kantaa sinut kynnyksen yli, kun menette naimisiin?
Nainen, pitääkö miehen jaksaa
57
727
Vastaukset
Miukut taas ujostelee...
- Elähtänytkurppakysyy
Mitäs mieltä olet itse? Kännetään nuoli sinuun.
Elähtänytkurppakysyy kirjoitti:
Mitäs mieltä olet itse? Kännetään nuoli sinuun.
Mielestäni on ihan hyvä motivoija kuntoiluun miehelle se, että pystyy poimimaan kedolta mukaansa haluamansa kukkasen. :-)
- Poimittukukkanen
Siinäpä romanttinen vastaus. Ehkä sen kynnyksen yli menevät mies ja nainen yhdessä yhtäaikaisesti. Nykypäivää. Juhannuksen mietteitä. Hyvää Juhannusta!
- darksecrets
Todella romanttinen ajatus kantaa keltaisilla kotikärryillä 150 kiloinen morsian kynnyksen yli. Pitäisiköhän oikein laittaa häälahja toiveisiin keltaiset k-raudan kottikärryt? Siinä sitä häävieraatkin ihmettelisivät mihin sitä kerrostalossa kottikärryjä tarvitsee, mutta se olisikin meidän pikkusalaisuutemme.
- HyppypatjaKerrostaloon
Kottikärryt on kyllä erinomainen idea, mutta hieman kiikkerän oloinen kapistus. Ja tietenkin jos morsian painaa 150 kiloa, niin sulhasen olisi aloitettava kuntosaliharjoittelu tai olla valmiiksi riittävän hyvässä lihaskunnossa, jotta morsian sen kynnyksen yli saadaan rahdattua kaatumatta. Mutta onhan keksitty sähkötrukki. Kynnykset vain tarvitsevat luiskat, jotka eivät saa olla liian jyrkät, sillä sähkötrukki voi saada luiskasta liiallisen vauhdin. Vastapäinen ikkuna saattaisi imaista morsiamen ulos ja jos rikkoutuneen ikkunan alla ei ole palokunnan vetreitä miehiä hyppypatjoineen, saattaisi morsiamelle käydä kalpaten.
- ytmi35
Hullu se on joka suomi naisen huolii vaimoksi. Panoksi kelpaa mutta ei vaimoksi.
- 22cmpaperroll
Joo samaa mieltä! Kyllähän niiden kanssa kiva on leikkiä mutta totuushan on että jos suomalaiset miehet on hulluja niin ne naiset on kyllä ihan täysiä sekopäitä... todistettu on moneen kertaan. Sen takia itsekin otin itä eurooppalaisen vaimon eikä ole enää ollut mitään ongelmia. Kyllä niissä vaan on eroja!!! Mitä jos tehdäänkin vaihtokauppa musu maiden kanssa että laitetaan suomi akat sinne ja otetaan niiltä akat tänne? Niitä musu ukkojahan ne kumminkin himoitsee niin sinne vaan nauttimaan monikulttuurisuudesta
- wandula
22cmpaperroll kirjoitti:
Joo samaa mieltä! Kyllähän niiden kanssa kiva on leikkiä mutta totuushan on että jos suomalaiset miehet on hulluja niin ne naiset on kyllä ihan täysiä sekopäitä... todistettu on moneen kertaan. Sen takia itsekin otin itä eurooppalaisen vaimon eikä ole enää ollut mitään ongelmia. Kyllä niissä vaan on eroja!!! Mitä jos tehdäänkin vaihtokauppa musu maiden kanssa että laitetaan suomi akat sinne ja otetaan niiltä akat tänne? Niitä musu ukkojahan ne kumminkin himoitsee niin sinne vaan nauttimaan monikulttuurisuudesta
Minustakin sieltä päin saa komeita, sivistyneitä ja hauskoja miehiä. Mitä taas kirjoittaneeseen tulee, kuka tahansa ulkomaalainen on sopiva, naisressu kun ei huomaa miehensä kirjoitustaidottomuutta.
- tarralenkkari161
En halua naimisiin, joten asialla ei ole mitään väliä. Harvalla tosin nokka tohisee minua nostettaessa.
Ensin pitäisi varmaan olla joku kiva mies jonka kanssa voisi haaveilla häistä, koirasta ja vauvoista.
Tosin avoliitto on ehkä enemmän mun juttu.- sinä.olisit.vaimo
mutta jos mies sinuun rakastuu oikeasti ja sinä häneen niin kyllä haluaa naimisiin kanssasi ja että olisit vaimo
- Eräkettu
Eka käyt ryöstämässä naapurin maajussin tyttären.
Sitten kannat sen olalla sun luolaas... Teette taikoja siellä sitte. sinä.olisit.vaimo kirjoitti:
mutta jos mies sinuun rakastuu oikeasti ja sinä häneen niin kyllä haluaa naimisiin kanssasi ja että olisit vaimo
Miksi? Minkä lisäarvon se suhteelle antaa?
super-atm kirjoitti:
Olet niin läski, ettei sinua kukaan jaksa eikä halua kantaa.
Mistäs sinä näin päättelet? ;D
- jokin.tökkii
Nainen_28v kirjoitti:
Miksi? Minkä lisäarvon se suhteelle antaa?
vaimoksi ei pääse ihan kuka vain niin siihen pääsee naisista parhain ja rakkain ja jos mies ei halua naimisiin niin jokin tökkii tai jokin puuttuu siitä suhteesta tai sit ei rakasta oikeasti ja tyytyy naiseen ja suhteeseen ja eikä halua hänestä vaimoa niin silloin ei nainen ole vaimon arvoinen
jokin.tökkii kirjoitti:
vaimoksi ei pääse ihan kuka vain niin siihen pääsee naisista parhain ja rakkain ja jos mies ei halua naimisiin niin jokin tökkii tai jokin puuttuu siitä suhteesta tai sit ei rakasta oikeasti ja tyytyy naiseen ja suhteeseen ja eikä halua hänestä vaimoa niin silloin ei nainen ole vaimon arvoinen
Toi on ihan höpönhöpöä. Ei se miestä huononna jos ei sen kanssa halua naimisiin joten ei naistakaan.
Nainen_28v kirjoitti:
Mistäs sinä näin päättelet? ;D
Siitä että olet läskinainen. Heität veivit sydän- ja verisuonitautien takia viimeistään viisikymppisenä kurppana.
super-atm kirjoitti:
Siitä että olet läskinainen. Heität veivit sydän- ja verisuonitautien takia viimeistään viisikymppisenä kurppana.
Jep. Nimenomaan ollakseni lihava olen käynyt jo pidemmän aikaa punttisalilla monta krt vkossa. ^^
- aika.simppeliä
Nainen_28v kirjoitti:
Toi on ihan höpönhöpöä. Ei se miestä huononna jos ei sen kanssa halua naimisiin joten ei naistakaan.
niin jos kosisin naista ja nainen ei suostu niin kai eroaisimme miksi väärän naisen kanssa elämääni tuhlaisin ja olisin onneton ja rakkaudettomassa suhteessa sitten täytyy etsiä sitä oikeaa
aika.simppeliä kirjoitti:
niin jos kosisin naista ja nainen ei suostu niin kai eroaisimme miksi väärän naisen kanssa elämääni tuhlaisin ja olisin onneton ja rakkaudettomassa suhteessa sitten täytyy etsiä sitä oikeaa
Erona se että sinä haluat lähtökohtaisesti naimisiin. :) minä en.
- kunnes.tapaat.hänet
Nainen_28v kirjoitti:
Erona se että sinä haluat lähtökohtaisesti naimisiin. :) minä en.
mutta et olekkaan tavannut sitä herra oikeaa niin kun sen tapaat haluat naimisiin ja haluatkin olla sen vaimo niin et ole tavannut herra oikeaa vielä
- 2322
Isot bileet aamuun asti ja oltiin lopulta molemmat niin kännissä, ettei kumpikaan enää muista kannettiinko mut vai ei.
- konttaanitse
Ei.
- Ikis__M
Todennäköisesti pitää jaksaa koska 2000-luvun suominainen on kuitenkin sammuneessa tilassa hääjatkojen jälkeen, eihän sitä nyt tuoretta vaimoa voi uloskaan jättää nukkumaan humalaansa pois.
- 2322
Mä en kyllä ole nähnyt yhtään morsianta omissa häissään tukevassa humalassa, saati sitten sammuneena. Itse olin poikkeus, mutta meillä oli sulhokin yhtä maistissa. Tosi vaikea kuvitella, että alkoholiin ja juhlimiseen nihkeästi suhteautuvalle miehelle valikoituisi kovin janoinen puoliso. Ellei sitten ehdoin tahdoin sellaista etsi, jotta voi tulla jälkikäteen tänne valittamaan kuinka oikeassa oli... :D
- Eräkettu
Kirgisialaisilla on vaimon ryöstö kulttuuri vielä voimissaan..
https://www.youtube.com/watch?v=DKAusMNTNnk
Ei oo turhia häslinkejä.. - elluhalloyb
Ei tarvitse
Konttaan itse
Tai siten en
Tai kontataan yhdessä (*_*) - omarauha
En mene enää naimisiin.
- ei.tarvitse
Tavat ovat sattuneesta syystä jo muuttuneet. Riittää että sulhanen, bestman ja pari kaveria yhdessä jaksavat raahata morsiamen kynnyksen yli. Niemeä voi tarvittaessa pyytää apuun.
- kaisanoasaa
Ei niin vahvaa miestä olekaan, eikä niin matalaa kynnystä, että suomalaisen läskiperseen jaksaisi kynnyksen yli kantaa.
Ei, enkä ole menossa naimisiin. Mutta ei se mieskään kantanut kynnyksen yli, jonka kanssa kerran naimisiin menin. Olisi varmaan kyllä jaksanut (iso poika), mutta tykkään kävellä itse. :)
Minusta nuo avioliitot on alle kolmikymppisten juttuja..Neljää kymppiä lähestyvänä tuo tuntuisi jo typerältä. Kun ikää tulee, niin ihmisestä tulee rehellinen itselleen. Ei oikeen jaksa leikkiä kivaa, jos ei aidosti koe jonkin asian olevan kivaa.
- wandula
Söpö traditio, vaikken tiedäkään sen taustoja. Minut on kannettu.
- pihtiss
Minutkin kannettu aikanaan kynnyksen yli ja rakkaus kesti elämän loppuun.
Saatan kyllä erehtyä, mutta käsittääkseni olet kaikesta huolimatta kuitenkin edelleen elossa.
HC-ätmel kirjoitti:
Saatan kyllä erehtyä, mutta käsittääkseni olet kaikesta huolimatta kuitenkin edelleen elossa.
Noh.. Pienellä Päättelyllä Selviää, että kyseessä on Leski.. ;P
.. Ja tämän tosin tajusitkin, mutta kunhan sanoin.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh.. Pienellä Päättelyllä Selviää, että kyseessä on Leski.. ;P
.. Ja tämän tosin tajusitkin, mutta kunhan sanoin.. ;PHalusin vain vähän kiusata tuota pihtisstä eli nimim. pihtarihuoraa.
- pihtiss
HC-ätmel kirjoitti:
Halusin vain vähän kiusata tuota pihtisstä eli nimim. pihtarihuoraa.
Jopas meni ikäväksi kirjoittelu,. että ihan huoritellaan. :( , Olisi ollut perempi etten olisi vastannut
pihtiss kirjoitti:
Jopas meni ikäväksi kirjoittelu,. että ihan huoritellaan. :( , Olisi ollut perempi etten olisi vastannut
Itsepä olet nimimerkkisi valinnut. :-I
- oioijioi
HC-ätmel kirjoitti:
Vitun kusipää.
- pihtiss
HC-ätmel kirjoitti:
Ja sinä katsot oikeudeksesi nimitellä , kun asiaa puhuttiin, eli vastasin alkuperäiseen kysymykseen, pitääkö nainen kantaa kynnyksen yli. Kerroin vain mitä minun edesmennyt teki , eli kantoi. Et edes ole ottanut selvää että pihtari oli jotain muutakin kuin "sen" pihtaamista. Oletat että pihtari on huora , joten, jos olet kiinnostunut mikä pihtari teki ennenvanhaan , olisit varman jo lukenut että pihtari toi valon tupaan , pihtipielessä oli päreenpidin jossa valo paloi, ja se tuotiin sisään tupaan likelle työtä kun tehtiin tarkempaa työtä . Ja se oli kunnianimitys valon tuojalle. Jatkanet , Et ole ollenkaan hauska ja iloinen ihminen, vaikka niin kuvittelet.
pihtiss kirjoitti:
Ja sinä katsot oikeudeksesi nimitellä , kun asiaa puhuttiin, eli vastasin alkuperäiseen kysymykseen, pitääkö nainen kantaa kynnyksen yli. Kerroin vain mitä minun edesmennyt teki , eli kantoi. Et edes ole ottanut selvää että pihtari oli jotain muutakin kuin "sen" pihtaamista. Oletat että pihtari on huora , joten, jos olet kiinnostunut mikä pihtari teki ennenvanhaan , olisit varman jo lukenut että pihtari toi valon tupaan , pihtipielessä oli päreenpidin jossa valo paloi, ja se tuotiin sisään tupaan likelle työtä kun tehtiin tarkempaa työtä . Ja se oli kunnianimitys valon tuojalle. Jatkanet , Et ole ollenkaan hauska ja iloinen ihminen, vaikka niin kuvittelet.
Eli täällä on siis nimim. pihtarihuora ja nimim. pihtiss, jotka molemmat sattuvat olemaan leskiä?
- pihtiss
HC-ätmel kirjoitti:
Eli täällä on siis nimim. pihtarihuora ja nimim. pihtiss, jotka molemmat sattuvat olemaan leskiä?
Nimimerkistä pihtarihuora , en tiedä, mutta nimimerkin pihtarinainen tiedän ja pihtarinainen on leskirouva , se olen minä mutta en saanut kirjoitettua suoraan tuolla nimimerkillä pihtarinainen, ollut ongelmia koneen kanssa etenkin tässä keskustelupalstalla, siksi olen kirjoittanut nimimerkillä pihtiss nyt kuitenkin lopetan, kohta tulee feikit feikkaaman minun nimimerkkiä. minulla kuitenkin puhdas omatunto en rumasti juttelee , siis eli kirjoita. Hyvää Juhannusta sinullekin
pihtiss kirjoitti:
Nimimerkistä pihtarihuora , en tiedä, mutta nimimerkin pihtarinainen tiedän ja pihtarinainen on leskirouva , se olen minä mutta en saanut kirjoitettua suoraan tuolla nimimerkillä pihtarinainen, ollut ongelmia koneen kanssa etenkin tässä keskustelupalstalla, siksi olen kirjoittanut nimimerkillä pihtiss nyt kuitenkin lopetan, kohta tulee feikit feikkaaman minun nimimerkkiä. minulla kuitenkin puhdas omatunto en rumasti juttelee , siis eli kirjoita. Hyvää Juhannusta sinullekin
Taidat vähän juhannusjuksata. :-I
Musta nainen on liian pieni silloin.
- Notskinny
Oliko tämä se pointti, jota haettiin ?;)
Olis mut nuorena kevyesti kannettu, nyt tarvittaisiin bodari ;)
- erkki-täti
Jaah....Oli muutama päivä sitten mielessäni tämä naisten nostelu-ilmiö. Jotain asiasta kirjoitinkin, ja kas kummaa nyt tälläinen kysymys!
Minut on jokainen seurustelukumppani nostanut kynnyksen yli jo siinä vaiheessa, kun ollaan oltu menossa eka kertaa panemaan, pardon my french. Oikein mietin tätä asiaa, ja näin on päässyt käymään.
Johtopäätöksenä se, että miehet ovat ilmeisen taikauskoisia ja hassustikin romanttisia (olen aiemminkin sanonut, että miehet ovat romattisempia kuin naiset).
Liittyy ilmiönä varmasti jotenkin johonkin alemmilta kädellisiltä periytyvään tiedostamattomaan pullisteluun ja urosteluun.
Yksi seurustelukumppani nosteli minua myös (ilmeisen mielellään) julkisilla paikoilla milloin minnekin, joskus olkapäälleen "vitsinä" ja joskus muuten vain johonkin baaritiskille tai muualle. Ilmapiirissä oli jonkinlaista isoa mustasukkaisuutta, vaikka henkilö väitti ettei ole lainkaan mustasukkainen. Näin jälkeen päin ajateltuna, näyttämistähän se muille oli: tämä on minun, älä koske.
Omat veljenikin ovat joskus nostaneet minut olkapäälle, ja vieneet ns. piippuhyllylle. Hetkellisesti kiukuttaa moinen turha voimankäyttö, kun syynä on kuitenkin vain minun sananvapauteni ja viinin vapauttava vaikutus verbaliikkaan. Joskus se sana ja vapaus vain on niin paljon, että urospuoliset ottavat fysiikan käyttöön. Hyllytykset on kuitenkin jälkeenpäin aina sovittu hyvässä hengessä.
Vastauksena kysymykseesi: ei tarvitse nostaa. Ei ole todistetusti mitään merkitystä avioliiiton kestolle. Tai oikeastaan: parempi olisi, kun ei nostelisi.Miehet nostelevat myös lapsia, joten jotain kivaa siinä pienemmän nostelussa selvästi on. Ehkä sen perimmäinen tarkoitus on leikkisästi esitellä omia voimia ja vakuuttaa toinen siitä, että kykenee suojelemaan tätä.
- erkki-täti
HC-ätmel kirjoitti:
Miehet nostelevat myös lapsia, joten jotain kivaa siinä pienemmän nostelussa selvästi on. Ehkä sen perimmäinen tarkoitus on leikkisästi esitellä omia voimia ja vakuuttaa toinen siitä, että kykenee suojelemaan tätä.
Olet varmasti oikeassa...jotain sellaista (yli)suojelua olen aistinut varsinkin silloin, kun veli on ollut asialla. Siis kun ikinä sanoja ei tule ukkelin (kummankaan) suusta, mutta se on vain kuin "isän käsi" että nyt lähtee erkki-täti meditoimaan yksinään..
Mutta kyllähän se vähän joskus kiukuttaa. Onhan se kuitenkin melkoinen ele, ja he tietävät sen. Painiakaan ei voi, koska kai minäkin tajuan ettei olkapäältä pääse ilman vammoja pois ja toisaalta häviäisin myös sen painin luultavimmin.
Nyt ei ole ihan viime aikoina hyllytelty. Ehkä velipojatkin ovat vihdoin aivoiltaan kypsyneet? Vaimot kypsyttäneet ja tuoneet toleranssia? Minun verbaalinen antini on ainakin astetta saarnaavampaa ja tietty kurppamaisempaa, heh.
- Eräkettu
Mulla kusi koko homma jo siihen kosintavaiheeseen...
Tulipa tylyt rukkaset. Ei kelvannu. :D- Toinenkettu
Miten eräkettu kosi? Sanoin tuletko vaimokseni, niinkö kysyit? Millä sanoin nainen torppasi? Kiinnostaisi kuulla 😍
- Eräkettu
Toinenkettu kirjoitti:
Miten eräkettu kosi? Sanoin tuletko vaimokseni, niinkö kysyit? Millä sanoin nainen torppasi? Kiinnostaisi kuulla 😍
No mie sanoin että lähe emännäksi mun taloon.
Se sano että mee pois...
Vähän rohnasi sydämestä kun ajatuksellahan siinä menniin.
Viikon päästä tuli selittelyt.
- yes-he-could
Yhden parisuhteen miehenä, pystyin kanniskelemaan silloista ulkomaalaista morsiantani. Asuimme yhdessä ja vaikka olen useimmille suominaisille mieheksi liian hintelä, nostin helposti tämän naisen sängyltä. Nainen itse ehdotti, vaikka samalla ei uskonut että pystyisin. Saattoi olla ns paskatesti, mutta läpäisin molempien yllätykseksi sen liput liehuen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020