http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/39-vuotias-suomalaisnainen-ei-halua-lapsia-minulle-suositeltiin-sen-vuoksi-terapiaa/5945812
Onko teitä painostettu lapsia tekemään
Haluatteko lapsia
82
872
Vastaukset
- multinikkaaja
Konhan se nyt petos isänmaata kohtaan, jos ei lapsia tee.
- partalapsia
Ei tarvitse enää itse tehdä kun tulee suloisia partalapsia lähi-idästä.
- örkkiäijä
Painostettu? Kun nyt sais sen naisen enste ja pääsis juttelemaan hieman pinnallisuuksia syvällisemmistä aiheista niin raportoin sitte!
- pennutyök
Voin sanoa rehellisesti etten voi sietää lapsia, jos ei jollekkin kelpaa niin painukoon...Välttelen myös juhlia ja tilaisuuksi missä on pieniä pentuja ettei tarvii kuunnella sitä järkyttävää kiljumista.
tuo on pienoinen ongelma kysymys itselleni, kun ei oikeen tiedä, että katselisiko sellaista naista joka ei halua lapsia, vai sellaista, joka haluaa.
Eli haluat naisen, joka tekee niin kuin sinä haluat. Ja miehillähän on aina oikeus muuttaa mielensä...
Ratikkakuski kirjoitti:
Eli haluat naisen, joka tekee niin kuin sinä haluat. Ja miehillähän on aina oikeus muuttaa mielensä...
Oikeastaan haluaisin naisen, joka ei ole päättänyt mitään myöskään suuntaan, taikka toiseen..Että voi seurustella ja sitten aikaa myöden yhdessä pohtia asiaa.
- Eitulekevättä
stone81 kirjoitti:
Oikeastaan haluaisin naisen, joka ei ole päättänyt mitään myöskään suuntaan, taikka toiseen..Että voi seurustella ja sitten aikaa myöden yhdessä pohtia asiaa.
Aika pitkään saat etsiä neitsyttä ja perheen perustamisessa empivää ei-aseksuaalia, joka on jo kolmikymppinen ja silti kumppania etsimässä.
Eitulekevättä kirjoitti:
Aika pitkään saat etsiä neitsyttä ja perheen perustamisessa empivää ei-aseksuaalia, joka on jo kolmikymppinen ja silti kumppania etsimässä.
Aika epätoivoinen henkilöhyökkäys..Kyllä lapsettomia sinkkunaisia on paljonkin.
- EnOleNirso
Eitulekevättä kirjoitti:
Kommentoin sivusta. Itse asiassa tilanne omalla kohdallani haastavampi. Etsin yli 40-vuotiasta ei-aseksuaalista naista, joka on kaiken lisäksi on neitsyt ja haluaa perustaa perheen. Kuten varmasti voit arvata lisäehtojakin on. Eli hänen koulutustasonsa pitäisi olla korkein mahdollinen ja älykkyysosamääränsä pitäisi ylittää 140 pisteen raja keskihajonnan ollessa tuolloin 15. Talouspuolelta voisi mainita sen, että jos hän ei ole vielä miljonääri, niin hänellä pitäisi olla valmiuksia luoda tarvittaessa omaisuuksia. Nii-in, Suomi taitaa olla liian pieni paikka etsiä tuollaista naista, varsinkin kun suomalaisen naisen maine on mitä on. Olenko sitten tosissani. Tähän voisi lainata erästä kuuluisaa ajattelijaa: "Elämä on ihmisen parasta aikaa".
EnOleNirso kirjoitti:
Kommentoin sivusta. Itse asiassa tilanne omalla kohdallani haastavampi. Etsin yli 40-vuotiasta ei-aseksuaalista naista, joka on kaiken lisäksi on neitsyt ja haluaa perustaa perheen. Kuten varmasti voit arvata lisäehtojakin on. Eli hänen koulutustasonsa pitäisi olla korkein mahdollinen ja älykkyysosamääränsä pitäisi ylittää 140 pisteen raja keskihajonnan ollessa tuolloin 15. Talouspuolelta voisi mainita sen, että jos hän ei ole vielä miljonääri, niin hänellä pitäisi olla valmiuksia luoda tarvittaessa omaisuuksia. Nii-in, Suomi taitaa olla liian pieni paikka etsiä tuollaista naista, varsinkin kun suomalaisen naisen maine on mitä on. Olenko sitten tosissani. Tähän voisi lainata erästä kuuluisaa ajattelijaa: "Elämä on ihmisen parasta aikaa".
Itsehän en etsi neitsyttä, (vaikkei sellaisessakaan mitään vikaa olisi) enkä varsinaisesti mitään muutakaan, mutta lapsettomiin sinkkunaisiin pyrin tutustumaan ajoittain ja kuka tietää, jos jonain päivänä kolahtaa. Mulla on siinä mielessä huoleton tilanne, kun elämä on hyvää sellaisenaankin. Mun ei ole pakko tehä mitään. Mun ei ole pakko löytää ketään. En välttämättä tarvitse ketään. Minulla menee oikeen hyvin elämässä ihan nykyiselläänkin.
- liian-ruma-mies
Olisin halunnut mutta naiset pitää minua liian rumana. Olen hoitanut lapsia ja ollut lapsenvahtina.
- Naisasialooseri1
Ole onnellinen, etteivät sentään pedofiilina sinua pidä kun kelpuuttavat sinut lastenvahdiksi. Vanhempaa naisetonta miestä pidetään yleensä pedofiilinä, nuorempia"vain"homoina
- m-i-e-s
On painostettu tekemään lapsia, tai oikeastaan painostettu tekemään jotain mistä tuloksena saattaa olla lapsi, jos ihan näsäviisastellaan pilkkua. =P
Välttämättä en halua lapsia, mutta jos niitä tulee, niin ne otetaan vastaan. Ei lapsia haluamatonta voi painostaa tai syyllistää. Asiasta epävarmoja voi.
Utelijoille ja etenkin velvollisuuksista puhuville olen kertonut mm. harjoittelevani ahkerasti, olevani tuhkamuna ja ties mitä muuta näsäviisasta. Muutaman kerran olen kysynyt takaisin, että onko ko. henkilö kuullut päänsä sisäisiä ääniä, joissa syntymättömät lapset haluavat kehittyä juuri hänen kohdussaan? Tai että onko kysyjällä mahdollisesti useinkin isänmaa ja huoltosuhde motiivina seskiin?
Minulle on aivan yhden tekevää, mitä ulkopuoliset asiasta ajattelevat.Haluaisin elättää jonkun yksinhuoltaja naisen lapsia.
Haluan. Joskus tulevaisuudessa.
Atm32 kirjoitti:
olet jo liian vanha
Olen hädintuskin ensisynnyttäjien keski-iässä vaikka en ole ensisynnyttäjä.
Atm32 kirjoitti:
olet jo liian vanha
Ei ole liian vanha. Sain ekani 36-vuotiaana ja tokan 38-vuotiaana. :)
sönkkö kirjoitti:
Ei ole liian vanha. Sain ekani 36-vuotiaana ja tokan 38-vuotiaana. :)
Mä olin just täyttäny 24 kun sain ainokaisena. Pari vuotta siinä oli yrittämistä takana.
(Olihan silloin puheissa että toinenkin ois tehty mutta se nyt meni niinku meni.)Nainen_28v kirjoitti:
Mä olin just täyttäny 24 kun sain ainokaisena. Pari vuotta siinä oli yrittämistä takana.
(Olihan silloin puheissa että toinenkin ois tehty mutta se nyt meni niinku meni.)Jeps. Ikä sulla ei ole vieä vuosiin esteenä, jos vaan muuten löydät sopivan kumppanin ja pystytte yhdessä lisääntymään.
Niinpä, se meni niinku meni, mutta elämä jatkuu. Ja mikä parasta niistä yhteisistä vuosistanne on kuitenkin syntynyt ihana lapsi, teidän poika. :)sönkkö kirjoitti:
Jeps. Ikä sulla ei ole vieä vuosiin esteenä, jos vaan muuten löydät sopivan kumppanin ja pystytte yhdessä lisääntymään.
Niinpä, se meni niinku meni, mutta elämä jatkuu. Ja mikä parasta niistä yhteisistä vuosistanne on kuitenkin syntynyt ihana lapsi, teidän poika. :)Juu. Kyllä täs vielä aikaa on.
Oon vaan aika nirso miesten suhteen koska tiedän niin hyvin mitä haluan.
Ja poika on mun kallein, sitä en kadu todellakaan. <3Nainen_28v kirjoitti:
Juu. Kyllä täs vielä aikaa on.
Oon vaan aika nirso miesten suhteen koska tiedän niin hyvin mitä haluan.
Ja poika on mun kallein, sitä en kadu todellakaan. <3"Oon vaan aika nirso miesten suhteen koska tiedän niin hyvin mitä haluan."
Hypergamian takia et kelpaa haluamillesi miehille muuta kuin panoksi. Kukaan järkevä lapseton mies ei ota yh:ta ja toisen miehen äpärälasta riesaksi.super-atm kirjoitti:
"Oon vaan aika nirso miesten suhteen koska tiedän niin hyvin mitä haluan."
Hypergamian takia et kelpaa haluamillesi miehille muuta kuin panoksi. Kukaan järkevä lapseton mies ei ota yh:ta ja toisen miehen äpärälasta riesaksi.Se on voivoi ja lämmin leipä. Aina voi olla yksin ja hankkia isättömiä lapsia jos ei natsaa. XDDD haha!
Epätoivoinen en sentäs ole. :)Nainen_28v kirjoitti:
Se on voivoi ja lämmin leipä. Aina voi olla yksin ja hankkia isättömiä lapsia jos ei natsaa. XDDD haha!
Epätoivoinen en sentäs ole. :)"Aina voi olla yksin ja hankkia isättömiä lapsia jos ei natsaa. XDDD haha!"
Jokaisella lapsella on isä. On lapsia kohtaan väärin jos joutuu elämään "perheessä" jossa ei ole normaalisti sekä isä että äiti läsnä ja kasvattamassa lasta.
"Epätoivoinen en sentäs ole. :)"
No etpä tietenkään ole. Läski ja nirso yh olet kuitenkin.super-atm kirjoitti:
"Aina voi olla yksin ja hankkia isättömiä lapsia jos ei natsaa. XDDD haha!"
Jokaisella lapsella on isä. On lapsia kohtaan väärin jos joutuu elämään "perheessä" jossa ei ole normaalisti sekä isä että äiti läsnä ja kasvattamassa lasta.
"Epätoivoinen en sentäs ole. :)"
No etpä tietenkään ole. Läski ja nirso yh olet kuitenkin.Mikä juttu tää on että yh on myös aina läski?
Ja isättömät lapset oli vitsi. Ei todellakaan mikään pyrkimys.Nainen_28v kirjoitti:
Mikä juttu tää on että yh on myös aina läski?
Ja isättömät lapset oli vitsi. Ei todellakaan mikään pyrkimys.Ei yh ole aina läski, mutta sinä olet.
super-atm kirjoitti:
Ei yh ole aina läski, mutta sinä olet.
Hahahaaaa!
Sitähän sinä et voi tietää. ^^Nainen_28v kirjoitti:
Hahahaaaa!
Sitähän sinä et voi tietää. ^^Olet hypergaminen läskipallo, joka vaatii hyvävartaloista miestä.
super-atm kirjoitti:
Olet hypergaminen läskipallo, joka vaatii hyvävartaloista miestä.
Tykkään hyväkroppaisista miehistä koska pidän itekin itteni kunnossa. ^^ juuri kävin vetämässä parin tunnin treenin - enkä nyt meinaa vaakamamboa.
- Ikis__M
"Kyllä sitä miettii, miten sitä haluaa päivänsä viettää: hiekkalaatikon reunalla vai jotain muuta? Joskus tuntuu, että monet hankkivat lapsia siksi, että onhan sitten edes joku, joka huolehtii minusta, kun olen itse vanhus. Mutta ovathan vanhainkodit täynnä vanhuksia, joita edes omat lapset eivät käy katsomassa!"
No niinpä ja varsinkin miehiä tunnutaan syyllistettävän jos ei halua sinne hiekkalaatikon reunalla vahtimaan jonkun toisen lapsia jotka ihan taatusti eivät tule vanhainkotiin katsomaan elättäjämiestä joka ei ole "oikee iskä" ainakaan jos eivät haista perintöpottia. - flowersreally
"Onko teitä painostettu lapsia tekemään"
On - Eräkettu
Siinä taas yks kurppa kapinoi järjestelmää vastaan...
- Eräkettu
Ei meistä kukaan huolehi vanhana... Kaikki rahat menee tärkeämpiin asioihin kuten maailmanparantamiseen, täysikästen mamu kulinaristi sällien ruokkimiseen jne..
Veikkaan että eläkkeetki on kustu pois sillonku ite pääsen eläkkeelle..
Suomesta pitäs saaha tuo sosialismi pois kokonaan.. Korkeammat palkat ja jokanen saa ite pistää sen eläkerahan patjan väliin. En halua enempää. Eikä ole koskaan painostettu. Vieraat ihmiset ovat lähinnä ihmetelleet miksi en ole lapsia tehnyt, kun olin päälle parinkympin. Ihmettelivät vielä, kun olin yli kolmenkympin. Ai ja voi voi, kun kuulivat että olen tahattomasti lapseton mutta ihan onnellinen silti ilman lapsiakin. Kolikon kääntöpuoli ilman lapsiakin voi olla kivaa ja hyvää elämää. Vapaampaakin. Huolettomampaa. Niistä on iso vastuu ja huolet ei lopu koskaan.
Mutta se tahaton lapsettomuus oli se mihin kiinnitettiin huomiota ja se loppu oli kaiketi epäsopivaa (onnellinen ilman lapsiakin). Että jokseenkin tiedän tunteen, kun ihmetellään ja tykätään huonoa, jos ei lapsettomuus häiritse.
Nyt sitten toisinaan törmää kommentteihin, ihanaa sait lapsia ja nyt sulla on vanhana joku joka katsoo perään. Joopa joo. En minä kyllä ole niitä siksi tehnyt, että ne mun perään katsovat tai elämänsä mulle pyhittävät. Toki olen onnellinen, jos meidän välit on niin hyvät aina, että yhteyttä pidetään ja toisiamme nähdään. Mutta ei mulla mitään velvotteita lapsiani kohtaan ole.
Jos nyt hyvät välit saa lapsiin pidettyä, niin eiköhän ne tule omasta halustaan vanhempiaan välillä morjestamaan ja tykkää yhteyttäkin pitää. :)
Mielestäni pitäisi mielumminkin kehua ihmistä, joka tietää ettei halua tai pärjää lasten kanssa syystä tai toisesta. Vastuullinen teko olla tekemättä lapsia silloin. Ja kyllä se aika ajoin oikeasti osaa rankkaakin olla, mutta onneksi rakkaus lapsia kohtaan on sellainen voima, joka ajaa eteenpäin eikä sitä lannistu heikoilla hetkelläkään. Vaikka kuinka tuntuu, että nyt on voimat loppu. Ei vaan voi, kun vastuu painaa ja rakkaus velvoittaa.
Yhtälailla lapset kun kukaan aikuinenkaan ei ole se onnentuoja, se onni on itsessä tai hukassa. :)- 817
Samaa mieltä kanssasi taas kerran :)
- PalstanRuminMies
Halusin 15 vuotta lapsia mutta kukaan nainen ei niitä halua kanssani. Täytettyäni 35 luovuin haaveesta kokonaan. Olisi ehkä helpompi vastata kysymykseen jos saisi edes naisen sitten voisi vastata onko minua edes painostettu asiaan. No tuo aika on ajanut minusta ohitseni. Enään haaveena on nainen ja parisuhde joka tällä kokemuksella ei tule koskaan tapahtumaan. Toivottavasti synnyn seuraavassa elämässä komeaksi mieheksi tai edes naiseksi jolloin parisuhde ja lapsikin olisi enään omavalinta kysymys.
En enää tässä vaiheessa. Ja toisen miehen äpärälapsia en elätä.
- Eräkettu
Ite haluan lapsia...
Se on joku lisääntymis-vietti...
Ei pysty selittään..
Haluttaa jatkaa sukua. :D - 2322
Minä tiesin aina haluavani lapsia. 30-v tienoilla olin niin selvä vanhapiika, ettei kukaan kysellyt asiasta, oli jo itsestään selvää ettei minulla tietenkään ketään ole eikä siten myöskään lapsisuunnitelmia. Itse pohdin joskus jopa lasten hankkimista yksin, mutta siinäkin kaverit lähinnä toppuutteli - ja jälkikäteen ajateltuna hyvä niin. Lopulta kaikkien yllätykseksi löytyi sitten tuo elämän rakkaus 30 iässä, jolloin kukaan ei oikein edes ehtinyt painostaa tai kysellä, kun oli jo rinkula sormessa ja ennen 1 v hääpäivää maha pystyssä. Niin se elämä yllättää. :)
- 2322
164cmMies kirjoitti:
Miten voi mennä noin kauan löytää 190cm mies?
On kyllä tuntuvasti alle 190 cm, ei se pituus minulle ollut mikään kriteeri, ihan muista syistä oli haasteita. :D
- 2322
super-atm kirjoitti:
Onneksi olkoon. Juoksit juoksusi panomiesten kanssa ja lopulta löysit aisurin.
Outoa kutsua aisuriksi tyyppiä, jolla on vähintään yhtä paljon juoksuja takana kuin puolisollakin, mutta se taitaa olla palstan tapa. Onneksi tuo ei ole samanlainen kaksinaismoralisti. :)
2322 kirjoitti:
Outoa kutsua aisuriksi tyyppiä, jolla on vähintään yhtä paljon juoksuja takana kuin puolisollakin, mutta se taitaa olla palstan tapa. Onneksi tuo ei ole samanlainen kaksinaismoralisti. :)
Ei hän maininnut mitään siitä onko lapsena isällä yhtä paljon juoksuja juostuna, joten aika varmasti kyseessä on aisuri.
- 690
super-atm kirjoitti:
Ei hän maininnut mitään siitä onko lapsena isällä yhtä paljon juoksuja juostuna, joten aika varmasti kyseessä on aisuri.
Olet siis varma, että lapsen onkin siittänyt joku muu, kuin hänen aviomiehensä. Sinulla merkillinen kristallipallo on käytössäsi, kun noin hyvin tiedät kaikkien tuntemattomien ihmisten asiat.
Aisankannattajat nimittäin ovat niitä heppuja, joiden vaimot avioliiton aikana käyvät vieraissa. - 2322
690 kirjoitti:
Olet siis varma, että lapsen onkin siittänyt joku muu, kuin hänen aviomiehensä. Sinulla merkillinen kristallipallo on käytössäsi, kun noin hyvin tiedät kaikkien tuntemattomien ihmisten asiat.
Aisankannattajat nimittäin ovat niitä heppuja, joiden vaimot avioliiton aikana käyvät vieraissa.Hauskimman tämän palstan määritelmän mukaan aisuri on mies, jonka kumppani ei ollut tavatessa neitsyt. Ilmeisesti myös ennen suhdetta eletty elämä lasketaan uskottomuudeksi, mutta toki vaan naisen kohdalla, miehet saa vapaasti kirmata kukasta kukkaan. Onneksi tällä ei ole reaalielämän kanssa juuri tekemistä.
690 kirjoitti:
Aisankannattajat nimittäin ovat niitä heppuja, joiden vaimot avioliiton aikana käyvät vieraissa.Sinulla on vanhanaikainen käsitys siitä mikä on aisankannattaja. Toki se tarkoittaa myös sitä mihin viittaat. Aisuri on myös sellainen mies joka löytää itselleen naisen siinä vaiheessa kun on kokonaan tai lähes kokonaan ilman naisia vuosien ajan, hankkinut itselleen hyvä koulutuksen ja työn ja varallisuutta. Sillä aikaa nainen on jakanut pillua kymmenille jännämiehille. Sitten yli kolmekymppisenä juoksunsa juossut nainen viimein kelpuuttaa itselleen kunnollisen aisurimiehen, jonka kanssa tehdään lapsia, hankitaan farmariauto, kultainennoutaja ja perheasunto. Siinä vaiheessa nainen on jo vanha parhaat päivänsä nähnyt kurppa. Pahimmassa tapauksessa aisurin löytävällä naisella on jo toisen miehen äpärälapsia tehtynä.
2322 kirjoitti:
Hauskimman tämän palstan määritelmän mukaan aisuri on mies, jonka kumppani ei ollut tavatessa neitsyt. Ilmeisesti myös ennen suhdetta eletty elämä lasketaan uskottomuudeksi, mutta toki vaan naisen kohdalla, miehet saa vapaasti kirmata kukasta kukkaan. Onneksi tällä ei ole reaalielämän kanssa juuri tekemistä.
"Hauskimman tämän palstan määritelmän mukaan aisuri on mies, jonka kumppani ei ollut tavatessa neitsyt."
Viittaat johonkin yksittäiseen kärjistykseen. Mutta toki jokainen mies mielummin neitsytnaisen valitsee jos toisena vaihtoehtona on monen miehen käyttämä huorakurppa.
"Onneksi tällä ei ole reaalielämän kanssa juuri tekemistä."
Valitettavasti on hyvinkin paljon. MA-teoria pohjautuu todellisuuteen. Sehän tässä palstassa feministiejä, aisureita, kurppia ja valkoritareita vituttaa kun kerrankin puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä ja tuodaan totuus esiin. Feminimin pilaamassa valtamediassa nämä aiheet ovat tabu ja näennäisistä sananvapaudesta huolimatta feministien kannalta väärät mielipiteet hiljennetään.- 2322
super-atm kirjoitti:
"Hauskimman tämän palstan määritelmän mukaan aisuri on mies, jonka kumppani ei ollut tavatessa neitsyt."
Viittaat johonkin yksittäiseen kärjistykseen. Mutta toki jokainen mies mielummin neitsytnaisen valitsee jos toisena vaihtoehtona on monen miehen käyttämä huorakurppa.
"Onneksi tällä ei ole reaalielämän kanssa juuri tekemistä."
Valitettavasti on hyvinkin paljon. MA-teoria pohjautuu todellisuuteen. Sehän tässä palstassa feministiejä, aisureita, kurppia ja valkoritareita vituttaa kun kerrankin puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä ja tuodaan totuus esiin. Feminimin pilaamassa valtamediassa nämä aiheet ovat tabu ja näennäisistä sananvapaudesta huolimatta feministien kannalta väärät mielipiteet hiljennetään.Olen kyllä hyvin skeptinen sen suhteen, että minun mieheni olisi oikeasti halunnut neitsyen, eikä hänellä olisi omien seikkailujen jälkeen ollut sellaista mitään varaa vaatiakaan. Mutta jos näin olisi ja olen sittenkin erehtynyt piilevän kaksinaismoralistin puolisoksi, niin älyääpähän pitää mölyt mahassaan.
2322 kirjoitti:
Olen kyllä hyvin skeptinen sen suhteen, että minun mieheni olisi oikeasti halunnut neitsyen, eikä hänellä olisi omien seikkailujen jälkeen ollut sellaista mitään varaa vaatiakaan. Mutta jos näin olisi ja olen sittenkin erehtynyt piilevän kaksinaismoralistin puolisoksi, niin älyääpähän pitää mölyt mahassaan.
Tottkai miehesi jättää sanomatta sinulle sen mitä hän oikeasti haluaa ja yrittää kaikin keinoin miellyttää sinua.
Mitä sitä paitsi edes teet sinkkupalstalla? Onko korviesi välissä jotain vikaa kun et ymmärrä että seurusteleville on oma keskustelupalsta?- Naisasialooseri1
2322 kirjoitti:
Olen kyllä hyvin skeptinen sen suhteen, että minun mieheni olisi oikeasti halunnut neitsyen, eikä hänellä olisi omien seikkailujen jälkeen ollut sellaista mitään varaa vaatiakaan. Mutta jos näin olisi ja olen sittenkin erehtynyt piilevän kaksinaismoralistin puolisoksi, niin älyääpähän pitää mölyt mahassaan.
Tottakai panomiehellä on varaa vaatia neitsyttä. Yksi YTM kaverinikin meni neitsyen kanssa naimisiin, vaikka itse paneskeli ympäriinsä monta vuotta.
Vain nainen saastuu sukupuoliyhdynnässä, miehen statusta taas saaminen nostaa, ei kait se neitsytnainen muuten olisi panomiestä halunnut kesyttää.
Ja mitä aisuriuuteen tulee, niin määritelmä täytyy päivittää tottakai 2000-luvulle. Ennen vanhaan kun naiset olivat kunnollisia ja puhtaita naimisiin mennessään tai korkeintaan tulevan miehensä käyttämiä niin asiuri-termin määritelmäksi riitti se, että mies on avioliitossa pettävän naisen kanssa.
Nykymääritelmän, joka on erittäin tarpeellinen ja kuvaava, mukaan mies on aisrui jos hän on parisuhteessa itseään seksuaalisesti kokeneemman ja parhaat päivänsä nähneen naisen kanssa ja varsinkin jos mies on ennen suhdetta ollut vuosia pakkoselibaatissa ja hankkinut hyvän koulutuksen ja työn.
Jos mies on itsekin nuorena ollut kova panomies, niin sitten hän ei ole aisuri vaikka käytetyn naisen kanssa olisikin, tai ainakin asiaa täytyy harkita. Moni panomies kuitenkin on ottanut neitsyen tai vähän käytetyn, itseään huomattavasti kokemattomamman naisen suhteeseen, kuten omassakin kaveripiirissäni.
Haluaisin lapsia mutta naiset eivät halua lisääntyä lyhyiden miesten kanssa. Voisin toki olla myös yh-mamman kanssa jolla on afrikkalaisen kanssa tehtyjä mulatteja mutta en kelpaa edes siihen. Voisin hoitaa lapsia sillä välin kun naisen musta ex tulee purkamaan häneen lastinsa. Sitten voisin päästä nauttimaan jälkiruoan naiseni pillusta.
- Luolasukeltaja
Äitiys näyttää olevan perinnöllistä. Tapauksen "Claudia" on siinä mielessä upea tyyppi, että hän tiedostaa olevansa poikkeus ja näyttäisi ymmärtävän sen syyt.
En muuten olisi tästä varma, mutta hän vitsaili asialla.
( Reps )- Luolasukeltaja
Kissa makuu ja aurinko paistaa.
On ihanaa olla äiti.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Kissa makuu ja aurinko paistaa.
On ihanaa olla äiti.
( Hihitystä )Entä jos työtäsi kissan porraskäytävään?
No aurinko paistaisi yhä ja kissa naukuisi kahta kauheammin.
( Reps ) - Luolasukeltaja
Entä jos työtäsi kissan porraskäytävään?
No aurinko paistaisi yhä ja kissa naukuisi kahta kauheammin.
( Reps )Entä vaikuttaisiko käytöksenne kissan päätöksiin äitiydestään.
- No ei.
(Hirn) - Luolasukeltaja
Entä vaikuttaisiko käytöksenne kissan päätöksiin äitiydestään.
- No ei.
(Hirn)Äitiys naisessa on juuri tällaista aurinkomaisuutta ja keskiössä olemista. Äitiys täydentää naiseutta ja ihmisyyttä samalla kun se romuttaa naiseuden kaikki stereotypiat ja harhaluulot.
Äitiys osoittaa totuuteen. Minä osoitan Sönkkikseen.
Sitten olemme me fiktiiviset kuut.
Äitiys naisessa on juuri tällaista aurinkomaisuutta ja keskiössä olemista. Äitiys täydentää naiseutta ja ihmisyyttä samalla kun se romuttaa naiseuden kaikki stereotypiat ja harhaluulot.
Äitiys osoittaa totuuteen. Minä osoitan Sönkkikseen.
Sitten olemme me fiktiiviset kuut.
( Reps )Lyhyesti ilmaistuna kosmoksen loputtomassa pimeydessä voi törmätä kuuhun, jos aurinko ei paista.
( Naurua ) - Luolasukeltaja
Lyhyesti ilmaistuna kosmoksen loputtomassa pimeydessä voi törmätä kuuhun, jos aurinko ei paista.
( Naurua )Palatakseni vielä Claudian maailmaan, niin en voi olla kiinnittämättä huomiota toiseen mielenkiintoiseen seikkaan tiedostettua ohella: C ei nimittäin näytä tiedostavan sitä että hän jo toteuttaa äitiyttään kielteisessä päätöksessään olla hankkimatta lapsia. Hän suojelee syntymätöntä lastaan itseltään.
Perin kaunista, etten sanoisi.
Palatakseni vielä Claudian maailmaan, niin en voi olla kiinnittämättä huomiota toiseen mielenkiintoiseen seikkaan tiedostettua ohella: C ei nimittäin näytä tiedostavan sitä että hän jo toteuttaa äitiyttään kielteisessä päätöksessään olla hankkimatta lapsia. Hän suojelee syntymätöntä lastaan itseltään.
Perin kaunista, etten sanoisi.
( Reps )Elämässä on eräs laki tai lainalaisuus joka on kirjoitettu jokaisen puun ja pensaan kylkeen, sekä jokaisen elollisen genomiin.
Se mikä ei jatku, katoaa.
Elämässä on eräs laki tai lainalaisuus joka on kirjoitettu jokaisen puun ja pensaan kylkeen, sekä jokaisen elollisen genomiin.
Se mikä ei jatku, katoaa.
( Reps )Mutta ne naiset, jotka suojelevat tulevaisuutta itseltään, elävät hiljaisessa ja sammuvassa maailmankaikkeudessa yksin naiseutensa kanssa. Luulen, että Claudia ei osaa kuvailla tilaansa kenellekään, kuten ei kukaan osaa hänelle kertoa äitiydestä mitään.
Tilanne on vakaa ja sen ytimessä asuu vain hienoinen hämmennys.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Mutta ne naiset, jotka suojelevat tulevaisuutta itseltään, elävät hiljaisessa ja sammuvassa maailmankaikkeudessa yksin naiseutensa kanssa. Luulen, että Claudia ei osaa kuvailla tilaansa kenellekään, kuten ei kukaan osaa hänelle kertoa äitiydestä mitään.
Tilanne on vakaa ja sen ytimessä asuu vain hienoinen hämmennys.
( Hihitystä )Olenko muuten koskaan maininnut, että olen poikkeuksellisen älykäs ihminen.
Olenko muuten koskaan maininnut, että olen poikkeuksellisen älykäs ihminen.
( Reps )Ja kaunis.
( Hihitystä )
- lapsiatanneakkia
Haluan lapsia perkele mutta naiset juoksee pakoon kun yritän tehdä niitä saatana.
Helvetti. - bilogiaa
Naisen elämäntehtävä on synnyttää lapsia, jos joku ei sitä halua tehdä on ilman muuta terapian tarpeessa
- Eräkettu
Mie tykkään lapsista.
Oishan se kiva saaha poika..
Tyvär on kans kiva.. Mutta ne rupeaa nilliämään kun sie yrität kontrolloida heitä..
Tyttölapsen saaminen tietää kauheaa hommaa...
Sie tiität että poika pitää ittestänsä huolen mutta tytärtä pitää oottaa syvän kurkussa takasin,Kyllä tyttäretkin pärjää, kun ohjaa ne ajattelemaan tekojaan ja menojaan. Pitämään itsestään huolta ja tarvittaessa puolustautumaankin. Minäkin olen pärjännyt, vaikka yrittelijöitä on ollut hidastamassa kulkua. :)
Ihan ensimmäinen edellytys pärjäämiselle on osata valita seuransa oikein. Oppia tuntemaan ihmismieltä ja käyttäytymään, niin ettei ajaudu ongelmiin käytöksensä takia. :)- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Kyllä tyttäretkin pärjää, kun ohjaa ne ajattelemaan tekojaan ja menojaan. Pitämään itsestään huolta ja tarvittaessa puolustautumaankin. Minäkin olen pärjännyt, vaikka yrittelijöitä on ollut hidastamassa kulkua. :)
Ihan ensimmäinen edellytys pärjäämiselle on osata valita seuransa oikein. Oppia tuntemaan ihmismieltä ja käyttäytymään, niin ettei ajaudu ongelmiin käytöksensä takia. :)Ei ne käskyt uppoa sinne nais-kalloon...
70prosentin todennnäkösyydellä se tyvär alkaa aattelemaan että mie olen paha mies kun yritän pitää hänet turvassa. Eräkettu kirjoitti:
Ei ne käskyt uppoa sinne nais-kalloon...
70prosentin todennnäkösyydellä se tyvär alkaa aattelemaan että mie olen paha mies kun yritän pitää hänet turvassa.Ei varmaan käskemällä meekkään perille, mutta rauhassa juttelemalla ja istuttamalla ajatuksen siemeniä päähän. Mulla ainakin tehosi hyvin vanhempien kanssa juttelu. Tottakai jokaisella on omanalisensa persoona ja toiset persoonat on hankalempia kuuntelemaan mitä niille yritetään puhua. Ei kelpaa minkäänlainen järkipuhe, varsinkaan jos se tulee henkilöltä joka on jotenkin kasvatusvastuullinen. :)
Itse olen sitä mieltä kuitenkin, että kun parhaansa yrittää muutakaan ei voi. lapsellekin jää vastuu pureskella annettua tietoa ja varoituksia. Mikäli haluaa olla oiken junttura jääräpää, niin sehän tekee kuten tekee ja itkun kautta sitten oppii, kun maailma puskee nurin. Ei siinä oikein ihmeitä mahda, jos ei halua tosiaan järkeä kuunnella. :)
Kyllä mullekin piti isäukon muutaman kerran jyrähtää kunnolla, taisi nappasta hiuksistakin (en suosittele) kun itsepäisesti jurnutin vastaan. Mutta kyllä loppujen lopuksi uskoin painavaa sanaa. Ei mua ainakaan haittaa, että puhuivat mulle aina asioista avoimesti ja rehellisesti ihan asioiden oikeilla nimillä. Välit on hyvät ja avoimet. Eikä tarvi salailla mitään, mikä tekee yhdessä olemisen helpoksi.
Tokihan näen jotakin huonoakin heidän tavassaan toimia ja kasvattaa, lähinnä elämänkokemattomuutta joka heijastui moneen asiaan. Mutta pääasiassa mulla on todella hyvät vanhemmat, kaikesta töppöilystäkin huolimatta. Olisin voinut huonommatkin saada, jotka ei piittais tuon taivaallista meikäläisestä.
Jotenkin uskon, että tyttäret tarvii isältään turvallisen miehen mallin, rakkautta ja hyväksyntää. Kun ne näkee että isä kohtelee naista hyvin ja kunnioittavasti, ei ne siitä ainakaan huonoa miehen mallia saa. :)- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Ei varmaan käskemällä meekkään perille, mutta rauhassa juttelemalla ja istuttamalla ajatuksen siemeniä päähän. Mulla ainakin tehosi hyvin vanhempien kanssa juttelu. Tottakai jokaisella on omanalisensa persoona ja toiset persoonat on hankalempia kuuntelemaan mitä niille yritetään puhua. Ei kelpaa minkäänlainen järkipuhe, varsinkaan jos se tulee henkilöltä joka on jotenkin kasvatusvastuullinen. :)
Itse olen sitä mieltä kuitenkin, että kun parhaansa yrittää muutakaan ei voi. lapsellekin jää vastuu pureskella annettua tietoa ja varoituksia. Mikäli haluaa olla oiken junttura jääräpää, niin sehän tekee kuten tekee ja itkun kautta sitten oppii, kun maailma puskee nurin. Ei siinä oikein ihmeitä mahda, jos ei halua tosiaan järkeä kuunnella. :)
Kyllä mullekin piti isäukon muutaman kerran jyrähtää kunnolla, taisi nappasta hiuksistakin (en suosittele) kun itsepäisesti jurnutin vastaan. Mutta kyllä loppujen lopuksi uskoin painavaa sanaa. Ei mua ainakaan haittaa, että puhuivat mulle aina asioista avoimesti ja rehellisesti ihan asioiden oikeilla nimillä. Välit on hyvät ja avoimet. Eikä tarvi salailla mitään, mikä tekee yhdessä olemisen helpoksi.
Tokihan näen jotakin huonoakin heidän tavassaan toimia ja kasvattaa, lähinnä elämänkokemattomuutta joka heijastui moneen asiaan. Mutta pääasiassa mulla on todella hyvät vanhemmat, kaikesta töppöilystäkin huolimatta. Olisin voinut huonommatkin saada, jotka ei piittais tuon taivaallista meikäläisestä.
Jotenkin uskon, että tyttäret tarvii isältään turvallisen miehen mallin, rakkautta ja hyväksyntää. Kun ne näkee että isä kohtelee naista hyvin ja kunnioittavasti, ei ne siitä ainakaan huonoa miehen mallia saa. :)Sellanen kevyt isäukon tekemä pieksäntä on vaan rakkautta.
Itekki pieksäisin sut jos et tuu kotia tiettyyn aikaan mennessä. :D
Ei nuoren tyttären kanssa voi neuvotella... Siellä naisen päässä on tunne että pitää mennä pahojen poikien kanssa... Eräkettu kirjoitti:
Sellanen kevyt isäukon tekemä pieksäntä on vaan rakkautta.
Itekki pieksäisin sut jos et tuu kotia tiettyyn aikaan mennessä. :D
Ei nuoren tyttären kanssa voi neuvotella... Siellä naisen päässä on tunne että pitää mennä pahojen poikien kanssa...Ei semmosta pieksäntää ole tarvinut tehdä. Se tukistus oli 10-vuotiaana, kun halusin kaverin kanssa kaupungille, edes tajuamatta mitä varten sinne pitäisi edes mennä. Siitä tuli riita ja ihan vaan siksi, että olisin halunnut pitää pääni. :)
Mä olen kuulema ollu maailman helpoin murkku ja teini. Ja olenhan mä ollutkin. Ei ole mitään uhmaa tai tommosta kotiintulojen uhmaamista ollut. Pahoja poikia mä just koitin vältellä, kun kaverit tahto niiden kyytiin niin jäin sit yksin kylille talsimaan. Porukat soitin puhelinkopista sitten mua hakemaan kotiin.
Oli tosi reilua kaverilta kadota jonnekin jätkien mukaan ja jättää kaveri yksin. No kevari iässä mä liikuin kevarilla, eikä tarvinut enää tommosia yksin jäämisiä miettiä kun ajelin muutenkin ominpäin. :)
Ei kuule kaikilla tytöillä ole rillumarei luonnetta. :D
- Eräkettu
Tyttären saaminen on kirous...
- pööööö
Lastenvastaisuus juurtaa ainakin mulla siitä kun ei itsellä ole mahdollisuuksia sinkkuna, kun en saa naista. Sukujuhlia yritän kiertää mahd paljon.
- jokumies83
En halua enkä tule niitten kanssa toimeenkaan, joten naisen pitää olla lapseton myöskin.
Äitini toivoo kyllä lapsenlapsia, mutta eipä varsinaisesti ole painostettu siihen puuhaan. Mitä taas omiin haluihini tulee, iän myötä ehdottoman kielteinen asenne on asteittain muuttunut myönteisempään suuntaan. Kavereiden lapset voivat olla parhaimmillaan sympaattisia, hellyyttäviä ja hauskoja ja herättävät minussa suunnitelmia siitä miten toimisin isänä.
Samaan aikaan on todettava, että joka kerta olen silti tyytyväinen siihen, että elämäni on vanhemmuuden paineista ja siitä, että lapsi olisi koko ajan paikalla mankumassa huomiota. Joka tapauksessa haluan ensin juosta juoksuni ja löytää vakaan, hyvän suhteen, ja sitten asiaa voi realistisesti harkita. Ei siis kannata pidätellä äidinkään hengitystä sitä odotellessa- Ikis__M
"Joka tapauksessa haluan ensin juosta juoksuni ja löytää vakaan, hyvän suhteen, ja sitten asiaa voi realistisesti harkita. "
Tuo juoksujen juokseminen on hyvä periaate, miehen pitää kokeilla useampia kansallisuuksia, maksullisia ryhmää, äsämmää ja mitähän kaikkia niitä perversioita nyt onkaan ennen kuin asettuu aloilleen koska ilman laajaa kokemusta ei voi tietää mitä haluaa ja muutenkin on hyvä päästä samalle tasolle naisen kanssa ennen perheen perustamista. Lisäksi naiset arvostaa kokenutta miestä joka tietää mitä haluaa ihan eri tavalla kuin epävarmaa parisuhdepuurojen suhteen kokematonta joka usein päätyy vain aisurielättäjäksi naisen saatuaan.
Ei ole tarkoitus hankkia ja on vähän hankalaa löytää naista, jolla vastaavat suunnitelmat. Kaikilla hirvee tarve päästä kloonaa ittensä.
- M.I.E.S
Vihdoinkin !
Suomesta sittenkin löytyy EDES yksi järkevä nainen, tämä Claudia. Erittäin hieno ihminen ja nainen. Arvostan ja suuresti !. - Fikjewfiuejhdsuifdshiuf
Noin yleisellä tasolla lapset ovat minusta aikalailla nollasummapeli; kyse on enemmänkin elämäntavan valinnasta - mennäkkö hautaan tätä vai tuota tietä pitkin.
Nollasummalla meinaan sitä että lapsiin joutuu uhraamaan aivan valtavasti resursseja; aikaa, vaivaa ja rahaa - ja ihan vaikka perus mielenterveyttäkin. Toisaalta sitten lasten tuoma perimmäinen tarkoitus elämälle ja oman geneettisen pohjansa todeksieläminen (monillakin tasoilla, fyysisenä ja sosiaalisena eläimenä, itseään jatkavana organismina) on ihan oikeasti merkitystä antava asia; tällöin siis "Paljon se antaa, paljon se ottaa". Nollasumma yksilökohtalon kautta. Individualistis-liberatistisessa mielessä "Aivan se ja sama".
Itse tulin valinneeksi vanhemmuuden ja puolet ajasta kiukuttelen valintani johdosta. Valinnan taustalla ei ollut mitään kovin syvällisiä syitä; tykkään laueta suoraan pilluun, eipä tässä parempaakaan tekemistä ole ja yleensäkin naistyypit joihin miellyn ovat niitä joilla viimeistään suhteen myötä nousee se vauvakuume joten kyse on ollut osittain myös naisten tarpeiden palvelemisesta.
Toisaalta. Tässähän lisään itseäni maailmassa. Pidän itsestäni, pidän ajatuksistani ja pidän arvoistani. Täten siis tähtäimessä on sikäli ainakin kaksinkertaistaa itseni tässä maailmassa, joka tarkoittaisi pohjimmiltaan neljää puolikasta. Olkoon siis fantasia pelastaa maailma siittämällä lisää laatua maailmaan. Jotenkin näen sen nurinkurisena että hyvät ihmiset eivät lisäänny "koska maailma on niin huono paikka". Ainakin tasapainoa voidaan karvan verran siirtää parempaan suuntaan tekemällä jälkeläisiä joille opetetaan hyviä ja terveitä arvoja.
"Ei halua lapsia" on mielestäni täysin kelpoisa ja itsetietoinen valinta, ja jos mielipide on tuo niin silloin niitä lapsia ei kannata todellakaan tehdä. Joten eiköhän tämä ole nobrainer? Ei halua, ei hanki; kukaan ei menetä mitään.
Jos ajatellaan kehittyvää yhteiskuntaa kannattaisi katse suunnata siihen osaan väestöstä jotka niitä lapsia haluavat tehdä - mikä heitä estää? Jos kyseessä on sosioekonominen asema niin sillon asialle kannattaisi tehdä jotain ihan yhteisön säilymisen takia. Jos kyse on vaikkapa perheasuntojen puutteesta niiltä jotka sellaista tarvita, sekin olisi konkreettinen ongelma jolle taatusti voitaisiin tehdä jotain. Nykyisinhän eniten neliöitä on niillä jotka niitä eivät edes oikeastaan tarvi. Jos lasten hankkimisen esteenä on se että huoneita ja henkilökohtaista lääniä ei ole tarpeeksi - on kyseessä ihan oikasti yhteisöllinen ongelma ja vinoutuma.
Etenkin nuorten perheiden kohdalla ollaan kyllä menty huonoon suuntaan. Ei työtä, ei asuntoja - joka johtaa sellaisen perheinfran puutteeseen että niitä lapsia ei tehdä tai tekemistä lykätään ja usein aivan liian kauan. Uskon että halua olisi monellakin, mutta ikääntyvän keskiluokan hallinnoimassa maailmassa tilaa ei ole enää seimessäkään.
Valtakunnanlaajuinen asunto- ja työpooli josta sitten etenkin nuorille perheille se mitä tarvitsevat. Se olis semi-radikaali ratkaisu joka kuitenkaan ei ole kohtuuttomasti keneltäkään pois. - Eräkettu
Mullaki äiti kuumottelee lastenlapsi hommia...
Sen mielestä mun pitää astua sellanen leidi josta mie en tykkää.
Se haluaa olla mummona että tulis vähän aktiviteettia senki elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020