Selkeä ja ytimekäs kysymys

Lyhyesti

Täällä on kaikenlaista kysyjää ja komentoijaa. Pitkiä sepustuksia, joiden sisältö on lähes tyhjänpäiväinen. Toki eivät kaikki, mutta jotkut.

Nyt kysyn lyhyesti.

Onko lavatansseissa kiva tanssia?
Jos on niin miksi on.
Jos ei ole niin miksi ei?

15

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymy-huulet

      Ja vastaus lyhyesti:
      Lavatanssit ovat paras mahdollinen harrastus: Liikunta, sekä
      oppimisen ja osaamisen ilo. On ilo osata ja nähdä muidenkin
      osaavan. Hyviä orkestereita ja hyvää tanssimusiikkia, mikä
      voisikaan olla sen parempaa. Ja hei, itse annan myös tunnustusta
      ja kannustusta muille tanssijoille ja tanssijärjestäjille.

      • hanuris

        PILLU PIRISTÄÄ JOPA VANHA;Tanssikin kun tietää jo aamulla ett orgasmi tulee tänään.


      • aloitteleva

        Onko kotimainen tavara ulkomailla parempaa?
        Onko ulkolainen tavara Suomessa parempaa?
        Lyhyet kysymykset nyt haluan vastauksia onko kellään kokemusta ja miksi on parempaa?


      • kassi-alman-mies
        hanuris kirjoitti:

        PILLU PIRISTÄÄ JOPA VANHA;Tanssikin kun tietää jo aamulla ett orgasmi tulee tänään.

        Kasseja tyhjäämään taas viikon loppuna eli huomenna alkaa,oletko sinä ensimmäinen onnellinen.


    • Iloisestipettynyt

      On ja ei. Kun paikalla on kaikenlaisia ihmisiä, tansseissa kokee hauskuutta ja pettymyksiä kuten muussakin elämässä. Joidenkin kanssa synkkaa askeleet ja/tai kemiat, joidenkin kanssa ei kummatkaan.

    • On se vaan niin mukavaa😊. Se mitä täällä kirjoitellaan ei suurimmaksi osaksi liity mitenkään tanssiin. Jotkut vaa viihdyttävät itseään negatiivisilla ja aiheeseen liittymättömillä kommenteilla.

    • EIkapakki

      Tässä ketjussa on ollut ainakin tässä vaiheessa ihan asiallissia kommentteja.

      Lavatanssit ovat paljon parempia kuin kapakka - tanssi tai -oleminen.
      Ravintola passivoittaa enemmän, siellä vain juodaan- siellä tutustuu vähemmän uusiin ihmisiin.

      Lavalla pelin henki on se että haetaan useita tanssimaan saman illan aikana, samalla oppii tutustumaan useampaan henkilöön yhden illan aikana. Lavatasnsseissa ihmiset ovat avoimempia enemmän puheeliaampia kuin kapakassa. Aammulla on yleensä positivien olo, ei ainkaan rapula.

      Kun haulikolla ammutaan pilkaa, niin jokunen hauli osuus aina tauluun ;-)

      • Äinään-Mies

        Lavatanssi PILLU on padempaa kuin kapakan höylätyt,mutta pieni mies ei saa juuri koskaan,isot vie kaikki ja se mua harmittaa kun koko illan tanssitan ja isot vie hedelmät.Olen vain 165cm ei mulle jää muuta kuin lihavat yli 120kg,mitä mä niillä teen ikean sänkyssä kun paino rajoitus on 80kg.TAKUU EI VASTAA YLI KUORMAA.


    • Naamapakki

      Ei. Olen ruma.

    • ÄinäänMiäs

      Tervetuloa Naamakirjasta takas Äinälään, täällä ei potkita päähän vaan jalkoihin.

    • Jazz-tyttö-kin

      Olen aikoinaan tanssinut paljon, todella paljon, lavoilla ja taloilla. Ei kukaan tee mitään niin paljon jos se ei olisi kivaa. Musiikki, liike, pikkuinen jännityksen poikanen, tuntematon tai tuttu kavaljeeri, tunnelma, lauantai-illan huuma tai suloisen sunnuntain ...

      Yhteen aikaan naapurikaupungin ravintelissa oli torstai-iltaisin tanssit elävän musiikin tahdissa ja niissäkin kävin ahkerasti vaikka oli vielä työpäivä edessä perjantaina. Silloin, ennen sen 'oikean' löytymistä jonka kanssa perhearki alkoi, en missannut tansseja milloinkaan, edes silloin kun olisi ollut viisasta jättää väliin. Silloin piti mennä ja päästä vaikka olisi ollut 'toinen jalka haudassa'.

    • ÄinäänMiäs

      Joululahjaksi saamani sanaristikko on valmis 4-kirjaimistasanaa lukuunottamatta.
      Kuvavihjeenä on lyijykynän loppu ja toinen kirjain y.

      Onko taustalla tietoa?

      • Oiskos

        Nysä.


    • ÄinäänMiäs

      Mistäs tiesit

      • Kryptotyyppi

        No jaaa, hyvä arvaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe