Nyt se Wilma ei toimi:(

AhdistunutNuori

Olen yrittänyt perjantaista asti kirjautua Wilmaan. Salasana on oikein, mutta, väittää, että "käyttäjätunnusta ei löydy tai salasana on väärä" tai tulee joku misc-5034 ja mainitaan jostain ruuhkasta. Kaikki muut nettisivut toimii normaalisti. Opiskelen siis kaksoistutkinnolla ja pääsen samoilla tunnuksilla lukion ja amiksen tunnuksille. Pitäisi saada lukion läksytkin näkyviin, kun opettajat sanoivat laittavansa sinne. Enkä voi kysyä muiltakaan, kun olen ainoa amisluokkani kaksoistutkintoa opiskeleva ja kukaan lukioluokaltani ei ole kaverini. Eikä kukaan heistä ole sosiaalisessa mediassa yhteydessä muhun.

14

9957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjfhsfrdsf

      Ite en oo ees saanu viel tunnuksiani :D

    • Kokeile onko palvelin merkattu oikein

    • AhdistunutNuori

      Joo kaiken pitäisi olla oikein. Laitoin muuten vahingossa edelliseen virheellisesti misc-5034. Tajusin juuri, että se onkin misc-5032. En tiedä onko tiedolla väliä. Tulee kuitenkin tällainen teksti:
      "Käyttäjäoikeuksien tarkistustoiminnoissa on ruuhkaa. (misc-5032)
      Vika voi johtua mm. hitaasta yhteydestä LDAP/AD-palvelimelle. Ole hyvä ja yritä uudelleen hetken kuluttua"
      En tiedä yhtään, mitä se tarkoittaa

    • Niippuli

      Eipä toimi minullakaan eikä suurimmalla osalla kavereistani. Joku häiriö siel sit kai on

    • AhdistunutNuori

      kai se sitten on pakko vaan odottaa. Teen jotain tehtäviä, kun en tiedä, mitä läksyksi. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Varmaan muutkaan eivät pääse Wilmaan

    • Wilmawe

      Juu mullaki wilma leiponu. Iha kusine paikka ku se menee aina jökkii.

    • AhdistunutNuori

      Maanantaina alkoi taas toimimaan, mutta tänään yhtäkkiä ei edes avaa sivua. Toivottavasti toimii nopeasti

    • puskajussy

      Nyt Helsingin Wilma ei toimi, onko muilla sama? Vähän ärsyttävää kun ei nää lukkaria.

    • helsinkiläis_äiti

      Wilma ei toimi, yritin äsken hoitaa pojan asioita huomiseksi sen kautta, mutta minulla (koululaisen äiti; viime viikolla käytin Wilmaan normaalisti) ei muka ole " voimassa olevaa roolia". "Sisäinen palvelinvirhe" jne. Joten soitin kansliaan, mutta siellä vain vastaaja päällä. Ilmeisesti suurempi Wilma-ongelma Helsingissä.

    • wilmaon

      todella raivostuttavaa! Minullakaan Wilma ei toimi. Pitäisi nähdä läksyt ja lukujärjestys, mutta ei päästä sisään, vaikka salasana ja tunnus ovat oikein...

    • Anonyymi

      PASKA SOVELLUS

    • Anonyymi

      tarvitsisin vilmaa nyt sillä minun pitäisisi tehdä pari kyselyä, mutta en pääse sisään

    • Anonyymi

      Ei toimi wilma

    • Anonyymi

      Sain vasta tunnukseni mut se ei päästä mua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe