Miten nainen isketään treffeillä?

tylsämies

Oon nyt treffannut kolme naista netin kautta ja treffit etenee samalla kaavalla. On käyty kävelyllä, baarissa tai kahvilla. Naiset ovat olleet sellaisia, mitä olen odottanutkin; rauhallisia ja fiksuja taviksia.
Ongelma lähinnä on siinä, etten tiedä miten tehdään vaikutus. En osaa iskeä naista. Olen kait sitten liian tylsä persoona. Kaikki naiset ovat todenneet tapaamisen jälkeen, oot ihan kiva, muttei ole sitä kemiaa jne...
Yleensäkin naisilla on ollut hyvin passiivinen asenne treffeillä. Eivät puhu juuri mitään, hädin tuskin vastailevat kysymyksiini. Tunnelma kohdatessa on siis hyvin vaivautunut...
Varmasti muutkin ovat törmänneet samaan ongelmaan.

17

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä on hyvä se, että asiat eivät ole etenneet sen etemmäksi, jos kemiaa ei ole ollut.

      Vaikka en ole mikään hirmuinen naistenmies niin ehkä osaisin jotakin neuvoa, mutta asiat eivät mahdollisesti näillä neuvoilla menisi alkua pitemmälle. Kyllä miehen pitää itse jotenkin kasvaa siihen "oikeenlaiseen kemiaan". Ulkopuolelta sitä vähän vaikea antaa.

      Yhden neuvon osaan antaa - etsi sitä mitä Teillä on yhteistä? Itse olin kerran treffeillä elokuvissa yhden naisen kanssa ja tämä kysyi kahvilassa elokuvan jälkeen "mitä yhteistä meillä on?" Semmoiseen sinun pitäisi vastata. Silloin minä en osannut vastata, mutta sen jälkeen löysin vasta myöhempää vastauksia siihen. Juuri nuo yhteiset asiat ovat sitä kemiaa, joka Sinulta on puuttunut ilmeisesti näitten naisten mukaan. Kysele hänen harrastuksista, mielimusiikista ja elokuvista - joku yhteinen asia saattaa avata hänet keskustelemaan.

      Jos naisella syntyy ajatus mahdollisesta onnesta Sinun kanssasi niin olet päässyt ratkaisevasti alkuun. Naisella on haaveena onni miehen kanssa ja suhde hänen näkökulmastaan. Olet vahvoilla, jos saat sen keskustelukemian liikkeelle esimerkiksi kuuntelmalla tätä naista. Nainen pitää jostain saada aluksi kyllä innostuneesti puhumaan. Olet keskustelussa mukana, mutta jotkut naiset rakastavat sitä, että saavat olla äänessä paljon ja mies kuuntelee heitä.

      Oikeastaan tällä hetkellä tuntuu siltä, että itsekin tarvitsen opastajaa. Kukaan ei ole täydellinen. :) Mutta lohduttaavaa Sinulle on se, että mahdollisesti Sinun ei tarvitse kuin todella onnistua yhden naisen suhteen - niin koko juttu rakkaudessa saattaa olla siinä! :)

    • yksinäinenelämä

      Nainen ei puhu jos mies ei ole todella komea. Ei ollut sitä kemiaa eli ulkonäköä sulla tarpeeksi joten naiset päätti että parempi olla hiljaa etteivät anna ymmärtää olevansa kiinnostuneita. Onko sulla jotain mitä naiset haluaa kuten paljon rahaa Kannattaa silloin vaikka kehua että ostit juuri auton käteisellä joka maksoi 30 tonnia. Jo alkaa nainen puhumaan...

    • Jos ei ole kemiaa, niin ei ole. Useimpien kanssa ei ole. Olen itsekin tavannut mimmejä, jotka kyllä olivat "ihan kivoja", mutta kun ottaa huomioon että mitään yhteistä ei sen kummemmin ollut, eivätkä olleet edes niin hyvän näköisiä että sillä voisi paikata sitä yhteenkuuluvuuden tunteen puutetta, niin siihen se homma on sitten jäänyt.

      Tee itsellesi palvelus, ja nosta rimaa. Älä jahtaa mimmejä sillä periaattella, että "kunhan nyt olisi edes joku", koska silloin käy juuri noin. Silloin sinulle kelpaisi oikeastaan kuka vain, mutta sinä et koskaan kelpaa kenellekään, sillä naiset eivät halua mitään hajutonta, väritöntä ja mautonta jeesmiestä. Jos haluat seksiä, niin katso silmiin, ole samaa mieltä jos mahdollista ja heitä mahdollisimman paljon läppää. Ei tietenkään toimi aina, mutta todistettavasti joskus. Jos taas etsit suhdetta, niin opettele itsekin sanomaan että "sä olet kyllä ihan kiva, mutta..." Siitä se lähtee.

    • tötref

      No voin sanoa sinulle jos et itte tajua, että naiset ei ole susta kiinnostuneita ja parasta on vain lopettaa treffit nopeesti. Kaikki siis KAIKKI antavat kyllä ymmärtää, jos ovat kiinnostuneita. 99% ihmisistä tajuaa, mitä vastapuoli on minusta mieltä.
      Ps. Ethän ole valehdellut pituuttasi, ikääsi ym. Meikä on 166 cm nainen ja kummasti ne 180 cm itseään väittävät miehet ovat saman mittaisia kuin mä?
      Aika ihmeellistä, että olen kasvanut sitten parin vuoden takaisen YHTS:n terveystarkastuksen jälkeen aikuisena?

      • Töttöröö322

        Miten se valehtelu iästä tai pituudesta eroaa siinä että nainen on kehunut olevansa parempi kuin mitä todellisuudessa on?
        Kuva näyttää paremmalta kuin on todellisuudessa, On hienoja luonteita, mutta ei löydä yhtäläisyyksiä sitten todellisessa elämässä. Naiset valehtelee eri asioista kuin miehet, mutta valehtelee kuitenkin ihan yhtälailla.
        naisille valehtelu on geeneissä, miehille se tulee huonosta kasvatuksesta.


    • Kannattaa sopia treffit baariin ja juoda muutama niin on vapautuneempi olo

    • kemiasta

      Kemiaa ei vain ole kaikkien kanssa, jatka tapailuja muiden kanssa kunnes kohtaat sellaisen jonka kanssa on kemiaa.

      Kemia tarkoittaa ihastumista, kiinnostumista, sitä että tuntee seksuaalista vetovoimaa. Kemia ei tarkoita yhteisiä asioita kuten joku tuolla luulee.

      • kuneiolekemioita

        Näin se juuri on. Siksi mä voin mennä baariin tanssimaan ja vaikka näkisin vanhan tutun niin ei siitä juttelua kummempaa tule koskaan.


      • 16plus17

        Kemia on ulkonäkö. Jos nainen sanoo että ei oo kemiaa se on kiertoilmaus sille että mies on ruma. Yllättäen komeiden miesten kanssa treffatessa poikkeuksetta naisilla on aina kemiaa. Kun taas läski naisilla alkaa olemaan kemiaa tavis miestenkin kanssa ihan vaan siitä syystä koska tietävät että kemiat ei riitä komeisiin miehiin jotka saa ne kauneimmat naiset.


    • Valekuvat

      Joo laittakaa äijät päivitetty kuva itsestänne. Mikään ei ole karseampaa kun tavata sitten tyyppi joka vanheni ulkoisesti 10 vuotta kuvastaan muutamassa hassussa päivässä. Ja hei ikä rehellisesti esiin ja jos tavataan pitää pystyä kertomaan oma nimensä. Ja ainahan te etsitte itseänne nuorempaa naista - kannattaa varmaan olla sitten aika hyvä pakkaus, että nainen innostuu. Opetelkaa pitämään seuraa! Ja kyllä naiset tajuaa mitä te ensisijaisesti olette hakemassa - puuttessahan te olette kaikki- ei sitä tarvitse heti olla tarjoamassa.

    • Vaihdasuuntaa

      Vedetäänpä vähän yhteen näitä saatuja neuvoja. Kovin vaikuttavat ovat olevan ontolla pohjalla, jos Suomessa on liikkeellä. Noilla neuvoilla varmaan menestyisi hyvin tuolla itärajan takana.

      "Yhden neuvon osaan antaa - etsi sitä mitä Teillä on yhteistä?"

      #Ja paskat. Tällä ei ole mitään väliä. Mitä yhteistä voi olla turvapaikkaa hakevan sotilaskarkurin kanssa tai etelän rannan rantaleijon kanssa. Seksin halun lisäksi yhtäkään muuta oikeaa asiaa vaikea keksiä.

      "Onko sulla jotain mitä naiset haluaa kuten paljon rahaa Kannattaa silloin vaikka kehua että ostit juuri auton käteisellä joka maksoi 30 tonnia. Jo alkaa nainen puhumaan...""

      #Autoja nyt on jokaisella, usein jopa yksinäisellä naisella itsellään. Ei ne edes erota 5 vuotta vanhaa Bemaria uudesta ellet kerro sitä. Kerro mieluummin niistä pörssiyhtiöistä, joissa olet pääomistajana tai omistamasi (vaikka oman isäsi) yrityksen laajenemissuunnitelmista. Jos rahaa on, sitä pitää olla aika tukevasti ja rahaa ja vaikutusvaltaa pitää käyttää viemällä nainen sellaisiin paikkoihin mihin hän itse ei pääse.

      "Jos naisella syntyy ajatus mahdollisesta onnesta Sinun kanssasi niin olet päässyt ratkaisevasti alkuun. Naisella on haaveena onni miehen kanssa ja suhde hänen näkökulmastaan."

      #Ehkä kannattaa luvata onni autuus ikuisena sossun asiakkaana. Hyvin näyttää tepsivän. On ainakin taattu toimeentulo johon ei tule pettymyksiä.

      "Meikä on 166 cm nainen ja kummasti ne 180 cm itseään väittävät miehet ovat saman mittaisia kuin mä?"

      #Kyllä 165 senttiä riittää äijälle mainioisti, jos on vain tarpeeksi musta.

      "Opetelkaa pitämään seuraa!"

      #Kannattaa opetella 100 sanaa englantia ja valita 10 suomen kielen sanaa ja yrittää komunikoida niiden avulla. On varmasti hauskaa ! Nainen kyllä pitää seuraa jos on sinusta kiinnostunut ja täyttää halusi ellet kauheasti vastaan pistä.

      "Kemia tarkoittaa ihastumista, kiinnostumista, sitä että tuntee seksuaalista vetovoimaa."

      #Jep. Tämä on hyvä. Mitään muuta tuskin tarvitaankaan. Nainen keplottelee luoksesi vaikka vankiselliin jos on vetoa ja patukkaa tiedossa.

      • harmin_paikka

        Saunomaan olen yleensä pyytänyt saunajuomineen.
        Liki edellinen olisi halunnut suklaakakun kautta saunaan, mutta jäi pitkältä matkalta kai lopulta tulematta.
        Kyllä siinä viimeistään jotain kipinää tulee.
        Baariin meno tarkoittaisi sitä, että todennäköisesti joutuisin kuitenkin yöpymään naisen luona näiltä matkoilta. Ei niinkään, että se ei kävisi, mutta en ainakaan halua olla kuivin suin.


    • pop87

      "Nainen keplottelee luoksesi vaikka vankiselliin jos on vetoa ja patukkaa tiedossa. "

      -Juurikin aivan näin. Se poliisien tappaja Tanskalainen Kristensen 10v sitten, yli 50 suomalaista naista halusi sen kanssa sänkyyn. Yksi jopa muutti Asumaan sinne Tanskaan vankilan viereen jotta voi vierailla vierailuaikana sen luona. Vaikka kukaan noista ei tuntenut tyyppiä aikaisemmin.

    • Kunvähitenodottaa

      Kemia on merkillinen asia. Sitä joko on tai ei ole yhtään. Jostain syystä ei mitään siltä väliltä. Siinä ei auta miellyttävä käytös ja ulkonäkö tai edes samankaltaiset arvot.
      Kyse on kuitenkin silkasta biologiasta, joka ohjailee alitajuntaa. Onhan sekin tiedossa, että tietynlainen "tuttuus" vetää puoleensa.
      Ainakin oma kokemukseni on, ettei kemia lisäänny seuraavillakaan treffikerroilla. Ystävyydestäkään harvemmin muodostuu parisuhdetta.
      Tsemppiä treffeille:)

      • mister48vee

        Itse olen luonut ja saanut monta pidempiaikaistakin parisuhdetta periaatteessa mainitsemallasi "ystävyydellä" kun olemme tutustuneet enemmän.
        Ja nämä on luotu harraste, työ kuin ystäväpiiristä kuin ravintolamaailmasta tutustuen ja tuota naisten kaipaamaa ensisekuntien päätöksiä ei niissä tehty.

        Olen tässä pidemmässä elämänkaaressani vain KAKSI KERTAA kohdannut tuon ensisekuntien kipinät ja säpinät päässämme missä vedettiin ns. jalat alta.

        Nettideittailun kautta on ollut kymmeniä treffejä ja hyviä ja selkeästi viihdyimmekkin toistemme kanssa mutta "ei kemiaa..." naisten vastaukset ja varmaan yhden käden sormilla voin laskea missä nainen suostuu toisille treffeille ja ne kolmannet on vielä harvinaisempia....en nyt itsekkään menis kaikkien näiden kymmenien kanssa toisille kun suorastaan valehdeltu yms.
        Kyllä se on se ulkonäkö mikä naisilla ratkaisee.


      • phoneatria

        No tuossa on se ero, että en liki edes harkitsisi treffien ehdottamista ilman tuota kipinää ja kemiaa. Tai voin jopa perua pidemmätkin tapaamiset, niinkuin olen tehnytkin.
        Muualla viestittelyn jälkeen niitä tuntemuksia voi olla paljonkin enemmän. Oikein ihmettelen, kun tuolla jossain ihmetellään, että voiko esim. netissä rakastua. Toinen voi olla, jos puhumaan asti päästään, niin olen saanut naisilta kommentteja äänestäni. ...pikkasen samaan tyyliin kuin syksyllä hongkongilainen naisosakekauppias sanoi, että älä tee päätöksiä "kuuntelemalla ihanaa ääntäni"...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe