SLIME ReSEPTI

pippuli

Elikkäs onnistuin vihdoin tekemään itte slaimii elikkä slimee. Sitä on aikas rentouttavaa pyöritellä käsissä. Tuuppasin juutuupiin semmoset ohjeet että onnistuu ihan Suomesta saatavilla olevilla aineksilla. Toivottavasti tuosta on jolleki hyötyy! :)

https://youtu.be/BuDnB78HX-w

136

119748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urmon69

      urn om

      • ellos

        Voi myös tehdä slimeä käyttämällä muovailuvahaa johon lisää vähän kerrallaan vartalorasvaa sitten toistetaan noi 20 kertaa ja slime on valmista


      • Kiskisss

        Ei toiminut 🖓🖓😡😠👹


      • Jummijammi27

        Onnistuko slime maissi tärkkelyksellä ja fairyllä
        Kertokaa jos ootte koti konstein tehnyt🙃


      • Hembbu

        Kertokaa reseptejä


      • Saratsu2

        Onnistuu Nivean rasvalla, Formililla suosittelen lilaa,Partavaahtoa ja eri keepperiä toimii ainakin mullalopuks kannattaa pestä ja laittaa rasvaa.


      • Epeli17
        Jummijammi27 kirjoitti:

        Onnistuko slime maissi tärkkelyksellä ja fairyllä
        Kertokaa jos ootte koti konstein tehnyt🙃

        Toimii ainaki mulla ja sitä laitetaa sen verran minkä verran sitä haluaa😊


      • Jonskujonsku

        Liimaa
        Vähän ruokasoodaa aktivaatoria ja sitten se on valmis


      • Hilla123

        Lisää 5viiva14 purkkaa ja laita sitten kuumaa vettä sekoita niin kauan että vesi jäähtyy ja Kaada ja vesi pois toimii mulla ja mielellään joku astia joka saa mennä pilalle ok


      • Anonyymi
        Hembbu kirjoitti:

        Kertokaa reseptejä

        Liimaa, ruokasoodaa ja piilolinssinestettä
        (Toi on helpoin minkä tiiän)


      • Anonyymi
        Saratsu2 kirjoitti:

        Onnistuu Nivean rasvalla, Formililla suosittelen lilaa,Partavaahtoa ja eri keepperiä toimii ainakin mullalopuks kannattaa pestä ja laittaa rasvaa.

        Erikeper on kaikista huonoin liima slimen tekoon suosittelen peel of maskeja tai PVA liimaa ja, jos tekee läpinäkyvästä liimasta niin lisää vettä. Mutta se tuosta aiheesta, tässä yksi resepti: Liimaa tai jotain tiettyä maskia, ruokasoodaa, lisää partavaahtoa, halutessasi lisää väri ainetta ja myös rasvaa kumpikaan ei ole pakollinen, aktivoi seos piilolinssi nesteellä sen pitäisi sisältää natriumboraattia mutta, jos ei se ei haittaa sillä se toimii silti mutta ei ehkä niin hyvin. Ja valmis😊


      • Anonyymi
        Epeli17 kirjoitti:

        Toimii ainaki mulla ja sitä laitetaa sen verran minkä verran sitä haluaa😊

        Ööööö


      • Anonyymi
        Hembbu kirjoitti:

        Kertokaa reseptejä

        Moi,slimen voi tehdä monella eri tavalla mutta täs on nyt esimerkki eli aloita laittamalla peel of gel mask kasvonaamiota purkkiin sen siis pitää sisältää ponyvil alcohol juttua niin sitä saa esim
        K-Citymarketista ja muuten Freemanin toimii hyvin ja tokana pitää laittaa vartalo tai käsivoidetta no niitähän saa melki kaikista kaupoista ja sitten laitat partavaahtoa no sekin on melko yleinen tuote pitäisi löytyä joka paikasta ja sitten ruokasoodaa no sitähän saa kaikista kaupoista ja sitten alat lisäilemään piilolinssi nestettä 4-7 tippaa kerralaan ja sitä piilolinssinestettä saa k-Citymarketista eli sitä ei tarvitse hakea mistään optikolta no eli peel of gel mask maksaa 4,90snt ja käsivoide tai vartalovoide maksaa Noin 3e riippuu koosta ja merkistä no parttis eli partavaahto maksaa no se riippuu merkistä täs on nyt että mitä se maksaa

        Hinnat
        Rainbow 1,19snt
        Pirkka 1,59snt
        Gillette 3,19snt
        Nivea 4,19snt
        MINUN MUISTAAKSENI.......


        Joo ruokasooda maksaa noin 50snt
        Ja piilolinssineste maksaa noin 6-8e

        JA OON TOSIAAN TEHNYT SLIMEJÄ PUOLITOISTA VUOTTA🤗


      • Anonyymi
        Jummijammi27 kirjoitti:

        Onnistuko slime maissi tärkkelyksellä ja fairyllä
        Kertokaa jos ootte koti konstein tehnyt🙃

        Minulla toimi! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla toimi! 👍

        Mul ei toiminu tuli vaan sellasta litkuu johon ei voi koskee ja tarvii jotenkin aktivoida


      • Anonyymi
        Hembbu kirjoitti:

        Kertokaa reseptejä

        En tiiä paljoakaan mut jos laitat maissitärkkelystä/perunajauhoja veteen ja sekoitat ni sit siit tulee jonkin näköistä slimeä.(paljon maissitärkkelystä)


      • Anonyymi
        Jummijammi27 kirjoitti:

        Onnistuko slime maissi tärkkelyksellä ja fairyllä
        Kertokaa jos ootte koti konstein tehnyt🙃

        Mulla toimi hyvin maissitärkkelyksellä ja fairyllä mutta se ajanmyötä lähti hajoamaan


      • Anonyymi
        Hilla123 kirjoitti:

        Lisää 5viiva14 purkkaa ja laita sitten kuumaa vettä sekoita niin kauan että vesi jäähtyy ja Kaada ja vesi pois toimii mulla ja mielellään joku astia joka saa mennä pilalle ok

        Mitä ihmeen viivaa


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen viivaa

        Niinpä en itekkää tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen viivaa

        5-14 purkkaa ja laita...


      • Anonyymi
        Hembbu kirjoitti:

        Kertokaa reseptejä

        Ensin laitat johonki purkkiin perunajauhoja, sitte vettä, sekoita (hyvin huolellisesti). Sitten vaik 30 sec mikroon ja sit vähän tarttuja (aika ällö jos et mitää väriä lisää)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen viivaa

        Siis 5-14 purkkaa*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä en itekkää tiedä

        Niinkun 5 tai 14 purkkaa


      • Anonyymi
        Saratsu2 kirjoitti:

        Onnistuu Nivean rasvalla, Formililla suosittelen lilaa,Partavaahtoa ja eri keepperiä toimii ainakin mullalopuks kannattaa pestä ja laittaa rasvaa.

        Haluaisin kokeilla mut vanhempani eivät anna


    • Näkökulmia

      Erikeepperiä ei käteen, on vaarallista imeytyy sisälle. Ulkonäkö pettää.

      niin, ei ainakaan alta 60 kannata leikkiä erikeeperillä

      • LieköNoin

        "Erikeepperiä ei käteen, on vaarallista imeytyy sisälle. Ulkonäkö pettää"

        Mihin tuo tieto perustuu? PvAc liimojen käyttöturvallisuustiedotteista ei tunnu löytyvän minkäänlaista mainintaa mahdollisista haitoista.

        Ja löytyypä Netin syövereistä tarina hepusta, joka vedonlyönnin seurauksena joi lasillisen PvAc liimaa kokematta mitään vaikutuksia.

        Se tosin voisi olla että joissakin liimalaaduissa on mukana homeenestoainetta ja ne kyllä kohtalaisia myrkkyjä lienevät.


      • Hyifdk

        Mtenpitkään tota fairyn ja peruna jauhojen sekotusta pitää ootella


      • Pirjom

      • Anonyymi

        Mulla tuli ihan hyvää slimee ku muovailuvahaa lisäsi vähä käsidesii🤗


    • Onk

      Oisko jotain sellast reseptii tehä slimee johon ei tarvis laittaa esim silmätippoi?

      • sliimeee

        slimea voi tehä myös sellasella ohjeella että laittaa maitzenaa ja siihen vähän vettä. Sitten laittaa erikeepperiä tai jotain muuta valkosta liimaa ja fairya ja sitte jos näyttää liian löysältä niin laittaa aina vaan lisää maitzenaa. Ite tein äsken tolla ohjeella mutta oli tosi murenevaista. Kannattaa tehä tolla silmätippa ohjeella jos vaan on mahdollisuus


      • SiljaSofias

        Liimalla ja Lidlin formil pesuaineella saa myös


      • pupulien_elamaa

        3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
        15 teelusikallista pumppu saippuaa
        Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄


      • Kettu77
        pupulien_elamaa kirjoitti:

        3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
        15 teelusikallista pumppu saippuaa
        Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄

        Todella hyvin toimii ittekki testasin ja toimi aivan täydellisesti


      • Neetsu

        Tarviiko sen antaa olla ollenkaan


      • Slimerakastaja
        pupulien_elamaa kirjoitti:

        3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
        15 teelusikallista pumppu saippuaa
        Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄

        Mulla ei toiminu


      • Pyörivämehukarhu
        pupulien_elamaa kirjoitti:

        3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
        15 teelusikallista pumppu saippuaa
        Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄

        Olen testannut tuota ei ainakaan mulla onnistunut.... tuli murenevaa ja sotkevaa :C


      • Kuujd
        SiljaSofias kirjoitti:

        Liimalla ja Lidlin formil pesuaineella saa myös

        Formil ei sais mennä käteen siit voi tulla syöpää


      • 10v.tyttö
        pupulien_elamaa kirjoitti:

        3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
        15 teelusikallista pumppu saippuaa
        Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄

        Siis toimii TODELLA hyvin, itse juuri tällä hetkellä pyörittelen kädessä sillä reseptillä tehtyä slimeä.
        Vinkki! Kannattaa antaa slimen olla 5-10 minuuttia ihan vaikka kupissa keittiön pöydällä niin kovettuu hiukan ja lisäksi alkaa tuntumaan ihan silkkiseltä. Itse laitoin hieman enemmän perunajauhoa eikä se slime tahdo tarttua mihinkään! :)


      • tuliukko
        sliimeee kirjoitti:

        slimea voi tehä myös sellasella ohjeella että laittaa maitzenaa ja siihen vähän vettä. Sitten laittaa erikeepperiä tai jotain muuta valkosta liimaa ja fairya ja sitte jos näyttää liian löysältä niin laittaa aina vaan lisää maitzenaa. Ite tein äsken tolla ohjeella mutta oli tosi murenevaista. Kannattaa tehä tolla silmätippa ohjeella jos vaan on mahdollisuus

        yleensä tehdään boraxilla jota myydään nyt lidlissä että toimii. Ja kannattaa kokeilla boraxia vaikka sanottaisiin että pitäisi käyttää silmätippoja.


      • Veronikaangel123

        Saako boraxia nykyään lidlistä? Miltä se näyttää?


      • Anskuturust
        pupulien_elamaa kirjoitti:

        3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
        15 teelusikallista pumppu saippuaa
        Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄

        Nää homehtuu! Kannattaa käyttää jotain näistä aineista: partavaahto, peel off gel/clay mask, rasva, vaahtoutuva käsisaippua. Jos olet aloittelija nii voit laittaa noit mis järjestykses vaa ja sit vähä kerrallaa formilii/piilarinestet kunnes irtoaa kokonaan astiasta. Huom! Jos käytät piilarinestettä nii kannattaa laittaa pieni ripaus ruokasoodaa nii ei tarvii laittaa järjettömiä määriä piilarinestettä. :))


      • Hilla123

        Borax on myrkyllistä siitä voi tulla ihotauteja;


      • Anonyymi
        Kettu77 kirjoitti:

        Todella hyvin toimii ittekki testasin ja toimi aivan täydellisesti

        Ei toimmi


      • Anonyymi
        pupulien_elamaa kirjoitti:

        3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
        15 teelusikallista pumppu saippuaa
        Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄

        Pummpusaippua???? :D


      • Anonyymi
        pupulien_elamaa kirjoitti:

        3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
        15 teelusikallista pumppu saippuaa
        Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄

        Ei kyllä toiminut hirveän hyvin..... Ei lähde käsistä irti


    • Hlflgng

      Itse tein muovailuvahasta, vedestä, liimasta,saipuasta ja vehnäjauhoista. Ekana muov.vaha ja liima ja vesi sekoitetaan. Sitten annetaan olla 10min. Kuivua ja sitten saippua ja vehnäjauho. Se onnistuu mulla

    • LibertyShake

      Itse kokeilen perunajauho vesi jutulla
      Laita perunajauhoja kulhoon ja lisää vesi kunnes siitä tullee maidon näköistä. Laita mikroon n. 50sec tai vähemmän riippuu. Mikron jälkeen laita jäähtymään. Kunnes on jäähtynyt voit ottaa sen käteen ja siitä tuli läpinäkyvää slimee;) en oo toki ite kokeillu vielä mutta monet sanoo että se toimii:)

      • AnnaLindholm

        Minulla ainakin toimi!


      • iituliini__

        Tartteeks siin olla perunajauhoja kun tekee slimen mikrossa? Voiko sen (perunajauhon) esim korvata ruokasoodalla tms?


      • SINTT

        Aijon koklata👍


      • Slimee

        Mä tein ainaki slimee sillee et laitoin eka erikeepprii sit laitoin siihe ruokasoodaa ja sekotin sitte lisäsin noin 5tippaa silmätippoja ja sit se oli valmis:)


      • Penttitheslimemaster

        Ite tein slimeä niin että laitoin shampoota ja peruna jauhoja siitä tuli aika jäykkää niin lisäsin ihan vähän vettä


      • JinKleme
        Slimee kirjoitti:

        Mä tein ainaki slimee sillee et laitoin eka erikeepprii sit laitoin siihe ruokasoodaa ja sekotin sitte lisäsin noin 5tippaa silmätippoja ja sit se oli valmis:)

        Toimi mulla mut jos ei laita purkkiin sitä nii sit se kuivuu ihan niinku play doh muovailuvaha


      • Veeravc
        AnnaLindholm kirjoitti:

        Minulla ainakin toimi!

        Toimiiko vehnäjauhoilla?


      • Veeravc

        Siis että laittaa vehnäjauhoja ja vettä


      • Neetsu

        Toimii kun laitaa mikroon


      • Kukkanen11

        Slimeä/limaa voit tehdä näin tarvitset:
        Läpinäkyvää liimaa
        Vettä
        Perlanaa ja väriä (ei pakollinen) ja formilkin käy!
        Kupin ja sekoitus välineen😊
        Ohje:
        - kaada liimaa kuppiin ja noin saman verran vettä ja sekoita huolellisesti.
        -Laita väriä jos tahdot,sekoita hyvin.
        -Ala lisäämään aktivaattoria eli perlanaa ja sekoita lisää niin kauan kunnes lima irtoaa kupista! Valmista tuli!😊👌


      • Slimeeee

        Mulla toimi!!


      • AliceAlicia

        Ensin linna shamppoota sen verran kun hauut slimee. Ja sen jälkeen saman verran perunajauhoja ja sit sekottelet sit otat sen käteen vaikka se ei oo irronnut reunoista. Pitelet sitä käsissä kunnes sen koostumus on oikea.(Vähän) mulla ainakin toimi


      • Slime

        Käykö erikeepper läpinäkyvän liiman sijaan


    • Annikultamaa

      Oon ite kokeillu moonia eri ohjeita, ja tämä seuraava on ainoa joka mulla on toiminut todella hyvin! Tarvitset:
      n. 0.5 dl Liimaa (pva) TAI geeli maskia, 1 rkl vettä, ripaus ruokasoodaa ja piilolinssinestettä. OHJE:
      lisää aineet luettelemassani järjestyksessä kippoon, sekoittaen aina välillä. Piilolinssinestettä kannattaa lisäillä noin 4 tippaa kerrallaan sekoittaen välissä.

      paras ohje!

    • SlimeMamma

      Tein itse tuossa äsken tyttäreni kanssa limaa 1kg se onnistui tosi hyvin laitoimme ensin kuppiin vettä ja sen jälkeen laitoin veteen Skittlessejä että ne toisi vähän väriä okei ja sen jälkeen Annoimme sen olla kupissa 15 minuuttia sitten sillä välin otimme vehnäjauhoja tai booraksia laitoimme ne isoon kulhoon sitten otimme partavaahtoa laitoimme ne booraksin tai vehnäjauhojen kanssa kulhoon sitten sekoitimme ja laitoimme hammastahnaa sinne sitten Odotimme tunnin tai puolisen tuntia että se kuivui vähän. SE OLI TOSI KIVAN TUNTUISTA!!

      • syöpääaiheuttaa

        Just. Tosi mamma myrkyttää lapsensa.


      • CFLAM

        Mutta mikä toimii ilman liima boraxii silmätippoja ja sitten jotain punasta shampoota


      • Slimmmi
        CFLAM kirjoitti:

        Mutta mikä toimii ilman liima boraxii silmätippoja ja sitten jotain punasta shampoota

        Jos lautat liimaa ja formilia/perlanaa ja vettä voi lisää partavaahtoo tai vaikka glitterii tai jtn värii yms.. Niin tulee hyvöö


      • Voikukkia

        Joo,ei toimi mullakkaan toi perunajauho ja pumppusaippua homma!mulla ei murene mutta ei veny ja tarttuu käsiin. Sanoisin että kuitenkin aika hyvä "muovailu vaha" mutta sotkee. Ps: Glitteri kannattaa lisätä jo siinä vaiheessa kun mössö on vielä litkua koska se ei tartu enään valmiiseen ja sotkee kädet. Ja voisko joku kertoa jotain helppoja ja venyviä ohjeita


    • Kokeiletoki

      Mä teen mun Slimen näin: ota norm shampoota ja lisää jauhoja ja sekota niin kauan että se ei enää tartu käsiin😀toimii👋👌

      • Kiskisss

        Aijon kokeilla


      • Jjkv

        Ai siis käsi saippuaa vai hius shampoota?


      • Minttuhilleri

        Mitä jauhoja pitää laittaa?


      • Viöksuruflh

        Kauanko pitää sekoittaa?


      • slimee

        mun mielestä toi ei kyllä oo ihan paaras resepti ku tulee aika jäykkää


    • Slimekepa

      Teen mun slimet liimasta formiloesuaineesta ps sitä saa lidelistä ja partavaahdosta.

    • Jaa a en ois uskonu että täällä törmää tuubijuoruihin😂❤️

    • slimefin

      sain tehtyä slimeä liimasta, partavaahdosta ja formilpesuaineesta(lidlistä saa 3eurolla) ja sit lisään liiimaa ja partavaahto aika paljon ja sekoitan(jos haluaa venyvää niin lisää rasvaa niin se autttaa että sevenyisi) ja sitten rupeen lisämään formillia vähän kerralla ja sit kun se ei enää tartu käsiin niin se on valista. ps formillin sijaan voi käyttää esin piilolinssinestettä tai silmätippoja jotka sisältää boorihappoa ja natriumboraattia tai boraxia.

    • Slimelover

      Slimen voi tehä todella helposti tällä reseptillä!
      - liimaa
      -partavaahtoa
      -perunajauhoja
      -väriainetta
      VALMIS 👌🏻💗

      • Zbzojbkkzk

        Hyvä ohje peruna


    • Emmiiiiiiiiiiii

      Mikä ois paras liima fluffyslimeen? Erikeepperistä tuöee möykkystä ja scoch tulee liian kovaa ja saip liian löllöä

      • Emmulipemmuli

        Mun mielestä sajip tai mikä onkaan nii se on hyvä ja jos siitä tulee liian löllöä nii lisää siihen enemmän partavaahtoo


    • confirmed

      tuubijuorut confirmed

    • Slimeä

      Kertokaa joku hyvä slime ohje

    • Campulatar

      Mä kokeilin joskus sellasta että perunajauhoja ja fairya se oli sellasta muovailuvahasta enemmänkin kyllä mutta se venyi vähän ei kannata ensin laittaa paljon koska jos se ei teillä onnistukkaan ei onnistunut mun kaverilla

    • candyjelly

      mulla ei erikeeper miteenkään toimi. toin jenkeistä boraxia joka toimii todella hyvin semmosilla peel off kasvonaamioilla ja tänään sitten ostin €10 erikeeperpullon eikä toimi. PVAc:tä se on. mitä hitossa teen väärin, katoin tubesta 100 videota ja teen ihan samoin kun niissä.

    • Slimehullu

      Mitkä muut pesuaineet toimis aktivaattorina? Oon kokeillu formilia ja meinaa jo loppua pitäs saaha uus. Vinkkejä?

      • Emmulipemmuli

        Perlana toimii! Sitä yleensä saa s-kaupoista


      • Nopeavastauskiitos
        Emmulipemmuli kirjoitti:

        Perlana toimii! Sitä yleensä saa s-kaupoista

        Saako prismasta?


    • Haluun_slimee

      En tiiä lukeeks tätä ennään kukaan mut onnistuuko slime millään muulla ku niil liima jutuil ku ei oo perunajauhoi ni ei onnistu

    • Limamestari

      Tässä hyvä resepti❤️

      Tarvitset:
      peel of face maskia (saa esim.
      sokokselta)
      Partavaahtoa (jos laittaa paljon niin tulee fluffya ja kannattaa laittaa edes vähän niin aktivoituu eli muodostuu limaksia helpommin)
      Ruokasoodaa pari hyppysellistä
      Piilolinssi nestettä aktivaattorina

      Voit laittaa muutakin esim: tavallista tai vaahtoutuvaa saippuaa, vettä, maissitärkkelystä tai talkkia, vauvaöljyä, glitteriä elintarvikevärejä yms, helmiä

      Tykkää tästä jos kokeilit ja tykkäsit❤️ Ps. Slimekäyttäjäni on @myslimeobsessions

    • slimeee

      voiko puikkoliimaa käyttää jotenki slimen tekemisee? ja jos voi nii mite? :D

      • Emmulipemmuli

        Voi, jos sitä sulattaa mikrossa😋


    • apuaenosaa

      Miten slimen saa aktivoitua? Kun ei oo Boraxia eikä mitään kasvonaamioita ja partavaahtoa niin mikä toimisi aktivaattorina? En kyllä tiiä vastaako tähän joku, pliis ees joku!!

      • Emmulipemmuli

        Piilolinssit estettä saa Prismasta kolmella eurolla sellainen n. Litran purkki


    • lakkopakko

      Moi.Oon kokeillut kaikkia mitä ootte laittanut tonne chattiin.Oon tehnyt kaikki jo mitä ootte kirjottanu tohon.Kaikki toimii mulla on jo noilla ohjeilla jo 123 slimeä mun kaapissa.Tivon että kaikki kokeilee noita ohjeita. Oon 15 vuotias tyttö turusta kotoisin mutta ei tässä muuta kun moikka.ps.oon tällä hetkellä ranskassa ei oo mikään lämmin täälläkään mikä meiniki on suomes

    • Slimemaisteri69

      Mulla toimi super hyvin tää:
      1dl maitoa 2 min mikroon, antaa jäähtyä, lisää kananmunan, shamppoota ja perunajauhoja, sitten sekoittaa ne keskenään. Lopuksi piilolinssinestettä ja pitäisi muodostua slimeksi.

    • Boooooriiiiiiiing

      No niin, slime on valmis. Mitä tällä nyt ois tarkoitus tehdä? Jos tätä vaan pyöritellään käsissä niin aika helv. tylsä. Sama kuin spinneri-vouhotus puoli vuotta sitten.

      Ehkä kannattaa hommata vaikka jotain harrastuksia tai jotain niin ei tarvi jokaiseen kuivaan villityksen lähteä mukaan.

    • Juitu

      Jauhoja ja vettä niistä saa slimen

    • slaimi
    • Slaimi

      Slimia saatehtyä niin että laittaa perunajauhoja kulhoon niinpaljon paljonko haluaa slimeä sitten täytyy laittaa vähän enemmän vettä mitä on jauhoa sitten sekoita hyvin huolella ettei jää möhkäreitä sitten laitta rasvaa vähän ja väri ainetta jos haluaa sitten laita mikroon 15sekunniksi jos se on löysää niin laita vähäksi aikaa sen kannattaa olla vähän löysää kun on tullut mikrosta niin anna jäähtyä siten se on valmista

      • PotatoTaco

        Rasvaa? Täh


    • slaimi
      • Slime123

        Voiko perlanaa käyttää slimeen


    • Slimenaattori

      Ite tein liimasta, vartalorasvasta, luomiväristä ja suihkugeelisgä slimen.

      Toiseen laitoin suihkugeeliä ja perunajauhoja!
      Molemmat toimii!

    • Kartsucorn

      Sokeria Astiapesuainetta jääkaappiin noin 1HOUR=slime:D

    • diys

      Mun youtubekanavalla on käynnissä 14.3. asti slimen koristelupaketin/askartelupaketin arvonta, videolla näkyy noi tuotteet mitä arvon yhdessä paketissa! Kanava on englanninkielinen mutta oon itse suomalainen, niin älkää antako sen hämätä :D Arvontaan voi osallistua tilaamalla mun kanavan, tykkäämällä tosta videosta ja kommentoimalla jotain videoon! Toivottavasti onni suosii teitä, uskon että jos osallistutte niin teillä on hyvät mahdollisuudet voittaa koska kanavani on aika pieni :)

      Linkki arvontavideoon:
      https://www.youtube.com/watch?v=lAs6RqXu2tk

    • Slime_hullu

      Oon tehny hirveesti slimee ja oon 12 v tyttö. Mun lempi ohje on fluffy slime eli se on sellanen toosi pehmee...tarviit: pva liimaa,(en suosittele erikeepperiä), partavaahtoa, perunajauhoja, ja aktivaattoria en suosittele että akrivoit slimen formil tai perlana pyykinpesu aineella sillä ne ei tee hyväö sun käsille esim mä käytän piilari nestettä ja sen pitää sisältää natrium poraattia. Ja jos käytät piilari nestettä käytä myös tee lusikan kärjellinen ruokasoodaa..OHJE:laita liimaa kulhoon, ja laita sen jälkeen partavaahtoa ehkä vähän enenmän kuin liimaa. Sekoita kunnolla. Sitten lisää perunajauhoja vaikka 5ruokalusikallista. Sitten sekoita hyvin. Sitten lisää toosi vähän ruoka soodaa ja sekoita taas hyvin sitten lisää piilari nestettä noin herneen kokoisina tippoina voit myös vain lirautaa sitä vähän kerrallaa MUTTA EI LIIKAA KERRALLA. lisäile piilarinestä niin kauan että slime ei jää kulhoon kiinni ja voit ottaa slimen käsiin.

      • millaaksk

        ei toiminut mileu toimi


    • 12341234dkl

      Jos haluaa kotitekoisen slimen, suosittelen laittamaa vehnäjauhoja ja shampoota. Saippua käy myös :) Kokeilin ja toimii. Lopuksi voi laittaa partavaahtoa (ei oo pakollien) mut siitä kuuluu ääni <3 suosittelen

    • Xdlolmoi

      NÄIN HELPPOA ON SAADA SLIMEÄ
      Resepti: laita ulkovaatteet kävele tigeriin tai mene jollakin kulkuneuvolla hae sieltä slime mene kassalle maksa ja mene takaisin kotiin ja sitten ulkovaatteet pois ja johonkin vaikka omaan huoneeseen leikkimään sillä👌🏻

    • 07070

      Mulla toimii jos laittaa hammastahna ja sit mikroon 5 minuutiksi.

    • laislabonita1122333
    • lolxd

      slimen teko on vaikeeta.

    • Anonyymi

      Voiko slimeen laittaa käsirasvaa?

    • Anonyymi

      Ei toimi

    • Anonyymi

      Ihan surkee

    • Anonyymi

      Se on hyvä ohje

    • Anonyymi

      Kerron slime reseptin

    • Anonyymi

      Hyvän slimen saa kun laittaa 4 ruokalusikallista perunajauhoja ja 15 teelusikkallista pumppu saippua ja sitten puolikas teelusikallinen ruoka soodaa ja odota 15 min ja voi laittaa helmiä,glitteriä,väriainetta

    • Anonyymi

      Miten tehdään slimeä?

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Hyviä ohjeita👍🏼

    • Anonyymi

      Kaikki ohjeet ei toimi

    • Anonyymi

      Voiko slimeä tehdä ilman ruokasoodaa??
      Tarvisin nopeasti vastauksen😅

    • Anonyymi

      Oisko jotain helppoa reseptiä slimeen johon ei tarvii piilolinssinestettä tai silmätippoja?

    • Anonyymi

      Haluisin löytää slime reseptin johon ei tarvii partavaahtoa,piilolinssinestettä eikä Silmätippoja 🤷🏼‍♀️

      • Anonyymi

        No laita perunajauhoja ja vettä. Ehkä vähän tylsä, mutta toimiva.


    • Anonyymi

      Pystyykö tota slimee tehdä muotovaahdolla, liimalla ja jauhoilla? Sitte jos siihen losäis vielä vähän glitterii

      • Anonyymi

        Ehkä?


    • Anonyymi

      Voiko joku kertoo et mikä ois hyvä aktivaattori slimeen ku oon ite sitä miettiny pitkään🫠🤔

    • Anonyymi

      Hei haluisin helpon slime reseptin johon ei tarvii liimaa eikä aktivaattoria vaan joitan mitä normaaleista taloista löytyy kiito

    • Anonyymi

      Omg🌞🌞

    • Anonyymi

      No todellakin

    • Anonyymi

      Kiitos tein itse slimee

    • Anonyymi

      Slimeä voi tehdä helposti sekoittamalla shampoota ja peruna jauhoja

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe