Lavatanssit kesällä Vantaalla.

D5d5d5678

On suorastaan hemmottelua kun Vantaalla on kesäisin tanssipaikkaa kartanomiljöössä , Jumbon läheisyydessä Kehä kolmosen tuntumassa. Backaksen tanssipaikkaa on aivan ihana , hyvää musiikkia, kahvilasta voi seurata tanssimista ja henkilökunta kohteliasta. Omalla autolla hyvät parkkipaikat.
Olen löytänyt tämän ihanan paikan tänä kesänä ja suosittelen sitä ehdottomasti kaikille. Muissa paikoissa en ole viihtynyt. Aion viettää juhannuksen tanssin merkeissä Backaksen saa.

13

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanssinmuualla

      Minä taas olen löytänyt kaikki muut kivat paikat kuten Pavin, Ruusupaviljongin ja Riutan. Backakseen ei ole tarvetta mennä.

      • On se hyvä kun jokainen voi valita minne menee eikä se toisesta paikasta huonompaa. Ihan niin kuin ruoka kaikki ei tykkää esim. kalasta ja toiselle se on herkku. Makuasioista on turha kiistellä ja toisia omista mieltymyksistä vähätellä eikä tanssipaikkoja "haukkua" jos ei jostain osa-alueesta siinä pidä. Pysyy vain poissa sieltä ihan niin kuin ei syö sitä kalakaan jos ei tykkää😊.


      • Kobenhärkää

        Jos pysytään näissä ruokavertauksissa niin zeppo sanoo tarjoavansa Koben härkää mutta saatkin lautaselle rustoista possua. Ehkä se kuvaa mikä ero on paskaksen hypetyksen ja todellisuuden välillä.


      • Kobenhärkää kirjoitti:

        Jos pysytään näissä ruokavertauksissa niin zeppo sanoo tarjoavansa Koben härkää mutta saatkin lautaselle rustoista possua. Ehkä se kuvaa mikä ero on paskaksen hypetyksen ja todellisuuden välillä.

        Sinä olet niin negatiivinen etkä pääse irti katkeruudestasi, oma on ongelmasi.


      • häräntappoase66
        Kobenhärkää kirjoitti:

        Jos pysytään näissä ruokavertauksissa niin zeppo sanoo tarjoavansa Koben härkää mutta saatkin lautaselle rustoista possua. Ehkä se kuvaa mikä ero on paskaksen hypetyksen ja todellisuuden välillä.

        Hahahhhaaaahhaa! Täysin samaa mieltä asiasta 😂😂😂


      • Kobenhärkää
        Kobenhärkää kirjoitti:

        Jos pysytään näissä ruokavertauksissa niin zeppo sanoo tarjoavansa Koben härkää mutta saatkin lautaselle rustoista possua. Ehkä se kuvaa mikä ero on paskaksen hypetyksen ja todellisuuden välillä.

        Minä en anna ikuna anteeksi Zepolle kun mulla jäi kaksi sarjalippua Järvenpäässä käyttömättä ja ne ei kelpaa Backaksen lavalla.


      • valssinvaltias

        Sarjalippuja jäi käyttämättä viimeksi Karjatalon tansseista kun tanssit loppuivat parin kerran jälkeen.


      • kyllä_kelpaa

        Minä taas menen sinne missä paras esiintyjä, eilen se oli Aki Samulin takia Backas. Sitä ennen Roivainen/Ruusulinna, Tuupainen/Mäntymäen lava ja Mäkimattila/Esakallio.

        Backaksen tanssit oli eilen lyhyet mutta hyvät, sai revitellä niin paljon kuin osasi. Kyllä uudestaankin sinne menen kun hyvä esiintyjä siellä taas on. Esityksen laatu ratkaisee.


      • Turhaan
        Kobenhärkää kirjoitti:

        Minä en anna ikuna anteeksi Zepolle kun mulla jäi kaksi sarjalippua Järvenpäässä käyttömättä ja ne ei kelpaa Backaksen lavalla.

        Oletko hieman vajaaälyinen? Jos olet ostanut sarjalipun alennuksella ja et ole sitä käyttänyt , se on ihan sun oma hölmöytesi! Jos olet ostanut vuoden ajan kestävän bussikortin, voitko mielestäsi sitä käyttää seuraavanakin vuonna, jos et ole kerinnyt bussikorttiasi käyttämään? Painu helvettiin kirjoituksinesi täältä sivustoilta!


      • Kobenhärkää
        TanssinIlo kirjoitti:

        Sinä olet niin negatiivinen etkä pääse irti katkeruudestasi, oma on ongelmasi.

        Totuus tekee kipeää


      • sarjaliput_käyttämättä

        Juuri näin. Jos luvataan sarjalippuja myydessä että tansseja pidetään tietty määrä voimassaoloaikana ja se ei toteudukaan niin onhan se asikkaiden huijausta!!!! Vai kehtaatko muuta väittää?
        Järvenpää, Lumo, Karjalatalo esimerkkeinä.


      • paskaksenbajamaja
        sarjaliput_käyttämättä kirjoitti:

        Juuri näin. Jos luvataan sarjalippuja myydessä että tansseja pidetään tietty määrä voimassaoloaikana ja se ei toteudukaan niin onhan se asikkaiden huijausta!!!! Vai kehtaatko muuta väittää?
        Järvenpää, Lumo, Karjalatalo esimerkkeinä.

        Se on juurikin huijausta. Jos juridisesti lähestytään asiaan niin sarjalipun ostamisessa on kyse sopimuksesta. Tanssijärjestäjä sitoutuu järjestämään tansseja lupaamallaan tavalla ja asiakas taas antaa vastineeksi rahaa. Jos tanssijärjestäjän osalta tilanne muuttuu niin sitten sopimus puretaan mikä tarkoittaa käytännössä sitä että käyttämättä jääneet liput hyvitetään täysimääräisesti. Ei se tämän vaikeampaa ole mutta zeppo teki niin että kun sarjaliput oli myyty niin sitten tanssien määrää vähennettiin tai laitettiin lappu luukulle eikä tietänkään vastattu yhteydenottopyyntöihin. Tapahtui siis petos.


      • sarjaliputroskikseen

        Ja se tuo sama toistui jokaisessa tanssikeskuksen tanssipaikassa.
        Ensin myytiin sarjalippuja ja sitten loppuivatkin tanssit kokonaan.
        Onhan se huijausta jos mikä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe