Haluaa nuorta miestä/poikaa

Haluaisin rakastella hyvännäköisen nuorukaisen kanssa..19-22 v, ja miel. tummahiuksinen..Itse olen nelikymppinen nainen..löytyykö Varsinais-Suomesta ketään?
Ilmoita

25 Vastausta

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Olet varmaan lihava ja ruma nelikymppinen. Sellaiset naiset usein haluaa nuorta ja komeaa miestä mutta tiedätkö mitä? Nuoret komeet miehet löytää kyllä nuorta ja hoikkaa naista panoseuraksi. Etsi kuule sitä nelikymppistä miestä itsellesi ja ymmärrä tasosi.
2 VASTAUSTA:
Kyllä minua on tituleerattu hyvännäköiseksi, normaalipainoinen olen, ja huomaan miesten, nuorempienkin, katseet esim. kaupoissa etc..en vain harrasta ravintoloissa käymistä, joten?
Itse haen ikäistäni seuraa mutta yleensä vastaajat on nuorta polvea, lähinnä oman poikani ikäisiä. Eivät ymmärrä kun kohteliaasti ilmoitan etten ole kiinnostunut. Miksi eivät tyydy niihin nuoriin hoikkiin kauniisiin naisiin. Kyllä heiltäkin luulisi lohkeavan jos pelkkää seksiseuraa hakee.
+Lisää kommentti
Moi, täällä olen. Jos vaan laitat kriteerin kolme vuotta lisää.. Sitten menee nappiin päivä ja ilta.
1 VASTAUS:
Hmm.. missäpäin asustelet, onko autoa käytössä? Kuvan haluan ehdottomasti nähdä ennen..mites se hoidettais?
+Lisää kommentti
Pääkaupunkiseudulta 19-vuotias jenkkifutista ja kiipeilyä harrastava. Haasteena auton puute vaan
Ilmoita
Sairasta, noilla ikä kriteereillä voisi olla lapsesi ikäinen, jos sulla sellaista sattuu olemaan. Kyllä nuoria miehiä kiinnostaa kiinteä nuori nainen, hae sinäkin vain ikästäs seuraa.
2 VASTAUSTA:
Vanhojakin miehiä kiinnostaa oman lapsenlapsen ikäiset tytöt. On tervettä?
Nuorena miehänä haluan kommentoida, että vanhemmissakin naisissa on todella hyvärunkoisia, eikä se ikää katso. Seksi on nautinnollista vanhemman naisen kanssa, koska osaavat heittäytyä fiilikseen ja ottavat tilanteen haltuun.
+Lisää kommentti
Täällä olis kanssa kaunis ja timmi nainen, joka haluais viriiliä ja kokeilun haluista nuorta miestä...
6 VASTAUSTA:
Itsellä pari kokemusta takana nuorenpana, että voin suositella kaikkia kokeilemaan. Yhdessä "suhteessa" seksi oli niin uskomattoman intohimoista ja kuumaa, että muistelen vieläkin nyt 27 vuotiaana häntä. Huh.. Kiinnostaisi kyllä kovasti tällainen järjestely uudestaan..
Missäpäin asustelet? Täällä myös vanhemmista kiinnostunut :)
Itä-Suomessa
Nuortalihaa1 kirjoitti:
Itä-Suomessa
täällä 27v mies itä-suomesta, olen kokeilunhaluinen komea nuori mies vailla kokenutta naista ;) ?
Täällä olis valmiina seikkailuun nätti, hyväkroppainen ja sexy puuma.. Itsekkin Itä-Suomesta.
Maybe Kaunis.nainen likes to be friend with 30 years old estonian ?
+Lisää kommentti
Oletko ajatellut soittaa lääkäriin?
Ei taida olla kaikki ihan kunnossa.
Ilmoita
Oletko ajatellut soittaa lääkäriin?
Ilmoita
Erikoisia fantasioita.
Lääkäri auttaa sinua
1 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ja nuoret miehet ihan huippuja.. Ei tartte sinisiä, kun seisoo jo tullessa ja mennessä.. Mielikuvitus vaan rajana..
+Lisää kommentti
Tarvitsetko vielä seuraa? Vink vink T. 26v lihaksikas mies
2 VASTAUSTA:
Tarvitsen komeaa ja nuorta miestä täyttämään fantasiani.
Jos fantasiat ei ole täytetty vielä niin. Täälä Olisi 22-nuori mies valmiina täyttämään villeimätkin fantasiat ;) Uusimaa
+Lisää kommentti
Minä olisin halukas mutta olen 13w
1
Ilmoita
Täällä olis Pirkanmaalta 23v uros puumaa tyydyttämään, normaalivartaloinen, tummahiuksinen & vihreet silmät.

Lupaan ettet pety.

Mä en pelkää pillua, vaan rakastan sitä.
En pelkää sun ikää, koska kokemusta sussa riittää.
Oon vielä untuvikko rinnallasi sun.
Mutta ehkä voisit olla seksi maestro mun.
Opettaa taiat mist en tietää mä voi.
Näyttää miltä tuntuu kun kaiken sä koit.
Oliko se iloa vai tuskaa ?
nautintoa vai painajaista sysimustaa.
Vai hetki jonka haluu kokee uudestaan.
Ilman että kumpikaan kuvittelee sen suurempaa.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Haluaa nuorta miestä/poikaa

Haluaisin rakastella hyvännäköisen nuorukaisen kanssa..19-22 v, ja miel. tummahiuksinen..Itse olen nelikymppinen nainen..löytyykö Varsinais-Suomesta ketään?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta