Olen homoseksuaali

mitä mieltä te olette homoista ?
Ilmianna
Jaa

21 Vastausta

Kaikki meistä ovat erilaisia ja se on meidän kaikkien hyväksyttävä. Itse oon hetero, mutta en silti väheksy homoja. Myönnän silti, että joskus olin eri mieltä.
Ilmianna
Jaa
tärkeitä ole se,että sulla itselläsi ok. olo!
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Minulla ei ole mitään homoja vastaan. Mutta luonnollista homous ei missään tapauksessa ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Takasin sinne kaapin perukoille. Ja käske tällä kertaa äitin laittaa lukko kunnolla kiinni, ettet pääse taas karkuun!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No ei minun tarvitse olla homoista mitään erityisempää mieltä, kuin heteroistakaan. Ihan luonnollista.
Ilmianna
Jaa
*nauraa* homot on just parhaita
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Homot ei oo todellakaan parhaita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hömmm kirjoitti:
Homot ei oo todellakaan parhaita.
mielen kiintosta,erittäin mielenkiintosta!en osaa sanoa puolesta,enkä vastaan ainoastaan että mielen kiintoista,erittäin mielenkiintosta!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Toivottavasti kuolet hyvin pian ja hyvin kivuliaasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Toivottavsti ite kuolet hitaasti ja kivuliaasti!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
......... kirjoitti:
Toivottavsti ite kuolet hitaasti ja kivuliaasti!
Minä en ota toisten jätkien kullia suuhuni enkä perseeseeni enkä tee muitakaan hinttarien juttuja, joten en ole ansainnut kuolla hitaasti ja kivuliaasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sammakko. kirjoitti:
Minä en ota toisten jätkien kullia suuhuni enkä perseeseeni enkä tee muitakaan hinttarien juttuja, joten en ole ansainnut kuolla hitaasti ja kivuliaasti.
saku sammakko jo kosio matkallaan ahaahaa ; )elä ota hernettä nenääs,TÄLLÄST MÄ OON AINA HALUNNU!eli sammakko olen sun kanssa samaa mieltä : )
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miun mielestä homot on ihan ''tavallisii'' ihmisii siin missä heterotkin, vaikka tosin tykkäävätkin omasta sukupuolestaan!!
Miun porukat ei hyväksy sitä, että olen tavallaan homojen ja lesbojen ''puolella''.. Että siedän niintä, enkä syrji niitä!!! '
Mutta tulen aina olemaan lesbojen ja homojen ''ystävä''!! Vaikken tiiäkku asta yhen homo.. ja muutaman lesbon..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Homot ovat yhtälailla ihmisiä kuin muutkin.
Ja joskus homoseksuaalit on myös järkevämpiä/siistimpiä/kohteliaampia jne kuin heterot. En sano että, homot olisivat parempia kuin heterot, mutta olen sitä mieltä että he ovat joskus miellyttämäpiä kuin ne lökäpöksyiset, hieltähaisevat (ei kaikki tietenkään), kiroilevat, juovat ja polttavat nuoret pojat/miehet.
Homot eivät ole parhaita evätkä huonoimpia. Kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Niin homot kuinm lesbotkin.
Itse pidän homoista huomattavasti ja kun katsoo tämän ajan ohjelmia on niissäkin nyt tullut esiin enemmän homoutta ja oikeastaan se on ihan hyväkin asia. Heterot saavat hieman tietoa siitä että homoseksuaalit eivät ole sellaisia pikkurilli pystyssä olevia miehiä jotka hihittävät ja käyvät shoppailemassa. He ovat ihmisiä.
Yhtä lailla kuin minä ja sinä ja te muutkin.
Olkaa ihmisiksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No, omapa on ongelmasi.
Ilmianna
Jaa
Olen hetero ja paras kaverini on homo. No problemos.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ihan ok juttu.
Ihmisiähän nekin ovat.
Haluaisin oopia tuntemaan yhden tai useamman homon,koska niinkuin joku mainitsi he ovat ehkä siistempiä kuin heterot.Lesboki ois kiva tuntea ja kääpiö anteeksi lyhyt kasvuinen,onko sille parempaa termiä? vai onko lyhyt kasvuinen haukkuma sana?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Saku on homo
Ilmianna
Jaa
Homous on sairaus saatana!!!
Ilmianna
Jaa
Iha homoi kaikki
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ihmisiä muiden joukossa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olen homoseksuaali

mitä mieltä te olette homoista ?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta