Nuoret pojanklopit ruinaavat seksiä

YökköN46

Olen vasta Tinderiin tutustunut 46v nainen. Jotenkin ärsyttää kun ei saa omanikäisiltä huomiota mutta 20 vuotiaat pojankoltiaiset ruinaavat seksiä.

Muilla samoja kokemuksia?

49

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuallakin

Sitä se tuntuu olevan tänä päivänä.

• Lennuli63

Minulla on samoja kokemuksia. Kun olen saanut matchin vaikka kivannäköisestä 20 v nuoresta miehestä hän alkaa yhtä äkkiä ruinata seksiä :(

Ja olen sentään vanhempi kuin sinä, aloittaja, jo 54 vuotta.

Huh, ei tule vielä unimasa vierailulle.

• Ei.tylsää

Miksi ivaatte nuoria ? En ymmärrä. Eikös joku puuhakas ja innokas kiva poika olis tosi ihana.

• kinkku.rasva

Miksei teitä kiinnosta seksi meidän nuorten kanssa?

• elämässämuutärkeämpää

Miksi pitäisi kiinnostaa kun se ei kiinnosta enää minkään ikäisten kanssa.

• kinkku.rasva
        elämässämuutärkeämpää kirjoitti:

Onko värkkisi homeessa?

• lihatipunen
        kinkku.rasva kirjoitti:

Onko värkkisi homeessa?

Sinun päässäsi on ainakin musta aukko.

• Naisasialooser11
        elämässämuutärkeämpää kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa, mutta ette saa ikäisiänne komistuksia koska nämä panevat nuoria ja kauniita naisia. Saisitte seksiä vain niiltä parikymppisiltä kiimaisilta finninaamaisilta minuuttimunilta, jotka kiiman takia ovat sokeita rusinoituneelle ulkonäöllenne. Toki nämäkin panisivat miljoona kertaa mielummin ikäisiään kaunottaria, mutta eivät saa joten yrittävät teitä MA:n menettäneitä naisia.

• rusinanäkö

Mikä on man menetys?

• n44v

Sehän on vaan mukavaa. Parikymppiset syötävän ihanat toyboyt ovat ihania, taatusti kovakaluisia rakastajia. Ja sitä ihanaa, sileää kroppaa voisi nuolla vaikka koko päivän....

• Naisasialooseri1

Ei niitä sun homepillu kiinnosta

• Suihkuvirtaus

Mahtavaa kokenut vanhempi nainen, joka ei ujostele sängyssä ja varsinkaan nähdessään kalun.

• Naisasialooser11

Taatusti ovat tumpeloita rakastajia, jotka laukeavat jopa kurpan reisille minuutissa ja kroppa on hintelä ja epämiehekäs.

• mammanäyttää
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Taatusti ovat tumpeloita rakastajia, jotka laukeavat jopa kurpan reisille minuutissa ja kroppa on hintelä ja epämiehekäs.

Eli on sellainen poikakurpan poikanen?

• Pillujen--asiantuntija

Tiedättekö kuinka vaativia nuoret naiset on. Niiltä ei saa seksiä joten nuoret pojat haluaa seksikokemuksia ja yrittävät sitten vanhemmilta naisilta. Nuorena pitää kuulua jengiin jossa on tyttöjä ja poikia ja ne sitten kokeilee sitä seksiä myös yhdessä ja tekevät kaikkea muutakin. Jos et kuulu jengiin niin olet kaiken ulkopuolella. Pojista tulee yksinäisiä ätmejä hyvin äkkiä jos eivät saa pillua siltä rumimmalta naiselta edes.

• yyass

No mikäs siinä. Jos poika haluaa seksiä ja vanhempi nainen haluaa seksiä niin molemmat ns. hyötyy asiasta.

• Samatkokemukset

Ongelma ratkeaa sillä, että rajaat nuoret pois ikäasetuksilla. Tinderissä ja netissä 90% miehistä etsii vain seksiä, jos ottavat yhteyttä yli 35v naiseen.

• vanhahkoN

Uskon kyllä tuon, koska livenäkin tuollaista lähestymistä on käynyt, jopa äskettäin, vaikka olen näin vanha. Jos sellainen kiinnostaa, niin tekee varmasti elämän helpoksi, että seuraa on.

• MaikkiMansesta

Olen 49 ja miesystäväni 28.
      Suosittelen hankkimaan oman elämän.

• kutsu.kylään

luulis se iän olevan sivuseikka eikö pääasia ole seksi ja seksiseuran löytyminen oli se sitten nuori tai vanha niin eihän siellä nyt kumppania haeta

• Tottakai ruinaavat jos eivät oman ikäisiltä saa. Nuoret naiset jakavat pillua nykyisin ainoastaan komeimmille miehille, joten moni nuori mies jää kokonaan ilman jos eivät kerjää seksiä vanhoilta kurpilta.

• hahhhaaaaa

Vanha kurppa antaa potkun persuuksille märkäkorville.

• hahhhaaaaa kirjoitti:

Vanha kurppa antaa potkun persuuksille märkäkorville.

Vanhat kurpat eivät pysty potkaisemaan, koska jaksavat tuskin edes kävellä.

• turkulainen.mies

Dark fear ruinaa seksiä vanhemmilta naisilta myös koska ei ole koskaan nuorta naista saanut.

• itse.haluat

tinder tyttö sydäntä laittaa tinderissä nuorille pojille ei ihme että ne ruinaa miksi laitat sen sydämen jos muka haluat kunnollista parempaa vanhempaa oikeaa miestä etäkä bulleli poikaa itse nuoria metsäsästät kehuskelet että he ovat sinusta kiinnostuneita taidat kuvitgella että ole vielä yli opistollaa vaikka koulun penkki jäi jo taakse

• En käytä tinderiä, mutta toi on ihan yleistä muuallakin. Luultavasti nuorilla miehillä on kovat halut, kaikkea pitää yrittää ;)

• 121212121212

Tuotahan se on.

En tosin usko että kaikille yli nelikymppisille tuosta on iloa. Se tutkimus jonka linkkasin osoitti että yllättävän monet 20-30v miehet valitsivat 40-50v naisia. Mutta 20-30v miehet eivät valinneet 30-40v naisia.

Tämä kertoo siitä ettei puumissa sytytä nuorekkuus, vaan nimen omaan vanhuus. Moni puuma taas haluaa tuntea itsensä nuoreksi eikä vanhaksi.

Itse uskon myös että monella on taustalla jonkinlainen oppilas/opettaja-fetissi jossa nainen vie. Alistuvia miehiä on varmaankin 10 kertaa enemmän kuin alistavia naisia, joten parikymppiset kuvittelevat että opettaja/kouluttaja/johtaja tms rouva ottaisi sen roolin jota oman ikäiset naiset eivät ota. Suurin osa puumista ei kuitenkaan taida olla nutturapäisiä dominatätejä.

Ja sitten on pojat jotka hakevat opettajaa, tai uskovat että vanhemmalta naiselta saa helpommin.

En siis usko että nuoret miehet ovat ratkaisu kovinkaan monille. Useimmat kurpat haluaisivat laadukkaita yli oman ikäisiä tai ainakin yli kolmekymppisiä miehiä. Minäkin olen kurppien silmissä "poika".

• 121212121212 kirjoitti:

Tuotahan se on.

En tosin usko että kaikille yli nelikymppisille tuosta on iloa. Se tutkimus jonka linkkasin osoitti että yllättävän monet 20-30v miehet valitsivat 40-50v naisia. Mutta 20-30v miehet eivät valinneet 30-40v naisia.

Tämä kertoo siitä ettei puumissa sytytä nuorekkuus, vaan nimen omaan vanhuus. Moni puuma taas haluaa tuntea itsensä nuoreksi eikä vanhaksi.

Itse uskon myös että monella on taustalla jonkinlainen oppilas/opettaja-fetissi jossa nainen vie. Alistuvia miehiä on varmaankin 10 kertaa enemmän kuin alistavia naisia, joten parikymppiset kuvittelevat että opettaja/kouluttaja/johtaja tms rouva ottaisi sen roolin jota oman ikäiset naiset eivät ota. Suurin osa puumista ei kuitenkaan taida olla nutturapäisiä dominatätejä.

Ja sitten on pojat jotka hakevat opettajaa, tai uskovat että vanhemmalta naiselta saa helpommin.

En siis usko että nuoret miehet ovat ratkaisu kovinkaan monille. Useimmat kurpat haluaisivat laadukkaita yli oman ikäisiä tai ainakin yli kolmekymppisiä miehiä. Minäkin olen kurppien silmissä "poika".

"Mutta 20-30v miehet eivät valinneet 30-40v naisia."

Jossain "tutkimuksessa" voi olla näin, mutta irl juttu on toisin.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

"Mutta 20-30v miehet eivät valinneet 30-40v naisia."

Jossain "tutkimuksessa" voi olla näin, mutta irl juttu on toisin.

Ei noissa ole ristiriitaa.

Tutkimuksessa oli kyse miesten suosikkivalinnoista. IRL jos nuori mies tajuaa ettei saa parikymppisiltä eikä niiltä harvoilta kuumilta yli 40v puumilta, sitten yritetään kolmekymppistä yhäriä tms.

"Luultavasti nuorilla miehillä on kovat halut, kaikkea pitää yrittää ;)"

• Teinitohtori

Olen mies ja haluaisin seksiä parikymppisiltä pimuilta, mutta nelikymppiset mummot tunkevat seuraani.

• Nohhnohh

Heh. Onpas yllättävää. Varmaan jokaisella naisella joka on joskus ollut seuranhakupalstalla on samanlaisia kokemuksia.

Nuorilla miehillä on kauhea seksintarve, mutta nuorilta hyvännäköisiltä naisilta on hirveän vaikea saada seksiä. Siksi nuoret miehet vonkaavat myös paljon vanhemmilta naisilta. Nuori mies tietää, että monelle vanhemmalle naiselle riittää se kun mies on nuori, kulli on kova ja mies vähän imartelee naista esim väittämällä että nainen on paljon ikäistään nuoremman näköinen. Oman ikäisen naisen saaminen sänkyyn vaatisi paljon paljon enemmän vaivaa.

On tietysti niitäkin nuoria miehiä, joilla on sellainen fetissä että ovat aidosti kiinnostuneita vain huomattavasti vanhemmista naisista. Heitä on ehkä yksi sadasta, muut ovat helpon pillun perässä.

• uycnnbbb

Joiltain naisilta olen kuullut miten nuoremmat, ei ätmit, jannut heitä yrittävät suhteeseenkin. Koomista onkin että nämä keski-ikäiset naiset taas eivät ole heistä kiinnostuneita vaan ns. oikeista miehistä.
      Tulee mieleen että todennäköisesti nykypäivän nössööntynyt elämä laskee miesten testotasoja ja muutenkin heitä pehmentää. Mikä sitten sotkee perinteisiä pariutumisrooleja.

• Onks tää tulkinta taas jotain sairaan laidan feminismin tuotosta?. Taitaa olla niin kuin onkin.. Tai sitten joku narsupsykomarsu taas provoaa ja/tai hourailee.. ;P

Kaikki tämä mitä nyt tapahtuu on vain ja ainoastaan nykykulttuuria.. Esim. se miten naiset keskimääräisesti käyttäytyvät kertoo aika paljon siitä millaisia he oikeasti ovat ja/tai millaisia he haluavat olla.. Vapaus on siitä hyvä juttu, että se paljastaa totuuksia hyvässä ja pahassa, joten on hyvin helppoa nähdä totuus, jos/kun vain rauhassa tutkailee menoa ja meininkiä.. ;P

Sama juttu koskee esim. rahan ja vallan kulttuuria jne.. "Mukava" seurata sivusta miten moni ihminen oikeasti toimii, jos/kun siihen on mahdollisuus /"vapaus".. Näillä edellä mainituilla asioilla on aika paljon yhtäläisyyksiä keskenään.. "Huvittava" juttu, mutta niin totta.. ;P

Voi sitä itsekkyyden ja itsepetoksen riemujuhlaa.. Ahneus on päivän sana ja monille "hyve", sekä "normi".. Ja vaikka pääomavalta on tätä kulttuuria/ideologiaa/uskontoa levittänyt ja levittää, niin ei se sitä tosiasiaa muuksi muuta, että ne yksilöt jotka tämän ideologian mukaan enemmän tai vähemmän toimivat ovat luontaisesti juuri sellaisia kuin ovat.. Koska ne yksilöt jotka eivät pysty luontaisesti jollakin tavallaan toimimaan eivät myöskään niin toimi.. eivät ainakaan kovin pahasti pysty persoonaansa/luonnettaan vastaan toimimaan monenkin syyn takia.. ;P

Ja mitkä hemmetin "perinteiset pariutumisroolit".. Kiinnostaisi tietää mitä tällä tarkoitat, mutta kerro sitten samalla millainen on "perinteinen" miehen ja naisen "rooli", eli miten heidän "pitäisi" "perinteisesti" käyttäytyä, suhteilla jne.?.. ;P

• uycnnbbb

Meikä on aika kaukana femakosta, ensinnäkin olen mies ja ehkä joidenkin mielestä olisin jopa sovinisti. Kyllä tuon muutoksen ikävä kyllä huomaa monissa miehissä, monet ovat aivan uusavuttomia, kädettömiä ruikuttajia. Itkevät itse tasa-arvosta, että naisten pitäisi heitä hakea koska itse eivät kykene, ja käyttävät tekosyynä yhteiskuntaa.
        Kyllä varmastikin suhtkoht kaikilla on jonkinlainen mielikuva ns. perinteisistä sukupuolirooleista, ätmitkin kovasti huutelevat perinteisten naisten perään vaikkeivat osaa täyttää omaa rooliaan tuossa yhtälössä.

• uycnnbbb kirjoitti:

Meikä on aika kaukana femakosta, ensinnäkin olen mies ja ehkä joidenkin mielestä olisin jopa sovinisti. Kyllä tuon muutoksen ikävä kyllä huomaa monissa miehissä, monet ovat aivan uusavuttomia, kädettömiä ruikuttajia. Itkevät itse tasa-arvosta, että naisten pitäisi heitä hakea koska itse eivät kykene, ja käyttävät tekosyynä yhteiskuntaa.
        Kyllä varmastikin suhtkoht kaikilla on jonkinlainen mielikuva ns. perinteisistä sukupuolirooleista, ätmitkin kovasti huutelevat perinteisten naisten perään vaikkeivat osaa täyttää omaa rooliaan tuossa yhtälössä.

Tuohon näkemykseen on helppo yhtyä, yleensä yksinäisyyteen on vika itsessä.

Voi olla julmaa sanoa tuo, mutta se on totuus.

• uycnnbbb kirjoitti:

No kyllä se nyt vaan on niin, että yhteiskunta ja kulttuuri on muuttunut aika paljonkin vrt. aikaan, jolloin ns. "perinteiset" sukupuoliroolit olivat ns.normi.. ;P

Jos nyt tarkoitat "suhteilla" ns. panosuhteisiin vrt. suhteita, niin ymmärrän jotenkin kommenttisi, mutta jos puhutaan aidoista suhteista, sitoutumisesta jne., niin se on aivan eri juttu.. Mukaan on tullut kaiken maailman vertailu-, kilpailu-, "parempaan" vaihto kulttuurit jne.. ;P
        Tosin sen myönnän, että asia on eri jos on ns. Sovinistiluonne, koska silloin persoonassa on mitä todennäköisemmin "häiriöitä", kuten esmes. narsismia, psykopatiaa, sosiopatiaa jne. ja nämä tälläiset persoonat etsivät pääsääntöisesti heistä poikkeavia yksilöitä suhteeseen.. Eli alistaja luonne etsii selllaista yksilöä, jota pystyy manipuloimaan ja alistamaan yms.. ;P

• "Joiltain naisilta olen kuullut miten nuoremmat, ei ätmit, jannut heitä yrittävät suhteeseenkin."

Vanhat naiset liioittelevat niiden miesten tasoa jotka yrittävät saada tai saavat heiltä seksiä. Harva nainen myöntää tai tajuaa sitä että heidän nuori mies on se, joka ei nuoremmille naisille kelpaa. Mies tyytyy vanhaan naiseen jos ei muuta saa.

• EiIhanTasanMee

Ja sun ikäiset miehet ruinaa 20 vuotiailta tyttösiltä.

• Niin jos oma tenava on melkein saman ikäinen niin en itse kyllä edes ajattele.

• Nainennnnnnn

Miksi ylipäätään painat sitä sydämen kuvaa nuorten miesten kohdalla, jos et ole heistä kiinnostunut?

• Tiina-60v

Mä käyn risteilyllä muutamia kertoja vuodessa ja aina etsin nuorten miesten seuraa , vain saadakseni ihanaa viriiliä miestä . Oma ukko ei enään ole kovin kiinnostunut ja mä haluan vielä usein nauttia seksistä . Olen nuorekas ja hoikka , naisellisia muotoja omaava josta saan usein kehuja . Mielummin olen nuorehkon ja hoikan kuin vanhan ja ryppyisen ukon kanssa . Yleensä laitan muotojani myötäilevät housut ja paljastavan paidan ollessani laivan yökerhossa . Aina on nuoria miehiä pyörinyt ympärilläni juttelemassa ja voitte kuvitella mikä heillä on mielessä . Aika usein myös jollekin nuorehkolle miehelle käy hyvä säkä ja hän pääsee nauttimaan kanssani vaakatangoa . Tosin näin käy vain kun olen ilman ukkoani pitämässä hauskaa .

• Mulle on treffeissä 2 kolmekymppistä naista laittanut flirttiä, luulen että olisivat ruinanneet seksiä, jos oisin viestillä vastannut

• Sullakin on vasta edessäpäin urasi huippuvuodet, 7-kymppisenä naiset eivät enää ehdottele vaan käyvät jo suoraan kiinni.

• Hommaonhoidettu

Miksi sitten laitat sydäntä niin nuorille? Tai oikeastaan miksi et ole alunperin rajannut sen ikäisiä pois?

• Kokeilin kanssa netistä vanhempia naisia eivätkä kyllä todellakaan kiinnostuneet. Yksi vielä suuttui aika pahasti joka oli tehnyt profiilinsa caps lock päällä. Ikääntyneet vapaat naiset ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä, joilla on lisäksi yhtä kova vaatimustaso kuin nuorilla naisilla.

• Anonyymi

Minulta ei ruinatti Tinderissä vaan kesällä mökillä. Mieheni lähti juhlien jälkeen veljensä mukaan ja aikoi tulla seuraavana joskus päivänä.
      Illalla katselin kahdennoin 16-17v teinin kanssa televisiota siskon pedillä lattialla. Elokuva oli vähän erootissävyinen huomasin pojista pyrkivät ihan kainaloon.
      Illalla ottamani viini tuntui vielä aika paljon, pikkuhiljaa poikain kädet oli vatsanpäällä
      naureskelivat keskenään ohuen paidan alta näkyi kohonneet nännit tunsin käsien koskettelevan jo reilusti, äkkiä molempien kädet oli rinnoissa kiinni yritin nousta painoivat alas ja hieroivat kunnolla sanoin molemmille että lopettavat molemmat ruinas että näytä vähän ja kädet meni paidan alle paljaille rinnoille Pasi huokas hitto kun on kovat ja nosti paitaa kohta olin rinnat paljaana ja nännit pystyssä molemmat nousi kuin vähän päälle ja maistelivat tuntui hululta ja kiihottavalta.
      Tunsin poikien kalut jalkaa vasten siirsin käsiä että saan koskettaa kumpaakin, Kädet hieroi pikkuhousujen päältä ja sisältä annoin kummankin kosketella vapaasti.
      Pasi nousi päälle kun tunsin terhakkaan kalun työntyvän sisään annoin halusta, kova jäntevä kalu liikkui nopeaan halusin vain antaa kunnolla Pasi ruiski aika pian Mikko odotti vuoroaan kalu luiskahti hyvin sisään Pasin spermat valui pyllyvakoa olin ihan hurmiossa halusin lisää Mikko kesti vähän pitempään tunsin kovan alun sykkivän sisään. Kerkisin vähä aikaa hengähtää kun Pasi oli jo täysin kovana ja sain taas, molemmat pani kaksi kertaa sitten pääsin pesulle.
      Tulin poikain väliin alasti sain heti kunnon käsittelyn rintoihin en ujostellut enää yhtään imin molempia vuorotellen olin heidän huorana se ajatus sai pillun pysymään turvoksissa.
      Kun sain seuraavaksi takaapäin silloin tunsin olen huorana, en muista monestikko minua naitiin mutta aamuun mennessä monesti.
      Soitin miehelleni aamulla vastasi humalaisella äänellä tulen iltapäivällä.
      Huusin pojille tulkaa ja pankaa, alkoi uusi sessio sain neljästi ihanaa kovaa kalua.
      Olin aamupäivän kuin kiimassa oleva eläin pillu oli turvoksissa ja paksu ihanan paksu.
      Kuljin ilman housuja hame päällä ja ohut paita, nännit hieroi paitaa ne oli koko ajan pystyssä kuin odottaen että joku imee, kun pojat työnti vatsalleen ruokapöydälle ja panivat takaa tulin kahdesti aivn ihanasti huusin kiimassa.
      Mieheni tuli iltapäivällä ja painui nukkumaan, lähdin poikain kanssa kauppaan, takaisin tullessa ajettiin metsäautotielle ja annoin naida.
      Meni kaksipäivää ennen kuin alapää rauhottui ensimmäinen päivä valuin kiimaa kun vähänkin ajattelin poikia rinnat oli turvoksissa ja ihana tunne.

Sain olla poikien huorana aika usein nautin aina kun sain antaa.

• Anonyymi

Tyypillinen esimerkki seksuaalisesta häirinnästä keskustelupslstalla. Toiset tykkää toiset ei. Mutta jos toi perseennuolija puhuis noin työpaikallaan naisille tai miehille tuota samaa jargoniaansa, , syyte tulisi häirinnästä. Täällä Suomi paska sivustolla vainiömeisesti joko tunputeyaan tai ohitetaan tai kommentoidaan . Ja annetaan kaikkien roisien juttujen vain kasvaa ja rehottaa rauhassa , varmaan moderasttorit masturboivat samalla käydessän materiaalia läpi.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen esimerkki seksuaalisesta häirinnästä keskustelupslstalla. Toiset tykkää toiset ei. Mutta jos toi perseennuolija puhuis noin työpaikallaan naisille tai miehille tuota samaa jargoniaansa, , syyte tulisi häirinnästä. Täällä Suomi paska sivustolla vainiömeisesti joko tunputeyaan tai ohitetaan tai kommentoidaan . Ja annetaan kaikkien roisien juttujen vain kasvaa ja rehottaa rauhassa , varmaan moderasttorit masturboivat samalla käydessän materiaalia läpi.?

Tuo edellinen oli miehen keksimä seksifantasia. Ei ollut naisen tekstiä.

• No en menisi Tinderiin, mutta tuolla kun liikkuu, niin olen huomannut samaan. Jotenkin ei kiinnosta sellainen äitihahmo-meininki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      377
      5118
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      360
      2934
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2591
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      95
      2233
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      483
      1947
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      36
      1643
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1476
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1429
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      35
      1363
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1253
    Aihe