Mitä miehen mielessä, ollako vai eikö olla....

lololo1

Tuota noin olen puuhastellut ihanan miehen kanssa pääasiassa lakanoiden välissä nyt vuoden verran, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä... Ei olla osattu keskustella siitä missä mennään, eikä sopia yhdessä mitään pelisääntöjä.. Hankalaksi tämän tekee se, kun mies on ujo ja hiljainen, mutta toki juttelee jonkun verran ja huumorintajuinenkin on.. Olen tottunut puheliaisiin miehiin tai minun on helpompi olla sellaisten seurassa.. Minulla on ollut aika rankka menneisyys joskus nuoruudessa ja tästä on jäänyt arpia, jotka ehkä vieläkin vaikuttavat siihen, että vierastan tietyn tyylisiä miehiä. Tämänkin miehen seurassa menen ihan jäihin, en saa sanaa suustani vaikka muuten puhelias olenkin, enkä osaa olla oma itseni... Muutenkin minun on niin paljon helpompaa solmia ystävyyssuhteita naisten kanssa ja olla oma ihana itseni vaikken mikään lesbo olekaan...

Jotenkin myös oletan, että mies on vaan seksin takia kanssani ja jotenkin luulen, ettei mistään syvemmästä saisi jutella vaikkei mies ole millään tavalla osoittanut, ettei saisi puhua. Ehkä hän dominoi olemuksellaan. Haluan saada asioita selville silläkin uhalla, että miehestä ei sen koommin kuulu mitään. Haluaisin kertoa miehelle hankalasta menneisyydestäni ja ehkä sanoa senkin, että ujostelen miestä. Entä jos mies suuttuu tai katoaa lopullisesti elämästäni, ehkä siinä tapauksessa ansaitsen parempaa. Minun on ihan helppoa jutella hieman toisen tyylisten miesten kanssa, sellaisten puheliaiden ja avoimien, tämä mies on jollain tavalla sulkeutunut tai estynyt. En sitten tiedä ehkä mies ei ole ollenkaan kiva tyyppi ja ehkä siinä tapauksessa haluan hänestä eroon.

Niin ja kerronko kaikki ajatukseni ja yritänkö selvittää tilanteen kerralla vai vaikkapa pikkuhiljaa kysymyllä onko miehellä koskaan ollut tyttöystävää tms. Siis sen verran tiedän, että miehellä ei ole koskaan ollut pitkää suhdetta vaikka ollaan melkein nelikymppisiä. Parhaassa tapauksessa mies avautuu ja kertoo asioistaan ja suhde ehkä jopa syvenee. Suhteen alussa jonkin verran juteltiin, mutta mies meni ihan vaikeaksi, kun aloin puhua exästäni siihen saakka keskustelu meni tosi hyvin ja hän kertoi juuri tuon, ettei ole ollut pitkää suhdetta. Onko nämä lisäselvitykset kaiken vaivan arvoisia vai lopetanko koko homman????

21

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinäpäkysymys

      Oikeasti tuossa jutussa ei ollut oikein juonta. Lyhykäisyydessään jätä mies heti, mies ei halua sinua etkä sinä miestä. Harrasta sinkkuilua, seksiä, viinaa, huumeita ja rock and rollia. Anna viettien viedä niin kaikki tekee. Unohda eilinen katso vain ulos ikkunasta ja ota suunta. Harrasta seksiä mahdollismman monen kanssa ja usein. Ota viinaa lisukkeeksi ja käytä kovia huumeita. Pistä pääsi kunnolla sekaisin koska se on jo muutenkin sekaisin.
      Ihminen elää vain kerran, ei sillä ole väliä kuinka pitkään vaan kuinka hyvin.
      Aina voi menettää jotain, kaikki menettää jotain. Jos sinä menetät miehen mitä sitten, ethän edes rakastanut häntä eikä hän sinua. Ei kannata jäädä tunteeseen, pitää tehdä tunteilematta, niinhän olet tehnyt tähänkin asti joten miksi muuttaa hyvää toimintatapaa.

    • lolol1

      Voi kyllä minulla niitä tunteita on, pelkään vaan niin hemmetisti... Pelkään, että mies on tunteeton, joka vaan käyttää ihmisiä... Vastauksesi oli myöskin vähintäänkin sekava, varmaan myöskin kirjoittaja....

      • Lollotilolla

        Itse sanoit miehen olevan kelpaamaton sinulle ja nyt pelkäät menettäväsi hänet. Miten voit menettää jotain mitä sinulla ei edes ole. Pelkäät enemmän kertoa tunteista kuin sitä että menetät hänet.
        Pelko on vihollisesi, se sinun pitää voittaa ei miestä. Miten muka saat tietää onko mies peluri vai ei jos et näytä korttejasi.
        Pelon voi voittaa vain pelkäämällä takaisin.
        Pelko pitää teitä yhdessä, muttei kerro todellisia haluja


    • seksisuhdeteillä

      Tapaatteko koskaan muutoin kuin seksin merkeissä? Jos ette, niin teillä on seksisuhde eikä se siitä muuksi muutu. Kyllä vuodessa jo molemmat tietää, mitä haluaa, parisuhteen vai pelkkä seksiä. Pahasti pelkään, että mies pyörittää myös muita naisia samalla, etsii sitä sopivaa puolisoehdokasta joka sinä et taida olla.
      Kyllähän aikuiset ihmiset osaa ja uskaltaa puhua asioista jos haluavat.

    • Siis missä tuossa oli se kysymys? Jos kerran jo vuoden verran olette viihtyneet yhdessä, tai ainakin samassa sängyssä, ja sinä olet valmis ottamaan sen riskin että mies katoaa jos nostat kissan pöydälle, niin mitä enää odotat?

      On muuten ihan mahdollista, että mies vähän niinkuin ajattelee teidän olevan parisuhteessa. Jos hänellä ei ole parisuhteista kokemusta, mistä hän tietää millainen "oikea" parisuhde sitten on? Voi olla että hänen mielestään mikään ei ole rikki, joten mikään ei kaipaa korjaamista, eikä hän halua pelottaa sinua pois ottamalla suhteen puheeksi. Tiedän, kun olen itse ollut sellaisessa tilanteessa. Parasta mitä voit tehdä on puhua asiat halki niin selvästi kuin vain mahdollista. Pahinta mitä voit tehdä on kiemurrella ja odottaa miehen ikäänkuin pystyvän lukemaan ajatuksiasi.

    • lolololo1

      No, viihdytään kyllä sängyssä ja vielä erittäin hyvin, mutta jos mies vaan käy hakemassa helpotuksen luotani. Tosin jos mies on tuon ikäiseksi ollut ilman suhteita, niin en kyllä tosiaankaan voi tietää mitkä hänen taitonsa on näissä ihmissuhdeasioissa, ei näköjään kovinkaan hyvät. Ja vaikka hän olisikin pelkän seksin perässä, niin reiluinta olisi hänen osaltaan, että sanoisi suoraan, että pidetään nyt vaan hauskaa.. Kertaakaan ei ole sanonut mitään tuollaista....

      Millainen Heraldikko sinun tilanteesi sitten oli? Juuri tuota tavallaan odotan, että mies lukisi ajatukseni ja uskaltaisi tehdä aloitteen. Toisaalta en kyllä uskalla edes mitenkään rohkaista miestä aloitteen tekemiseen. Samaa olen miettinyt, että varmaan asiat pitäisi puhua halki mahdollisimman rehellisesti ja selvästi. En käsitä miten tämä asia pelottaa niin paljon ehkä mies pelkää ihan yhtä paljon.

      • Miehet eivät lue ajatuksia. Se kannattaa ihan heti ensimmäisenä ymmärtää. Jos jutussa sinun mielestäsi olisi puhumisen paikka, niin sinun pitää sitten puhua, ei odottaa että mies tekee sen ensin. Minä olen ollut parikin kertaa suhteessa jossa ainakin minulla oli ihan mukavaa ja luulin kaiken olevan ok, kunnes sitten nainen yllättäen ilmoittaa ettei halua jatkaa suhdetta. Osasyyksi kerrottiin aina että "ei oikein koskaan puhuttu tästä suhteesta". Näistä nyt opin ainakin sen, että suhteesta pitää mitä ilmeisimmin yrittää puhua aina silloin tällöin, vaikka itsestään tuntuisi ettei mitään erityistä puhuttavaa nimenoman suhteeseen liittyen olisikaan.


    • jännämies.kelpaa

      Sulla ollut rankka nuoruus eli olet olut ennen väkivaltaisten jännämiesten kanssa. Nyt on sormi suussa kun hiljainen ja rauhallinen mies ei kerro sulle heti rakastuneensa. Mikä ihme kiire , jätä se mies kun se ei sovi sinulle ja etsi joku renttu jännämies.

    • lollol11

      Eipäs tehdä taas niitä yleistyksiä täällä, ei ole ollut mitään väkivaltaisia suhteita vaan paljon pahempaa reilusti alaikäisenä, jota en ala täällä enempää avaamaan.. Ja juurikin yritän ottaa selvää onko tämä mies "paha poika" vai kunnollinen kaveri siitä en oikein tahdo saada selvää ja siksi varmaan pelottaa....

    • bjknn

      No Mitenkäs nuo viestit liittyy toisiinsa?? Ihme salapoliisin hommaa, kumma ettei täällä saa ihmiset kirjoitella rauhassa. Eikös tämä ole keskustelupalsta??

    • jjkm

      No ap on kyllä korkeasti koulutettu nainen, pian kaksi tutkintoa, opetusalalla työssä ja sitä rataa... Ehkä samaa ei voi sanoa teistä.. Ja epäasialliset kommentit on nyt ilmiannettu, jotka sisältää kunnian loukkauksen....

      • mitääähXD

        Minkä kunnianloukkauksen?! Kenen kunniaa tässä nyt on loukattu, jonkun anonyymin trollinko? :D Korkeesti koulutettu (jos sellanen oisit) tietäis kyllä ettei anonyymi kirjottaja oo edes sellanen oikeushenkilö jonka kunniaa vois loukata ;D
        Ettei vaan tarttis laittaa poistoon koko alotusta, kun samaa aihetta on vatvottu jo miljoonassa muussakin alotuksessa ja massapostaus on kielletty...


      • jknlm

        Ihan sama, hanki sinä elämä.. Et edes ymmärtänyt minne tuo kunnianloukkaus oli tarkoitettu.... Asia menee jälleen eteenpäin....


      • justjoo__
        jknlm kirjoitti:

        Ihan sama, hanki sinä elämä.. Et edes ymmärtänyt minne tuo kunnianloukkaus oli tarkoitettu.... Asia menee jälleen eteenpäin....

        Sinäkös sen määräät ketkä näihin sun loputtomiin massahöpinöihis vastailee.. vai eikö oikein muutakaan elämää oo kun spämmätä samaa vatvontaa säännöllisin väliajoin? No kerroppas sitten mihin se kunnianloukkaus oli, johonkin toiseen viestiin jonka tietty senkin ehdit kitiseen poistoon?


      • lolol1

        Vastaan vain asiallisiin kommentteihin. Mukavaa ja rentouttavaa joulunaikaa vaan sinullekin ja kaikille muillekin! : ))))


    • Sinkkumies---

      Miksi naiset on avuttomia avamaan suutaan ja kysymään mitä mies haluaa,. Haluako parisuhteen vai panosuhteen. Yksinkertainen asia ja nainen tekee siitä monimutkaisen prosessin. Miksi et jo kauan aikaa sitten sanonut sille että pitää puhua suhteen tilasta.

    • llölöl

      Pelkään, että mies pitää minua tyhmänä ja hölmönä, jos luulen muuta kuin seksiä olevan kyseessä. Eli oletan, että mies olettaa homman olevan pelkkää seksiä ja toisaalta voihan mieskin luulla, että minä haluan pelkkää seksiä... En sitten tiedä miksi kärpäsestä on tullut härkänen... Toisaalta jos mies keskustelusta säikähtää niin sitten saa mennäkin.... Ja ehkä olen niin ihastunut, etten halua kuulla totuutta, koska pelkään pahinta..

      • pahoillanityhmyydesta

        Voin ennustaa miten tuossa käy..
        Olet hänen hupilelunsa, vallan mainio sellainen joka ei vaadi mitään ja on aina tarpeen tullen käytettävissä. Kunnes hän ehkä törmää johonkin toiseen tunteiden kera ja jäät yksin kokonaan. Tai.. Jatkatte kunnes mies kyllästyy tai kuolee.
        Jos toi järjestely on hyvä mielestäsi loppuelämälle niin jatka samaan malliin.

        Muistaakseni kun olet se jo useita vuosia jahkannut.. Moni mies olisi mielissään pelkästä vakipanosta ilman yhteistä muuta ajanvietettä. Yksi näemmä ainakin on saanut sellaisen.
        Ei kukaan paneksi vuosia parisuhdetta petaillen.. Mies, joka on rakastunut haluaa "omia" naisensa ja olla lähellä, tehdä kaikenlaista muutakin yhdessä. Jakaa arjen ja niin yhteisen elämän kaikkine puolineen.

        Oletko yhtään miettinyt perhettä, parisuhdetta ja lapsia? Oletko oikeasti ok asian kanssa.. Ettet kaipaa mitään parisuhdelällyä?
        On aika kylmää touhua vaan jyystää kunnes rupsahdat ja mies pahimmillaan vaihtaa nuorempaan reikään. :|

        Mutta sun valintashan se on toi touhu.
        Mieti tarkkaan oikeasti onko viisasta jatkaa tuolleen..


    • blondichka

      Tottakai tunteita kehkeytyy miestä kohtaan kun olet intiimissä kanssakäymisessä hänen kanssaan mutta pohjimmiltaan sinun ei ole helppo olla miehen seurassa eikä hän tuo esiin sinun parhaita puoliasi joten on aikalailla yhdentekevää miten mies näkee teidän suhteen. Suhteen yksi tärkeimmistä asioista on että viihtyy ja on hyvä olla toisen seurassa.

    • ölölö

      Kiitos, aivan loistava kommentti!!! Tuota en olekaan ajatellut muulloin kuin suhteen alussa, jolloin mietin, että ollaan ihan liian erilaisia pariskunnaksi kunnes sitten tunteet sekoittivat pääni!!!! Niin vaikka olisimmekin suhteessa, niin olisihan se aika tukalaa, jos en voisi olla oma itseni ja minun pitäisi varoa sanomisiani ja tekemisiäni, kun toisen vieressä nukkuminenkin on hankalaa... Olen muutenkin yrittänyt ottaa tässä asiassa järkeä käteen ja tuossa erään ystävänikin kanssa asiasta juttelimme ja sain ajatuksen, että tuskin mies on tosissaan kanssani, siihen on olemassa hyvin pieni mahdollisuus, aluksi en ollut itsekään tosissaan!!! Viimeksi kun mies oli luonani hän jutteli kuinka on hankkinut jouluvalot eikä saa niitä laitettua ja että kinkkuakaan ei viitsi itselleen paistaa... En minä ota selvää onko tuo vihjailua vai mitä ihmettä, uudesta vuodestakin ja sen vietosta juttelimme, mutta kumpikaan ei saanut ehdotettua mitään yhteistä!! Lisäksi halailemme ja suutelemme kuin rakastavaiset, mies selvästi nauttii seurastani ja vapautuu kanssani ja on tosi onnellinen, jos vaikka kehun häntä.. Mies kiusoittelee ja leikittelee kanssani!!! Mutta mitähän vittua tämä kaikki on, ollaan kuin rakastavaiset, mutta mikään ei etene välillämme!!!!! Ollaan ainakin kaksi pelkuria ja ehkä laitan miehelle viestin, että mites toi uusivuosi, että mentäisiinkö yhdessä johonkin ihan sama vaikkei äijästä kuuluisi enää ikinä mitään!!!!

    • taastuotanoin

      TuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoin

      Lopeta jo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe