Jeeno työnsi Jättistuutin rinsaansa

Olin tuossa viettämässä kaunista kesäpäivää Töölönlahdella ja ajattelin poiketa ostamaan jäätelön, sillä oli niin helteinen sää.

Jäätelökioskille kävellessä huomasin paksuun pusakkaan ja prässihousuihin ja saapikkaisiin pukeutuneen, valtavasti hikoilevan romanimiehen olevan kioskilla asioimassa. Vapisevalla äänellä tämä jo ehtoopuolella oleva jeeno osti Jättistuutin ja poistui paikalta.

Menin itse hakemaan jäätelön ja lähdin jatkamaan matkaa, kunnes pienen matkan päässä kuulin pusikosta ähkintää. Huomasin erikoisen näyn: Tämä jättistuutin ostanut romanivanhus oli pusikossa alastomana, jäätelötuutti törröttäen pystyssä hänen rinsassaan. Huuteli ohikulkijoille "HAI NÄIN TÄÄ TUMMA JA TULINEN VERIKII VIILENNEE.."

Ohikulkijat alkoivat soitella poliisille ja itse hämmästyksestä tipautin epähuomiossa jäätelöni maaahan, ja poistuin paikalta.

Kuka tämä jeeno on? Kenen sakkeja?
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

laitta enempi tuntomerkejä ej tuosta voi ketä tunistaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Rupinen rinsa, toisessa pakarassa lukeepi ai laav juu ja toisesa MansikkaAlvari.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ahaa, kyseessä siis jäätelönkoinija MöhöMahaMertsi, joka tykkää koinia kidnappaamaansa nelivuotiasta Alberttia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
oliko tämä jeeno se olavi virran poika,,,
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
jäätelö kaavo teiän sakkiloita etkö tunnista sukulaisiis hai sie manne.vai työ laitatte rinsoihinne tuuttiloit.
Ilmianna
Jaa
LAULOIKI PALMI VAINAA SILLÄ PALMI VAINAAN KASETILLA SEN KAPPALEEN PALMI VAINAAN JÄÄTELÖKESÄ? ETTEI VAAN ITE PALMI VAINAA OLLUT JÄÄTELÖÄ SYÖMÄSSÄ AI AI AI AI KERTOKAA KAALEET JA PALJASTAKAA ITSENNE RAHNUT
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Jeeno työnsi Jättistuutin rinsaansa

Olin tuossa viettämässä kaunista kesäpäivää Töölönlahdella ja ajattelin poiketa ostamaan jäätelön, sillä oli niin helteinen sää.

Jäätelökioskille kävellessä huomasin paksuun pusakkaan ja prässihousuihin ja saapikkaisiin pukeutuneen, valtavasti hikoilevan romanimiehen olevan kioskilla asioimassa. Vapisevalla äänellä tämä jo ehtoopuolella oleva jeeno osti Jättistuutin ja poistui paikalta.

Menin itse hakemaan jäätelön ja lähdin jatkamaan matkaa, kunnes pienen matkan päässä kuulin pusikosta ähkintää. Huomasin erikoisen näyn: Tämä jättistuutin ostanut romanivanhus oli pusikossa alastomana, jäätelötuutti törröttäen pystyssä hänen rinsassaan. Huuteli ohikulkijoille "HAI NÄIN TÄÄ TUMMA JA TULINEN VERIKII VIILENNEE.."

Ohikulkijat alkoivat soitella poliisille ja itse hämmästyksestä tipautin epähuomiossa jäätelöni maaahan, ja poistuin paikalta.

Kuka tämä jeeno on? Kenen sakkeja?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta