Ihastuneiden & rakastuneiden lepertelyt :-)

LempiLiisa

Tähän ketjuun saa purkaa ihastumisen ja rakastumisen tuntemuksiaan sanoin, runoin, kuvin... Antakaa naiset palaa!


Kaikenlaiset tunteet ovat sallittuja, mutta toivottavasti kriitikot ja muut ei-ihastuneet mielensäpahoittajat jättävät kommentoimatta tähän ketjuun.

104

5139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsööntynyt__

      Rakkautta ei voi tuntea;
      se täytyy hyväksyä,
      omaksua
      ja antaa sen viedä

      - Tuntematon-

      • Höpsööntynyt__

        Katselin taas Ihanan Naisen valokuvaa netistä...
        Välillä koen itseni kauheaksi stalkkeriksi, kun sitä katselen :-/


      • Voiluojadorkia

        Et ole stalkkeri vaan naurettava idiootti tai sitten alle 15vee


      • MuttaMutta

        Enpä ole aikaisemmin kuullut kenenkään naisen käyttävän höpsööntynyt sanaa...mutta kerta se ensimmäinenkin.


      • Höpsööntynyt__
        MuttaMutta kirjoitti:

        Enpä ole aikaisemmin kuullut kenenkään naisen käyttävän höpsööntynyt sanaa...mutta kerta se ensimmäinenkin.

        Tyhmä nikkihän tuo on, mutta se kuvasi hyvin tilaani, kun aloin tänne kirjoitella. Ihastus höpsöönnyttää. Vieläkin olen ihan ihastunut - ja höpsööntynyt...

        Tietäisipä Ihana Nainen tunteistani :-/


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Tyhmä nikkihän tuo on, mutta se kuvasi hyvin tilaani, kun aloin tänne kirjoitella. Ihastus höpsöönnyttää. Vieläkin olen ihan ihastunut - ja höpsööntynyt...

        Tietäisipä Ihana Nainen tunteistani :-/

        Mun mielestä toi "Höpsööntynyt" on just hyvä :) Se kuvailee hyvin ihastuneen fiiliksiä ja on muutenkin hauska sana. Oma nimimerkkini onkin sitten vähän eri sarjaa :) Se on yhdistetty kahdesta eri asiasta ja hetken mielijohde. No tällä nyt sit mennään. Mukavaa sunnuntaita!


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun mielestä toi "Höpsööntynyt" on just hyvä :) Se kuvailee hyvin ihastuneen fiiliksiä ja on muutenkin hauska sana. Oma nimimerkkini onkin sitten vähän eri sarjaa :) Se on yhdistetty kahdesta eri asiasta ja hetken mielijohde. No tällä nyt sit mennään. Mukavaa sunnuntaita!

        Kiitos! Mukavaa sunnuntaita myös Sinulle!


    • Höpsööntynyt__

      Ihanalle Naiselle:

      Pysähdy hetkeksi,
      sulje silmäsi,
      ja tunne,
      kuinka ajattelen sinua.

      - Tuntematon -

    • Laiila

      Sydän,
      joka pelkää särkymistä,
      ei opi tanssimaan.

      • Höpsööntynyt__

        Tämäkin on ihana. Mun sydän haluais tanssia, mutta tietenkin pelkää särkymistä :-/


    • rakkaudenraatelema

      Tekisi niin h*lvetisti mieli soittaa hänelle ja tunnustaa. Tai pelkästään soittaa, jotta saisi kuulla hänen vastaavan. En tule koskaaan uskaltamaan tunnustamaan tätä hänellen, sillä pelkään sen tuhoavan kaiken välillämme. Täytyy vain tyytyä haaveiluun ja nauttia hetkistä hänen seurassaan. Voi kunpa asiat olisivat toisin... ♥

      Usein mietin, olisiko meistä tullut mitään, jos olisimme tavanneet toisessa ajassa ja paikassa....

    • Ihanasinä

      M <3

      • 121341

        Millä kirjaimella nimi loppuu? :)


      • 45678910

        Ei taida paljon vastaus auttaa kun suurin osa M alkuisista päättyy A:han ;) Mut odotellaan vastausta


      • Lillakku

        No olipas..on niitä vaikka mihkä päättyviä, ämmällä. U,T,O,..


      • 45678910

        No juu toki muihinkin kirjaimiin M alkuisia loppuu. Mutta noin 2/3 suomalaisista M alkuisista naisten nimistä päättyy A:han :)


      • Höpsööntynyt__
        45678910 kirjoitti:

        No juu toki muihinkin kirjaimiin M alkuisia loppuu. Mutta noin 2/3 suomalaisista M alkuisista naisten nimistä päättyy A:han :)

        Tänään on monella nimpparit :-) Minullakin on tänään yhden nimen nimpparit.
        Onnittelut kaikille muille nimipäiväsankareille <3


      • Kumpaolisinminä
        45678910 kirjoitti:

        Ei taida paljon vastaus auttaa kun suurin osa M alkuisista päättyy A:han ;) Mut odotellaan vastausta

        Missäpäin tämä M..... A asuu? Montako kirjainta nimessä?


    • En_osaaEn_tunne

      Hei sinä ihana
      Joka unessani olit
      Niin kauniina
      Suloisena siihen tulit
      Kävelit viereeni
      Katsoit silmiin
      Tartuit käteeni
      Leijailin pilviin
      Sitten se tapahtui
      Suutelit mua
      Silloin mun uneni loppui
      En nähnyt enää sua

      • Höpsööntynyt__

        Ihanan kepeä ja hyväntuulinen runo. Juuri tuollaista ihaatuneen elämä on :-)


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Ihanan kepeä ja hyväntuulinen runo. Juuri tuollaista ihaatuneen elämä on :-)

        Joo, tämmöstähän tää on :) Runot ei oo ihan mun juttu ;) mutta pakko jotenkin koittaa tunteita purkaa.


      • poetrygirl
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, tämmöstähän tää on :) Runot ei oo ihan mun juttu ;) mutta pakko jotenkin koittaa tunteita purkaa.

        Runous on ihanaa <3 Etenkin kun voi kirjoittaa vain itselleen tai valita itse yleisönsä <3


      • En_osaaEn_tunne
        poetrygirl kirjoitti:

        Runous on ihanaa <3 Etenkin kun voi kirjoittaa vain itselleen tai valita itse yleisönsä <3

        Joo. Kyllä mäkin runoista tykkään ja niitä ihan mielellään ja sujuvasti luen. Niiden kirjoittaminen on vaan vähän eri juttu. Kun ei sanat ole niin kovin hallussa. Mutta päätin nyt sitäkin kokeilla :)


      • poetrygirl
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo. Kyllä mäkin runoista tykkään ja niitä ihan mielellään ja sujuvasti luen. Niiden kirjoittaminen on vaan vähän eri juttu. Kun ei sanat ole niin kovin hallussa. Mutta päätin nyt sitäkin kokeilla :)

        Ai, no jokainenhan tietää itse parhaiten onko sanat hallussa <3 Täällä on kiva kokeilla runojen kirjoittamista kun kaikki on automaattisesti julkista mutta anonyymiä <3


    • En_osaaEn_tunne

      Saat mut sekaisin
      Aivan täysin
      Niin oot sä ihana
      Nainen upea
      Alusta loppuun <3

    • Kaipaansuanyt

      Oot rakkain ❤️

    • En_osaaEn_tunne

      Samperi sentään
      Anteeksi vaan
      Näit riimei en lopeta
      Niit vielä mä jatkan, jotta sä tajuat
      Aivan täydellinen sä oot ❤️ :)

      • Höpsööntynyt__

        Toivottavasti saat viestisi perille ja siihen vastauksen :-) Taidetaan olla samassa veneessä. Sun runot tuo mulle hyvää mieltä, kun oma runosuoni ei syki. Ajatukset vaan kiertää kehää mun päässä.

        Äsken mielessäni silitin Ihanan Naisen hiuksia. En tiedä uskaltaisinko oikeasti. Kun pelkät haaveet tuntuu vatsanpohjassa, niin entäs todellinen tilanne. Aiempien kokemusten perusteella tiedän, että saatan olla rohkeakin ja rento sekä sanavalmis. Mutta saatan myös täristä ja jopa pyörtyä. Olen kyllä varma, että Ihana Nainen ei menisi paniikkiin, vaikka pyörtyisin. Se helpottaa mua paljon. Ehkä joku päivä uskallan tehdä jotain. Olisi ihanaa saada oikeasti silittää hänen hiuksiaan.

        Itse asiassa haluaisin tehdä jo ensi viikolla yhden pienen asian suhteessa Ihanaan Naiseen - päätös täytyy tehdä pian :-/


      • En_osaaEn_tunne

        Ei me ihan samassa veneessä taideta olla :) Sulla on vielä asiat "auki" ja toivoa ihastuksesi suhteen. Mä olen kertonut jo tunteeni ihastukselleni. Hän on rakastunut toiseen. Asia on siis sinänsä selvä. Tunteistani en silti ole vielä päässyt. Mulla ihastukset tulee aina ihan puskista. Ja sellaisiin ihmisiin, että aina jää yksipuoliseksi. Mutta toivon, että joskus menis vielä toisin :)
        Sä elät mukavia hetkiä. Ihastuminen on ihanaa. Tsemppiä sulle ❤️ Toivottavasti saat vastakaikua :)


    • SociallyAwkwardPenguin
      • Höpsööntynyt__

        Moikka Pingviini! Olipa ihana biisi ja osuvakin vielä tälläiselle höpsölle ihastuneelle <3 Toivottavasti sinäkin saat nauttia (/kärsiä) ihastuneisuudesta ja kesästä.


      • SociallyAwkwardPenguin
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Moikka Pingviini! Olipa ihana biisi ja osuvakin vielä tälläiselle höpsölle ihastuneelle <3 Toivottavasti sinäkin saat nauttia (/kärsiä) ihastuneisuudesta ja kesästä.

        Hih, hyvä että muillekkin kolahtaa, ja yritämmä nauttia siitä enemmän kuin kärsiä ainakin. :P


      • En_osaaEn_tunne
        SociallyAwkwardPenguin kirjoitti:

        Hih, hyvä että muillekkin kolahtaa, ja yritämmä nauttia siitä enemmän kuin kärsiä ainakin. :P

        Juu, kolahti täälläkin :)


    • Nnnnnnnn111

      Olen rakastunut sinuun. Harmillista. En usko sinun koskaan olevan minun. Olet päätynyt kanssani sänkyynkin joitakin kertoja, se oli aivan huikeaa. Nyt siitä on pari kuukautta kun näimme. Ja mä en saa sua päästäni. Sä oot se jota mä ajattelen aina kun oon masturboin. Se on jopa vähän rasittavaa. Sä oot se jota yritän olla ajattelematta kun oon muiden kanssa sängyssä. Joskus silti olen ajatellut sinua. Sä et oo kaunein, älykkäin, kivoin, empaattisin tai lahjakkain nainen mitä tunnen. Mutta mulle sä oot ehdottomasti seksikkäin nainen. Mä voisin antaa hyvin paljon yhdestä uudesta yöstä sun kanssa. En tiedä Tuleeko sitä enää ikinä. Tää on rasittavaa, sä tiedät että mä oon suhun rakastunut. Oon kertonut sen. Sä tiedät kaiken. Sä et silti saa sanottua mulle kyllä tai ei. Ja tämä ei etene, emmekä me välillä edes näe. Luoja.. voi sua..Sä rikot mun sydämen. Mä oon tehnyt todella parhaani etten vain odottaisi sua kuin koiranpentu. Milloin sulle sopii tavata. Mutta sitähän mä oon sulle. Koiranpentu. Joka uikuttaa sun perään. Kiitos vaan.

    • En_osaaEn_tunne

      Nyt sä et tullu
      Uneeni yöllä
      Vaik ootin kuin hullu
      Sua mä siellä
      Aamulla kun heräsin
      Suru valtasi mut
      Niin halunnut olisin
      Nähdä mä sut

      • Höpsööntynyt__

        Kuule EoEt, kyllä sulla on sana hallussa!!! Tämäkin oli aivan mahtava runo. Sulla on tosi hyvin riimit hallussa. En aina niin tykkää riimirunoista, mutta nämä sun ovat kyllä ihania. Ja niin totta. Itse asiassa mullekin tuli Ihana Nainen heti aamulla mieleen, mutta mielestäni hän ei ollut unissani. En kyllä muistanut edes viime yön uniani.


      • poetrygirl

        Nämä ovat kyllä hienoja <3 Itse ajattelin alkaa monistaa runojani ja levitellä niitä nimettömänä ympäri kaupunkia <3


      • VoiVoiMeitä

        Kas kun et valokuvia ota;)


      • poetrygirl
        VoiVoiMeitä kirjoitti:

        Kas kun et valokuvia ota;)

        Saatan ostaa uuden peilin <3


      • VoiVoiMeitä

        Ilmestyykö peiliisi puolisosi kasvot vai itseäsikö katselet;) ?


      • Pilvissääääää
        poetrygirl kirjoitti:

        Nämä ovat kyllä hienoja <3 Itse ajattelin alkaa monistaa runojani ja levitellä niitä nimettömänä ympäri kaupunkia <3

        Monistuskulut voivat hipoa pilviä :D


    • AL--vV

      Kultaseni.

      Ethän ole vihainen. Olen sinun puolellasi. Enempää en voi...

      Kaunista ja lämmintä loppukesää sinulle
      ja
      paljon rakkautta <3

      • Miksiolisin

        Miksi olisin vihainen? Kelle tämä menee? Anna jokin vihje.


    • En_osaaEn_tunne

      Ilta jo on
      Mua väsyttää
      Oon levoton
      Ja jännittää
      Sä tuutko uniin
      Ja viereen mun
      Katsotko silmiin
      Mä pakahdun
      Silmät nyt suljen
      Ja toivon vaan
      Et kanssasi kuljen
      Ja viel sut saan

      • Höpsööntynyt__

        Tämäkin on ihana. Tiedän kokemuksesta, ettei runojen rustaileminen ole ihan yksinkertaista. Sulla se taito on, vaikka toisaalla väitit, ettei runot ole sun juttu. Taitava nainen!


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Tämäkin on ihana. Tiedän kokemuksesta, ettei runojen rustaileminen ole ihan yksinkertaista. Sulla se taito on, vaikka toisaalla väitit, ettei runot ole sun juttu. Taitava nainen!

        Kiitos palautteesta. Kiva, että tykkäsit :)


    • En_osaaEn_tunne

      Suru tuli luokseni
      Kaipaus viilsi lujaa
      Särkyi sydämeni
      Tuli monta palaa
      Kyynelsilmin hyvästelin
      Rakkaani peittelin
      Yksin pois kuljin
      Ja silmäni suljin

      • Höpsööntynyt__

        *Nyyh*
        :-(


    • enosaaelää

      Vuosi siitä jo on kun sinut kohtasin. Katsoin sinua kaukaa, katsoin sinua lähelta, katsoin sinua hymyillen, katsoin sinua ja kovemmin sinuun ihastuin. Kauniit silmäsi kuin jalokivet, kauniit vaaleat hiuksesi joita olisin tahtonut niin pörröttää, ihanin äänesi johon niin rakastuin, kauniit huulesi joita olisin niin tahtonut suudella. Kerään rohkeutta... rohkeutta laittaa sinulle viestiä ja kertoa mitä tunnen sinua kohtaan. Voi rakkaani, jos vain tietäisit mitä tunnen sinua kohtaan. Enkelini kaunein, E***! ♡

      • älälähde

        Laita ihmeessä viestiä ja kerro, minne päin?


      • Höpsööntynyt__

        Kiitos sinulle! Täällä oli mulle ihan uusia biisejä, sekä hyviä että kammottavia :-) Sain kuitenkin uusia inspiraatioita!


    • En_osaaEn_tunne

      Yö nyt on
      Taas väsyttää
      Ajatus mun jätättää
      Mielessäin sä pyörit ain
      Unta en mä saa nyt lain
      Voi kun oisit vierelläin
      Sängyllä me sylikkäin

    • En_osaaEn_tunne

      Näätkö sä sen
      silmistä mun
      ihastuksen
      silloin kun
      katseemme kohtaa?
      Huomaatko sen
      vartaloni mun
      jännityksen
      silloin kun
      viereeni tuut?
      Kuuletko sen
      äänestä mun
      kaipauksen
      silloin kun
      poissa sä oot?

      • Höpsööntynyt__

        Kaunis!


    • En_osaaEn_tunne

      Hyvää yötä ja kauniita unia Sinulle ihanin ❤

    • Höpsööntynyt__

      Vastarakastuneilla on kuulemma univaikeuksia. Kyllä meillä ihastuneillakin sellaisia vaivoja on...
      Tänään oli ihan keskivertopäivä :-)

    • En_osaaEn_tunne

      Tiedätkö miltä se tuntuu
      silloin kun ihastuu
      ja kun hetkessä haaveet murtuu
      ilo suruksi vaihtuu

      • En_osaaEn_tunne

        Mitä teet sä silloin
        yksinäisin illoin
        silloin kun sä mietit miksi
        meni haaveet palasiksi


    • En_osaaEn_tunne

      Mulla on ikävä Sua ❤️

      • Syvällesattuu

        En tiennyt mitään ikävästä ennen sinua.


      • En_osaaEn_tunne
        Syvällesattuu kirjoitti:

        En tiennyt mitään ikävästä ennen sinua.

        Tiesin kyllä ikävästä
        mä jo ennenkin
        mutten näin syvästä
        nyt näin senkin :(


      • Syvällesattuu

        Syvällä ei ollut pohjaa, rakkaudella ei määrää. Jälkeesi kivinen polku, jota horjuen astelen kiveltä toiselle.


      • En_osaaEn_tunne

        Ei ole väliä sillä
        vaik ois kuinka kivinen tie
        Jaksan sen kävellä kyllä
        Jos se luoksesi Sun vie.


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole väliä sillä
        vaik ois kuinka kivinen tie
        Jaksan sen kävellä kyllä
        Jos se luoksesi Sun vie.

        Iltaa! Tänään on ollut ihan kohtuullinen joskin kovin kivulias päivä. Särkylääkkeillä mennään kunnes kipu katoaa. Olen tänään kuitenkin puuhastellut aika paljon kaikenlaista. Apua, nyt muistinkin että tänään piti vielä valokuvailla. Päivällä olisi ollut parempi luonnonvalo, mutta vielä ehtii, kun ei ole niin tärkeistä kuvista kyse. Osallistun erääseen peliin, jossa kylläkin pelaan varsinaisen kilpailun ulkopuolella vain itseäni vastaan. Olen pärjännyt aika hyvin, vaikka huonojakin päiviä on ollut. Tällaista hurahtaneisuutta tänne kuuluu. Jos ei olisi tuota kipua, niin olisin jopa hyvillä mielin, mutta kipu vetää pinnan vähän kireälle. Yritän huijata pinnaani kivalla musiikilla. Se auttaa jonkin verran. Tänään palkitsen itseni kirsikoilla. Myöhäisillan herkuttelua. Olen ne ansainnut. Toivottavasti olet saanut nautittua kesäpäivistä edes hieman. Oletko jo syönyt mansikoita tänä kesänä? Entä herneitä? Kirsikoita? Onko talviturkki jo heitetty vai pidätkö siitä tiukasti kiinni? Voi hyvin!


      • Syvällesattuu
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole väliä sillä
        vaik ois kuinka kivinen tie
        Jaksan sen kävellä kyllä
        Jos se luoksesi Sun vie.

        Onko tämä se sama polku, jota kuljet. Voi kuinka tahtoisin uskoa! Kunnes aamulla herään.


      • Höpsööntynyt__
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Iltaa! Tänään on ollut ihan kohtuullinen joskin kovin kivulias päivä. Särkylääkkeillä mennään kunnes kipu katoaa. Olen tänään kuitenkin puuhastellut aika paljon kaikenlaista. Apua, nyt muistinkin että tänään piti vielä valokuvailla. Päivällä olisi ollut parempi luonnonvalo, mutta vielä ehtii, kun ei ole niin tärkeistä kuvista kyse. Osallistun erääseen peliin, jossa kylläkin pelaan varsinaisen kilpailun ulkopuolella vain itseäni vastaan. Olen pärjännyt aika hyvin, vaikka huonojakin päiviä on ollut. Tällaista hurahtaneisuutta tänne kuuluu. Jos ei olisi tuota kipua, niin olisin jopa hyvillä mielin, mutta kipu vetää pinnan vähän kireälle. Yritän huijata pinnaani kivalla musiikilla. Se auttaa jonkin verran. Tänään palkitsen itseni kirsikoilla. Myöhäisillan herkuttelua. Olen ne ansainnut. Toivottavasti olet saanut nautittua kesäpäivistä edes hieman. Oletko jo syönyt mansikoita tänä kesänä? Entä herneitä? Kirsikoita? Onko talviturkki jo heitetty vai pidätkö siitä tiukasti kiinni? Voi hyvin!

        No niin, nukuin hyvin mutta lyhyesti. Se oli kai kipu, joka minut herätti. Nappasin jo päivän ensimmäisen särkylääkkeen ja päätin nauttia myös kahvia näin aamutuimaan. Uimaan ei kuitenkaan tee mieli kuten laulun mimmillä, joka polskutti käsipohjaa. Kai se täytyy keksiä heti jotain tekemistä muuten kipu valloittaa ajatukset, mikä olisi perin ikävää. Olen kyllä jo ehtinyt tänään miettiä Ihanaa Naistakin. Monta kertaa ja pitkään. Hän on aika söpö :-) Minusta tuntuu, että hän on myös aika itsepäinen :-) Itsepäinen söpöliini siis.


      • En_osaaEn_tunne
        Syvällesattuu kirjoitti:

        Onko tämä se sama polku, jota kuljet. Voi kuinka tahtoisin uskoa! Kunnes aamulla herään.

        Matkaani jatkan
        polulla tällä
        Kyllä mä jaksan
        eteenpäin vielä
        Toivon niin kovin
        että sut kohtaan
        Et elämääsi sovin
        ja tuut mua vastaan.


      • Syvällesattuu

        Tulinko jo puoliväliin vai ohi jo sen.
        Miksi on niin pitkä tie ja kivinen.
        Sinua en näe.


      • En_osaaEn_tunne
        Syvällesattuu kirjoitti:

        Tulinko jo puoliväliin vai ohi jo sen.
        Miksi on niin pitkä tie ja kivinen.
        Sinua en näe.

        Odota mua risteyksessä
        olen matkalla sinne
        Jatketaan matkaa yhdessä
        ei ole väliä minne


    • En_osaaEn_tunne

      Kyllähän sä tiedät
      jumissa mä oon
      Kuvittelin meidät
      ja sut mun kainaloon
      Tiesin kyllä sen
      uneksi se jää
      Et turhaan haaveilen
      sen vielä koitan ymmärtää

      • Höpsööntynyt__

        Täällä minä taas :-) Taas olet onnistunut hienosti sanoittamaan ajatuksiasi. Auttaako runoileminen ja tänne keskusteluun kirjoittaminen sinua vai onko se vain kivuliasta tuskassa rypemistä? Ei sinun edes tarvitse vastata. Minä vain mietin. Jos olisin sinun kaltaisessa tilanteessa - ja olen ollutkin - yrittäisin varmaan jotenkin pyristellä edes osittain vapaaksi tunteistani ja pakottaa itseni tekemään erilaisia itseäni kiinnostavia asioita. Me ollaan kuitenkin erilaisia. Uskon sinun tuntevan itsesi. Voi olla myös tarpeen jonkin aikaa junnata tunteissaan. Sekin on hyvä asia, että kykenee ylipäätään tuntemaan tunteita.

        Minä en yritä päästä eroon Ihanaa Naista koskevista tunteistani, vaikka en tiedä mihin tämä kaikki johtaa. Ikävyyksiin? Onneen? Iskuun vasten kasvoja? Lyhyeen huumaan? Pitkäkestoiseen suruun? Minullakin on ikävä ja kuvittelen rutistavani Ihanaa Naista. Hauluaisin kauhean paljon koskea hänen hiuksiaan, sekä kädelläni että kasvoillani. Joskus kuvittelen itseni hänen syleilyyn. Haaveilua se kutenkin vaan on... Tiedän erään päivän syksyltä, jolloin tapaan Ihanan Naisen - jos tilaisuuden aikataulua ei muuteta. Jännittää jo nyt! En tiedä, lukeeko hän tätä suomi24-palstaa koskaan. Ehkä ei. Hänellä olisi mielestäni mahdollisuus tunnistaa itsensä viesteistäni, mutta en usko hänen näitä seuraavan. Hänellä on varmasti muutakin tekemistä. Minullakin on tekemistä ihan hurjastikin oikeastaan. To do -lista on pitkä kuin päiväntasaaja. Olen onnistunut sitä listaa lyhentämään, mutta toiseen päähän tuntuu vaan tulevan uusia hommia. Päivät kuluvat pelottavan nopeasti, kun on kaikenlaista puuhaa. Viime vuonna tein Ihanalle Naiselle pienen videopätkän kesästäni. Haluaisin tänäkin vuonna tehdä jonkinlaisen kuvakoosteen eräästä projektista, mutta en tiedä ehdinkö.

        Voimia ja viisautta sekä ystävän rutistus sinulle En_osaaEn_tunne!


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Täällä minä taas :-) Taas olet onnistunut hienosti sanoittamaan ajatuksiasi. Auttaako runoileminen ja tänne keskusteluun kirjoittaminen sinua vai onko se vain kivuliasta tuskassa rypemistä? Ei sinun edes tarvitse vastata. Minä vain mietin. Jos olisin sinun kaltaisessa tilanteessa - ja olen ollutkin - yrittäisin varmaan jotenkin pyristellä edes osittain vapaaksi tunteistani ja pakottaa itseni tekemään erilaisia itseäni kiinnostavia asioita. Me ollaan kuitenkin erilaisia. Uskon sinun tuntevan itsesi. Voi olla myös tarpeen jonkin aikaa junnata tunteissaan. Sekin on hyvä asia, että kykenee ylipäätään tuntemaan tunteita.

        Minä en yritä päästä eroon Ihanaa Naista koskevista tunteistani, vaikka en tiedä mihin tämä kaikki johtaa. Ikävyyksiin? Onneen? Iskuun vasten kasvoja? Lyhyeen huumaan? Pitkäkestoiseen suruun? Minullakin on ikävä ja kuvittelen rutistavani Ihanaa Naista. Hauluaisin kauhean paljon koskea hänen hiuksiaan, sekä kädelläni että kasvoillani. Joskus kuvittelen itseni hänen syleilyyn. Haaveilua se kutenkin vaan on... Tiedän erään päivän syksyltä, jolloin tapaan Ihanan Naisen - jos tilaisuuden aikataulua ei muuteta. Jännittää jo nyt! En tiedä, lukeeko hän tätä suomi24-palstaa koskaan. Ehkä ei. Hänellä olisi mielestäni mahdollisuus tunnistaa itsensä viesteistäni, mutta en usko hänen näitä seuraavan. Hänellä on varmasti muutakin tekemistä. Minullakin on tekemistä ihan hurjastikin oikeastaan. To do -lista on pitkä kuin päiväntasaaja. Olen onnistunut sitä listaa lyhentämään, mutta toiseen päähän tuntuu vaan tulevan uusia hommia. Päivät kuluvat pelottavan nopeasti, kun on kaikenlaista puuhaa. Viime vuonna tein Ihanalle Naiselle pienen videopätkän kesästäni. Haluaisin tänäkin vuonna tehdä jonkinlaisen kuvakoosteen eräästä projektista, mutta en tiedä ehdinkö.

        Voimia ja viisautta sekä ystävän rutistus sinulle En_osaaEn_tunne!

        No niin minäkin siis täällä taas :)
        Onhan tämä (välillä) sellaista rypemistä. Ja jos nyt totta puhutaan, niin en todellakaan tiedä kannattaako tämä kirjoittelu. Tänään on mullakin ollut niin paljon ohjelmaa, ettei ole naiset paljon mielessä ehtinyt pyöriä. Hyvä niin. Onhan näistä epäonnisista ihastusjutuista ennenkin yli päästy, miksei nytkin.
        Kiitos rutistuksesta ja tsempistä! :) Sun kirjoituksia on kiva lueskella :)


      • VinkkinäSinulle
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Täällä minä taas :-) Taas olet onnistunut hienosti sanoittamaan ajatuksiasi. Auttaako runoileminen ja tänne keskusteluun kirjoittaminen sinua vai onko se vain kivuliasta tuskassa rypemistä? Ei sinun edes tarvitse vastata. Minä vain mietin. Jos olisin sinun kaltaisessa tilanteessa - ja olen ollutkin - yrittäisin varmaan jotenkin pyristellä edes osittain vapaaksi tunteistani ja pakottaa itseni tekemään erilaisia itseäni kiinnostavia asioita. Me ollaan kuitenkin erilaisia. Uskon sinun tuntevan itsesi. Voi olla myös tarpeen jonkin aikaa junnata tunteissaan. Sekin on hyvä asia, että kykenee ylipäätään tuntemaan tunteita.

        Minä en yritä päästä eroon Ihanaa Naista koskevista tunteistani, vaikka en tiedä mihin tämä kaikki johtaa. Ikävyyksiin? Onneen? Iskuun vasten kasvoja? Lyhyeen huumaan? Pitkäkestoiseen suruun? Minullakin on ikävä ja kuvittelen rutistavani Ihanaa Naista. Hauluaisin kauhean paljon koskea hänen hiuksiaan, sekä kädelläni että kasvoillani. Joskus kuvittelen itseni hänen syleilyyn. Haaveilua se kutenkin vaan on... Tiedän erään päivän syksyltä, jolloin tapaan Ihanan Naisen - jos tilaisuuden aikataulua ei muuteta. Jännittää jo nyt! En tiedä, lukeeko hän tätä suomi24-palstaa koskaan. Ehkä ei. Hänellä olisi mielestäni mahdollisuus tunnistaa itsensä viesteistäni, mutta en usko hänen näitä seuraavan. Hänellä on varmasti muutakin tekemistä. Minullakin on tekemistä ihan hurjastikin oikeastaan. To do -lista on pitkä kuin päiväntasaaja. Olen onnistunut sitä listaa lyhentämään, mutta toiseen päähän tuntuu vaan tulevan uusia hommia. Päivät kuluvat pelottavan nopeasti, kun on kaikenlaista puuhaa. Viime vuonna tein Ihanalle Naiselle pienen videopätkän kesästäni. Haluaisin tänäkin vuonna tehdä jonkinlaisen kuvakoosteen eräästä projektista, mutta en tiedä ehdinkö.

        Voimia ja viisautta sekä ystävän rutistus sinulle En_osaaEn_tunne!

        Ystäväiseni hyvä.

        Kannattaa ilmaista asiansa hieman suorempaan. Ystävällisesti, mutta suoraan. Loukkaamatta, ilman sen suurempia yksityisasioiden levittelyjä, mutta kuitenkin riittävän tarkasti ilman liiallisia kiertelyjä ja kaarteluja. Kukaan katsos ei ota mitään selvää jos ilmaisee itseään liian epäselvästi kierrellen ja kaarrellen.

        Jos uskot todella hänen lukevan tätä palstaa niin laita hänestä riittävän selkeät tuntomerkit, että hän tajuaa.

        Mikä muuten saa sinut uskomaan, että hän lukisi juuri tätä palstaa?

        Jos hän ei sinua täältä riittävillä tuntomerkeillä tunnista niin kannattaa lopettaa se turha vihjailu, vink vink;)

        Kannattaa muutenkin pyrkiä tekemään tuttavuutta siellä reaalielämän puolella eikä netissä ellei teillä jostain syystä ole mitään muuta mahdollisuutta ja jos todella teistä kumpikin tietää tasan tarkkaan toistenne olemassa olosta täällä ja olette sopineet keskenänne kirjoittelevanne tänne.

        Reaalielämässäkin kannattaa ilmaista itseään riittävän suoraan, mutta toki kohteliaasti. Kukaan ei voi lukea ajatuksiasi ellei omaa yliluonnollisia kykyjä. Riittävän selkeä, mutta kohtelias lähestyminen on kaikista parhainta. Ei liikaa kiertelyjä ja kaarteluja. Ilmaise asiasi siis riittäävän suoraan, rehellisesti, mutta kuitenkin kohteliaasti ja ystävälllisesti.


      • En_osaaEn_tunne
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin minäkin siis täällä taas :)
        Onhan tämä (välillä) sellaista rypemistä. Ja jos nyt totta puhutaan, niin en todellakaan tiedä kannattaako tämä kirjoittelu. Tänään on mullakin ollut niin paljon ohjelmaa, ettei ole naiset paljon mielessä ehtinyt pyöriä. Hyvä niin. Onhan näistä epäonnisista ihastusjutuista ennenkin yli päästy, miksei nytkin.
        Kiitos rutistuksesta ja tsempistä! :) Sun kirjoituksia on kiva lueskella :)

        Joo-o. Kyllä mä nyt taidan hiljentyä (hetkeksi ainakin). Katotaan sitten kauan osaan olla hiljaa :) Jospa niin olisi helpompaa. Tsemppiä edelleen sulle Höpsööntynyt_ Ihanan Naisen kanssa :) ja hyvää kesän jatkoa!


      • Höpsööntynyt__
        VinkkinäSinulle kirjoitti:

        Ystäväiseni hyvä.

        Kannattaa ilmaista asiansa hieman suorempaan. Ystävällisesti, mutta suoraan. Loukkaamatta, ilman sen suurempia yksityisasioiden levittelyjä, mutta kuitenkin riittävän tarkasti ilman liiallisia kiertelyjä ja kaarteluja. Kukaan katsos ei ota mitään selvää jos ilmaisee itseään liian epäselvästi kierrellen ja kaarrellen.

        Jos uskot todella hänen lukevan tätä palstaa niin laita hänestä riittävän selkeät tuntomerkit, että hän tajuaa.

        Mikä muuten saa sinut uskomaan, että hän lukisi juuri tätä palstaa?

        Jos hän ei sinua täältä riittävillä tuntomerkeillä tunnista niin kannattaa lopettaa se turha vihjailu, vink vink;)

        Kannattaa muutenkin pyrkiä tekemään tuttavuutta siellä reaalielämän puolella eikä netissä ellei teillä jostain syystä ole mitään muuta mahdollisuutta ja jos todella teistä kumpikin tietää tasan tarkkaan toistenne olemassa olosta täällä ja olette sopineet keskenänne kirjoittelevanne tänne.

        Reaalielämässäkin kannattaa ilmaista itseään riittävän suoraan, mutta toki kohteliaasti. Kukaan ei voi lukea ajatuksiasi ellei omaa yliluonnollisia kykyjä. Riittävän selkeä, mutta kohtelias lähestyminen on kaikista parhainta. Ei liikaa kiertelyjä ja kaarteluja. Ilmaise asiasi siis riittäävän suoraan, rehellisesti, mutta kuitenkin kohteliaasti ja ystävälllisesti.

        No jopas sieltä nyt tulee vink vinkkejä ;)

        Suosittelen sinulle näön ja lukitaitojen testausta. Niistä voisi selvitä, kummassa on vikaa. Vai tarkkaavaisuusko pätkii? Minä nimittäin kirjoitin, että EN usko Ihanan Naisen näitä suomi24-juttuja lukevan. Siitäkin huolimatta olen jo aiempiin viesteihini laittanut selkeitä tuntomerkkejä, joista hänen pitäisi itsensä tunnistaa. Olen tehnyt niin ihan huvin vuoksi. Myönnän, että se on typerä motiivi. Livenä täällä eletään, siinä olet harvinaisen oikeassa. Annoit hyviä vink vinkkejä live-elämää varten. Yritän niitä seurata. Kiitos!

        Olen tänne kirjoittanut ihan vain huvikseni ja aikaa tappaakseni. Tai ehkä olen halunnut keskustella vähemmistöleidien kanssa. Tänään oli muuten tosi kuuma butch-leidi 8-ratikan ohjaimissa. Voi veljet! Eikun siskot. Istuin hänen kyydissään halki kaupungin ja hyvin hän ajoi. Pysyi hyvin omalla kaistallaan. Paluumatkalla ratikassa laulettiin Aikuista naista ja näytettiin paljasta kankkua. On tämä Suomen kesä lyhyt mutta kiihkeä. Niin, olen halunnut keskustella ja lukea täältä vanhoja viestejä, koska voin saada niistä uusia vaikutteita ja ideoita. Eilen ostin lehtihyllystä VoiHyvin -lehden. Sen kannessa lukee: "Elämänmuutos Kirjailija Tittamari Marttinen rakastui naiseen ja muutti Lappiin". En ole vielä lukenut juttua, mutta odotan saavani siitä jotain. Tänään sijoitin euron Heli Krugerin kirjaan Olen koskettanut taivasta, vaikka sitä on täällä keskusteluissa moitittu lapselliseksi opukseksi. Katsotaan ehdinkö tai jaksanko lukea. Minulla on nyt paljon kaikkea muuta. Olen mm. istuttanut kesäkukkia ja itse kasvattamiani taimia. Maailman tärkeimpien asioiden listalla kukat sijoittuvat kuulkaa korkealle. Nyt minulla on kuitenkin nälkä ja ruoka-aika. Ruoka on listan kärkipäässä myös.

        VoiHyvin-lehden kannessa lukee myös: "Tee kesästä iloisempi! 23 vinkkiä!"
        Vink vink ;-)


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo-o. Kyllä mä nyt taidan hiljentyä (hetkeksi ainakin). Katotaan sitten kauan osaan olla hiljaa :) Jospa niin olisi helpompaa. Tsemppiä edelleen sulle Höpsööntynyt_ Ihanan Naisen kanssa :) ja hyvää kesän jatkoa!

        Ei tarvitse olla hiljaa. Sinunkin viestejä on mukava lukea. Yritän viettää vähän kesää ja huolehtia joitakin urakoitani eteenpäin. Silloin tällöin taukojen aikaan surffaan tänne. Ehkä löydän vaikkapa uuden runon Sinulta. Kirjoitapa välillä runo jostain toisesta aiheesta, vaikka kesästä. Sykkiikö runosuonesi muistakin aiheista, vai onko luovuutesi sidottu tuskaan..?


      • VinkkinäSinulle

        Ei tässä mitään minkään tuskan kautta eletä, päinvastoin;) Eikä tässä mitenkään vihaisia tai surullisia olla yhtään mistään asiasta:)

        Alkukesä erityisesti oli ihana, kiitos paljon siitä <3

        Taidan säästää kirjoitteluni myöhemmäksi, siihen asti lämmintä loppukesää, paljon hyvää mieltä, paljon rakkautta ja lämpimiä suudelmia;) Mielessäni säilyt kyllä aivan varmasti, vaikka en tänne kirjoittelekaan vähään aikaan, että älähän hätäänny;) Lueskelen silti mielelläni muiden kirjoituksia ja runojakin.

        Lämmin halaus:)


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Ei tarvitse olla hiljaa. Sinunkin viestejä on mukava lukea. Yritän viettää vähän kesää ja huolehtia joitakin urakoitani eteenpäin. Silloin tällöin taukojen aikaan surffaan tänne. Ehkä löydän vaikkapa uuden runon Sinulta. Kirjoitapa välillä runo jostain toisesta aiheesta, vaikka kesästä. Sykkiikö runosuonesi muistakin aiheista, vai onko luovuutesi sidottu tuskaan..?

        No en mä taida osatakaan, siis olla hiljaa :)
        Kyllä mun runoilu taitaa olla aika tiiviisti sidoksissa näihin ihastushommiin (ja sitä kautta tuskaankin). Kaikkea outoa se ihastus teettääkin :)


      • Höpsööntynyt__
        VinkkinäSinulle kirjoitti:

        Ei tässä mitään minkään tuskan kautta eletä, päinvastoin;) Eikä tässä mitenkään vihaisia tai surullisia olla yhtään mistään asiasta:)

        Alkukesä erityisesti oli ihana, kiitos paljon siitä <3

        Taidan säästää kirjoitteluni myöhemmäksi, siihen asti lämmintä loppukesää, paljon hyvää mieltä, paljon rakkautta ja lämpimiä suudelmia;) Mielessäni säilyt kyllä aivan varmasti, vaikka en tänne kirjoittelekaan vähään aikaan, että älähän hätäänny;) Lueskelen silti mielelläni muiden kirjoituksia ja runojakin.

        Lämmin halaus:)

        En tiedä, oliko tämä viesti tarkoitettu minulle vai jollekulle muulle, mutta ainakin se vaikutti sydämelliseltä. Olisipa loppukesä todellakin lämmin. Tänään on ollut kurjan kylmä ja märkä päivä, minkä lisäksi on kolottanut ja kipuiluttanut. Onneksi muistin, että täällä läheteltiin hymyjä. Kyllä se saa paremmalle mielelle.


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No en mä taida osatakaan, siis olla hiljaa :)
        Kyllä mun runoilu taitaa olla aika tiiviisti sidoksissa näihin ihastushommiin (ja sitä kautta tuskaankin). Kaikkea outoa se ihastus teettääkin :)

        Anna mennä vaan! Joudun istumaan koneen ääressä aika paljon ja silloin on kätevää aina silloin tällöin pistäytyä täälläkin. Uudet runot ja muutkin viestit piristävät. Olet oikeassa, että ihastus teettää ihmeellisiä asioita. Tässä joutuu ihan itseäänkin ihmettelemään. Mietin esimerkiksi sellaista juttua, kuin ihastumista. Muistan mielestäni aika hyvin, miten ihastuneet teinit käyttäytyivät yläasteella. Olin itsekin aina johonkuhun ihastunut ja ystävilläni oli omat ihastuksensa. Kuvittelin silloin nuorempana, että vanhat (lue yli 25-vuotiaat) ihmiset eivät enää ihastu :-D Varsinkin yli 40-vuotiaita pidin jo ihan yli-ikäisinä ja muistan hämmentyneeni, kun ystäväni yli 40-vuotias kummitäti oli kovin ihastunut ja alkoi seurustelemaan. Nyt kun tuntee enemmän näitä yli-ikäisiä, niin on alkanut ajatella, että yllättävän samoin se ihastuminen saa käyttäytymään sekä 15- että 55-vuotiaan. Jännää, niinkuin Routalempi sanoisi. Olen pieni Pasila-fani.


      • Höpsööntynyt__
        VinkkinäSinulle kirjoitti:

        Ei tässä mitään minkään tuskan kautta eletä, päinvastoin;) Eikä tässä mitenkään vihaisia tai surullisia olla yhtään mistään asiasta:)

        Alkukesä erityisesti oli ihana, kiitos paljon siitä <3

        Taidan säästää kirjoitteluni myöhemmäksi, siihen asti lämmintä loppukesää, paljon hyvää mieltä, paljon rakkautta ja lämpimiä suudelmia;) Mielessäni säilyt kyllä aivan varmasti, vaikka en tänne kirjoittelekaan vähään aikaan, että älähän hätäänny;) Lueskelen silti mielelläni muiden kirjoituksia ja runojakin.

        Lämmin halaus:)

        Luin nyt tämän viestin uudestaan. Aika ihana viesti, vaikka en vieläkään ole varma, kenelle se oli suunnattu. Poimin siitä kuitenkin noita lämpiä suudelmia tälläsen vähän kurjan illan ilostuttajiksi. Ja lähetän takaisin veikeitä pikkusuukkosia, ihon kananlihalle nostattavia korvantaussuukkosia ja runsaita rutistuksia 👄👄👄


    • En_osaaEn_tunne

      Tahdon jo irti
      tunteista näistä
      Tykkään sust silti
      miks pääse en tästä
      Nyt lopetan mä nää
      riimini täällä
      On hölmöä tää
      kun on tunteet näin päällä.

    • jotaintuulettimessa

      Itse kun en luota enää juuri keneenkään, on vaikea leperrellä nimettömällä keskustelupalstallakaan.

      • En_osaaEn_tunne

        Miksi ei luota?


      • En_osaaEn_tunne
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miksi ei luota?

        Piti siis kysymän miksi ET luota? Mikä luottosi vei? Ps. Tässä kohtaa syytän kännyn näppäimiä vikalyönnistä ;)


    • En_osaaEn_tunne

      Aamulla kun heräsin
      ajattelin sinua
      Vaik tiesin
      et tuottaa se kipua
      Ettei ajatella kannata
      Ei mennyttä muistella
      Itseään piinata
      sillä tavalla.

    • En_osaaEn_tunne

      Unen niin kauniin
      keskeltä mä heräsin
      Kovasti mä yritin
      saada unen takaisin
      Pettymys taas oli suuri
      kun ei uni jatkunut
      Kävi mul taas huono tuuri
      kun mä menetin näin sut
      Mut silmäni kun avasin
      siinä olit vierelläin
      Itseäni nipistin
      untako mä vielä näin
      Katsettani tarkensin
      mut siinä yhä olit vaan
      Silloin mä sen tajusin
      ettei se unta ollutkaan

      • Höpsööntynyt__

        Tässä runossa oli poikkeuksellista toiveikkuutta ja uskallusta. Olisipa se noin helppoa, että jonain aamuna silmät aukaistessa vierestä löytyisi oma rakas. Heräsin neljän aikaan selkäkipuun. En voi vielä maata kuin selällään, mikä sekin sattuu. Yritin silloin neljän aikaan kovasti kääntyä jommalle kummalle kyljelle, mutta se oli niin tuskaista, että täytyi nousta ylös ja ottaa särkylääkettä. Keitin sitten kahviakin, kun oli jo aurinkokin nousussa. Kauniita nämä aurinkoiset kesäaamut. Onneksi lääke auttoi kipuun. Aion lukea vähän ja jos vielä väsyttää, yritän ottaa pienet lisätorkut. Vaihtoehtoisesti ryhdyn hommiini. Peli ei ole vieläkään lopussa. En ole päässyt maaliin voittajana, eikä kukaan muukaan ole vielä rynnistänyt voittoon. Olen lähellä maalia... Paistakoon aurinko sinulle tänään oikein lämpimästi ja ihanasti. Kietokoon se säteillään sinut rutistukseen. Elämä on ihmisen parasta aikaa, kuten Matti Nykänen joskus veisteli.


      • En_osaaEn_tunne

        Toivoni jo menetin
        päivinä mä niinä
        Niin kauan sua ootin
        ja nyt sä olet siinä
        Mun sydämeni hakkaa
        sä silmiin katsot mua
        Ei kyyneleeni lakkaa
        niin rakastan mä sua


    • En_osaaEn_tunne

      Täst haaveillut oon illoin
      Sä kainalooni kömmit
      Mä kysyn sulta silloin
      Et josko vielä emmit
      Vai minutko nyt tahdot
      Silloin kohtaa meidän huulet
      Sä hymyillen mua katsot
      Ja sanot mitäs luulet

      • En_osaaEn_tunne

        Jääthän viereen mun
        Mun hyvä olla on
        Vierelläsi sun

        Sun huulia
        Saanhan mä suudella
        Ja silittää sun hiuksia

        Sua kun katson
        Mä tiedän sen
        Vain sut mä tahdon


    • En_osaaEn_tunne

      Sinne sä taas tulit
      Mieleeni putkahdit
      Salaa hiivit
      Tulla tupsahdit
      Nyt päässäni jumitat
      Et pois sä lähde
      Kai voimias koitat
      Oot iltapuhde

    • En_osaaEn_tunne

      Nyt ei enää
      Runoo pukkaa
      Tää homma riittää
      Ja juttu lakkaa
      Sori näistä
      Hölmöistä täällä
      Tuli tämmöstä
      Kun oli tunteet päällä

    • päivänvitsi

      Naurattaa nämä alakoulumaiset räppiriimittelyt täällä. :D

      • En_osaaEn_tunne

        Kiva, että naurattaa. Mun mielestä on mukava saada ihmiset nauramaan 😀 Enhän mä mikään oikea runoilija ole niin riimit sen mukaiset.
        Tää yllä oleva jäikin viimeiseksi hölmöilyksi, joten toivottavasti sulla on myös muita naurun aiheita elämässä, ettei hymy hyydy. Mukavaa kesän jatkoa 😊


      • päivännaarut

        Tunteisiiiiiin...


    • Miltä se tuntuu
      Kun mitään ei tunne
      Silmät kiinni
      Liikkumatta makaa
      Hiljaa hengittää
      Antaa ajatusten mennä
      On vain

    • Yhtenä hetkenä on lyhyen matkaa
      Sitten ei enää vierellä kulje
      Ei luokse jää, ei syliinsä sulje
      Pois vain kävelee rakkaansa luota
      Silmänsä sulkee tunteelta tuolta.

      • Tänään tunnen enemmän
        Ja nyt sen ymmärrän
        Sua rakastan mä kovemmin
        Kuin ketään koskaan aiemmin
        Mut tiedän sen, et tunteet nää
        Ne väärin on, ja siks en jää.


    • Vierailija

      ”Luonto”

      Ja kivet nauravat kipeästi.
      Eivätkä ne kuule miten nauran.

      Vuolaan virran alkulähteillä se nauru juoksee.

      Levoton tuulessa.
      Lehtenä, en pyöri lehtien lailla.
      Korentona, en jaksa nostaa siipiä raskaita.

      Rosoiselle pinnallesi kastelen, salamoiden.

      Pisarana,
      Kaunis,
      Rakastan.

      • Suolaista ja makeaa

        Täällä
        virran loppupäässä
        missä vesi vähitellen pysähtyy.
        Siellä minä itken pilvien kanssa.
        Pisarat yhtyvät kyyneliin.
        Valuvat poskia pitkin.
        Tipahtavat virtaan.
        Ovat yhtä,
        kaikki.


    • lepakkotyttö

      Rakastan sua
      Kaukana olet musta
      Vaikka muut meitä vastustais
      En sua mä mielestäni saada vois

      Sinä muutit koko maailmani kertaheitolla, käänsit kaiken ylösalaisin
      Sen jälkeen mikään ei ollut enään koskaan, kuin ennen
      Sinä sait silmäni avautumaan ja maailmani muuttumaan
      En enään mä pimennossa kulje, enkä kaapissa ole

      Ethän nyt tuomitse mua
      Kun auttamatta taisin rakastua.


      En ole kovin hyvä runoissa ja tämä on oikeastaan biisi, mutta jos sinä E luet tämän, saatat tunnistaa <3

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe