyäni Hesassa ostoksilla ja palattuani väsyneenä kotiin. "pantiin" menemään City-marketiin. Oli se kerta, jolloin vietiin sekä pankkikortti että plussa-kortti. Uutta plussa-korttia en enää saanut. -Ei ainoastaan hommattu paikan päälle, vaan vielä siellä vaikutettiin toimintaani. Jouduin toimimaan vastoin omaa harkintaa ja tervettä järkeä, jotta korttien anastus oli mahdollista.

    • lainsuojaton

      uudelle yleisölle kysymys:miten tehdään robotiksi

    • katkaisekierre

      Ottamatta kantaa syihin, puhut psykologisesti motivaatioristiriidasta, "se mitä pyrkii välttämään se vetää puoleensa" ja kierre vain syvenee ja pahenee. Se ajaa lopulta umpikujaan, saa tekemään asioita, joita ei halua tehdä, ja kun ei halua, taas tekee entistä vimmatummin. Sama perusmekanismi toimii mm. anoreksiassa ja bulimiassa. Ja mitä enemmän vältät, sitä enemmän toimit. Se ilmenee tästä:

      "Seuraavan päivänä pälkähti päähän, että pitäisi mennä lasimuseoon. Päätin, että en mene. Pitkään jatkui paineinen olo, että pitäisi mennä. Tunnistin olon."

      Puhut mielenhallinnasta ja haluat siihen neuvoja. Ainoa keino on siirtää toiminta - kun käsky tulee toiseksi toiminnaksi - koska vastustus lisää motivaatioristiriitaa ja vetää enemmän puoleensa. Bulimiassa on käytetty käskyä, kun halu oksentaa tulee, kiertää mm. kymmenen kertaa pöydän ympäri - tämä nyt esimerkkinä.

      Jos ymmärrät psykologisen perusidean, ja olet riittävän älykäs, niin pystyt keksimään sopivan sijaistoiminnan ja sille sopivan kestoajan, jota sinun ei tarvitse välttää. Kun saat sen toimimaan, huomaat itsekin, että "käskyn vetovoima" vähenee.

      • eiturhaanliikanimi

        On oksettavaa, että moderaattori päästää/sallii/tekee edellä olevia kuvottavia viestejä, jonka moderoinnin tason perusteella useimmat ihmiset eivät todellakaan avaa näitä sivuja. Kenen etu? Olisi todellisen ylläpidon aika puuttua tuollaiseen toimintaan. Olen todella pahoillani.


      • kuinlastulaineilla

        Ja sitten yleistä puhetta.

        Muutama vuosi sitten oli uutinen, että juuri nyt useat ihmiset maailmassa kokevat kuin heidän elämänsä olisi lavastettua, kuin he olisivat päätähtiä elokuvassa Truman show.

        Mistähän tällainen ilmiö tulee?

        He kysyvät lakkaamatta itseltään, että oliko tämä vain sattumaa? Voiko se olla vain sattumaa?! Joku taatusti järjesti tämän! Mitä kummallisimpia asioita tapahtuu ja ihmisen aivoille on tärkeää saada vastaus asioille.

        On tunnettu tosiasia, että ihmisen aivot kestävät erittäin huonosti epävarmuutta, ja tällaisena aikana, jota nyt elämme - on manipulointia ja propagandaa ja informaatiosotaa - ja saastaa - olisi erittäin tärkeää kehittää omien aivojensa epävarmuuden sietokykyä.

        Minäkin olen joutunut kysymään liian monta kertaa, että voiko tämä nyt olla enää vain sattumaa?! Mutta joka tapauksessa tulkitsen asioita perusluonteeni mukaisesti positiivisesti ja ehkä naiivistikin, vaikka seuraukseet ovat negatiivisia, ja jäin miettimään, että minkä verran me oman tunteemme kautta voimme tehdä tapahtumille johtopäätöksiä ylipäätään, että ovatko ne positiivisia vai negatiivisia?

        Tieteellinen totuus (kokeet osoittavat) on se, että tunne on vain yksi ainoa ja sama ilmiö kaikille mahdollisille tunteille. Se on fysiologinen tapahtuma ihmisen kehossa - on siis olemassa vain yksi tunne. Tulkinnan tuolle tunteelle antaa jokainen oman mielensä sisällä itse, eikä se perustu tosiasioihin.

        Täsmälleen sama tapahtuma ja tilanne tai asia saa esiin saman fysiologisen reaktion usealle ihmiselle, mutta heidän kertomaa tunnetulkintaa on yhtä monta kuin on kokijaakin - ilosta suruun tai hyvästä pahaan. Tämä on fakta, vaikka se kuulostaisi kuinka hullulta.

        Itse kukin voi tykönänsä miettiä, että miten paljon meillä on omissa tunteissamme ja johtopäätöksissämme juuri tuota tulkinnanvaraa.


      • 8595847332

        Minäkin olen kokenut pienessä mittakaavassa jotain vastaavaa. Olen tutkinut ilmiötä mm. itsessäni ja olen havainnut, että halu ennä jonnekin johtuu minun kohdalla siitä, että olen joskus aikaisemmin saanut pienen vinkin siitä että siellä voi olla jotain mielenkiintoista. Joskus se voi olla vain sitä, että joku mainitsee jonkun paikan nimen. Minulle herää jonkinlainen mielenkiinto, joka ei kuitenkaan johda välittömään toimintaan, vaan menen ehkä joskus sitten kun on aikaa. Joskus kokemus on miellyttävä, joskus siihen voi liittyä stalkkausta. En pidä sitä mitenkään merkillisenä huomioonottaen että luonnevikaiset stalkkerit seuraavat minua niin kokoaikaisesti että voivat havaita senkin mihin katseeni kohdistan, ehkä myös vähäisen pupillin laajenemisen. Ei se ole mitenkään yliluonnollista vaan erittäin tarkan rikollisen tarkkailun tulos, jota poliisi ei pidä m,ahdollisena koska toimii mututuntumalla perustelematta tekosiaan tai tekemättä jättämisiään samoin kuin psykiatrit. Laki kyllä velvoittaa molemmat perustelemaan, mutta ainakin poliis valitsee tavat joilla lakia rikkoo siten, että on aina automaattisesti rikoksentekijän puolella tässä asiassa. Esitutkintalakia noudattaa niin kirjaimellisesti että ei hyväksy pienintäkään näyttöä näytöksisi uhrin puolelta.


    • vaino.on.todellisuutta

      Nimimerkille katkaise kierre. Allekirjoitan sen , minkä selität. Olen nimenomaan käyttänyt sijaitoimintaa silloin, kun se on mahdollista.

      Olen ajatellut joka jutun motivaatioristiriidan kannalta,mutta kun näissä on ollut se valmiiksi suunniteltu ansa, mihin olen mennyt. Stalkkerit tarkkoine työnjakoineen odottamassa. Ehkä tämä kamerajuttu voisi olla sellainen oman pään rstiriidan tuotos, koska näin niin paljon vaivaa sen suojelemiseksi etukäteen.

      Jotkut jutut voisi mennä impulssin piikkiin," tuli vain mieleen mennä sinne." Ja kun jo vuosien ajan joka paikassa on stalkattu, niin sitten silloinkin. Kaiken maailman kassoilla, myyjillä, sun muilla on valmius olemassa, mitä tehdä, jos satun menemään sinne. Huono palvelu, stalkkaava käytös, vaikeudet maksaa ostosta, ylimääräisten hankaluuksien tuottaminen.Jne.Mutta kun olen tottunut, että tätä joka paikassa on, ei olisi yllätys ,jos hetken mielijohteesta menemisen jälkeen olisi. En kiinnittäsi huomiota.

      Ja jatkuvasti teen valintoja:mitä tänään tekisin. Jos eilen olin suunnitellut sitä, mutta tänään en vaikka viitsikään, ei siitä painetta tule. -Ei minulla ole lasimuseoriippuvuutta. Jos normaalitilanteessa oli tullut mieleen ja sitten olisin ajatellut, että en menekään sinne ihmisten sekaan, olen mieluummin kotona, ei siitä mitään menemisen painetta olisi tullut.

      Kerroin näistä museokäynneistä, kun ovat neutraaleja. Eivät sitten vakuuta ulkopuolista.En viitsi pahimpia juttuja kertoa.

      Gang stalkingin perustaktiikoihin kuuluu tämä sellaisiin paikkoihin ja tilanteisiin uhrin johdattelu, että hänelle paikanpäälle menemisestä koituu harmia, lavastus rikokseen syyllistämisestä, jne.

      Nämä tapahtumat eivät liity mihinkään anoreksiaan tai bulimaan verrattavaan eikä mihinkään muuhunkaan välttämiskäyttätymiseen. Sen sijaan liittyvät organisoituun yheisövainoon.

      Gang stalkingin perustaktiikoihin kuuluu , ettei uhrille tehtävää stalkkausta pysty todistamaan ja että jos uhri kertoo asiasta, se kuullostaa skitsofrenian oireelta.

      MUTTA GANG STALKING EI OLE VAINOHARHA IHMISEN PÄÄSSÄ.



      Kiitos vaan kaikille selittelyistä, mutta se , mitä toivon , on gang stalkingiin ja e-häirintään perehtyneiltä linkkejä tietolähteisiin.
      (Kun ottaa huomioon, mistä ammatista olen eläkkeellä, tuohon psykologiseen puoleen piisaa kyllä tietämystä omastakin takaa.)


      Ja miksiköhän vainoajapuoli hermostui asian esille ottamisesta niin, että pani ketjuun seksistalkerin. (Tämä on niin riskaabelisti esille otettava asia, että ovat arvelleet minun pysyvän hiljaa)

      • GangStalkingTotta

        Vielä lisää, MINULLA ON KAHDESTA ERI TIEDEKUNNASTA YLIOPISTOSSA TUTKIJAN KOULUTUS, LAUDATUR-TASOINEN. Siitä on ollut apua. Pidän useita vaihtoehtoja auki, en vedä epäkypsästi johtopäätöksiä.

        Joku tilanteen tuntija on sanonut, että joudun elämään kuin asuisin sotatoimialueella.

        Nyt pidän avoinna sen vaihtoehdon että vainoava osapuoli on pyytänyt mielenterveyspuolen apuun selittelemään.


        Ja minulla ei ole mitään kierrettä. Näitä juttuja olen huomannut tapahtuneen parin vuoden aikana, joskus, joskus useampi erilainen lähekkäin. Mutta siellä perillä on tapahtunut sen verran rajua, että ovat jääneet mieleen.


      • jalat.maassa

        Minä en tunne, että elämäni olisi lavastettua. Ikävän todellisia ovat ne ennen tietämättömät ihmiskunnan pahuuden ilmentymät, joihin olen joutunut tutustumaan tämän vainoni takia.Tarkoitan siis taustatietoja, joita olen joutunut hankkimaan.
        En haikaile epätodellisuuden tunteiden kanssa.
        Nyt otin tämän asian esille, kun joku oli avannut ketjun.Ajattelin kokeilla, sattuisiko joku sellainen lukemaan viestejäni, joka tietää, miten tällaiset jutut oikeasti tehdään. Saisi valmiita linkkejä. Olen laiska Googlailemaan itse.

        MUTTA EHDOTAPA SOPIVAA SIJAISTOIMINTAA NARSISTI/PSYKOPAATTI VAINOAJALLE, JOKA ON ADDIKTOITUNUT SADISTISEN VAINOAMISEN TUOMIIN KIKSEIHIN.
        Nämä kierteet ja riippuvuudet löytyy sieltä vastapuolelta.


    • tunteelletulkinta

      "Nyt pidän avoinna sen vaihtoehdon että vainoava osapuoli on pyytänyt mielenterveyspuolen apuun selittelemään."

      Tässä tulee juuri tämä josta edellä puhun - annat syntyneelle tunteelle tulkinnan ja vedät siitä johtopäätöksen. Nimittäin minä itse tiedän omat motiivini ryhtyä kirjoittamaan vastausta sinulle - sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä minkään vainoavan osapuolen kanssa, vaan halulla antaa sinulle tietoa keinoista, kun kysyt oman mielesi hallinnasta. Eihän minulla voinut olla tietoja opiskeluistasi, tiedoistaisi tai taidoistasi - kerrot ne vasta kirjoitukseni jälkeen. Mistä ammatista olet jäänyt eläkkeelle?

      Mikä estää sinua hyväksymästä tätä totuutena, vaan mieluimmin otat vaihtoehdoksi, että olenkin "vainoavan osapuolen tilaama mielenterveysselittäjä"?

      • samakirjoittajavielä

        Miksi otat esille tämän?

        "Vielä lisää, MINULLA ON KAHDESTA ERI TIEDEKUNNASTA YLIOPISTOSSA TUTKIJAN KOULUTUS, LAUDATUR-TASOINEN."


      • samaedelleen

        "MUTTA EHDOTAPA SOPIVAA SIJAISTOIMINTAA NARSISTI/PSYKOPAATTI VAINOAJALLE, JOKA ON ADDIKTOITUNUT SADISTISEN VAINOAMISEN TUOMIIN KIKSEIHIN."

        Minun pitäisi saada ensin tuo narsisti/psykopaatti vainoaja ymmärtämään, että hän on addiktoituut sadistiseen vainoamiseen, koska se tuo hänelle kiksejä.


      • grillattu.mummu

        Tuosta tunteelle tulkinta viestistä näkyy meidän eromme: minä olen tutkija, sinä et. Ja seuraavastakin.Annoin tärkeän tiedon itsestäni, et näköjään tajua en merkitystä.

        Kun joudun elämään sillä "sotatoimialueella" koko ajan ja olen 24/7 kaikkialle ulottuvan sairas- ja rikollismielisen vainonkohteena, joudun rutiinisti muiden vaihtoehtojen ohella ottamaan mukaan" stalkkeri liityy tähän" -vaihtoehdon. Siihen ei sisäly mitään tunteen tulkintaa. Se on hengissä selviytymistä.

        Mutta kiitos kuitenkin avusta.

        Vainopomolle sijaistoimintaa. Oli mustaa huumoria. Näillä pomoilla on yleensä aina muitakin addiktioita.

        Voisit käydä lukemassa salaliittoteoria- säteilytys on rikos... sieltä loppupuolelta. Siellä elektronisesta raiskailustani.


    • tunteidentulkinta

      "Tuosta tunteelle tulkinta viestistä näkyy meidän eromme: minä olen tutkija, sinä et. Ja seuraavastakin.Annoin tärkeän tiedon itsestäni, et näköjään tajua en merkitystä."

      Mistä tiedät, että en ole tutkija? Niin, en tajua sen merkitystä sinun kannaltasi, koska se on sinun merkityksesi, ja siksi sitä kysynkin sitä - muutenhan kävelisin sinun merkityksiesi ylitse, jos ryhtyisin niitä tulkitsemaan oman tulkintani mukaan, eikö?

      • kysymykseni

        Eli uudelleen:

        Miksi otat esille tämän?

        "Vielä lisää, MINULLA ON KAHDESTA ERI TIEDEKUNNASTA YLIOPISTOSSA TUTKIJAN KOULUTUS, LAUDATUR-TASOINEN."


      • tämä.saa.nyt.riittää

        Et ole ole saanut koulutusta tieteellisen tutkimuksen tekoon. Sen nyt vaan näkee. Tuon esille tätä tutkijakoulutusta monestakin syystä. Yksi on,että ajattelen eri tavalla kuin ne joilla sitä koululusta ei ole. Tämä on aiheuttanut väärinkäsityksiä asioista keskustellessa.

        Kerron esimerkin. Olen ollut töissä kentällä tavisten joukossa. Olen tuntenut itseni erilaiseksi. Menin sitten H.gin yliopiston tiedekulmaan kuuntelemaan alustuksia ja paneelia. Siellä oli kolme päätoimista tutkijaa, omalta ja läheisiltä aloilta. Kun kuuntelin heitä, tuli olo: olen tullut kotiin. Nuo ajattelevat samalla tavalla kuin minä.
        Enempää en yritä selittää.

        Nykyään olen ruvennut tekemään rautalankamalleja asioista. On pyydetty: voisitko esittää rautalankamallin tästäkin asiasta.

        En jaksa vääntää sinulle autalankamalleja gs-vainosta.


      • nyt.loppuu

        Vielä vähän lisää. Eli kiitos kirjoituksestasi. Nämä vainoajat varmaan olisivat mielellään vetäneet johtopäätöksen: nythän sillä pää ihan hajonnut, kun ajelee pitkin maakuntaa tietämättä, minne on menossa. -Kortti pois ja pakkohoitoon.


    • stateof

      Minua kiinnostaisi hirveösti tietää onko Suomessa käyty oikeudenkäyntejä näistä jutuista..?

      • itseTI

        En tiedä, mutta voisin väittää ettei ole eikä ole muuallakaan.


    • OnpasVaarallistaTietoa

      Onkohan tänne alotettu uusi mindcontrol rikos -ketju, sellainen ihan sekopäinen, sotkemaan tilannetta. _Olen useaan ketjuun jättänyt vinkin, että kannattaisi käydä lukemassa tämä.

    • vastausjälleen

      Kopioin viestisi loppuun, että pysyy järjestys.

      "Et ole ole saanut koulutusta tieteellisen tutkimuksen tekoon. Sen nyt vaan näkee. Tuon esille tätä tutkijakoulutusta monestakin syystä. Yksi on,että ajattelen eri tavalla kuin ne joilla sitä koululusta ei ole. Tämä on aiheuttanut väärinkäsityksiä asioista keskustellessa.

      Kerron esimerkin. Olen ollut töissä kentällä tavisten joukossa. Olen tuntenut itseni erilaiseksi. Menin sitten H.gin yliopiston tiedekulmaan kuuntelemaan alustuksia ja paneelia. Siellä oli kolme päätoimista tutkijaa, omalta ja läheisiltä aloilta. Kun kuuntelin heitä, tuli olo: olen tullut kotiin. Nuo ajattelevat samalla tavalla kuin minä.
      Enempää en yritä selittää.

      Nykyään olen ruvennut tekemään rautalankamalleja asioista. On pyydetty: voisitko esittää rautalankamallin tästäkin asiasta.

      En jaksa vääntää sinulle autalankamalleja gs-vainosta."

      Tutkija ajattelee analyyttisesti, seuloo tietoa ja tekee johtopäätöksiä niihin perustuen, ei tunteeseen. Sellaisiin johtopäätöksiin ei kuulu väittämät, joilla ei ole katetta - ja jotka perustuvat vain tunteeseen - kuten se, etten ole tutkija. Tämä on jopa ristiriidassa edellä olevan epäilysi kanssa, että vainoajasi ovat lähettäneet mielen ammattilaisen kimppuusi.

      Myöskään puhetapa "taviksista", jolla ylennät itsesi suhteessa muihin, ei kuulu oman ammatin arvostusmuotoihin - johonkin muuhun kyllä.

      • faktaasia

        "Et ole ole saanut koulutusta tieteellisen tutkimuksen tekoon. Sen nyt vaan näkee. Tuon esille tätä tutkijakoulutusta monestakin syystä. Yksi on,että ajattelen eri tavalla kuin ne joilla sitä koululusta ei ole. Tämä on aiheuttanut väärinkäsityksiä asioista keskustellessa."

        Painotan tätä kohtaa edelleen: ero liittyy juuri aivojen tiedonkäsittelyn perusprosessointiin - perustuuko se tietoon vai tunteeseen. Ja sinulla perustuu tunteeseen, joka on ristiriidassa väittämäsi kanssa.


      • mielenkiintoinentiede

        Ja nyt kiinnostaa, että mikä on tuo mainitsemasi tieteellinen ala, jonka tutkimus perustuu tutkijan tunteeseen, ja joka tunteeseen perustuva tutkimus ylentää tekijänsä "tavisten" yläpuolelle henkilökohtaisena kokemuksena?


      • sääli.hoolinnaa

        Kuulepas nyt Ritva. Sinut on kavallettu. Siis sinä Venäjällä opiskellut.HML vasemmistopolitiikassa mukana oleva. -Sinullahan on tililläsi perusteeton vastapuolen poliitikon pakkohoitoon toimittamien. Olet saanut nimityksen " kaupungin ma pakkohoitoon toimittaja."-Sen kun kirjoittelet, mitä lystäät. Yrityksiäsi voisi sanoa stalkkaukseksikin, vaikka enemmän ovat henkilökohtaisen sekopääraivon tuntuisia.


      • hyi.helvetti

        Siis oletko ollut mukana näissä minun vastentahtoani tapahtuneissa ansaan ajeluissa. Sittenhän tiedät tekniikan. Kerro toki.
        Vain mitä RMK-palstan Ritva senkin pyöveli ja untermensch tarkoittaa Ali-ihminen.

        Siis oletko stalkkeri.


      • politiikastakokyse

        Kumpaakohan nyt tarkoitat Ritvaksi; häntä, joka kertoo itseään stalkattavan, vai minua, joka kyselen häneltä asioita? Kysyn, koska olit laittanut kommenttisi minun kirjoituksen jälkeen.

        Kyllä kait sinun on pakko tosiaan tarkoittaa tätä itsensä vainotuksi kokevaa/tuntevaa/olevaa kirjoittajaa... muutenhan kommentissasi ei olisi mitään järkeä.


      • mitätepuuhaatte
        hyi.helvetti kirjoitti:

        Siis oletko ollut mukana näissä minun vastentahtoani tapahtuneissa ansaan ajeluissa. Sittenhän tiedät tekniikan. Kerro toki.
        Vain mitä RMK-palstan Ritva senkin pyöveli ja untermensch tarkoittaa Ali-ihminen.

        Siis oletko stalkkeri.

        Mitä tähän kansallissosialismi (viittaus ali-ihmiseen) liittyy tai kommunismi?!


      • jatkan.muualla

        En tiedä, kuka ketjun on aloittanut.Vaikuttaa syötille. Minä olen se, joka olen kertonut ilman omaa päätöstä tai vastoin omaa päätöstä menemisestä paikkoihin. jossa on odottanut stalkkeriansa. -Olen tälle mielenterveysviestin kijoittaneelle, että en enää kommunikoi hänen kanssaan. -Ritva on HML:n aito neuvostopsykologi. Kuulemma Sindekin on tänne kirjoittanut.Sinde on julki stalkkeri, Ritva piilosellainen.

        Taisin iskeä kertomuksillani salatuksi tarkoitettuun paskakasaan. Onkohan sinne piilotettu ruumiitakin.


    • pitääköpaikkansa

      Sinä ketjun aloittaja: oletko ollut mukana tällaisessa toiminnassa kuten edellä väitetään?

      "-Sinullahan on tililläsi perusteeton vastapuolen poliitikon pakkohoitoon toimittamien. Olet saanut nimityksen " kaupungin ma pakkohoitoon toimittaja."

      • odotanvastausta

        Tämä on tärkeä pointti mietittäessä motivaatioristiriidan syntyä (josta edellä puhuimme) - syntyykö se syyllisyyden tunteesta. Tai onko se osa syntymekanismia. Toivon, että vastaat kysymykseeni.


      • että.se.siitä

        Minä, se , joka on panut menemään paikkoihin, en tässä kysele, vaikka niin voisi luulla.
        Motivaatioristiriita on ollut sikäli, että on ollut oma motivaationi tai päätös olla menemättä ja sitten ulkopuolisen tahon päähän jotenkin saama käsky mennä.

        Tällainen tekniikka on olemassa. Luin siitä sellaisena aikana, että omat perustiedot olivat olemattomat näistä asioista. Kun en ymmärtänyt, ei jäänyt mieleen. Muistan vain, että toimii, kun ihminen on vähän väsynyt eikä ole keskittynyt johonkin toimintaan. Tämän takia osasin kiinnittää huomiota siihen, missä tilanteessa minut oli saatu lähtemään.


    • Kunsäälikääneiauta

      Stalkkaajissahan on toinen toistaan häiriintyneempää tapausta, kuten noista häirintäviesteistä näkeekin. En ihmettelisi, vaikka joukossa olisi s-nanpalvojiakin, kun tuota eläinrääkkäystäkin ilmeni, josta kerroit. Saattaa olla nimimerkki Sindekin vähän lyhyempisanaisena asialla - hänhän on näköjään aloittanut oman ketjunkin mind controlista. On nuori vanha rinkistalkkeri, oikea taparikollinen, ei vain sinun kimpussasi, jos näin on. Hänellä on pahoja ongelmia, taitaa olla pedofiilisia taipumuksia aikaisemmista ketjuista päätellen. Kukaan näistä ei ole mikään yhteiskunnan tukipylväs, vaikka sellaisena esiintyykin, vaan he ovat vain lahottajasieniä rakenteissa.

      Noita kummallisia ihmisiä on nykyään joka paikassa, ovat samanlaisia monelle muullekin. Henkinen hyvinvointi on mielestäni selvästi vähentynyt. Jokin syyhän kaikkeen on, jos siihen vain uskallettaisiin tarttua.

    • kunhan.utelen

      Aloittajalle oleellinen kysymys:

      Onko olemassa jokin riittävä syy miksi juuri sinut olisi valittu kohteeksi?

      • ekoperä

        Ei ole, en tiedä ollenkaan...


    • eläkääihmisiksi
    • deffff

      Onko mindcontrol rikoksista käyty oikeudenkäyntejä??

      • muitakin.on

        Tunnetuin se, kun Lee Oswald ampui Kennedyn.


    • tollast

      kaikki käytti sua seksuaalisesti hyväksi, mulla sanoo tapa, älä ole rasisti, kato miten taistelet rasismia vastaan, katotaan niin varmasti tapat itsesi, miksi sulle ei käyny hyvin, tapa itses kuitenki veit itseltäsi järjen, miksi jäädä kun voi tappaa ittesä, kuka niin sano, ei se seksi enää sulta onnistu, kirjoita paljon tuota, elä väärin, me oikein, sulle suuttu jjhkjhkjn, ei se väärin ole, katon sun kuvia, sut on noiduttu, olet sieltä ruma, en minä pillua pelkää, toisin kuin sinä, katotaan ettei joku käy toteen , et voi harrastaa seksiä, unohda se, unohda se, onko tuommoinen normaali, ei sulla tunne, eikukaan sua omi, sääkoet vaikean skitsofrenian, et ole asexuaalinen, ameba, olet tyhmä, menikö hormooni, sillä on hallu, SÄÄ ET EDES TIEDÄ ENÄÄ MILTÄ TUNTUU KU PANETTAA, JOILLAKIN ON PIENI SULLA ISO, SAMA KU OIS PIPPELI

      "V2K"

    • Eimaistussullekaan

      Toi on ehkä Sinde-boy, vanha rikollinen. Tutustukaa.

    • tollastt

      Et ota sitä viimestä lusikallista, etkä niele sitä, ainakaan kunnolla, eikö toimi suu, ei siitä kilaha, sätkitkö se on palsta, syö nyt, syösyö..........

    • Näyttääkinnormaalilta

      Laittas joku nettiin ton luonnehäiriöisen naamakuvan, niin saatais nauraa yhteisymmärryksestä.

      • tollastt

        En pysty kunnolla kirjoittamaan...
        "V2K"
        Susta tulee seuraavaksi kiimainen, (Yritin syödä, liikuttelivat leukaa ja tekivät siitä tunnottoman, en maistanut makua, laittoivat itkemään, tekivät olosta tuskaisen, surullisen, pääkipu, polttelu, tärinä jne.........), pyyhi kyynelet, sitä et tee, et aikonut pyyhkiä niitä, se on itku, onko kipeä niska?, en minä sinua tapa, tiedätkö mikä on äly, susta kuulu kerran tuommosta, ei se leukooma liukene, semmoinen on virhe, virhe tuntuu pahalle, kyllä teet virheitä, ei se pillu oikea, itke nyt niin että kaikki näkee, se naapurikin, mene kuole, me tehtiin se niin ettet nauti, ei mun tarvi hävetä, itke luulet että nautit kaikesta, ja tein siitä hausta turvallisen, otettiin sun mielenterveys, et usko mielenterveyteen, kukaan ei rakasta sinua huora, et muista mitä pahaa me ollaan sulle tehty, sitä että ne tunteen saattaa vaikka takautua, sulla pimahti äsken, siihen meni koko elämä...leiki että äiti itkee, tarvitsitä pakko hoitoa..(rauhallinen olo) nuin rauhoitetaan lapsi, meillä on leikki nukke, tulevaisuudelle, me ollaan ufoja, ja tauti sitä ei oni tiedä.....


    • tollast

      Nuin pysähtyy soluhengitys, teet sitten kunhan on lupa, et anna niiden kyyneleiden olla siinä, (pyyhin kyyneleitä), se on suru, et muista miltä tuntuu olla surullinen, semmonen on narsisti, tai, menetä, metä kaikki, ei sulla ole sellaista koko maailmaa omaa, lapsi

    • Perinnöllisyystiede

      Toi tauti ei tartu, se on rakenteellista.

    • pidäitsestäsihuolta

      Rakenteellisesta tulikin mieleeni - ja jotenkin loksahti kohdalleen tämä mindcontrol-rikos. Ne ovat menneet muuttamaan tautiluokituksissa aikaisemmin rakeenteellisten vikojen diagnooseja, joita ei kannattanut hoitaa lääkityksellä, koska siitä ei ollut mitään hyötyä, käytöshäiriöiksi ja vastaaviksi, joihin nyt määrätään kassikaupalla psyykeläkkeitä, joiden sivuvaikutuksena on itsemurha. Rodunjalostusta parhaimmillaan, ja mikä hyöty lääkefirmoille. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla!

    • lliki

      Menet mielikotiin, tiiän että sinä tästä tykkäät, tapa itsesi, oma on maasi, me ei oteta riskiä, että kuolet häpeään, kuole, älä laita nimeä, ameba, hidastutko.. nyinyi, kidurko niistä, tämä on hoito, miksi nukut hyvin, sulle syylä perseesseen, kaikki muut menee sinä et, kuole sinne kitso blondi, älä kirjoita
      Tuo kuuluu v2k:sta...

      Viimeyö oli ensimmäinen pariin vuoteen kun sain nukkua ihan hyvin ..

    • Anonyymi

      on vuosia kulunut mitä teille muille kuuluu mindcontrol-rintamalla?

      • Anonyymi

        Voisivatko asiantuntijat, kutn mara, kirjoittaa tiukan pläjäytyksen siitä, mitä nykyään tiedetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisivatko asiantuntijat, kutn mara, kirjoittaa tiukan pläjäytyksen siitä, mitä nykyään tiedetään

        Tämä Martti tietää varsinkin teknologioista, joita käytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Martti tietää varsinkin teknologioista, joita käytetään.

        Olisi hyödyllistä, jos hän vaikka luettelonomaisesti kirjoittaisi ja kokeilisi, mitä linkkejä täällä pystyy julkaisemaan-

        Saa tietenkin pidemmänkin jutun kirjoittaa, jos ehtii.

        Indiekin tietää niitä YK:n sivun kautta saatavia linkkejä.Niitähän on vähän "pakko" julkaista.


    • Anonyymi

      tämmöinen seko ketju tästäkin tuli, edellinen kuin saatananpalvojien ohjekirjasta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Psykiatrit ovat savuverhon takaa mestaroineet mielehallintarikoksia.
        Paljon uusjakoa on odotettavissa.


    • Anonyymi

      tämä ei ole se ketju, jossa olen mindcontrol-kokemuksiani julkaissut

      • Anonyymi

        Ei haittaa. En välitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe