Miten tappaa itsensä?

Mielikuvitukseni

Olen siis tullut siihen tulokseen että haluan kuolla ja haluaisin tietää miten se onnistuisi. Olen vain niin yksinäinen täällä. Haluan kadota, unet vaikuttavat todemmilta kuin tämä. turha on puhua minua pois näistä ajatuksista. Tämä maailma on mielikuvitustani joten oikeastaan vain kysyn itseltäni miten sen voisin tehdä. Jossain mielikuvituksessani on se oikea suunnitelma miten tappaa itseni mutta se on niin täynnä että haluan selventää ajatuksiani. Tähän tulee varmaan monta roska vastausta miten pitäisi puhua jollekkin, mutta olen yrittänyt eikä se auta. Mielikuvitukseni ei muutu. Ajattelen aina itsemurhaa, olen ajatellut niin kauan kuin muistan.

6

286

Vastaukset

• Voisimme yhdessä ratkaista sitä helposti
    Kik: onneatie

• Ei ole kikkiä

• No vaikka S.posti onneatie (at) Gmail piste com

• Jos tosissaan tahtoo niin keinot keksii. Jotenkin alkaa todella pänniä nämä itsemurhaajat täällä mukamas neuvoa kysymässä. Huomion hakua ei muuta. Ei itsesuojeluvaisto niin vaan anna kuolla. Kyllä siinä pitää olla totinen tosi takana ja silloin ei netissä rutista.

• Minäkin haluan juolla ajattelin hirttää itteni tai hukkua tai hypätä sillalta

• Yritä nyt päättää millä konstilla otat hengen itseltäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.