Ville Heleniuksen maaliskuussa 2016 näkemä näky

Ville Heleniuksen maaliskuussa 2016 näkemä näky Suomen herätyksestä

Sain näyn tämän vuoden maaliskuussa koskien Tamperetta. Näkyni alkoi kun olin menossa nukkumaan ja rukoilin iltarukoustani ja se alkoi kirkkaalla valolla, joka oli erittäin pehmeä ja lämmin. Tämän jälkeen näin Tampereen Hämeensillan, jossa oli valtava määrä ihmisiä. Sitä katsellessani ymmärsin, että kyseessä oli Jeesus-marssi, mutta osallistujia oli huomattavan paljon enemmän, kuin mitä Jeesus-marsseilla yleensä on. Ihmisiä oli varmasti viisinkertainen määrä tavalliseen verrattuna.

Ihmisten siinä marssiessa oli paikalla myös muutamia pilkkaajia, jotka huutelivat sivummalta rivouksia marssijoille. Aina kun joku pilkkaaja huusi, erottui marssijoista noin 10-15 hengen porukka, joka ympäröi tämän huutelijan ja alkoi rukoilla. Pian tämän jälkeen pilkkaaja nosti katseen ylös, laittoi silmät kiinni ja valahti Pyhä Hengen kosketuksesta maahan, mutta hänet autettiin ylös tai otettiin kiinni ennen maahan osumista. Näin siis kävi jokaiselle pilkkaajalle, ja ihmisiä tuli valtavasti uskoon, ja näyssä myös ihmisiä oli jo paljon uskossa.

Näyn lopussa kirkas valo tuli takaisin. Aukaisin silmäni ja näin pelkkää pimeää (huoneessa oli siis pilkkopimeää). Suljin taas silmäni, ja kirkas valo loisti yhä edelleen, kunnes pikkuhiljaa himmeni pois.

Kun kirjoitin tämän viestin tänään, minulle tuli vahvasti sellainen olo, että tämä näky tulee toteutumaan silloin, kun Venäjä on miehittänyt Suomen. Jeesus-marssit ovat aina vapunaikoihin, ja muutamat profetiat mitä olen lukenut, ovat antaneet merkkejä siitä, että tämä kyseinen miehitys saattaisi käydä toteen jo ensi vuonna 2017. Jos näin on, niin mielenkiinnolla jään myös odottamaan sitä suurta herätystä, joka Suomeen on tulossa. Odottelin tämän näkyni toteutumista innolla jo tänä vuonna (2016), kunnes mieleeni tosiaan tuli tämä Venäjän miehitysprofetia ja silloin tuntui, että tämä näky ja Venäjän miehitys-profetia sopivat hyvin yhteen.

6

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaivanajat

      Kaikki hyvin kunnes Jumala ottaa varjelevan kätensä pois Suomen päältä tämän kansan syntien takia-

      • 25454

        Sepä se.


    • homokirkko

      suosii 1.3.2017 alkaen "siunata" homoliittoja.

      • profetiaaseitkytluvulta

        Näky-kirjassa profetoitiin noin käyvän tulevaisuudessa.
        V. -73 D Wilkerssonin kirjoittamassa kirjassa oli myös homoudesta ennustus ja kaiketi paljosta muusta, mikä on toteutunutkin osittain. Mm. homoudesta, että miten yhteiskunta alkaa hyväksyä ilmiön ja sitten myös kirkko. Ilmoitettiin myös näiden tapahtumien seurauksena saapuvan kaaoksen. Amerikassa kirjoitettu kirja sopinee myös muihin ns. länsimaisen kulttuurin piirissä oleviin maihin varoitukseksi.

        Mielenkiintoinen on myös ns. Viktor Klimenkon pojan ja erään naisen samanaikainen profetia pohjoismaiden sotatilasta. Se v. -79 ja hän kirjoittanut myöhemmin kirjat "En voi enää vaieta" ja "Sinetti".


    • pihonsivulta

      Hannu Enbuskan 24.2.2016 saama sanoma

      Hannu Enbuska sai 24.2.2016 profetian äkillisestä katastrofista ja Hengen liikkeestä uskovien keskuudessa. Oheinen video kannattaa katsoa:

      https://www.youtube.com/watch?v=IDUF04zsxt8.

      --------------

      Hannu Enbuskan profetia 21.3.2017

      Hannu Enbuska puhui 23.3.2017 profeetallisen sanoman videolle (osoite on https://www.youtube.com/watch?v=5viAopjq2hA). Tässä profetia kirjallisena.

      Tässä pari päivää sitten minä koin: Tähän maahan tulee aalto. Tähän maahan tulee aalto. Ja minä näin ihmisiä, jotka jäivät tämän aallon alle. Se tulee pyyhkimään. Minä näen salamointia taivaalla, on salamoita. Minä näen taisteluita taivaalla. Taivaissa tästä maasta taistellaan. Tästä maasta käydään taistelua. Jumalan aalto, kun se tulee, siinä on kaksi, se on kaksiosainen, kaksi merkitystä. Toinen on pyhyyden aalto, toinen on armon aalto. Jumalan pyhyys tulee laskeutumaan, Jumalan pyhyyden Henki tulee laskeutumaan tämän maan ylle.

      Jumala tulee nostamaan oman kansansa. Tulee olemaan huutoa. Ihmiset tulevat huutamaan: ”Armollinen Jumala, armollinen Jumala!” He tulevat huutamaan armoa. Ja Jumala on nähnyt kansansa huudot. Hän on nähnyt kansansa rukoukset tämän maan puolesta. Ja Jumala on jo vastannut siihen. Jumala on jo kuullut ja hän on vastannut. Herran Henki tulee lepäämään tämän maan yllä. Herran Henki tulee laskeutumaan tämän maan ylle.

      Minä näen ihmisiä. He lähestyvät toinen toisiaan. Kyynelien keskellä tapahtuu lähentymistä uskovien kesken. Minä näen, kuinka he syleilevät toinen toisiaan. Voimakas, voimakas Jumalan pyhyys, mutta Jumalan rakkaus, joka yhdistää. Se tulee olemaan ominaispiirre Jumalan omien keskellä.

      Herra sanoo: ”Minä tulen muuttamaan tämän kansan. Minä tulen luomaan jotain ennen näkemätöntä tässä kansassa, tämän kansan kohdalla. Pilkka, häväistys väistyy tämän kansan kohdalta. Jumalan kirkkaus, Jumalan kunnia ja voima tulee olemaan näkyvä piirre tämän maan keskellä, hallitseva piirre.”

      Halleluja, halleluja!

    • pihonsivulta

      10.2.2017

      Tuija Suistomaan helmikuun alussa 2017 näkemä uni viimeisen sadonkorjuun lipusta

      Viikko sitten Herra näytti uninäyn. Rakensin mieheni kanssa lehtimajaa ja mietin, miten tilkitä se säänkestäväksi, onhan lehtimajajuhlan aika meillä syys-lokakuun vaiheilla.

      Seuraavaksi minulle näytettiin lipputanko, jossa liehui lippu. Lipussa oli kolme vaakaraitaa: alin musta, sitten oljenkeltainen ja ylinnä sininen. Sain selityksen. Lippu on viimeisen sadonkorjuun lippu. Musta tarkoittaa maata, keltainen kypsää taivasviljaa ja sininen taivasta.

      Sitten minulle näytettiin suuri lammaslauma, joka kuin ajettuna tuli kohti kyseistä lipputankoa. Lampaat olivat poikkeuksellisen valkeita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe