"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."

Aaltopahvi.kierrätykseen

Suomi24 moderointi, olipa se tekoälytöntä ja koneellista tai ihmisen tekosia, poistaa viestejä täysin käsittämättömin syin tai syyttä. Moderoinnin taso on vain mennyt huonompaan suuntaan jatkuvasti. On palstoja joiden keskustelun moderointi tuhoaa poistamalla asiallisen keskustelun, taas ongelmallisilta palstoilta moderointi ei poista ilmiannoista huolimatta asiatonta kirjoittelua. Täysin järjetöntä. Haluaako Suomi24 lopettaa koko sivuston?

Tänään kirjoitin yhdelle suosikkipalstalleni omasta mielestäni aivan asiaa ja asiallisen viestin. Se vain katosi ja jäljellä on "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."

Toivoisin että kirjautuneena voisi omaan poistettuun kirjoitukseen vielä päästä jotta sen voisi mm. palautelomakkeella vaatia uudelleen arvioitavaksi.

6

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FoliotFoliopalstalle

      Automaattimoderointi antaa huijata itseään. Pidempi viesti kannattaa jakaa useampaan osaan ja vastata itselleen saman tien siten, että viestien väliin ei pääse joku lähettämään roskaa. Näet tässä esimerkin siitä.

      • FoliotFoliopalstalle

        Kun kirjoitat rekisteröityneenä tunnuksella niin aikaa ei kulu arpoessa niitä kuvissa olevia vuoria tai katukylttejä vaan viesti lähtee samantien.


      • FoliotFoliopalstalle
        FoliotFoliopalstalle kirjoitti:

        Kun kirjoitat rekisteröityneenä tunnuksella niin aikaa ei kulu arpoessa niitä kuvissa olevia vuoria tai katukylttejä vaan viesti lähtee samantien.

        Jos viestiin kuuluu linkkejä joissa on englanninkielisiä sanoja niin silloin automoderaattoria on erityisen helppo kusettaa. Siksi tuollaiset linkit kannattaa lähettää esimerkiksi lyhytlinkkipalvelua käyttäen.

        Tärkeää on myös se, että kun viestin lähettää niin tekee siitä itselleen kopion. Näin pidempikin viesti on tarvittaessa palautettavissa hieman muokattuna ja useampaan palaseen jaettuna ilman että sitä tarvitsisi ryhtyä kirjoittelemaan alusta asti uudelleen.


      • FoliotFoliopalstalle

    • kylväminenjaniittäminen

      Ei ihme, että tänne ei viitsi enää kirjoitella ja lueskellakkaan. Yhteiskunnan ongelmat ja niistä johtuvat seuraukset eivät kuitenkaan poistu mielipidekirjoituksia poistamalla, vaikka niin ihminen ylpeydessään kuvittelee.

    • Rasistiset-poistettu

      Sääntöjen kaksi ensimmäistä kohtaa:
      Rikkoa Suomen lakia
      Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia.

      Itse asiassa tuossa on vain yksi kohta, sillä kakkonen on laissa kielletty.

      Eli jos ei muuta mainittu, on kyse tietenkin rasismista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe