Genedda kennel

Kertokaa jotain hyvää kennelistä?
Pentuja tulossa, mietityttää mm. terveystulokset.
Emä sisaruksineen ei näyttelytulostenkaan perusteella valuuta. Selässä sanomista suvussa.
Ilmianna
Jaa

60 Vastausta

ei ole kertoa mitään hyvää
Ilmianna
Jaa
Katso muita kenneleitä, kyllä niitä hyviäkin löytyy ja pentua voi sellaisesta jäädä jonottamaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei tuo ole mitään pentua etsimässä. Kannattaa lukea ennen kuin vastaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei kannata miettiä mitä muut tekee, kannattaa hankkia oma elämä.
Ilmianna
Jaa
Tännehhän tulossa pentue. Laadukkaita vai ei?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Etkö itse kykene katsomaan jalostustietokannasta ja tekemään päätelmiä?
Jokaisella on ihan omat mielipiteensä asioista, ei kukaan voi sun puolesta päätellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onhan niis ny laatuu kun isä on Enska the great! :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
:-D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12345678987654321 kirjoitti:
Onhan niis ny laatuu kun isä on Enska the great! :D
Jonka isä ja isän isä on niin hyvä luonteisia että! Onse enska the great vaan niin upee ettei toista oo!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aivan ihanat vanhemmat. Jos jonkun selässä rintarangassa 1 spondyloosimaininta niin se ei ole mitään. Luonteet aivan mielettömän ihanat ja pitkäikäisiä, terveitä koiria jo kauan kasvattanut, ja valtavalla kokemuksella kasvattava kennel.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tämä Brenkun viesti on ainoa minkä löydän, enkä tuosta kyllä edes väkisin vääntämällä saa negatiivista. Henkilöhän puolustaa kasvatustyötäsi ja sanoo, että tiedät pitkän linjan kasvattajana mitä teet. Ainoa sattuma on, että viesti on lähetetty sähköpostini jälkeen, mutta muuta tekemistä sillä ei kanssani ole ja sisällöltään kaukana mustamaalauksesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

1
Ilmianna
Jaa
"Kertokaa jotain hyvää kennelistä?"

Ei pysty. Opetettiin ettei saa valehdella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mikäli suomi24 kirjoituksiin on uskomista.Suomessa ei ole dokki kenneliä, mistä saisi hyviä pentuja.Täällä on tasapuolisesti haukuttu jo kaikki kennelit, kukaan ei ole omaansa kehdannut mainostaa, haukkumisen pelossa .
Valheita kerrotaan ,kateuksissaan, se on varmasti kaikkien tiedossa, hivenen voi tottakin joskus olla.Mutta milläs nuo erotat, kun yhtäkään hyväksi kelpuutettua kenneliä ei ole kirjoitukista päätellen edes olemassa :o
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kui ois vaikka tutustumine iha itse face-to-face tai kysellä tosielämäs ja nauraa näille panetteluille. Hyvi harvoi näis on mitää perää. Mielipuolisten viihdettä koko suomi24
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En vaihtaisi Geneddasta pois ikinä. Asioista puhutaan niinkun asiat on, kaikki sujunut hyvin välillämme ja varmasti tulevaisuudessakin kotonamme pötköttelee yksi jos toinenkin genedda. Kauniita ja hyväluonteisia koiria.
Ilmianna
Jaa
Kennelin koirat eivät ole oleet mitään huippuja esimerkiksi rakenteeltaan. Ei ole mitään ns erityistä. Perus doggeja, jotkin huonosta päästä ja jalat sojottaa eikä kulmauksia ole. Luonteita laidasta laitaan. Kasvattaja ei ole kovin yhteistyökykyinen käytöstavoiltaan. Varmasti ok omalle porukalleen. Kanssakäyminen muiden kanssa heikkoa, sääli sillä tietoakin löytyy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Taas yks upea valio lisää..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä! Älyttömän sotkuinen harlekiini väri, kulmaukset kuin rautakangella ja jalat kiertyvät. Kyllä suomen hamu kasvatus on pulassa! *kädet yhteen lyö*
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Kilpeläinen, lopeta jo. Juttusi on kuultu ja kumottu aikaa sitten :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hain pennun tästä kennelistä, oli jo vähän yli luovutusikäinen... Kasvattaja oli jotenkin vihainen ja pelottava, totesi vaan että kyllä se oppii kun ihmettelin kuinka arka pentu on. Kotiin mennessä pelkäsi ihan kaikkea, jopa roskapussia mitä veimme roskikseen... Aika kului mutta käytös ei koskaan muuttunut. Iän myötä tuli koira myös ihmisiä arvelevaksi.. Lopulta oli tytöstä luovuttava. Olen miettinyt johtuiko arkuus geeneistä vai siitä että oli pidempään kasvattajalla ja leimautuminen ja sosiaalistuminen viivästyi?
Ilmianna
Jaa
"Iän myötä"....... eli omistajan hallussa ollessaan koiran käytös huononi.
;)
Ilmianna
Jaa
Omanilkka:
Niinhän se huononee, jos koiran hermorakenne on täyttä sekundaa. Kovin monella ei taidot riitä edes yrittää parantaa jo kasvatuksella/pentuaikana pilattua, pelokasta koiraa ja on kasvattajan tehtävä jaella koiria vain sellaisiin koteihin, joiden voi tietyn pennun kanssa olettaa pärjäävän. Jos elikko on hermorakenteeltaan täysi susi, niin sellaisia ei pistetä eteenpäin ollenkaan. Pahvipäisyyttäsi et kaiketi älynnyt, että omaan nilkkaasi tämä osui.

Surullinenexom:
Arkuus on vahvasti periytyvää, ja koska pentu on ollut arka jo sitä hakiessa ja koska arkuus on aivan liian yleistä rodussa, niin lähtisin ensin epäilemään nimenomaan geeneissä lymyävää arkuutta. Toki sosiaalistamisella on osuutensa asiaan ja sen puutteellakin saa ihan normaalinkin koiran pilattua, mutta periytyvälle arkuudelle ei kovin moni mitään pelkällä koulutuksella voi. Onkin kasvattajan tehtävä miettiä, mitä kasvattaa ja kenelle arkoja kasvattejaan luovuttaa.
Ilmianna
Jaa
Ei sitä turhaan joka paikassa toitoteta, että pentu pitää olla hakiessa reipas ja ihmisrakas. Jollei ole, niin sen pitäisi olla huutava varoitussignaali. Surullinenexom oppi toivottavasti kerrasta, miksi tätä ihan joka pentuoppaassa toitotetaan ja muutkin toivottavasti jättävät saman virheen tekemättä. Kasvattajan toiminta tosin on ihan kaikkein älyvapainta; kuka perhana luovuttaa pelokkaan pennun uuteen kotiin, jotta liian hyväuskoinen ostajaraukka pääsee kokeilemaan onneaan ja kaivamaan verta nenästään?! Missä on vastuuntunto?!
Ilmianna
Jaa
Kunpa ensin pennun etsijät tutustuisivat kasvattajaan........
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aamen!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voin sanoa että kaikkeni tein tyttöni kanssa! Ongelmakoirakouluttajia myöten yritettiin kaikkemme, lopulta oli pakko luovuttaa:(
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Emä jo hirveässä kunnossa.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Kyllä tulee € kotiin tänä vuonna.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Emä on tarkastettu ell toimesta, voi lopettaa nämäkin jutut
Ilmianna
Jaa
Kuvia olis emäst kiva nähä... Kuitenkin ellitkin voi olla aikas hyvää pataa tämmösen tehtaan kanssa kun pääsee vähän välii rahastaa pentutarkeil ja muil..
Ilmianna
Jaa
Kavereille kuvat näkyykin koko ajan, ei paskanjauhajille :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Eli eihän ne näy sit kellekää :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No eikös ne pitäisi näkyä pennun ostajille? Nykyään pitää vakuuttaa koko maailma että pennut ja narttu voi hyvin ja että rusetit päässä vaihdetaan kolmesti päivässä soffalla istuvien penneleiden päähän.
Kai tää kasvattaja näyttää pennun ostajille sitten sen todistuksen että emäkin tarkistettu kun kerran emän kuvat ovat salaista tietoa?
Ilmianna
Jaa
Käytiin tutustumassa pentuihin ja pentujen vanhempiin livenä ja todettiin kotona jutellessa, ettei yhdistelmät ole sellasia, että niistä koiraa otettas vaikka pennut ihania olikin. Kohteliaasti ilmoitin asiasta kasvattajalle ja nyt hän on estäny minut facebookissa. Aika yllätys kyllä vaikken ole mitään hänelle tehnyt.
Ilmianna
Jaa
Paikanpäällä kyllä vastaili kysymyksiin, pentuihin ja vanhempiin sai tutustua ajan kanssa eli siinä mielessä ei pahaa sanottavaa ole. Olisi myös auttanut näyttelytreeneissä ym. jos pentu oltaisiin otettu. Tuo estäminen vain vaikuttaa mielestäni aika erikoiselta ratkasulta ja siksi halusin kertoa oman kokemukseni.
Ilmianna
Jaa
Mistä voit tietää, että olet tullut estetyksi?
Ilmianna
Jaa
En näe hänen pentueilmotuksia enää vaikka puoliso näkee, samoin en löydä hänen profiilia vaikka puoliso ja kaverit profiilin linkkais mulle. Ainoastaan jos vastapuoli on estäny, käy noin.
Ilmianna
Jaa
Tota..... Miks oikein porukalla ( puoliso ja kaverit) sitten yritätte päästä hänen profiiliinsa,ja niin kovin harmittaa, kun ei pääse, että asiasta piti tulla tälle laatupalstalle avautumaan ?
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Mulla on kavereita (ja puoliso) samassa ryhmässä kuin missä itsekin olen ja myös tää kasvattaja on ja nyt oli nuoremman pentueen ilmon julkassu. Ihmetytti, kun en ilmoo nähny vaikka muut sen näki ja sillon kokeilin, löydänkö hakutoiminnolla ko. ihmisen ja kun haku ei tuottanu tulosta, sain linkin profiiliin (mikä ei sitten auennu). Uskallan väittää, että myös sinulle tilanne olisi aiheuttanut ihmetystä ja halua kokeilla näetkö mitään ko.ihmisen julkasuja vai et. Itselleni ei ole ennen tullu tuollasta vastaan, että kasvattaja estää, jos pentua harkinnu päättää olla pentua ottamatta. Eihän siinä, jos se sinusta on normaalia. Itsestäni ei ole ja siksi päätin kirjoittaa siitä tänne.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Missähän kohtaa olen arvoisaa kennelinpitäjää mustamaalannu?
Ilmianna
Jaa
Miks nyt vaikuttaa siltä, että kasvattajalla on menny ihmiset sekasin. Missään en ole mustamaalannut kasvattajaa. Jos olisin, olisin alunperinki ymmärtänyt syyn bannaukselle. Syyt kyllä kerroin ystävälle, miksi emme näistä pennuista koiraa ottanut ja ne syyt on sellaiset, että voin ne kasvattajallekin kertoa ja miksei myös kasvattajan kysyessä julkisesti myös tässä. Hän itse ei asiaa ole kysynyt, eikä edes vastannut viestiini jossa kerroin että emme pentua ota näistä yhdistelmistä.
Ilmianna
Jaa
Rikoisilmoitus on tehty.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Lupaan tehdä jokaikisestä kommentista aina uuden rikosilmoituksen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Genedda kirjoitti:
Lupaan tehdä jokaikisestä kommentista aina uuden rikosilmoituksen
Milläköhän rikosnimikkeellä aijot tehdä rikosilmoituksia? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vieras 85 ei kirjoittanut tänne sillä nimimerkillä vain ja ainoastaan, hän myös on nimimerkin brenkku takana..
Brenkku kirjoitti ivallisen kirjoituksen keskusteluistamme siitä, kun oli 6 min aimemmin ilmoittanut, että ei ota pentua minulta
Ilmianna
Jaa
Jokatapauksessa, olen tehnyt rikosilmoituksen koko palstaa/ kaikkia kirjoittelijoita kohtaan.
Poliisi sitten kertoo minulle/ teille, onko lakia rikottu"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Meinaatko, että tilanne on koko maailma vastaan sinä Ei taida onnistua
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Genedda,
millähän peruteella teet rikosilmoituksen
1
Ilmianna
Jaa
En ole muiden nimimerkkien takana ja tämä selviää kyllä helposti ip-osoitteen perusteella poliisille ja varmaan nuo ip-tiedot näkee ylläpitokin. Ainoat mun laittamat viestit tähän keskusteluun olen kirjottanu tällä nimimerkillä. En tiedä kenen kanssa olet keskustellut, me olemme keskustelleet ainoastaan käydessämme teillä kotona ja pari sähköpostia ennen sitä sekä viesti, että emme varaakkaan sinulta pentua. En tiedä kuka ivalliseen sävyyn sinusta on kirjoittanut, mutta voin taata että minä se en ole ollut. Mulla ei ole ollu sua vastaan yhtään mitään ja edelleen ne perusteet voin sulle laittaa yksityisesti, jos ne haluat kuulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ja tämä viesti oli siis Geneddalle joka kirjoitti eibrenkku nickillä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
En käsittääkseni ole aiheuttanut pahaa mieltä vaan ihmettelin kasvattajan tapaa torjua minut facebookissa, kun olin ilmoittanu, että emme ota pentua. Nyt selvisi, että kasvattaja on sekoittanut minut johonkin toiseen henkilöön niin eiköhän tämä ole tällä selvä ja asia käsitelty loppuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Älä välitä, ei haukkuva koira pure.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
"Nyt selvisi, että kasvattaja on sekoittanut minut johonkin toiseen henkilöön niin eiköhän tämä ole tällä selvä ja asia käsitelty loppuun."

Kun olet pyytänyt anteeksi julkisesti aiheuttamaasi juttua, niin hoidaan tässä samoin, kaikkien ihmisten edessä suomi24.fi, pyydä Suomi 24.fi poistamaan julkaisusi, oikein mielelläni haluaisin, että laittaisit oikaisun myös minulle:
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Entäs sinä itse ,haukuit "väärää puuta."
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
uteliaisuutanikysyn kirjoitti:
Entäs sinä itse ,haukuit "väärää puuta."
Ei, en edelleenkään usko haukkuneeni väärää puuta.
Minä olen oikeassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tämä koira puree.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei haukku haavaa tee.Rauhallista unta.Hyvä omatunto on paras päänalunen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niinhän ne gdda koirat tekee ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kasvattaja paasaa kiusaamisesta vaikka itse on yksi aktiivisimpia kehien reunoilla suutaan soittavidta. Mitä, luulitko ettei kaikki sitä näe ja kuule?
Kiusaaminen on todella väärin! Oli se kohdistettu kehen tahansa, millälailla tahansa. Toivottavasti sinun fck bullies kannanottosi tarkoittaa ettet sinäkään enää kiusaa, loukkaa ja piinaa ihmisiä.
Ilmianna
Jaa
Peukutan edellistä 👍
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Genedda kennel

Kertokaa jotain hyvää kennelistä?
Pentuja tulossa, mietityttää mm. terveystulokset.
Emä sisaruksineen ei näyttelytulostenkaan perusteella valuuta. Selässä sanomista suvussa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta