Auttakaa! Kiusallinen tilanne Autokeitaan WC:ssä

Anonyymi

Olen tällä hetkellä täällä keitaan vessassa ja housuni ja paitani ovat kauttaaltaan ripulipaskassa!
Mitä teen? Pakenenko iv- kanavan kautta katolle mutta mitä sen jälkeen? Neuvoja pliis ja äkkiä, tämä on todella kiusallinen tilanne.

22 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

• Hyvä pertsa olet todennäköisesti pään takia eläkkeellä ja nautit vain hyvinvointivaltiomme sosiaaliavuista ole mies ja tapa ityes ni teet yhteiskunnallemme palveluksen

• Pertti, miten kävi?
    Nyt tilannepäivitystä!
    Heititkö ripulivaatteet menemään ja kävelit alastomana vessasta ulos, vai pakenitko ripulisena katolle?
    Tosi nolo juttu, kävitkö kenties ruokailemassa Keitaan herkkubuffassa ennen löysäkakka-kohtausta?
    JAXUHALI!

• Jos siellä vielä oot, nouse äkkiä kiikkuun...teet palveluksen yhteiskunnalle ja itsellesi.

• Se oo mies eikä mikkään joka ei joskus paskannahousuihin.Pää pystyssä vain kohtija uusia seikkailuja.

• Jou!
    Täällä räppi-tieteitä opiskeleva friidu Jakkukylästä.
    Tempasin pikku riimin tästä kun aihe oli niin innostava!
    "Jaa,Joo, sä istuit pöntöllä Autokeitaan vessassa,
    ja kuvittelit ulostavas rauhassa.
    Mutta yhtäkkiä tuli mahaan semmonen vääntö,
    että ihan ylös alasin sut pytyssä kääntö.
    Kakka tulla turahti aivan yllättäin,
    ja Pertsa siihen nolona vain ihmetteleen jäi.
    Kiusallinen tilanne ihan kertakaikkiaan,
    ois kannattanu jäädä varmaan kotiin kakkimaan!"

• Onpa riitulla "huumorintaju!" Häpiäisit ittiäs.

• Älä ala HipHopHelunalle ryttyileen, mä oon sen fani. Ja mitäs lähtee Leija-Pertsa ripakassa yleiseen vassaan.
      Sitä paitsi Autokeitaan Vessan ilmanvaihtoventtiilit( tulo- ja poisto) ovat niin pienet, ettei niistä normiripulipertti mahdu kanavistoon eikä kanava siellä venttiilin takana ole kuin luultavasti 125-150 cm halkaisijaltaan. Kylläkin isommat putket vievät poistoa katolle ja niihen ripaska-pena mahtuisi. Että pakko on ovesta ripulihenkilön ulos tulla ihan nakuna, jos pois mielii vessasta.
      Ja lopuksi; Tosi Miehetkin paskovat housuun silloin tällöin:

http://www.is.fi/viihde/art-2000000953533.html

• No nyt kyllä rimmaa neitillä

• Terveppä terve, tässä Pieru-Pertti. Sain värkättyä siitä pyyherullasysteemistä eräänlaisen lannevaatteen ja kietaisupaidan. Odottelin lähes sulkemisaikaan asti, välillä ovenraosta kurkaten onko reitti selvä. Ryömin saatana iv-kanavaa pitkin lähes katolle mutta olivat laittaneet ritilän sinne loppuun.
    Hauskaa kesää kaikille! Hyvät riimit oli sulla Heluna mutta Räp-Ari on edelleen king!

• Joo varmaan ryömit. Kävin tänään mittaan kanaviston läpimitan ja puhut palturia. Venttiileitä ja tarkistusluukkuja ei ole tarkoitettu ripulipyllyn kuljettavaksi. Ja sitä paitsi HipHopHeluna dissaa Räppäriarskan mennen tullen. Heluna on Jumalatar!!!

• Tämä Tuhnu-Leevi joka haukkuu ystävääni Pieru-Perttiä valehtelijaksi osti minulta pumpattavan parparan. Kapeaharteinen ripuliliukas Pieru-Pera liukuu iv-putkessa, kuin käärme. Uskon täysin hänen tarinaansa. Jee jee Räppi-Ari on meleko rokki ja rolli jeejee!!!

• määki räppään:
      ripaska ku tullee et voi mittään ,ei auta,katella länteen ittään parasta pyyhkiä äkkiä pyrstö eestä taapäin on se suunta. pyrstösuihku on varmaan sielä ei sun tartte kakkia niellä. sitte vaan reippaasti makista ulos ei oo hassumpi lopputulos. käjet vaan kikkelin etteen laita. onko sulla päällä pitkä paita? jos on paitakin paskassa tuossa raippasti ala vain ulos juosta.
      ei se Pertsa mittään haittaa, voit kätes etteen kikkelin laittaa, kaikille kyllä voi nauru maittaaa. hätä ei lue mittään lakia silti oon murheissain sun takia.

• No on PRKL keskustelun taso ihan sopivaa meille iiläisille.
      Keksittyä ripulipaskariimiä autokeitaalta.
      Kyllä, todellakin tunnen kuuluvani iiläisten älykköjen joukkoon, jotka runomittaan
      puettua ulostetarinaa jatkavat päivästä toiseen. Iissä on Ideaa! Tule sinäkin asumaan Iihin, tuhansiaen mahdollisuuksien HINKU-kuntaan. Prööööt!

• Sun ongelma idiootti on luovuuden puute. Olet masentunut tosikko joka kätkee kateellisuutensa ylimieliseen väheksyntään.
      Tosi kiva, kun löytyy Iistä hauskoja luovia ihmisiä, jotka taitaa riimittelyn taidon.

• hei mää en oo iistä vieraspaikkakunnalta viestittelen vitsejä näitä, ei tartte iiläisten vaivata omia päitä. juhlin siellä kerran häitä jossa sulhasen päässä vilisi täitä. täystuhoo siihen suihkittiin ja tappotalkoissa huiskittiin.

• Wiljami-28 kirjoitti:

Tämä Tuhnu-Leevi joka haukkuu ystävääni Pieru-Perttiä valehtelijaksi osti minulta pumpattavan parparan. Kapeaharteinen ripuliliukas Pieru-Pera liukuu iv-putkessa, kuin käärme. Uskon täysin hänen tarinaansa. Jee jee Räppi-Ari on meleko rokki ja rolli jeejee!!!

Nimeni ei ole parpara, eikä minua tarvitse punpata, mutta muuten kyllä tyydytän mielelläni Leija-Leevin tarpeet.

• PirjoPesäkäs kirjoitti:

Nimeni ei ole parpara, eikä minua tarvitse punpata, mutta muuten kyllä tyydytän mielelläni Leija-Leevin tarpeet.

Oi Pirjo Pesäkäs joka käyttää suihkus Dovea,
      mietin usein sun valtavaa povea.
      Toyotallani vauhdikkaasti huristan,
      sun pakaroitas mielessäni puristan.

• Olen todella yllättynyt tämän keskustelupalstan tasosta. Olen kotoisin Iistä ja muutin aikanaan ulkomaille, Nyt olen käymässä lomallani Iissä ja kysyessäni eräältä tuttavaltani, että onko iiläisillä omaa keskustelufoorumia netissä, hän vastasi, että: Älä ainakaan sitä suomi24 keskustelu foorumia mene seuraamaan. No minähän menin. Onneksi lomani loppuu ja palaan nykyiseen kotimaahani enkä varmaan enää seuraa tätä sivustoa. Sisäsiittoisuus on kyllä älyä heikentävää.

• Jou jou mä oon Martinniemeltä,
      mun lerssi näyttää kovin pieneltä.
      Kuntaliitoksen johdosta oon niinku Oulusta,
      oppini ammensin Vahtolan apukoulusta.
      Kateeksi mulla käy Iin jullit,
      syynä siihen on isommat #ullit.
      Usein valitettavasti masturpoin,
      oonhan Martinniemen urpoin.
      Yeah yeah!

• Onko RAP-Ari martinniemestä?
      Paikasta mitättömästä, pienestä?
      Huonosta, pahasta kärpässienestä?
      Arskasta uskonut tuommosta en ois,
      että on Martista pois,
      no , pahemminkin olla vois;
      Jos ois kotosin Päkkikankaalta
      tai Yli-Iistä Venkaalta,
      niin silloin ois elämä tosi karua.
      Minä ainakin hakisin Iijoen Rauasta narua.
      Hakisin korkian jakkaran eli penkin,
      laittasin kaulaan vahavan lenkin,
      en kuitenkaan HK:n sinistä.
      Vaan turhaa täälä on inistä.
      Lähen kattoon Marttiin vanahaa satamaa,
      ennenku alakaa kovasti satamaan.

• Pertti, sinullahan on suvussa Hourun jäteauto, soita se paikalle, vievät sinut Ruskoon, olethan ongelmajätettä yhteiskunnassamme.

• Tämä tapaus oli kyllä varmaan traumaattinen Pertille! Toivottavasti mies on päässyt jaloilleen ja mahansa kuntoon.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.