Etsin uskovaista naista!

Papiksi

Olen pian 18v uskovainen papiksi aikova nuori nainen. Olen naisellinen ja toivoisin että sinäkin olisit. Jos nappasi niin laita joku yhteystieto. Mies ei kiinnosta ollenkaan.

22 kommenttia

Vastaukset

• Täällä olisi samanlainen kuin sinä.

• Mistä sinut tavoittaa? Onko sinulla instagramia?

• Ei ole. Tämäkin palsta on minulle melkein liikaa. Olisi ihana kirjoittaa vanhaan tyyliin kirjeitä.

• Onko sulla sähköposti?

• Mihin tää maailma on menossa ... Papiksi pyrkivä nainen, joka on kaiken kukkuraksi lesbo ja hengailee etsimässä kumppania suomi24 sivustolla ... please

• Ei oo lesbo?

• Juu ja kun papiksi pyrit, niin voisit avata sen sun raamatun ja tajuta, että Jumala vihaa naispappeutta ja homoutta.

• Raamattu on ihmisen kirjoittama ei Jumalan. Et SINÄ voi ihmisenä tietää mitään Jumalasta, saatikka sitten ryhtyä itse päättämään mitä Jumala hyväksyy ja ei hyväksy. Plus Raamatun mukaan taivaaseen pääsee jos vaan uskoo oikeasti Jumalaan. Ja kun Raamatussa sanotaan niin "synnitön heittää ensimmäisen kiven". Et sinäkään mikää puhdas ja synnitön ole. Eli koska et ole synnitön niin et voi alkaa moittimaan muita. Lisäksi homous on tieteellisesti todettu synnynnäiseksi.

• Olen samaa mieltä ettei naiset saa olla pappeina, koska heidän itsekuri ei riitä kuten miehillä. Naiset on kyllä muuten tärkeitä, mutta heidän uskollinen päämäärä on erilainen kuin miehillä. Ennenkaikkea naiset haluu jonku luomaan turvallisuutta rajojen avulla.

• Justjoo97 kirjoitti:

Raamattu on ihmisen kirjoittama ei Jumalan. Et SINÄ voi ihmisenä tietää mitään Jumalasta, saatikka sitten ryhtyä itse päättämään mitä Jumala hyväksyy ja ei hyväksy. Plus Raamatun mukaan taivaaseen pääsee jos vaan uskoo oikeasti Jumalaan. Ja kun Raamatussa sanotaan niin "synnitön heittää ensimmäisen kiven". Et sinäkään mikää puhdas ja synnitön ole. Eli koska et ole synnitön niin et voi alkaa moittimaan muita. Lisäksi homous on tieteellisesti todettu synnynnäiseksi.

Justjoo97, hyvin kirjoitit. Olen samaa mieltä.

• se pastorskanalku seksuaaliseen syrjintään? Miten sä kuvittelet olevas seurakunnan edessä kaikkien asialla jos äijät ei kiinnosta sua yhtikäs? Knnattas ehken funtsia alanvaihtoa kun tuota ikääkään ei ole tuon enempää.

• No haluisin vaan ystäviä nii addaa mut snapis energy.siemaus
    Oon sit ehk vähä ylipainonen

• Täällä 17-vuotias naisenalku, joka on uskossa ja aikoo suntioksi. Missä päin vaikutat?

• Mä en kyl oo täysin naisellinen, mutta toivottavasti ei haittaa?

• Olen Pääkaupunkiseudulta.

• Hitsit, olet sitten ihan liian kaukana. :/

• Lesbo ei ole koskaan naisellinen.

• Perustelut?

• Mplplplplpl kirjoitti:

This message has been removed by Utopia.

Täydellinen logiikka!

• Mplplplplpl kirjoitti:

This message has been removed by Utopia.

Ei toi mikään oikea perustelu.

• Olen mieleltäni maahanmuuttokriittinen persu mies ja etsin KARJUA Kärsämäen suunnalta. Otan poskeen. Anaaliseksi miellyttää, on sellainen favorite.

• Somedeitissä näytti olevan uskovaisia...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.