Maksa verosi kuljetusyrittäjä!!!

Kunnonkansalainen

Y-tunnus 2423372-2
Toiminimi WL-PALVELUT OY
Aputoiminimi XETAP
Verovelkatieto Maksamatonta verovelkaa on vähintään 10 000 euroa

Y-tunnus 2137432-7
Toiminimi Transport Juha Järvinen Ky
Aputoiminimi
Verovelkatieto Maksamatonta verovelkaa on vähintään 10 000 euroa

32

3063

    Vastaukset

    • Siinä on taas nykimällä menty.

    • Ja Lervo vaan ajaa putket punasena pyöränmutterit kiristettynä,uudet öljyt kuumana fullerissa.Kyllä kolmitolppa vaan on jätte bra!Ajon välittää Trans Ingo Trans.

      • Syökös tuo kelmi vielä nykyään kiisseleitä ja suklaativanukkaita ja juomana mustaa pikimustaa. 111 sen hytässä nallukka lakanat ja mustanaamio verhot.


      • Kyllä. Lervo ahmii hulluna vanukasta ja marjaisaa kiisseliä. Lervo huutaa monasti päivän aikana mikkiin, jotta " kohta kevennetään telii ja ajussa ahmin msrja kiisselii"


    • Entäs tuo hyväntekijä Porvoosta :D Bb kuljetus :D haettu kesäkuussa konkurssiin ....

      • Ne postin ajot....syö firman kuin firman ....konkurssiin.


      • Diapamiahuuleen kirjoitti:

        Ne postin ajot....syö firman kuin firman ....konkurssiin.

        No koko Bb trans oli vielä 2 vuotta sitten tuiki tuntematon. Sitten bumbs!!!! ja turpoaa kuin pulla taikina ja WOW!!!! poissa. Näihän kävi Jussin kuljetus Oy:lle Sipoossa. Kuin tyhjästä 18 autoa ja oikein kuljetusmessuilla esillä Suomen ensimmäinen 3 lämpötila-auto.Sitten loppui kuin seinään. Yrittäjä duunailee nykyisin täytettyjä sämpylöitä ja jakelee pakulla niitä.


      • Kaikkea sontaa voi syöttää. Bp on myynyt 20.6 Kotkan alueen toiminnot toiselle yrittäjälle ja jatkaa Porvoossa täysin palkein 25 auton voimin.Aina vastoinkäymisiä tulee ja sitten taas jatketaan. Amerikassa on sanonta"jos yrittäjä ole tehnyt yhtään konkurssia niin se ei ole yrittäjä. Vahingonilolla pyyhimme takalistoa ja vedämme vettä päälle. Voittokulku jatkukoon ja siistit autot viilettää etelä-Suomen teillä.


      • Onnea vain Kotkan toimintojen ostajalle. Jos tyhjillä autoilla ympäri kyliä ajellen nettoaa edes vähän niin voi sitä rahan tuloa kun kyydissä joillakin oikeasti on jotain muutakin kuin ilmaa.


      • BoLagerviqst kirjoitti:

        Kaikkea sontaa voi syöttää. Bp on myynyt 20.6 Kotkan alueen toiminnot toiselle yrittäjälle ja jatkaa Porvoossa täysin palkein 25 auton voimin.Aina vastoinkäymisiä tulee ja sitten taas jatketaan. Amerikassa on sanonta"jos yrittäjä ole tehnyt yhtään konkurssia niin se ei ole yrittäjä. Vahingonilolla pyyhimme takalistoa ja vedämme vettä päälle. Voittokulku jatkukoon ja siistit autot viilettää etelä-Suomen teillä.

        No hitto pitää ilmoittaa sitten virallisiin tietokantoihin että höpö höpöä että velkoja hakenut 16.6 yhtiön BB-kuljetus Oy konkurssiin.


      • BuuBuuQuu kirjoitti:

        No hitto pitää ilmoittaa sitten virallisiin tietokantoihin että höpö höpöä että velkoja hakenut 16.6 yhtiön BB-kuljetus Oy konkurssiin.

        No hitto miksi ne BB kuljetuksen autot painaa Helsinki-Porvoo väliä täyttä häkää vielä Elokuussa???? Ei kai se konkurssipesä nyt sentään paina pakoputki punaisena???


    • Yleensä jos veroja ja maksuja jää maksamatta se on alkua konkurssille.
      Valitettavasti.Hintakilpailu,töiden loppuminen,isot remontit.Niistä se alkaa.Palkkakuluja on turha syyttää,miksi hinnat poljetaan kulujen alle.

    • UBER_TRANS tulee.Sen kuskit pyllistää mekkaan.TTS kouluttaa.

      • TTS ja kaikki muut vastaavat kouluttaa sellaista kuraa alalle että ennemmin voi ottaa vaikka kamelikuski Abdullahin suoraan vokista töihin niin ehkä saa paremman kuljettajan ja jää korjauslaskut ehkä jopa puoleen liikevaihdosta.
        Jos itse ajaa jopa pari vuotta ilman vahinkoja, eli on niitä kymmeneen vuoteen muutama tullut, niin ota näitä koulutettuja apinoita ajamaan niin ei mene kahta viikkoa ettei ole ovi hajalla, puutu toinen takavalo tai kadonnut perälaudan kake johonkin matkalla. Jos tämä työnsankari muistaa tulla sovittuina aikoina töihin koko viikon niin ei mikään ihme että hukkaa "johonkin" yhden päivän paperit, kerran hakee kotoaan työaikana sinne jääneen puhelimensa koska "tarvitsee" sitä päivän aikana ja unohtaa tankata auton kun kuulemma ilmoittaa niin myöhään tankkaustarpeesta (about 250km). Voi perse että millaisia mahtaa olla näiden kouluttajat jos oppilaista tulee tuollaisia. On myös hyviä työntekijöitä ja niistä ei kukaan ole tullut minkään opiston kautta.


      • Työ_Tuho_Seuraus kirjoitti:

        TTS ja kaikki muut vastaavat kouluttaa sellaista kuraa alalle että ennemmin voi ottaa vaikka kamelikuski Abdullahin suoraan vokista töihin niin ehkä saa paremman kuljettajan ja jää korjauslaskut ehkä jopa puoleen liikevaihdosta.
        Jos itse ajaa jopa pari vuotta ilman vahinkoja, eli on niitä kymmeneen vuoteen muutama tullut, niin ota näitä koulutettuja apinoita ajamaan niin ei mene kahta viikkoa ettei ole ovi hajalla, puutu toinen takavalo tai kadonnut perälaudan kake johonkin matkalla. Jos tämä työnsankari muistaa tulla sovittuina aikoina töihin koko viikon niin ei mikään ihme että hukkaa "johonkin" yhden päivän paperit, kerran hakee kotoaan työaikana sinne jääneen puhelimensa koska "tarvitsee" sitä päivän aikana ja unohtaa tankata auton kun kuulemma ilmoittaa niin myöhään tankkaustarpeesta (about 250km). Voi perse että millaisia mahtaa olla näiden kouluttajat jos oppilaista tulee tuollaisia. On myös hyviä työntekijöitä ja niistä ei kukaan ole tullut minkään opiston kautta.

        Äijä jauhaa täyttä potaskaa. Kun kuljetusyrittäjä palkkaa TTS tai 3 vuotisesta ammattikoulusta kuljettajan niin kai hän nyt itse on mukana ensimmäiset 2 viikkoa ja muodostaa mielipiteensä onko ainesta vai ei kuljettajaksi. Meillä Suomessa on koeaika jolloin voi irtisanoa heti kuljettajan jos ei ole sopiva kyseiseen työtehtävään. Abdullah voi olla myös ihan särmä tekemään työtä ja tekee ihan siinä kuin suomalainen. Suomalainen juoppo joka on ollut firmassasi riittävän monta vuotta voi olla paljon pahempi ongelma kun sinun pitää kustantaa hänen vieroitusohjelmansa työterveyshuollossa. Mieti sitä ja huolella.Kumpi tulee kalliimmaksi särmä maahanmuuttaja vai juoppo suomalainen joka on vuodesta toiseen siinä ja siinä selvinnyt työpäivistä. Vitun laiska yrittäjä olet jos et alkuvaiheessa ole yhtään kiinnostunut miten se työnteko sujuu tuolla tienpäällä.


    • Bb:n autot "täyttä häkää painavat" kuulemma tiellä velkasaneerauksen voimin, mutta kuinka kauan on armonaikaa jäljellä jos veroja on jätetty maksamatta suuria summia? Entisten työntekijöiden kertoman mukaan kohtelevat kuskeja kuin koiria ja sarkasmin voimin teettävät työehtosopimuksen vastaisia ylipitkiä päiviä ja kuskit yrittävät parhaansa mukaan jaksaa hymyillä ja palvella aurinkoisesti asiakkaita/yrityksiä. Olisi AVI:lle töitä! Miksiköhän ei monikaan ole kyseisessä yrityksessä halunnut/jaksanut ollut pitkään. Ex. kuskit vitsailevat kyseisestä yrityksestä - jos haluat eroon hyvästä itsetunnostasi ja energiastasi - mene kyseiseen yritykseen töihin - siellä se on pienessä ajassa taattu!

      • Ekan kerran velkoja oli ilmarinen. Tällä kertaa verottaja. Ei hyvältä näytä


      • Miksi maksaa vero ynnä muita velkoja? bulju vaan nurin aloitus aloitus puhtaalla pöydallä.


      • Huhhu mitä tyhmää tarinaa taas keksitty:D suosittelen kirjoittamaan kirjan tai jotain ku tuollaista tekstiä on keksitty😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huhhu mitä tyhmää tarinaa taas keksitty:D suosittelen kirjoittamaan kirjan tai jotain ku tuollaista tekstiä on keksitty😂

        Samaa mieltä! Oli isännät reiluja kylläkin, menisin uudestaan töihin jos olisi tarve. Palkkaa tuli aina ja sovitusti ja tessin mukaan, ei taida ainakaan Porvoossa muita kuljetusliikkeitä jotka näin tekevät... Ei ainakaan tuo Rajalan pulju..


    • No jostain syystä pyörät pyörii täyttä häkää. Joka aamuyö näitä BB kuljetuksen autoja tulee tuolla porvoon moottoritiellä vastaan ja paketteja jaellaan firmoihin Söderkullassa täyttä häkää. Aina tulee myös muistaa,että ne tappiolliset toiminnot on lopetettu. Yrittäjällekin sentään suodaan armoa ja ihmispoloinen pääsee yrityssaneeraukseen. Välillä tuntuu,että perusduunari toivoisi että kaikki yrittäjät hirtettäisiin "munista",mutta ei se kuitenkaan näin mene koska Suomi on oikeusvaltio ja näin ollen myös yrittäjällä on ihmisarvo.

    • Niin ja jotta jokainen ilkkuja muistasi. Tämä yritys Bb-kuljetus on tehnyt ansiokasta työtä viemällä ihan ilmaiseksi tietoutta liikennetuvallisuudesta kouluihin ja päiväkoteihin. lapset ovat voineet tutustua kuorma-autoon ja kuulla samalla tärkeää asiaa turvallisuudesta liikenteessä. Ja ei ole saatu mitään korvausta asiasta. Sen luulisi olevan joka kuskin sydäntä lähellä oleva asia. Tästäkin voit lukea jutun ihan Ajolinja-lehden sivuilta.

      • Turvallisuus ja lakien noudattaminen ei kyllä ole kaikkien kuljettajien ja yrittäjien ensimmäinen prioriteetti. Se fakta ei muuti vaikka kuinka moni firma kävisi vapaaehtoisesti kilpeään kiillottamassa koulujen pihoilla.


    • Onko tämä liikenneturvallisuus kampanja ollut tie kaupunginhallitukseen ? seuraavaksi eduskuntaan kun näyttöä löytyy tyhjentää veronmaksajien lompakko ja saakohan työntekijät palkkansa vielä , se varmasti myös monen työntekijän sydämen lähellä

    • Täällä Porvoon suunnalla kaikki hyvin. Muutamat limanuljaska kateelliset patalaiskat kuskipoloiset taas kirjoittelevat ajankuluksi kaikkea sellaista mikä ei edes lehdissä olisi painokelpoista. Kyllä meidän suomalaisten ay-liikkeet nousivat takajaloilleen jos jostain kuskista kirjoitettaisiin yhtä härskiä tekstiä. Duunaria kun ei saa julkisesti moittia ollenkaan. Mutta kun ollaan sosialistisessa Suomessa niin jokainen yrittäjä on vapaata riistaa kaikkea sontaa saa kirjoittaa ihan vapaasti heistä ja kukaan ei joudu vastaamaan puheistaan. Tälläkin sivustolla on nähty monenmonta kirjoitusta yrittäjistä jotka ovat muka täysiä paskoja,mutta kuinka sitten todellisuudessa asianlaita on.? Nämä yritykset toimivat vuodesta toiseen,kalustoa uusitaan ja firmat pyörivät ja niissä on töissä kuskeja jotka ovat vuosikymmenet olleet samassa työpaikassa ja ihan hymyssä suin tekevät työtään. Miksi kukaan ei koskaan kirjoita niistä firmoista jossa oikeasti asiat on huonosti. Sellaisia "epämääräisiä" alihankinnan alinhankinta yrittäjiä on tässä maassa paljon,palkat maksetaan pimeästi ja välillä ei makseta ollenkaan.Onko edes sitä oikeaa työsuhdetta kuten laissa määrätään. Ehkä nämä kuskit ei osaa edes kirjoittaa tänne sillä onhan sekin tosiasia,että peruskoulun päättäneistä pojista osa ei todellisuudessa osaa lukea edes kunnolla.Näin meillä sivistysvaltio Suomessa nykyään. 1970-luvulla jokainen osasi lukea. Missä on sitten menty vikaan. Oli se Kekkonen sentään hyvä presidentti.
      Todellisuus kuljetusalalla nykyään on sellainen,että nuoret kuljettajat (miehet) ovat todella ronkeleita mikä homma kelpaa heille ja mikä ei. Onneksi myös nuoret naiset ovat huomanneet,että tämä kuljettajan työ onkin ihan kelpo homma ja heille myös kelpaavat raskaatkin paljon fyysistä voimaa vaativat jakeluauto ja yhdistelmäkuljettajan työt,koska heillä on intohimo kyseistä työtä kohtaan.
      Haluasinkin tältä audi.kiiltää nimimerkiltä sellaisen pikku toivomuksen,että hän olisi esimerkkinä muille mollaajille ja kertoisi reilusti oman nimensä ja perustelisi miksi on kirjoituksessaan sitä mieltä,että kyseinen yrittäjä on epärehellinen riistäjä ja tulevaisuudessa tulee käymään meidän porvoolaisten lompakolla viemässä rahat. Vaikka tämä on tällainen hupisivusto niin jotain rajaa sentään ihmisten solvaamisella pitäisi olla. Ja totuudessa pitäisi pysyä!

    • Bb konkurssissa
      Toivottavasti kukaan omistaja ei ole vastuullisessa virassa Porvoossa

    • Toveri Porvoonautoilija. Bb on konkurssissa,mutta homma jatkuu ja uljaaseen nousuun lähtee uudella nimellä. Perikunta ottaa käyttöön suunnitelman B. Tulet iloisesti tai ikäväksesi yllättymään mitä vuosi 2019 tuo tullessaan. Vanha markkinatalouden mahti maan USA:n yksi perusperiaatteita on ollut aina ,jos yrittäjä ei tee elämänsä aikana ainakin yhtä konkurssia niin hän ei ole yrittäjä. Epäonnistumisten kautta noustaan uljaaseen nousuun. Ja kuten me innokkaat Ajolinja-lehden lukijat olemme tuossa taannoin lukeneet. Tämä Bb-kuljetus on tehnyt merkittävää työtä vapaaehtoistoiminnassa käymällä kouluissa ja lastentarhoissa kertomassa liikenneturvallisuusasioista. Samalla on luotu positiivista asennetta lapsiin kuljetusalasta. Ja nämä tapaamiset on olleet lasten mieleen kun kaikki pikkupojat eivät yllättäen haluakkaan olla lakasulakusukoneen kuljettajia isoina ,sillä myös kuorma-autot kiinnostavat.

      • Vapaaehtoistyölle ja liikenneturvallisuudelle iso peukku. Mut yksi vinkki jos meinaa alalla pärjätä ja tehdä positiivista tulosta niin kandee ostaa laskimeen uudet patterit jotta osaa hinnoitella keikat kattamaan kulut ja senkin jälkeen pitää vielä jäädä + merkki laskimeen.


      • Kaikista tolloimat alkaa autoiliaksi, seuraavaks tolloimat autonkuljettajaksi.


      • Mätä-Ala kirjoitti:

        Kaikista tolloimat alkaa autoiliaksi, seuraavaks tolloimat autonkuljettajaksi.

        Mikä on autoilia?


      • Kirjoittaia kirjoitti:

        Mikä on autoilia?

        Autoilia on herra jolla on uskonto 10, laskento 4 , joka luulee että k-autolla voi tehdä rahaa.


      • Autoilia kirjoitti:

        Autoilia on herra jolla on uskonto 10, laskento 4 , joka luulee että k-autolla voi tehdä rahaa.

        Autoilija, onko se myös sama kuin käveliä, juoksia, hiihtää, hyppiä tai peräti puhuia?


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      401
      14822
    2. Stefu ylireakoi

      Stefulla on kyllä tosi huono itsetunto tai on tosi epäileväinen luonne jos sen takia jätti Sofian että tää kävi Nikon ovella. Sofian tavaroita vielä N
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      8041
    3. Miksi Suomessa on niin paljon homeasuntoja?

      Missä se kuuluisa rakennustaito on? Taloja ei hoideta, mutta ei talon home voi johtua pelkästään koneellisen ilmastoinnin puuttesta, eikä talon ilmast
      Maailman menoa
      193
      2591
    4. Miksi ei ole korona-ahdistusta?

      Mietin asiaa mutta en saa sitä päälle millään. Katselen kaupassa maski päällä olevia ihmisiä, lehtien lööppejä koronasta joka puolella, tartuntojen mä
      Maailman menoa
      211
      2259