Kennel Grand Oak's

Jennavaaa

Moikka kaikki tämän upean rodun ympärillä olevat ihmiset!
Olen kierrellyt näytelyitä jo vuosia seuraamassa ja ihailemassa rotua:) mielenkiintoni on herännyt tähän kenneliin mahdollista pennun hankintaa ajatellen.
Olen kyllä tutkinut heidän kotisivuja ja jalostustietokantaa, mutta haluaisin nyt kokemuksia kuulla tästä kennelistä.
Ja hyvässä hengessä tietysti:)
Ja luonteesta olisin vielä kysynyt että onko suoraan periytyvä,kun olen nähnyt pientä varovaisuutta näissä koirissa näyttelyissä,vai onko se koulutuksesta kiinni?

38

4923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eidoggiomistaja

      Arkoja koiria kehässä. Surullista katsoa kun koira asetellaan kun se tosiaan pelkää. Miksi kiusata koiraa ja tuoda se näyttelyyn kun ei halua olla kehässä. Minä en välittäisi ruusukkeista, jättäisin tulematta. Kaunis koira mutta pää ei kestä näyttelyä. Toivottavasti ei tule wauvoja sille koiralle jota oon sivussa seurannut. Luonne periytyy.

      • hkjgfv

        Kaikki kennelin kasvatit?


      • erisilmillänähty

        Aika epäuskottava on väitteesi.Jos koirat olis arkoja kuten väität, ne tuskin olis titteleillä palkittuja.Arka koirahan ei näyttelyssä pärjää, tiedän, koska itsellä sellainen ollut.
        Olen muutaman kerran ollut kehän reunalla katsomassa, kun hänen koiria arvosteltu, ei mitään arkuuteen viittaavaa ole silloin näkynyt.
        Mutta, varmasti jokainen parhaiten näkee omilla silmillään.Voi tosiaan hakeutua kehän reunalle, ja mennä vaikka juttusille kun tilaisuus on sopiva.Varmasti kenneleihin pääsee myös koiria katsomaan.Niin silloinhan se selviää millaisia kennelin koirat ovat luonteiltaan.
        Katsoin kuvat sivuiltaan, todella kauniita koiria, ei ihme että ovat näyttelyissäkin menestyneet.Varmasti näyttelyissä käyneet koirat hyvin sosialistettuja jo pentuna, kun esiintyivät niin rauhallisina, ja itsevarmoina.


      • vuorositulinyt

        Mikäs se sinun täydellisen koirasi/koiriesi nimi olikaan?
        Laitappa tänne, niin syynätään sekin, vähän jokaisen silmillä/korvilla,että onko terve ja missä on näyttelytulokset ja hännät.
        Niin voidaan porukassa miettiä, onko se parempi toista vai huonompi.... ;)


      • minelan

        jotkut koirat suoranaisesti rakastavat näyttelyjä ja esillä oloa, mutta ensikertalaissilleaisella saattaa esiintyä pelkoa, kun ei arkielåmåssä ole totuttuneet ihmis-ja koira paljoututeen


      • minelan
        erisilmillänähty kirjoitti:

        Aika epäuskottava on väitteesi.Jos koirat olis arkoja kuten väität, ne tuskin olis titteleillä palkittuja.Arka koirahan ei näyttelyssä pärjää, tiedän, koska itsellä sellainen ollut.
        Olen muutaman kerran ollut kehän reunalla katsomassa, kun hänen koiria arvosteltu, ei mitään arkuuteen viittaavaa ole silloin näkynyt.
        Mutta, varmasti jokainen parhaiten näkee omilla silmillään.Voi tosiaan hakeutua kehän reunalle, ja mennä vaikka juttusille kun tilaisuus on sopiva.Varmasti kenneleihin pääsee myös koiria katsomaan.Niin silloinhan se selviää millaisia kennelin koirat ovat luonteiltaan.
        Katsoin kuvat sivuiltaan, todella kauniita koiria, ei ihme että ovat näyttelyissäkin menestyneet.Varmasti näyttelyissä käyneet koirat hyvin sosialistettuja jo pentuna, kun esiintyivät niin rauhallisina, ja itsevarmoina.

        No, taas sitä panettelua hyvin pärjänneistä koirista.
        Itse en uskoisi yhtään kirjoitusta, koska tämä on oikea panetteleiden palsta. Joka ikinen kasvattaja haukutaan maanrakoon.KOIRA NET jalostustieteellinen toimikunta, saa fakta tietoa.


    • Kivatkoirat

      Mee toki kysyy kehällä saako silittää sen koiria :D ja muutenkin juttelee kasvattajalle. Oikein mukava on tai sitten ei.
      Koirat on khyl nättei.

    • Vikaaja111

      Tosi kiva musta koira. Jännittää kehässä niin että pahaa tekee. Häntä kiinni mahassa ja kroppa ihan krampissa.

      • Fgvbhj

        Ai kuten puolet erikoisnäyttelyn koirista BISSI mukaan lukien. Taitaa olla jokaisen kasvattajan ongelma tämä jo.


      • 123456789123

        Kannattaa nyt ihan oikeasti mainostaa niitä omia täydellisiä, hyviä koiria täällä , kun mahdollisuus kerran nyt on.Niin saatte pentuja kaupaksi, ja koirienne terveys ja näyttelytulokset pääsevät loistamaan :)


      • minelan
        Fgvbhj kirjoitti:

        Ai kuten puolet erikoisnäyttelyn koirista BISSI mukaan lukien. Taitaa olla jokaisen kasvattajan ongelma tämä jo.

        fgvbhj

        Jokainen ensikertalainen koira saattaa jännittää ensimmäistä näyttelyään. Ei se vielä kerro koiran arkuudesta.
        Oma koirani rakasti näyttelyjä, se huomasi nopeasti, että oli huomion kesipiste. Vielä 12 vuotiaanakin rakasti esiintymistä ja olikin näyttelyn kaunein koira eli BIS1.
        Kaikki eivät totu näyttelyihin koskaan, vaikka kotioloissa ovat mitä hurmaavampia.


    • Kuhammietin

      Arkoja ovat jo muutamassa polvessa ja eikun lisää vaan paukuttamaan jälkeläisiä...
      Mites noi tuonnit, ei oo paljoa kehissä niitäkään näkynyt saati ko kasvattajan toimesta niitä esille tuotu??

      • kukaketä

        Nii noi omansa. Hyvi vaikuttas muilla menevä.. mis vika siis?


      • VuokkoJ

        Olipa asiaton loppu😢


      • Paljonmeluatyhjästä
        kukaketä kirjoitti:

        Nii noi omansa. Hyvi vaikuttas muilla menevä.. mis vika siis?

        Eikös noilla muilla tuonneilla ole luonteessa mainittavaa ja jotain vikaahan sillä harlekiini nartullakin kai leegoissa on?


      • justseijin

        Ei ole tietoa tuonneistaan, mutta ei luulisi olevan GO kasvattajan vika..


      • minelan

        nm.
        Kasvatin pienimuotoisesti kk-mäyräkoiria ja ostaehdokkaista valitsin heidät, jotka miellyttivät minua eniten , mutta omistajat evät halunneet vietävän niitä näyttelyyyn.
        Nyt ne viettävät elämänsä kulta-aikaa ja kasvattajana olen tyytyväinen


    • GrNdFriend

      Hittolainen, jotkut eivät edes tarvitse vihamiehiäkään, kun jo ystävätkin on hyvin kyseenalaisia....

    • Elämäonhuhuh

      No eihän noihin pentuihin ole kellään varaa kun pennut tässä kennelissä maksaa 2000e ylöspäin! Huhuh!

      • Hhgd

        Tarkoitat varmaan iloisia harlekiineja


    • YökYök

      Toivottavasti mahdollisimman monet käy tutustumassa noihin koiriin etukäteen !

    • Beebeibe

      Joko tänne on pian syntymässä lisää ihanan reippaita dogin alkuja ?

      • Övcrdu

        Ei kainny viälä. Venaa muutama viikko


      • Ökgym

        Joo


    • Harmik

      Pennut syntyi, jalostusnarttu meni. Mielenkiinnolla odotan millaista jälkikasvua kehissä parin vuoden sisään esiintyy.

      • minelan

        Mitä tarkoitit. Jalostusnartu meni,, kuinka niin


    • Dhvklkgfxb

      Kui monesti lopettaa kasvatusuran viellä uransa aikana?

    • Josetootop20etoo

      Mite se o reiluu et pääsis kisaa jos ei o oikeast top20 koira?

      • top50

        Aika hiljainen olis kisa ollut ilman jämäsijoilta kutsuttuja.
        Ei paljon yli kymmentä koiraa olisi mukana ollut


      • Bbnllllll

        laadukkaampia koiria löytyy sijalta 25 alaskin päin


      • aikaentinen

        Ei ole enää samalla tyylillä. Kolme tuomaria pisteyttää joka koiran erikseen nykyään.
        Pelkkää leikkiähän tuo on, siksi nimenomaan on viisasta ottaa jämäsijoilta mukaan että saadaan täysi porukka.


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe