Nimimerkki Ratikkakuski esitti kertoako kokemattomuudesta-ketjussa hyvän kysymyksen. No miksi et hakkiudu kokemattomuudesta eroon?
Siitähän voisikin keskustella. Jokainenhan pääsee halutessaan kokemattomuudestaan eroon. Se kenen kanssa ja millä vaivalla...tai hinnalla, on asia erikseen.
Kysymyksiä muille kokemattomille:
Miksi haluat kokemattomuudesta eroon ja mitä kokemattomuudesta eroon pääseminen merkitsisi sinulle?
Mitä olet valmis tekemään ja kuka kelpaisi petikumppaniksi?
Omat vastaukseni:
Minusta seksi itsessään ei muuttaisi mitään.
Isoin juttu on kelpaamattomuuden tunne, jos uskoo ettei kukaan halua sinua. Itsetunnon pitäminen hyvässä kunnossa tällaisessa todellisessa tai kuvitellussa tilanteessa, helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tiedän jo kelpaavani, onhan seksiäkin tarjottu. Ikävä kyllä varattu tai ympärihumalainen ei käy, eikä suhdetta toivovan huijaaminen sänkyyn, eikä ihminen jonka kanssa ne "kemiat" eivät natsaa.
Sitten on epävarmuus siitä osaako homman. Mutta tämäkään ei ole riittävä syy. Jos ehkä tuleva kumppani ei suostuisi kuluttamaan aikaa yhdessä opetteluun, mahdotonta nähdä tällaisen ihmisen olevan valmis panostamaan suhteeseen muutenkaan. Ja seksihän on muutakin kuin jyystöä, täyskokematon itse aktissa kun ei tarkoita täyskokematonta nautinnon tuottamisessa. En ole kiinnostunut olemaan viikonloppuseuralaispalvelu kiireiselle naiselle.
Lopuksi on ennakkoluulot. Tiedättehän, samanlaiset kuin palstaätmeillä on hyvin kokeneita naisia kohtaan ;) No, tällä rajaamme pois ennakkoluuloiset naisihmiset. Hyvä niin.
Kiitän silti arvon Ratikkakuskia muistutuksesta. Kyllähän tälle asialle pitää jossain vaiheessa tehdä jotain :D
Miksi hankkiutua kokemattomuudesta eroon?
39
451
Vastaukset
- ätmittelijä
Tulit sitten ilkkumaan ätmeille joille kelpaisi hyvin naiset joita et kelpuuttanut.
Hmmmmmm.
Siis mitä haluat?
Puhut toisen huijaamisesta sänkyyn ilman suhdemotiivia ja sitten taas potentiaalisesta suhteesta.- Neitsytsetä
Tarkoitan paria tilannetta joissa nainen ilmaisi haluavansa seurustella...ja samalla puuhailla muutakin.
Olisin siis voinut leikkiä mukana, mennä yökylään ja kertoa myöhemmin etten olekaan kiinnostunut.
Vaan kilttinä ja kunnollisena miehenä kerroin rehdisti ettei minusta sovita yhteen, ollaan kavereita ja sitä rataa :) Neitsytsetä kirjoitti:
Tarkoitan paria tilannetta joissa nainen ilmaisi haluavansa seurustella...ja samalla puuhailla muutakin.
Olisin siis voinut leikkiä mukana, mennä yökylään ja kertoa myöhemmin etten olekaan kiinnostunut.
Vaan kilttinä ja kunnollisena miehenä kerroin rehdisti ettei minusta sovita yhteen, ollaan kavereita ja sitä rataa :)Välttämässä ei ollut siitä kyse mutta kyllä naisetkin osaa puhua p**kaa siitä että haluavat muuta kuin seksiä vaikka eivät haluaisikaan. Vielä jos menet sanomaan olevasi kokematon niin joku saattaa kiinnostua juuri siksi.
- Neitsytsetä
Nainen_28v kirjoitti:
Välttämässä ei ollut siitä kyse mutta kyllä naisetkin osaa puhua p**kaa siitä että haluavat muuta kuin seksiä vaikka eivät haluaisikaan. Vielä jos menet sanomaan olevasi kokematon niin joku saattaa kiinnostua juuri siksi.
En todellakaan maininnut asiasta.
Pitäisin outona jos nainen valehtelisi haluavansa suhteen saadakseen seksiä juuri minulta :D
Olisihan se kivaa uskoa olevansa niin hottis että hoikat ja nätit kolmekymppiset blondit vonkaavat seksiä keinolla millä hyvänsä, mutta enpä oikein usko tuohon. Neitsytsetä kirjoitti:
En todellakaan maininnut asiasta.
Pitäisin outona jos nainen valehtelisi haluavansa suhteen saadakseen seksiä juuri minulta :D
Olisihan se kivaa uskoa olevansa niin hottis että hoikat ja nätit kolmekymppiset blondit vonkaavat seksiä keinolla millä hyvänsä, mutta enpä oikein usko tuohon.Voi että kun olet hölmö typerys.
Siis naisethan aina puhuu parisuhteesta, koska eivät halua antaa itsestään lutkan ja kevytkenkäisen vaikutelmaa, vaikka hakevat tosiasiassa useinkin ihan vaan panoa.
Tuo juttuhan meni suomennettuna näin: Haluan seurustella mahdollisesti tulevaisuudessa , mutta lähetään me nyt sillä seksillä kumminkin liikkeelle ja kattoo sitten myöhemmin mitä tuleman pitää-. Nainen ajatteli sen siis noin ja sinä ajattelit sen siten miten hölmöillä on tapana ajatella, kun ei ymmärretä mitään naisista.stone81 kirjoitti:
Voi että kun olet hölmö typerys.
Siis naisethan aina puhuu parisuhteesta, koska eivät halua antaa itsestään lutkan ja kevytkenkäisen vaikutelmaa, vaikka hakevat tosiasiassa useinkin ihan vaan panoa.
Tuo juttuhan meni suomennettuna näin: Haluan seurustella mahdollisesti tulevaisuudessa , mutta lähetään me nyt sillä seksillä kumminkin liikkeelle ja kattoo sitten myöhemmin mitä tuleman pitää-. Nainen ajatteli sen siis noin ja sinä ajattelit sen siten miten hölmöillä on tapana ajatella, kun ei ymmärretä mitään naisista.CamelBoots on tällä kertaa ehkä oikeassa, kun kerran Neitsytsetä kirjoitti seuraavaa.. ;P
"Olisihan se kivaa uskoa olevansa niin hottis että hoikat ja nätit kolmekymppiset blondit vonkaavat seksiä keinolla millä hyvänsä, mutta enpä oikein usko tuohon."
Tosin olen saanut hieman sellaisen vaikutelman, että Neitsytsetä ainakin on halunnut antaa sellaisen vaikutelman, ettei häntä kiinnostaisi tuollainen touhu.. Mutta toisaalta taas Neitsytsetä tuntuu enemmän tai vähemmän fiktiifiseltä hahmolta, jonka Agenda on mikä on.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
CamelBoots on tällä kertaa ehkä oikeassa, kun kerran Neitsytsetä kirjoitti seuraavaa.. ;P
"Olisihan se kivaa uskoa olevansa niin hottis että hoikat ja nätit kolmekymppiset blondit vonkaavat seksiä keinolla millä hyvänsä, mutta enpä oikein usko tuohon."
Tosin olen saanut hieman sellaisen vaikutelman, että Neitsytsetä ainakin on halunnut antaa sellaisen vaikutelman, ettei häntä kiinnostaisi tuollainen touhu.. Mutta toisaalta taas Neitsytsetä tuntuu enemmän tai vähemmän fiktiifiseltä hahmolta, jonka Agenda on mikä on.. ;PEikö me kaikki olla fiktiivisiä hahmoja ;)
Mäkin asun oikeasti Eirassa ja olen 82v. XD "Lapseni" on villakoira nimeltä Zeus. :p- Neitsytsetä
Nainen_28v kirjoitti:
Eikö me kaikki olla fiktiivisiä hahmoja ;)
Mäkin asun oikeasti Eirassa ja olen 82v. XD "Lapseni" on villakoira nimeltä Zeus. :pAi sinä olit se rouva jonka villakoira räksyttää kattohuoneistoni alakerrassa :/
Olisi pitänyt arvata. Nainen_28v kirjoitti:
Eikö me kaikki olla fiktiivisiä hahmoja ;)
Mäkin asun oikeasti Eirassa ja olen 82v. XD "Lapseni" on villakoira nimeltä Zeus. :pNo jos olet niin olet.. Minä en valitettavasti ole.. ;P
- Neitsytsetä
NuuskaMuikkune kirjoitti:
CamelBoots on tällä kertaa ehkä oikeassa, kun kerran Neitsytsetä kirjoitti seuraavaa.. ;P
Tosin olen saanut hieman sellaisen vaikutelman, että Neitsytsetä ainakin on halunnut antaa sellaisen vaikutelman, ettei häntä kiinnostaisi tuollainen touhu.. Mutta toisaalta taas Neitsytsetä tuntuu enemmän tai vähemmän fiktiifiseltä hahmolta, jonka Agenda on mikä on.. ;PJos hahmoa pidetään fiktiivisenä, mikäs sen parempaa ;)
Neitsytsetä kirjoitti:
Jos hahmoa pidetään fiktiivisenä, mikäs sen parempaa ;)
Noh, Hyvää sinä tarkoitat.. Eli yrität herätellä joidenkin AivoSoluja ja Säätää niitä hieman.. ;P
Täytyisi olla sinun lisäksi joku Täti-Hahmo, joka valistaa oikeaoppista toimintaa myös naisille.. Sekä Moraalia, Arvoja jne.. Eli laittaa Myös niiden AivoSolut pohtimaan omia vaikuttimia ja käytöstä.. ;P
Ei naiset ole sen enempää Enkeleitä, kuin miehetkään tai Demoneita.. Molempia löytyy Molemmista sukupuolista YhtäLailla.. Ja kaikkea siltä väliltä.. ;P
Välillä Vain tämä hieman hämärtyy jostain syystä jutuissasi.. Ja LammasTehtailusta kun en niin pidä, niin se saa NiskaKarvat Pystyyn.. ;P
Samankaltaiset sopivat parhaiten toisilleen ja silloin ei siinä pääse käymään ainakaan erillaiselle Liian Pahasti.. Tämä On Vain Karu Fakta, joka olisi syytä muistaa.. Sekä myös se, että "tyytyminen" johonkin ei ole kenellekään oikea ratkaisu ja se on myös suuri VääryydenTeko suhteen toista osapuolta kohtaan, jos annetaan ymmärtää jotain joka ei pidäkään paikkaansa..
Eli kaikki Kriteerit Sallittakoot olivat ne sitten mitä hyvänsä ja niihin on kenenkään turha yrittää sotkeutua.. Tärkeintä on vain se, että jokainen on avoin ja rehellinen niistä, eikä yritä Sumuttaa tai kertoa Suloisia&Valkoisia Valheita.. ;P- 12121212
Noh, Hyvää sinä tarkoitat.. Eli yrität herätellä joidenkin AivoSoluja ja Säätää niitä hieman.. ;P
Täytyisi olla sinun lisäksi joku Täti-Hahmo, joka valistaa oikeaoppista toimintaa myös naisille.. Sekä Moraalia, Arvoja jne.. Eli laittaa Myös niiden AivoSolut pohtimaan omia vaikuttimia ja käytöstä.. ;P
Ei naiset ole sen enempää Enkeleitä, kuin miehetkään tai Demoneita.. Molempia löytyy Molemmista sukupuolista YhtäLailla.. Ja kaikkea siltä väliltä.. ;P
Välillä Vain tämä hieman hämärtyy jostain syystä jutuissasi.. Ja LammasTehtailusta kun en niin pidä, niin se saa NiskaKarvat Pystyyn.. ;P
Samankaltaiset sopivat parhaiten toisilleen ja silloin ei siinä pääse käymään ainakaan erillaiselle Liian Pahasti.. Tämä On Vain Karu Fakta, joka olisi syytä muistaa.. Sekä myös se, että "tyytyminen" johonkin ei ole kenellekään oikea ratkaisu ja se on myös suuri VääryydenTeko suhteen toista osapuolta kohtaan, jos annetaan ymmärtää jotain joka ei pidäkään paikkaansa..
Eli kaikki Kriteerit Sallittakoot olivat ne sitten mitä hyvänsä ja niihin on kenenkään turha yrittää sotkeutua.. Tärkeintä on vain se, että jokainen on avoin ja rehellinen niistä, eikä yritä Sumuttaa tai kertoa Suloisia&Valkoisia Valheita.. ;P"Samankaltaiset sopivat parhaiten toisilleen"
Ö-höm.
Vahvalle, kokeneelle, miehekkäälle naiselle sopii vahva, kokenut ja maskuliininen mies koska samankaltaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Heikolle, kokemattomalle, naiselliselle naiselle sopii vahva, kokenut ja maskuliininen mies koska vastakohdat täydentävät toisiaan. - 12121212
Neitsytsetä kirjoitti:
Vaan kilttinä ja kunnollisena miehenä kerroin rehdisti ettei minusta sovita yhteen, ollaan kavereita ja sitä rataa :)Suosittelen muuttamaan asennetta, herrasmies jää ilman. Oikeasti naisen sytyttää mies joka ottaa mitä haluaa, miettimättä tylsiä moraalijuttuja.
No jos olet niin olet.. Minä en valitettavasti ole.. ;P
Mä luulen että jos olisin Hilma82 ja N28 olisi mielikuvitukseni tuotosta niin olisin keksinyt jotain hieman provompaa. ;)
Neitsytsetä kirjoitti:
Ai sinä olit se rouva jonka villakoira räksyttää kattohuoneistoni alakerrassa :/
Olisi pitänyt arvata.Zeuksella on näin alkukesästä aina niin kovat halut päällä että se häiritsee koko rappua. Tulenko tuomaan pullaa pienenä vahingonkorvauksena?
- Neitsytsetä
Nainen_28v kirjoitti:
Zeuksella on näin alkukesästä aina niin kovat halut päällä että se häiritsee koko rappua. Tulenko tuomaan pullaa pienenä vahingonkorvauksena?
Sopiihan se. Mutta ne on äkkiä ExPullia kun setä pääsee herkuttelemaan.
- Neitsytsetä
12121212 kirjoitti:
Suosittelen muuttamaan asennetta, herrasmies jää ilman. Oikeasti naisen sytyttää mies joka ottaa mitä haluaa, miettimättä tylsiä moraalijuttuja.
Usein noin. Siis ainakin baari/irtosuhdemaailmassa. Ehkäpä olisin kuitenkin hakemassa jotain muuta.
Neitsytsetä kirjoitti:
Sopiihan se. Mutta ne on äkkiä ExPullia kun setä pääsee herkuttelemaan.
Ei se mitään, kyllä Hilman pullista on muille jakaa!
12121212 kirjoitti:
"Samankaltaiset sopivat parhaiten toisilleen"
Ö-höm.
Vahvalle, kokeneelle, miehekkäälle naiselle sopii vahva, kokenut ja maskuliininen mies koska samankaltaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Heikolle, kokemattomalle, naiselliselle naiselle sopii vahva, kokenut ja maskuliininen mies koska vastakohdat täydentävät toisiaan.Tuo on sitä sinun Mantraasi.. ;P
Ja Toki monesti noin voi käydä.. Mutta myös niin, että Vahvatahtoinen MinäMinäMinä nainen valitsee kumppanikseen sellaisen miehen, jota pystyy alistamaan helpommin.. Samoin toimii monet vastaanvanlaiset miehet jne... ;P
En kyllä laittaisi yhtäläisyys ErkkiMerkkejä Persestelijä/Outoilija persoonan ja Miehekkyyden välille.. ;P
Edelleen jokainen valitkoot Kriteerinsä itse, mutta myös sitten kantavat valintansa seuraukset.. Tosin tässäkin pitää muistaa, että Moni tarvitsee KantaPään oppikoulun ja/tai Siperian opetukset, jolloin virheellinen valinta tai pari voi olla monella edessä ihan itsestään riippumattomista syistä.. Tämän jälkeen taas asia on ihan eri ja sitten ei voi enää vedota tietämättömyyteen.. ;P
Harva kun onnistuu löytämään Oman VastinParinsa tai "Sen Oikean" ensi yrittämällä ja osumaan "JackPottiin" ihan tuurilla.. Ja Monet eivät löydä koskaan.. Toisille on helpompaa, kuin toisille.. Riippuu Ihan persoonasta/luonteesta jne.. ;P
Oikea vastinpari ei toisin ole sellainen, että suhde on EpätasaPainossa.. Paitsi jos toinen on Alistaja luonteinen ja toinen oikeasti Alistuja luonteinen, joka saa jonkun oudon tyydytyksen Aivan AikuistenOikeasti siitä.. Eli jos molemmat oikeasti saavat sitä mitä ovat "tilanneet", niin asiassa ei ole mitään "tuomittavaa".. ;P
- ei.pikaruokaa
Seksi vain seksin vuoksi on parhaimmillaankin mitätöntä, pahimmillaan jopa vahingoittavaa. Pelkkä lihan hinkkaaminen vastakkain jonkun random ihmisen kanssa ei tarjoa läheisyyttä ja hellyyttä, eikä rakkautta. Nautintokaan tuskin on lähelläkään sitä, mitä se voi olla kun yhdessä on pitkään opeteltu rakastavan ihmisen kanssa tuottamaan nautintoa toisilleen. Yhtä hyvin voi hoitaa pelkän fyysisen tarpeen omin käsin.
Kokemattomuus ei ole vika, josta pitää hankkiutua eroon. Itse koen, että seksi ei myöskään ole mikään hampurilaisateriaan verrattava mitätön juttu, jonka voi nauttia lähes kenen kanssa tahansa.- PieniäToivonHippusia
Hämmästyttävän kypsä mielipide nykyaikana. Roskasakin ja rikollisten asenne toisen ihmisen käytöstä masturbointiin ja kutsuminen sitä siksi oikeaksi ihmisten väliseksi seksiksi on kuitenkin niin yleinen ihmisten mielissä nykyään.
- ei.pikaruokaa
PieniäToivonHippusia kirjoitti:
Hämmästyttävän kypsä mielipide nykyaikana. Roskasakin ja rikollisten asenne toisen ihmisen käytöstä masturbointiin ja kutsuminen sitä siksi oikeaksi ihmisten väliseksi seksiksi on kuitenkin niin yleinen ihmisten mielissä nykyään.
Yleisestä mielipiteestä poikkeavien ajatusten omaaminen vaikeuttaa usein sosiaalisten suhteiden ylläpitoa, koska ajatusmaailmat eivät kohtaa. Sitä jää helposti yksin ja myös yksinäiseksi.
ei.pikaruokaa kirjoitti:
Yleisestä mielipiteestä poikkeavien ajatusten omaaminen vaikeuttaa usein sosiaalisten suhteiden ylläpitoa, koska ajatusmaailmat eivät kohtaa. Sitä jää helposti yksin ja myös yksinäiseksi.
Näinhän se on.. Varsinkin koska on vaikea tunnistaa, kuka/ketä on oikeasti mitäkin mieltä.. Kun on osa niistäkin, jotka sanovat yhtä tekevätkin toista.. tai tekisivät jos...... ;P
ei.pikaruokaa kirjoitti:
Täysin totta sanasta sanaa. :)
Miksi? Koska ihmiset yleensä kaipaa seksiä.
Kenen kanssa? Neitsyt pitää olla. Syy?
Koen, että vain neitsyt on nyky yhteiskunnassa poikuuteni arvoinen ja toisekseen katson, että se poikuus pitää saada poistaa paljaalla kalulla, että se menee niin kuin kuuluukin. Ei kumin läpi kukaan voi poikuuttaan menettää ja ainoastaan neitsyttä uskaltaisin nykypäivänä laittaa paljaalla tautivaaran vuoksi, mikä onkin ilmeinen. Hpv varmaan joka toisella ynnä muut jutut.
Alkuun toivoisin pidempää sexi suhdetta neitseen kanssa.
Seuraava sexi partneri voisikin sitten olla ihan ns.tavallinen tallaaja. Ihan sama paljonko siellä on suhteilua takana, ei kiinnosta minua enää siinä kohtaa paskan vertaa, koska heitähän voi panna kumilla. Todennäköisesti sokka on irti, kunhan saan ensin tuon neitseeni. Asia on periaatteellinen.- vai.niin
Aiot heti pistää sen neitseen paksuksi ja sitten kuitenkin jttää, ja ruveta sekoilemaan kenen tahansa kanssa.
Ei kovin arvostettavaa toimintaa. vai.niin kirjoitti:
Aiot heti pistää sen neitseen paksuksi ja sitten kuitenkin jttää, ja ruveta sekoilemaan kenen tahansa kanssa.
Ei kovin arvostettavaa toimintaa.Ootko kuullu ikinä e-pillereistä, taikka minipillereistä? Tottakait tytölläkin pitää itsellään olla halua niitä käyttää, eihän ketään voi pakottaa. En suosittele ketään laskeen pelkän kumin varaan muutenkaan. Kuten sanoin, niin tottakait haluan hyödyntää tässä sen mahdollisuuden, kun kerran molemmat on terveitä kokemattomina, eli kyllä sillon kannattaa panna paljaalla, kun kerrankin on siihen mahdollisuus. Parisuhteet on sitten erikseen. Kyllähän niissäkin voi paljaalla naida.
Puhuit jättämisestä? Tässähän ihan selkeesti olen seksisuhdetta hakemassa, joka tietenkin jatkuu niin pitkään, kun molemmat sitä haluaa. Parisuhde on eriasia.
Sekoilemaan? Miksi näet seksin harrastamisen sekoiluna?. Toinen väittämä mitä kuulee on, että tein "virheitä" elämässä, jos on harrastanut seksiä? Ei seksin harrastaminen ole virhe, eikä sekoilua. Se on tietoista toimintaa, jolla haetaan tyydytystä. Vaikka olen kokematon, minulla on hyvin mutkaton suhtautuminen seksiin. Toisaalta minulla on myöskin se periaatteeni nyt tässä kohtaa.- kuvitelmaa
Mask86 kirjoitti:
Ootko kuullu ikinä e-pillereistä, taikka minipillereistä? Tottakait tytölläkin pitää itsellään olla halua niitä käyttää, eihän ketään voi pakottaa. En suosittele ketään laskeen pelkän kumin varaan muutenkaan. Kuten sanoin, niin tottakait haluan hyödyntää tässä sen mahdollisuuden, kun kerran molemmat on terveitä kokemattomina, eli kyllä sillon kannattaa panna paljaalla, kun kerrankin on siihen mahdollisuus. Parisuhteet on sitten erikseen. Kyllähän niissäkin voi paljaalla naida.
Puhuit jättämisestä? Tässähän ihan selkeesti olen seksisuhdetta hakemassa, joka tietenkin jatkuu niin pitkään, kun molemmat sitä haluaa. Parisuhde on eriasia.
Sekoilemaan? Miksi näet seksin harrastamisen sekoiluna?. Toinen väittämä mitä kuulee on, että tein "virheitä" elämässä, jos on harrastanut seksiä? Ei seksin harrastaminen ole virhe, eikä sekoilua. Se on tietoista toimintaa, jolla haetaan tyydytystä. Vaikka olen kokematon, minulla on hyvin mutkaton suhtautuminen seksiin. Toisaalta minulla on myöskin se periaatteeni nyt tässä kohtaa.Ei onnistu. Neitsyet eivät halua lähteä hommiin seksisuhdepohjalta.
- Sivustaheitto
kuvitelmaa kirjoitti:
Ei onnistu. Neitsyet eivät halua lähteä hommiin seksisuhdepohjalta.
Kyllä haluaa monetkin ja itseasiassa useimmat.
- kuvitelmaa
Sivustaheitto kirjoitti:
Kyllä haluaa monetkin ja itseasiassa useimmat.
Ei, eivät halua. Nuoret tytöt ovat aika romanttisia.
Nuorilla on käsittääkseni nykyään jo valtavasti seksipartnereita ollut useimmilla ennen täysi-ikäisyyttäkään, joten ei tuo ehkä ihan ole sitä nykypäivää tuo ajatuksesi romanttisuudesta yleistettynä. Toki yksilöitä on monenlaisia.
Mutta jos kivan oloinen neitsyt löytyy esim. ikäluokasta 26-33v, niin silloin voin todellakin ajatella myöskin ihan vakavissaan lähteä tutustumaan jopa tositarkoituksellakin. Kyllä minä olen ihan kunnollinen oikeasti ja pohjimmiltaankin. Tosin voi sitä olla kunnollinen vaikka olisi pelkässä seksisuhteessakin. Kyllä minulle kannattaa kirjoittaa ja tutustua, niin katsotaan sitten mitä voisi ajatella.- 2322
Mask86 kirjoitti:
Ootko kuullu ikinä e-pillereistä, taikka minipillereistä? Tottakait tytölläkin pitää itsellään olla halua niitä käyttää, eihän ketään voi pakottaa. En suosittele ketään laskeen pelkän kumin varaan muutenkaan. Kuten sanoin, niin tottakait haluan hyödyntää tässä sen mahdollisuuden, kun kerran molemmat on terveitä kokemattomina, eli kyllä sillon kannattaa panna paljaalla, kun kerrankin on siihen mahdollisuus. Parisuhteet on sitten erikseen. Kyllähän niissäkin voi paljaalla naida.
Sekoilemaan? Miksi näet seksin harrastamisen sekoiluna?. Toinen väittämä mitä kuulee on, että tein "virheitä" elämässä, jos on harrastanut seksiä? Ei seksin harrastaminen ole virhe, eikä sekoilua. Se on tietoista toimintaa, jolla haetaan tyydytystä. Vaikka olen kokematon, minulla on hyvin mutkaton suhtautuminen seksiin. Toisaalta minulla on myöskin se periaatteeni nyt tässä kohtaa.Jos haluat tuolta HPV:ltä välttyä, niin sinähän et voi harrastaa paljaalla seksiä ei-neitsyen kanssa, koskaan, edes parisuhteessa.
- Ex----------PUA
Minusta tuossa on hyvä pointti kyllä.
Seksi on jokseenkin yliarvostettua, ja todellakaan ei aina niin hyvää kuin moni kokematon luulee sen olevan.
Muutenkin se on vain symbolinen diilin solminta; myönnän että olen saattanut harrastaa seksiä ihan vaiiin siksi.
Tärkeintä on tosiaan se, että kenet nainen valitsee.
Se myös on koko tasojärjestelmän ydin; super-YTM:in kuten Brad Pittin tai George Clooneyn (molemmat vanhempia miehiä) ei tarvitse panna jokaista naista todistaakseen olevansa ytmejä.
Itse tälläisenä tasonousukkaana alan sitä hiljaksiin myös hiffata, ja voin ottaa rennosti: naisia on kyllä yllin kyllin, ja jos joku ei miellytä, ei ole tarvetta kompromissiin, vaan seuraava odottaa jo nurkan takana.
Mutta mitä vähemmän saa seksiä tai mitä pienempi on kysyntä, sen enemmän tietysti sitä asettelee jalustalle (Ratikka kröhöm).- Ex----------PUA
Vaan ei toki sitä seksipuoltakaan voi unohtaa, ja siihen liittyviä muita seikkoja.
Kyllä se vaan niin on, että pano välillä kummasti virkistää.
Mutta se on vain tilapäinen ratkaisu, siksi en usko että näistä "mene ostamaan seksiä" olisi sen paremmiksi neuvoiksi kuin että "tyydy juoksunsa juosseeseen (lue. osta ihmisuhde alempitasoiselta naiselta)" kaikki tietää että se on 100% kukkua.
Ei siitä voi muuten hankkiutua eroon kuin rahalla. Minä en halua mitään puolentunnin pikapanoa vaan haluaisin tutustua naiseen myös vähän aikaa ja se tulisi kalliiksi kun ottais maksullisen naisen vaikka vuorokaudeksi. Yks nainen pyysi 1500 vrk seurana eikä edes kuvaa suostunut lähettämään.
- wkkhkh
Kunnioitan toki mielipiteitänne. Jos itselläni olisi noin kovat vaatimukset, ei seksiä olisi ollut elämässäni yhtään. Kuuluuko sen niin mennä -seksi kuitenkin yksi perustarpeista? Elämä on muutenkin kaikin tavoin epätäydellistä.
- flowersreally
"Miksi hankkiutua kokemattomuudesta eroon?"
Se on kivaa. - valepukkinen
Myönnä vaan että olet nirso ja et edes halua muuttaa elämäntapaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042