Funky Media kokemuksia?

Petterson87

Hakevat asiakas- ja myyntineuvottelijoita,

onko kellään kokemuksia Funky Mediasta?

Kiitos vastauksista!

75

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torsba

      Olin firmassa opiskeluiden ohessa tekemässä iltavuoroa. Omat kokemukset palkanmaksusta, tiiminvetäjästä sekä muista työntekijöistä olivat todella hyvät. Hyvä fiilis jäi kyseisestä yrityksestä!

      • menkkahirviö

        Täysin samaa mieltä. Opiskelujen ohelle esim. tosi hyvä niin ei koulun kanssa mene päällekkäin. Palkkakin tullut aina ajallaan, eli ihan asiallinen firma kyseessä.


      • Jepulistas

        Hyvä paikka, kaikki toimii niin kuin on luvattu.


    • Mikkonen95

      Ihan ok paikka. Oon stadissa osarina päivässä ja saan ite valita työajat.

    • NiklasNor

      Pitää olla masokisti, jos tykkää myyntineuvottelusta. Oli kiva kokemus, mutta ei ollut mun juttu. Firmasta ei mitään pahaa sanottakaa, oli hyvä meininki!

    • Oikeusoppinut

      Olin reilun kuukauden Funky medialla puhelinmyynnissä. Palkka tuli ajoissa ja aika vapaasti sain valita työvuorotkin, kun olin opiskelija.
      Se täytyy kyllä puhelinmyynnistä sanoa, ettei se ollut helppoa työtä. Se vaati paljon keskittymiskykyä ja ulospäinsuuntautuneisuutta. Välillä oli tosi veemäisiä asiakkaitakin.
      Ihan ok siinä taisin pärjätä, kun niitä lounareitakin muutaman sain.
      Ei puhelinmyynti ihan jokaiselle varmaan sovi, mut niille joille sopii ovat kyllä palkkansa ansainneet. En kadehdi heitä vaikka rautaisilta ammattilaisilta vaikuttivat, helpomminkin sen leivän saa tienattua.
      Sain sitten koulutustani vastaavaa työtä ja menin sinne.

    • hupsuttelijatupsuttelija

      Funky Media, onpas hassu nimi. :D

      • Funkylainen

        Kerrankin reilu ja hyvä firma. Hoitaa asiat työntekijötä kohtaan jämptisti. Ennakkoa sain aina kun tarvitsin.


      • MaksettuMainos

        Älä valehtele


      • Jöröjukka12344

        Kusetusta koko paska sanon minä.Joillekin palkat tule ajoissa joillekin myöhässä koska firmalla ei oo katetta tilillä maksaa kaikille samaan aikaan . Omaa etuaan vaan isot herrat haluaa firman rahat oman taskuun näin se menee.


      • Karmanlaki666

        Karma saa lopulta nämä väkisinmyyjä firmat. Taitaa jokanen lopulta olla mennyt konkkaan.

        Heinäkuun palkka jo myöhässä?


      • Kukkava34
        Jöröjukka12344 kirjoitti:

        Kusetusta koko paska sanon minä.Joillekin palkat tule ajoissa joillekin myöhässä koska firmalla ei oo katetta tilillä maksaa kaikille samaan aikaan . Omaa etuaan vaan isot herrat haluaa firman rahat oman taskuun näin se menee.

        Helsingissä palkat myöhässä?


      • Jameai

        Ohoh, onko näin


      • Jerejeejee
        Karmanlaki666 kirjoitti:

        Karma saa lopulta nämä väkisinmyyjä firmat. Taitaa jokanen lopulta olla mennyt konkkaan.

        Heinäkuun palkka jo myöhässä?

        Heinäkuun palkanmaksupäivähän on 15.8, niin eihän se nyt voi olla mitenkään myöhässä vielä, kun nyt on 3.8.

        Palkat on saatu kyllä aina täysin ajallaan. Jotkut varmaan luulee virheellisesti milloin palkka maksetaan.

        Funkyllä ei kyllä missään muodossa sallita väkisinmyyntiä. Niillähän on tosi kohtelias tapa ehdottaa kauppaa ja valvotaan koko ajan että ei tuu ylilyöntejä.


      • Hesantytöt122331
        Jöröjukka12344 kirjoitti:

        Kusetusta koko paska sanon minä.Joillekin palkat tule ajoissa joillekin myöhässä koska firmalla ei oo katetta tilillä maksaa kaikille samaan aikaan . Omaa etuaan vaan isot herrat haluaa firman rahat oman taskuun näin se menee.

        Me kaikki ainaskin saatiin palkat ihan ajoissa! :) T. Hesan tytöt


      • ÄRSYYNTYNYT3
        Kukkava34 kirjoitti:

        Helsingissä palkat myöhässä?

        EI OLE, PALKANMAKSUPÄIVÄ 15.8. KUKA SIELLÄ VALEHTELEE?!


      • kiinnostaatietää

        Eli Helsingissä ei ole ollut palkanmaksussa ongelmia mutta Lahdessa on?


      • Taloustt

        Ei ole ollut palkanmaksuissa ongelmia Lahdessakaan. Varmasti voi tulla tilanteita missä tahansa yrityksessä, että jollain yksittäisellä hlöllä on palkka päivän myöhässä.

        Kerran mulla oli palkka myöhässä helsingin kaupungilta, kun tilitiedot olivat olleet väärät. Sain sit palkan heti kun tiedot oli korjattu. Vähän samanlaisia inhimillisiä virheitä sattuu joka firmassa. Ei se tarkoita että palkanmaksuissa olis ongelmia, eikä se yleensä ole yrityksen vika.


      • Jöröjukanveli
        Jöröjukka12344 kirjoitti:

        Kusetusta koko paska sanon minä.Joillekin palkat tule ajoissa joillekin myöhässä koska firmalla ei oo katetta tilillä maksaa kaikille samaan aikaan . Omaa etuaan vaan isot herrat haluaa firman rahat oman taskuun näin se menee.

        Kusetusta on sinunkin paska sanon minä.


      • Jerkku23

        Hyvä mesta, nyt myydään koulurauhaa, ja menee hyvin kaupaks. Provisiot myös nousi.


      • EIONGELMIA1
        Jerkku23 kirjoitti:

        Hyvä mesta, nyt myydään koulurauhaa, ja menee hyvin kaupaks. Provisiot myös nousi.

        Eli kaikille nyt vielä selvennyksenä. Palkoissa ei ole ollut mitään ongelmia ja kaikki on maksettu aina aivan oikein. Tuossa ylhäällä joku oli ymmärtänyt palkanmaksupäivän väärin.


    • Gnuffe

      Rento meininki, tuntipalkka provikka ihan ok ja lounarit hyvä lisä. Tein aiemmin putkimiehen hommia, mut jouduin lopettaan ne atooppisen ihon takia. Täyty sit vaihtaa alaa, ja oli kyllä oikea ratkaisu. Ajattelin käydä nyt ton merkonomin tutkinnon oppisopparilla mitä tarjoovat.

    • positiivisestiyllättynyt

      Olen kuullut paljon telemarkkinoinnista kavereiltani roskaa, mutta päätin tarttua härkää sarvista ja kokeilla myyntityötä funky medialla. Olen positiivisesti yllättänyt kuinka hyvin asiat hoidetaan funkylla ja kaverit saivat jälkikäteen niellä sanojaan. Parasta on työaikojen joustavuus, hyvä palkkaus sekä rento ilmapiiri. SUOSITTELEN !

    • funkyilmapiiri

      Funkyllä on funky ilmapiiri! XD

    • Stögisdef

      Ihan jees paikka varsinkin nyt kun on paremmat tilat Kalasataman metroaseman vieressä.

    • Anonyymi

      En itse tykännyt
      Pomo ei vaikuttanut hyvältä mutta muut työntekijät kilttejä ja mukavia. Palkkaus oli hyvä mutta jos joutuu esim provikka viikolle alkaa rahantulo loppua. Siellä kyllä sai myytyä sillä myivät ihan hyvää tuotetta ja eivät ns valehdelleet. Jos lopettaa työt ennen harjoitusaikaa ei tilille tipahda penniäkään tehdystä työstä joten mene omalla riskillä.

      • Kiinnostunut6969

        Mitä tarkoitat provikkaviikolla tai harjoitusajalla? Milloin harjoitusaika on?


      • Aili33
        Kiinnostunut6969 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat provikkaviikolla tai harjoitusajalla? Milloin harjoitusaika on?

        Provikkaviikko tulee jos ei saa kauppaa ollenkaan eli on tosi huono tulos pitkän aikaa. Sitä ei tarvii hyväksyä mut sit voi loppua työt kokonaan. Ensimmäinen viikko on koulutusjaksoa, joka maksetaan kunhan ei itse irtisanoudu ekan kuukauden aikana. Haluavat että on töissä vähintään kuukauden. Maksavat kyllä jos on töissä sen kuukauden ja lopettaa sen jälkeen.


      • Peterrrrr

        Saako palkkaa jos irtisanotaan ensimmäisen kuukauden aikana? Annetaanko huonoille myyjille helposti potkuja heti, vai lähtevätkö itse jos huomaavat että eivät pärjää?


      • Aili333
        Peterrrrr kirjoitti:

        Saako palkkaa jos irtisanotaan ensimmäisen kuukauden aikana? Annetaanko huonoille myyjille helposti potkuja heti, vai lähtevätkö itse jos huomaavat että eivät pärjää?

        Saa kyllä palkkaa jos irtisanotaan ensimmäisen kuukauden aikana. Ehto koskee vaan sitä jos itse irtisanoutuu ensimmäisen kuukauden aikana. Halauavat että työntekijät sitoututuvat työhön vähintään kuukaudeks. En tiedä miten huonot lähtee, kai ne vaan lakkaa käymästä. Huonoja on sen verran vähän, että se on aika harvinaista.


    • Marjis76

      Oon ollut nyt puol vuotta töissä Funkyllä ja oon kyllä tykännyt tosi paljon, kaikki on maksettu niin kuin kuuluu ja nyt nous myös tuntipalkka isompaan ryhmään.

      Sen verran oon sivusta katellut, että täälläkin on näkynyt välillä vaikka minkälaista heeboo, jotka ei osaa myydä ollenkaan. Ovat toimiston huonoimpia myyjiä. Tällasia on ehkä 1 kymmenestä. Ne on sit lopettaneet tai jatkaneet provikalla. En yhtään ihmettele. Suurin osa pärjää, mutta jotkut luulee että myynti ei vaadi yhtään yrittämistä.

    • Bonukset

      Sain 400 euron myyntibonuksen, kun hoidin yhden projektin hienosti maaliin. Onhan näitä valittajia täällä, kuten kaikissa työpaikoissa, mutta itse tykkään ja en ole vaihtamassa mihinkään.

    • Opiskelunohessa

      Ei ole helpoimpia hommia, joutuu oikeasti tekemään töitä. Hyvä lisäansio on silti opiskelun ohessa ja välillä pizza päiviä missä firma tarjoaa työntekijöille lätyn koko porukalle. Hyvä henki ja hyvä päällikkö, ainakin Lahdessa

      • Elähuijjaa

        Ei ollu pizzapäivää kertaakaan.


      • ödaif

        Taitaa olla omistaja kirjoittelemassa täällä.. en tunnista sitä firmaa missä olin pari kuukautta näistä ylistävistä sanoista täällä.


    • Pilvi99

      Stadissa on kiva porukka ja mukava esimies!

      • Stadinlikka01

        Viime kuukauden palkka 100 euroo ja ostin sillö uuden pyörän :)


      • kukkainen12

        Aika hyvin! Olit ilmeisesti yhden päivän töissä. XD


    • Tuotteet

      Päätuote mitä funkyllä myydään on:

      Fs kustannus oy:n
      -freestyle päihdekasvatuslehti
      (kyseessä varojen keruu suomalaiseen päihdekasvatukseen)

      Myös näiden päämiesten tuotteita on myynnissä :

      -finnojat
      -golfhäftet
      -mökkihaku. fi

      Paljon laadukkaita tuotteita niistä kiinnostuneille myyjille tarjolla!

    • juuihanvarmasti

      Yleensä firman omia mainoksia noin. 10% . Tässä 90% .Kuka näitä juttuja uskoo?
      Mahtava pomo , hyvä palkka , rento meininki , palkanmaksu sujuu hyvin, kaikki saa palkkansa, ahkera pärjää, 8,72 euron pohjapalkka , pizzaa, kebabbia , hanhenmaksapalleroita, kotikaljaa ,
      itse voi valita työaikansa, hyvät tuotteet. Unohtuikohan firman omistajalta yhtään argumenttiä.
      Kannattaa mainostaa lisää jos unohtu...vttu mtä pskaa

      • jaihantosi

        Kivat työkaverit , hyvä ilmastointi, boooooonussit , helppo työ,hyvät ansiot,työsuhde polkupyörä,rasvatut ketjut, ilmaiset ilmat pyörään,pussiliput (saa ilmaisa pusseja), elokuvaliput,kuntosali ,
        pesäpallo,koripallo ,kukkerpalli jne...kultaiset luurit , ilmaiset banaanit
        juu töihin vaan


      • Objektiivinen

        Jaahas, ja taas joku kilpailevan firman edustaja mollaamassa. Aika selkeästi nähtävissä, kun omaa kokemusta yrityksestä ei ole mutta silti pystyy löytämään kahden viestin verran valetta tästäkin viestiketjusta. Trollaajat ovat valitettava ongelma nyky-yhteiskunnassamme.


    • faktatpöytään

      Tää ketju on kyllä huvittava. Käyttäkää sama energia/mielikuvitus työntekoon kuin paskanjauhamiseen nii teistä tulee vielä hyviä myyjiä. Talentit menee hukkaan ja työttömyys kasvaa eikä kukaan ole tyytyväinen mihinkään. Jokainen ottaa niskasta kiinni itseään ja hakee elämäänsä täytettä muutakuin Suomi24 palsta ja trollaus.

    • Fubu

      Täällä on yks funkylainen ja tyytyväinen työpaikkaansa. Mysteeriboksi arvonta oli ihan kiva lisäkilpailu viime kuussa, vaik lounarit saa kyllä yrittään sitä ykkösen tehoa joka tapauksessa.

    • Tännemäjään

      Itse tulin kesätöihin ja aion jatkaa myös syksyllä koulun ohella iltatöitä. Hyvä palkkaus, joustavuutta löytyy työajoissa aina ja erittäin motivoiva ilmapiiri sekä mukavat työkaverit sekä johto.

    • ladyblue78

      Palkat tuli kyllä ajallaan ja esimies oli välillä ihan jees.

      Yhteishenkeä ei tosin ollut toimistoll ja ilmapiiri muutenkin masentunut. Sellainen ei ainakaan kannusta yrittämään lisämyyntiä.

    • Potomoto88

      Funky Media on yksi parhaista paikoista missä oon ja mä oon kiertänyt läpi melkein kaikki paikat. Terveys reistailee sen verran, että työsuhteet jää aina melko lyhyeks. Mutta meen kyllä takas Funkylle, kunhan vointi vaan paranee. Funkyllä harvinaisen hyviä juttuja on mun mielestä sijainti, tilat, lounarit ja hyvä ilmapiiri.

    • Hmmmmm92

      Siis joku puhelinmyyntifirma kyseessä eikö? Jos siellä on kuitenkin valmiiksi tuntipalkka niin eikös se oo jo aika plussaa? Ainakin siihen nähden mitä oon puhelinmyynnistä kuullut/ymmärtänyt. Ja jos työnkuva on myydä etkä kuitenkaan saa myytyä niin ihmekös tuo ettei työsuhde jatku tms. ratkasuja tehään. Myynti on kovaa, mut palkitsevaa duunia eikä valitettavasti sovi kaikille.

    • jemason65

      Valitettavan usein puhelinmyyjiksi ajautuvat sellaiset jotka eivät muita töitä saa. Myynti on vaikeaa ja puhelimessa myynti vielä vaikeampaa.

      Pelkkiä positiivisia kommentteja on turha odottaa, kun turhautuneita osapuolia on puolin ja toisin.

    • Nappikauppaa

      Liikevaihto 147 000,- vuodessa tulos 1 000,- Rli nappikauppias.

      • Funkyläiskä

        Toiminta startannut kunnolla vasta tämän vuoden lopulla. Taitaa olla liikevaihto vain joulukuulta.


      • Funkyläiskä

        Siis viime vuoden XD


      • Ebinvoividdumage

        XD hihiihih me ollaa funkullä kaikki jonneja!


    • Jönttezx

      Surkea firma olin hetken töissä ja ei kyllä ole mitään positiivista sanottavaa nämä isot herrat vaan ajattelevat omaa etuaan .

      • Jönttezx

        ps. olin 3 päivää töissä enkä saanut yhtään kauppaa. En ole koskaa aiemmin tehnyt puhelinmyyntiä mutta olen silti paras myyjä.


    • Funkylainen

      Voin kertoa kokemuksesta että Funky Media on todella reilu palkanmaksaja pienenä yrityksenä verrattuna näihin isoihin tekijöihin kuten Buusteri. Molemmissa olen ollut ja Funkyllä sentään maksetaan kunnon pohjapalkkaa ja palkkaus on selkeää.

      https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/teini-pettyi-kahden-euron-tuntipalkkaansa-nain-tyonantaja-vastaa/5512012#gs.qXCyDZY

    • myyjätykki

      Joo hakevat myyjiä. Kaikki vanhat lähteneet pois... joten uusia tarvitaan... vain muutama myyjä töissä, jostain kumman syystä?

      • EiBuusterille

        Huomasin saman. Moni vanha on lähtenyt pois. Itsekkin etsin toisia töitä. Tuote ei vaan myy. No palkat tuli taas oikein ja ajassa, toisin kun monella muulla firmalla kuten Buusteri jolla olen ollut. Ehkä otan pari olutta ja mietin. Ei tässä ole kiire.


      • ei.uusinta.tilauksia

        Tuote myi alussa mutta nyt väkisinmyynti ja sen tuoma myynnin jääminen yhteen kertaan alkaa näkyä. Tuosta ei ole nousua tuon lehden kanssa ainakaan. Tuollakin puljussa tärkeintä päivätavoitteet eikä se, että kuinka moni tilaa jatkossa. Kunhan saa kauppoja, vaikka tietää etteivät tule tilaamaan enää ikinä uudestaan.


      • Pakkomyyntipers
        ei.uusinta.tilauksia kirjoitti:

        Tuote myi alussa mutta nyt väkisinmyynti ja sen tuoma myynnin jääminen yhteen kertaan alkaa näkyä. Tuosta ei ole nousua tuon lehden kanssa ainakaan. Tuollakin puljussa tärkeintä päivätavoitteet eikä se, että kuinka moni tilaa jatkossa. Kunhan saa kauppoja, vaikka tietää etteivät tule tilaamaan enää ikinä uudestaan.

        Eihän kukaan tuolla myy väkisin. Siellähän nimenomaan kielletään pakkomyynti ja annetaan varoituksia jos joku tekee sitä. Pakkomyynti on sitä että tehdään tilaus ilman asiakkaan lupaa.


      • Oikeastiwerty

        Alasta yhtään sen enemmän ymmärtävä tietää ja tajuaa että elo- ja syyskuussa kesätyöntekijät lopettaa aina ja muutenkin ihmiset vaihtavat hommiaan kesän jälkeen. Eihän se ole yllätys että vaihtuvuus telemarkkinoinnissa on iso.


    • Sepikum

      Olin töissä kolme päivää. En saanut kauppaa. Sitten ehdotettiin että jos haluan jatkaa, niin pitää siirtyä provikalle. En mä nyt niin tyhmä ole. Saan parempaa liksaa kun menen takaisin raksalle töihin. Oon huippumyyjä mutta paskat tuotteet.

      • Myyjämies

        Ensimmäisiltä viikoilta ei saa palkkaa, jos ei jatka kuukautta. Uudet kestävät 2 tuntia-3 päivää. Mutta vaikkei palkkaa saisikaan, tarjolla on onneksi hedelmiä, banaania poskeen! Hymyä huuleen ja banaania poskeen, funky.


      • etelän.matkalle

        Ja yritys saa pitää rahat mitä saa myydyistä tuotteista ja lopettanut 0 euroa.


      • Tuillaeläjälokki
        etelän.matkalle kirjoitti:

        Ja yritys saa pitää rahat mitä saa myydyistä tuotteista ja lopettanut 0 euroa.

        Niin totta, yritys haluaa että myyjä sitoutuu työhön vähintään 120h ajan, joka tekee 6h päivillä kuukauden, on se kyllä kummallista. Minusta pitäisi pystyä nostamaan tuntipalkka kyllä koulutuksesta ilman mitään vaatimuksia. Enhän mä nyt oikeasti töitä halua tehdä.


      • tietoinenpää
        etelän.matkalle kirjoitti:

        Ja yritys saa pitää rahat mitä saa myydyistä tuotteista ja lopettanut 0 euroa.

        Yrityshän varmaa jälleenmyy jonkun muun yrityksen tuotetta, joten eihän ne sitä rahaa saa pitää. Menee varmaan aika iso osa kiinteisiin kuluihin, kuten vuokraan, sähköön yms. Miksi et ollut sitä kuukautta töissä, ei mitään järkeä lopettaa heti aloituksen jälkeen.


    • Lottovoittajanonhelppo

      Meillä oli kilpailu missä sai lottokupongin aina kun voitti kilpailun. No sillä lottolapulla tuli nyt sitten 1,2 miljoonaa. Ostan auton ja lähden vähän kiertämään maailmaa.

      • tulkaa.funkylle

        Meillä Funkyllä kaikki ollaa miljonäärei ja bileet joka päivä! XD


    • jerrycotto

      Funkyllä tuli nyt lokakuussa uusi provikkamalli voimaan eli nostivat provisioita reippaasti ylöspäin. Tuote vaihtu myös vajaa kuukausi sitten. Nyt myydään koulurauhaa. Menee helposti kaupaks.

      • lume.puhelin

        Samanlainen kusetustuote.


    • meno.jatkuu

      Konkkaan men. Nykyään fun life nimellä.

    • Epäsä

      Ei menny, ja fun life on eri yritys!

      • Salesmania

        Koulurauhaa ei ole mennyt lainkaan kaupaksi. Vanhat hyvät myyjät kaikki lopettaneet. Uudet jaksavat korkeintaan viikon. Lounasseteleitä vain myyjien haaveissa.... Funky.


    • lahdenmummohuijari

      Ihmiset vihdoin tajunneet koko konseptin olevan vain pyramidihuijaus.

      Työpaikalla niille vittuillaan jotka eivät kuseta mummoja tarpeeksi kovaa.

    • Anonyymi

      Esimies pyysi aikoinaan minua ja muutamaa muuta kirjoittamaan tänne positiivista juttua firmasta.

      En ole siellä enää töissä. Esimiehellä ei omaa näyttöä myynnistä ei siis johtanut joukkoja eturintamasta. Aika tyypillinen suhteilla asemaansa päässyt. Yhden omistajan vanha kaveri samasta maalaiskaupungista.

      Epäselvä provisiotaulukko oli ainakin silloin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe