Kateissa kaunis nainen Keski-Suomessa

Kalliiksituleeetsiminen

Missähän käyt tanssimassa, täältä etelä-Suomesta kun on pitkä matka joka tansseissa juosta. Voisit edes käydä tansseissa, kiitos.

16

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaunisKokonaisuus

      Etkö ole huomannut, meitä kauniita naisia käy joka lavalla. Kannattaisi katsoa naisia myös muuten kuin ulkoisen kauneuden perusteella. Itselläni ei ulkonäkö ole kriteeri miehissä vaan kuinka tämä kokoaisuutena vaikuttaa minuun. Siis ne kemiat. Joillekin ulkonäkö on liian vaikuttava tekijä ja näin voi kulkea onnensa ohi😍.

      • kyllä650kmonliikaa

        Tasan yhden kerran vielä ajan keski-Suomeen tämän naisen takia. Sitten rakkauteni loppuu. Mikä ihme tällä naisella on, kun ei tule tanssimaan.


      • EiTuntomerkkejä

        Onko tämä nainen varmasti Keski-Suomesta? Millon olet nähnyt?

        Itsekin erään ihanan miehen kanssa tanssinut kerran, mutta vain kerran sen jälkeen käynyt ja eikä häntä sillon ollut paikalla...


      • JosVaikkaNaapurinTyttö
        kyllä650kmonliikaa kirjoitti:

        Tasan yhden kerran vielä ajan keski-Suomeen tämän naisen takia. Sitten rakkauteni loppuu. Mikä ihme tällä naisella on, kun ei tule tanssimaan.

        Tiedä vaikka naapurissa asuu. Tanssijoista ei voi tietää mistä on jos ei kysy, kierretään lavoja ja ollaan milloin missäkin päin Suomea.


      • kylmäonkohtaloin

        Kyllä hän on vaan Keski-Suomesta, koko syksyn tein "töitä", pikkuhiljaa hivuttamalla päästiin lähes perille, niin sitten nainen katoaa.


      • LadyBC
        kylmäonkohtaloin kirjoitti:

        Kyllä hän on vaan Keski-Suomesta, koko syksyn tein "töitä", pikkuhiljaa hivuttamalla päästiin lähes perille, niin sitten nainen katoaa.

        Minä katoan aina silloin kun mies ei ole minua varten, välittämättä siitä mitä mieltä mies on asiasta.


      • HaikailemaanJäänyt
        LadyBC kirjoitti:

        Minä katoan aina silloin kun mies ei ole minua varten, välittämättä siitä mitä mieltä mies on asiasta.

        Minä teen aina heti selväksi, että en ole kiinnostunut kuin tanssista jos mies on kiinnostunut ja minä en. Turhien toiveiden antaminen ei ole fiksua, miksi kiusata katoamalla🤔.


      • tanhuntaikaa
        kylmäonkohtaloin kirjoitti:

        Kyllä hän on vaan Keski-Suomesta, koko syksyn tein "töitä", pikkuhiljaa hivuttamalla päästiin lähes perille, niin sitten nainen katoaa.

        Jos se o ykshenksu ;)


      • leikkiiii
        HaikailemaanJäänyt kirjoitti:

        Minä teen aina heti selväksi, että en ole kiinnostunut kuin tanssista jos mies on kiinnostunut ja minä en. Turhien toiveiden antaminen ei ole fiksua, miksi kiusata katoamalla🤔.

        Kaikista miehistä ei heti tiedä ovatko makuuni vai eivät. Heti ei tiedä myöskään sitä millainen mies todellisuudessa on. Joitakin pitää hetki katsella. Joitan on taas kiva pikkusen kiusatakkin ...


      • HaikailemaanJäänyt
        leikkiiii kirjoitti:

        Kaikista miehistä ei heti tiedä ovatko makuuni vai eivät. Heti ei tiedä myöskään sitä millainen mies todellisuudessa on. Joitakin pitää hetki katsella. Joitan on taas kiva pikkusen kiusatakkin ...

        Kyllä minä vaan tiedän heti jos sellainen kohdalle sattuu. Ikäväkyllä niitä ei vaan ole kun se 1/1000000 taas vähän liioiteltu mutta tosi on että harvoin. Enkä kiusaa ketään😊.


      • tanssituttaa
        tanhuntaikaa kirjoitti:

        Jos se o ykshenksu ;)

        Kaunis on, mutta tällä kertaa lienee kyse toisesta...ehkä..


    • HaikailemaanJäänyt

      Kaikki ihanuudet katoaa kun ei tartuta tilaisuuteen. Ihmiset etsivät kumppaneita netistä ja vaihtavat numeroita täysin tuntemattomien kanssa, ei voi edes tietää kuka se vastapuoli on. Sitten kun tansseissa tapaa jonkun mielenkiintoisen niin ei tehdä mitään asian eteen. Sitten vaan haikaillaan😍.

      • SeksiMuualtaMies

        Monelle itse "tanssi" on niin tärkeä juttu, ettei voi pilata tanssiharrastustaan ihastumisella tai peräti rakastumisella.

        Seksi hoidetaan muitten kuin tanssiaharrastavien kanssa. (no, toiset harrastaa tansseista pelkkiä irtosuhteita, se ei vaan pitkällä juoksulla toimi)
        Vakavampia suhteita ei missään nimessä oteta lavoilta. Suhde toiseen tanssia harrastavaan vie vapauden tanssia.


      • SeksiMuualtaMies kirjoitti:

        Monelle itse "tanssi" on niin tärkeä juttu, ettei voi pilata tanssiharrastustaan ihastumisella tai peräti rakastumisella.

        Seksi hoidetaan muitten kuin tanssiaharrastavien kanssa. (no, toiset harrastaa tansseista pelkkiä irtosuhteita, se ei vaan pitkällä juoksulla toimi)
        Vakavampia suhteita ei missään nimessä oteta lavoilta. Suhde toiseen tanssia harrastavaan vie vapauden tanssia.

        Eihän se noin mene. Jos se oikea kumppani löytyy tansseista niin silloinhan kaikki on ihanasti. Mitäs vapautta sitä kaipaisi jos suhteeseen lähtee tosissaan. Ei ole oikea jos vielä jotain kaipaa. Hyvä suhde antaa vapauden tanssia myös muiden kanssa, mutta kyllä ne tanssireissut olisi kuitenkin yhteisiä. Näin ajattelen🤔.


    • pallomekko80

      Onko mitäikäluokkaaa? Brune vai blondi?

      • eläkeläisvaari

        65 , ihana blondi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe