miehet kenet näistä naisista valitsisit

ketä.olis.naisesi

omaksesi 1 nainen 32v ollut koko ikänsä tinderissä paljon seksi kokemusta mutta ei yhtään suhteesta lopuksi ei kovin kaksinen pano 2 nainen 28v on ollut useita suhteita osaa panna moni mies tuntee hänet 3 nainen 37v on ollut muutamia suhteita ja muutamia kerta panoja osaa naida siten kun miehet on opettaneet itselleen nauttii muka anaali seksistä ja saa anaalia 4 nainen 42v on ollut 2 suhteessa etsii loppu elämän kumppania 5 nainen 35v on ollut 1 suhde pitkään jo sinkkuna sanoo opetellaan yhdessä paneskelemaan siten kun me halutaan ja haluaa naimisiin ja suunnittelee jo kotinne sisustusta yms hänen kanssaan on kivaa niin kenet valitset

31

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä toi vitonen on näistä selvästi paras.

• helmiä.sioille

Heh... En tiedä. En tunne ketään niistä... :D

• vaativa-

ainakin ketä-sanan oikea käyttö on ehdoton vaatimus.

• Ketäsielläketätäällä

Kuka se ketä on?

• Ikis__M

Tuo 35vee nainen vaikuttaa mukavalta tapaukselta, ei tuommoisia vaan taida löytyä mistään.

• 2778

Välimerkittömän miehen mustavalkoinen maailmankuva iskee jälleen.

• 6996

Olisikin vain mustavalkoinen, mutta kun on aivan vääristynyt, yököttävä, epämiellyttävä ja vajaa.

• tinder.tytöt

ilmeisesti ette ole 4 ja 5 tyyppisiä naisia no voi voi sentään nyt on vähän huonosti tytöillä asiat

• vihatipunen
        tinder.tytöt kirjoitti:

ilmeisesti ette ole 4 ja 5 tyyppisiä naisia no voi voi sentään nyt on vähän huonosti tytöillä asiat

Mikset itse "mene" Tinderiin, koska sulla ei näytä muuta päässä liikuvan kuin pimpit ja paneminen?

• 2778
        tinder.tytöt kirjoitti:

Itse olen ollut naimisissa yli 20 vuotta, mutta ärsyttää tuollainen naisten (tai miesten) luokittelu "hyviin" ja "huonoihin" ihmisiin. Välimerkitön mies on joko rakentanut itselleen taitavasti suunnattoman ärsyttävän provohahmon tai sitten hän on oikeasti pelottavan tyhmä.

• vaikka.kuinka.haluaisi

mutta sisimmässäsi tiedät ettet ole kunnon nainen ja hyvä vaimo ja se ärsyttää sinua suunnattomasti ja haluaisit olla kunnon nainen ja saada kunnon miehen mutta nyt asia ei ole niin ja se ärsyttää suunnattomasti sinua ja tiedät mitä naapurisi ajattelee kun näkee teidät ja sinut katsovat kuin halpaa makkaraa tietäen mikä nainen olet no toisaalta ymmärrän sinua kukapa haluaa olla huono nainen ja vaimo vaikka sisimmässä ärsyttää koska itse on valintansa tehnyt ja elää ruokotonta ja siivotonta elämää mutta 4 ja 5 naista sinusta ei saa

• 2778
        vaikka.kuinka.haluaisi kirjoitti:

mutta sisimmässäsi tiedät ettet ole kunnon nainen ja hyvä vaimo ja se ärsyttää sinua suunnattomasti ja haluaisit olla kunnon nainen ja saada kunnon miehen mutta nyt asia ei ole niin ja se ärsyttää suunnattomasti sinua ja tiedät mitä naapurisi ajattelee kun näkee teidät ja sinut katsovat kuin halpaa makkaraa tietäen mikä nainen olet no toisaalta ymmärrän sinua kukapa haluaa olla huono nainen ja vaimo vaikka sisimmässä ärsyttää koska itse on valintansa tehnyt ja elää ruokotonta ja siivotonta elämää mutta 4 ja 5 naista sinusta ei saa

Taidan kallistua uskomaan siihen suunnattoman ärsyttävään provohahmoon. Mitähän iloa tuollaisestakin saa?

• menes.ulos.kysymään
        2778 kirjoitti:

Taidan kallistua uskomaan siihen suunnattoman ärsyttävään provohahmoon. Mitähän iloa tuollaisestakin saa?

niin esim jos joku sanoo kumpi olet mies joka satuttaa naista ja käyttää vain reikänä vai mies joka haluaa tehdä naisen onnelliseksi ja hemmotella häntä eli oletko tinder mies vai kunnon mies niin ei minua satuta se että olen kunnon mies tai ainakin haluan olla ja jos en ole niin tuleva naiseni opettakoon minut itselleen kunnon mieheksi ei se minua ärsytä mutta ärsyttää jos olisin ikävä mies ja olisin satuttanut naista tai naisia ja käytän hyväkseen naisia kai se ärsyttäisi kun en kelpaisi kunnon naisille ja reikiin olisi tyydyttävä samoin se muilla ihmisillä on jokainen sen sisimmässään ja sydämmessään tietää kysy vaikka muilta naisilta onko reikä reikä vai kunnon nainen ja haluaako naiset olla reikiä mutta tinder naiset on eri naisia he ei ole kunnon naisia vaan reikiä

• 2778
        menes.ulos.kysymään kirjoitti:

niin esim jos joku sanoo kumpi olet mies joka satuttaa naista ja käyttää vain reikänä vai mies joka haluaa tehdä naisen onnelliseksi ja hemmotella häntä eli oletko tinder mies vai kunnon mies niin ei minua satuta se että olen kunnon mies tai ainakin haluan olla ja jos en ole niin tuleva naiseni opettakoon minut itselleen kunnon mieheksi ei se minua ärsytä mutta ärsyttää jos olisin ikävä mies ja olisin satuttanut naista tai naisia ja käytän hyväkseen naisia kai se ärsyttäisi kun en kelpaisi kunnon naisille ja reikiin olisi tyydyttävä samoin se muilla ihmisillä on jokainen sen sisimmässään ja sydämmessään tietää kysy vaikka muilta naisilta onko reikä reikä vai kunnon nainen ja haluaako naiset olla reikiä mutta tinder naiset on eri naisia he ei ole kunnon naisia vaan reikiä

Kukaan ihminen ei ole vain reikä. On paljon tyhmiä ihmisiä, jotka tekevät tyhmiä valintoja elämässään, mutta en koskaan määrittelisi ihmistä pelkäksi reiäksi. Kuvottavaa.

• suunnattomasti
        2778 kirjoitti:

samoin en puolustele enkä ymmärrä miestä joka naisia reikänä käyttää eikä sitä ymmärrä muutkaan miehet paitsi toinen hyväksikäyttäjä ymmärtää ja se ärsyttää kun he ei ole kunnon miehiä he haluaisivat käyttää kunnon naisia reikänä mutta kunnon naisia he eivät saa ja se ärsyttää

• ehkä.olen.aivovammainen
        2778 kirjoitti:

Kukaan ihminen ei ole vain reikä. On paljon tyhmiä ihmisiä, jotka tekevät tyhmiä valintoja elämässään, mutta en koskaan määrittelisi ihmistä pelkäksi reiäksi. Kuvottavaa.

karua mutta totta ei sitä tekemättömäksi saa ja kai normaali ihminen kun tulee hyväksi käytetty olo niin haluaa etsiä kunnon kumppanin mutta ei jää reijäksi niin eikä kunnon naiset ole koskaan tindereissä ollut eikä ole kokeillut on voinut jotku mutta huomannu että ehdotetaan seksiä niin lopettaa hakunsa tapaamatta ketään ja ne ketkä sinne jää haluaakin olla seksiseuralaisia ja että käytetään reikänä ja vihatipuselle niin kyllä minun seksiä tekee mieli ja haluan seksiä mutta haluaisin sitä tulevan naiseni kanssa häntä haluan hemmotella ja sekstailla en ole koskaan sanonut että haluaisin käyttää naista hyväkseni eli jos haluan naisen kanssa seksiä niin silloin haluan hänet omakseni ja en saa mielihyvää yhden yön jutuista tai että nainen käyttää minua hyväkseen haluan iki oman naisen hyvän naisen ja hänestä tulisi vaimoni sitä haluan

• jutuista.huomaa

samoin jos menisin tinderiin ja tapaisin sen kautta naisen niin jos nainen ei miellytä tai hän sanoisi ettei halua seukata tai tavataan silloin tällöin yms niin miksi hänen kanssaan sekstailisin ja tyydyttäisin hänet kun ei halua minua eikä olla kanssani niin en tyydytä häntä vaan lähtisin lätkimään ja jos pitäisin hänestä ja haluan seksiä niin haluan hänestä oman naiseni ja jos kerskuu että panoja on riittänyt niin lähtisin lätkimään vaikka muuten olisi kuinka täydellinen nainen

• Jumppamimmi
        jutuista.huomaa kirjoitti:

samoin jos menisin tinderiin ja tapaisin sen kautta naisen niin jos nainen ei miellytä tai hän sanoisi ettei halua seukata tai tavataan silloin tällöin yms niin miksi hänen kanssaan sekstailisin ja tyydyttäisin hänet kun ei halua minua eikä olla kanssani niin en tyydytä häntä vaan lähtisin lätkimään ja jos pitäisin hänestä ja haluan seksiä niin haluan hänestä oman naiseni ja jos kerskuu että panoja on riittänyt niin lähtisin lätkimään vaikka muuten olisi kuinka täydellinen nainen

Itse olen tinderissä ja etsin vain parisuhdetta en mitään ällöttäviä yhdenyönjuttuja.

• vihatipunen

Tinder ei taida olla vielä ihan 32 vuotta vanha...

• ladytinder

on se 32 vuotta vanha vanhempikin jo paljon siellä ollaan ja panoja haetaan kyllä se näin on turha muuta väittää selvä homma

• vihatipunen
        ladytinder kirjoitti:

on se 32 vuotta vanha vanhempikin jo paljon siellä ollaan ja panoja haetaan kyllä se näin on turha muuta väittää selvä homma

Mäkin kallistun jo sille kannalle, että sinä välimerkitön mies oletkin provohahmo.

• kokenutmies--

Kaikki naiset osaa nussia oli ikä mikä tahansa tai vaikka ei ole komemusta lainkaan. Naisen ei tarvii muuta kun maata haarat auki ja mies hoitaa oikeastaan sen panemisen.

• Onnellinenrouva

Ei tietenkään pidä valita ketään, koska menneisyys on mennyttä. Sitten kun oikeasti rakastat jotain niin paljon muulla ei väliä.
      Puhun kokemuksesta, vietin juuri 27v hääpäivää. Olen onnekas ja kun joku kysyy miksi sinkkupalstalla, vastaus uteliaisuus. Olen ihmeissäni miten tietämättömiä ihmisiä tänne kirjottelee.

• toinenrouva

Täällä taitaa olla aika paljon varattuja, jotka jäävät ihmettelemään palstan kummallista menoa. En tiedä kuinka suuri osa kirjoittelijoista on oikeasti tietämättömiä. Suurin osa todennäköisesti vain provoilee.

• huonoja.miehiäkin.on

ei se nyt ihan noin ole murhamies on murhamies varas on varas ja ihminen normaali ei sen ole pakko valita reikää ei sitä valitse moni muukaan mies ei edes panijat valitse häntä naisekseen pilkkaavat kyllä ja se kenelle kelpaa ja menneisyydellä ei väliä niin mikä mies se on epätoivoinenko eikö saa muita naisia ja pakko tyytyä reikään niin nyt puhun normaaleista ihmisistä

• suurin.osa.tinderläisiä
        toinenrouva kirjoitti:

Täällä taitaa olla aika paljon varattuja, jotka jäävät ihmettelemään palstan kummallista menoa. En tiedä kuinka suuri osa kirjoittelijoista on oikeasti tietämättömiä. Suurin osa todennäköisesti vain provoilee.

minusta taas täällä olevat varatut on myöskin tinderissä ja suuttuvat kun pettävät puolisoaan sisimmässään tietävät että puolisoa on petetty eikö tinderissäkin suurin osa ole varattuja samoja tyyppejä täällä ehkä jotakin kaduttaa ja suututtaa kun ei pettämistä unohdeta tai anneta anteeksi mutta yleensä pettäjät pettää aina ja tuskin kunnon ihmiset täällä on vaan nytkin puolisonsa kanssa ei he ole neteissä tai tindereissä täällä on sinkkuja varatut pettäjät

• toinenrouva
        suurin.osa.tinderläisiä kirjoitti:

minusta taas täällä olevat varatut on myöskin tinderissä ja suuttuvat kun pettävät puolisoaan sisimmässään tietävät että puolisoa on petetty eikö tinderissäkin suurin osa ole varattuja samoja tyyppejä täällä ehkä jotakin kaduttaa ja suututtaa kun ei pettämistä unohdeta tai anneta anteeksi mutta yleensä pettäjät pettää aina ja tuskin kunnon ihmiset täällä on vaan nytkin puolisonsa kanssa ei he ole neteissä tai tindereissä täällä on sinkkuja varatut pettäjät

En usko palstan varattujen olevan mitään erityistä pettäjäsakkia. Todennäköisesti omaamme lähinnä hiukan kieroutuneen huumorintajun kun täällä käymme.
        Tinderin käyttöön en osaa ottaa kantaa, olen sitä ikäluokkaa, joka ei tiedä miten se toimii. Netissä käyvät kuitenkin nykyisin kaikki, kuka mitäkin lukemassa. Lehdetkin luetaan nykyisin netissä.
        Olisi kenties aika välimerkittömän miehenkin uudistaa jo vähän maailmankuvaansa, vanhat mummot ja papatkin käyttävät jo nykyisin nettiä. Käyhän hän itsekin palstalla, vaikka on olevinaan kovinkin kunnollinen. Ehkäpä hänkin on sitten sellainen pettäjä. Jos ei ole tyttöystävää vielä, niin potentiaalinen pettäjä kuitenkin.

• Tuo 2 vaihtoehto kuvaa suomalaista naista yleisesti

• Haluaisin tuohon vielä sellaisen yhden vaihtoehdon , eli 28v ikisinkku nainen, hoikka ja sporttinen, joka ei ole surustellut koskaan, koska sitä oikeaa ei ole osunut kohdalle. Kumminkin olisi aivan normaali hetero seksuaalisuus, mutta häntä ei kumminkaan löytyisi tindereistä jakamassa itseään reppanoille, koska arvostaa omaa terveyttään, eikä myöskään koe yhenillan juttuja itselleen mielekkäiksi. Sitten se olis ihan nappiin mulle. Tervetuloa!

• Yhtäputkea

Opettelepilkunjapisteenkäyttöensin

• Jokaisella_himonsa

Säästit ilmeisesti sen anaaliseksistä nautivan miehen itsellesi, kun ei listalla näy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe