Mistä baarista löytysi luomutissisiä oppaita?

Semmostahaluaa

Sellaisia tyttöjä, max 23v, ja paino max 50 kg, ja pituutta mielellään väh. 165cm, eli jäntevää, hoikkaa ja kivasti käteen sopivaa tissiä, ja sellaisia että kun pistää kädet tytön uumalle niin saa lähes peukalot ja etusormet yhteen.

16

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 645375646

      Ei ainakaan Maikan Majatalon baaritiskiltä

    • 5555555

      Väärä maa

    • PattayanParatiisi

      Joka baarista

      • nännilover

        Totta, lähes joka baarista niitä löytyy, jos pystyt tinkimään tuosta pituus vaatimuksestasi n 10cm. Totta myös, että jos näillä peukalo/etusormi naisilla on luomutissit, niin hänen molemmat tissinsä kyllä mahtuvat yhteen vähän pienempäänkin kämmeneen ja jää vielä tilaakin. Itselläni ollut yhres kouras noita hoikkien thai tyttöjen luomu rintoja 4kpl samaan aikaan. 2 roikkuvaa nahkapussia ja kahret pelkät tuuman pituset nännit, mutta kivaa oli ja makso vaan 4000Thb/yö. Halpaa kun sipuli.


    • Myyntiryntäys

      Pian ei mistään. Näyttää tulevan baaria ja kapakkaa myyntiin sitä tahtia että alkaa vaikuttaa jo joukkopaolta ennen kuin virkavalta sulkee ne kokonaan uuden perhelomapaikan tieltä.

      • NoupNoup

        Lerpan unelmissa noin. Todellisuudessa juuri päinvastoin. Kasvava Pattaya tarvitsee lisää baarijakkaroita.


      • NeitsytHinttiBodariMaija
        NoupNoup kirjoitti:

        Lerpan unelmissa noin. Todellisuudessa juuri päinvastoin. Kasvava Pattaya tarvitsee lisää baarijakkaroita.

        Huomaattehan mitä Pattaya tekee ihmiselle.......

        Kun joku kirjoittaa jotain, siis ihan sama mitä kirjoittaa, niin mun täytyy heti olla vääntämässä tälle palstalla mitä Lerppa unelmoi.

        SIIS MITÄ LERPPA UNELMOI, enkö ookki sairas tyyppi.

        Mulla on vain yx unelma, ois mailmassa kaikki vaan ihan Pattayaaaaaaaaaaaaaaaa, ei ny tulli talouspaperiin.


      • ThainAviomiesOrginalAnal
        NeitsytHinttiBodariMaija kirjoitti:

        Huomaattehan mitä Pattaya tekee ihmiselle.......

        Kun joku kirjoittaa jotain, siis ihan sama mitä kirjoittaa, niin mun täytyy heti olla vääntämässä tälle palstalla mitä Lerppa unelmoi.

        SIIS MITÄ LERPPA UNELMOI, enkö ookki sairas tyyppi.

        Mulla on vain yx unelma, ois mailmassa kaikki vaan ihan Pattayaaaaaaaaaaaaaaaa, ei ny tulli talouspaperiin.

        Minun hammaslääkäri vaimollani on muuten silikonit rinnat ja löytyy myös aidot munat.


      • MaikkienRakasMaija
        ThainAviomiesOrginalAnal kirjoitti:

        Minun hammaslääkäri vaimollani on muuten silikonit rinnat ja löytyy myös aidot munat.

        Etkä parempaan kykene Maija ?

        Hammaslääkäri, silikonit ja munat.

        Missä sun huoaras nyt kun niin kirjoituttaa ?

        EIKÖS KELLO SIELLÄ THAIMAAN HELMESSÄ PATTAYALLA OLE JO YÖ ??????
        No on sinulla ainakin tekemistä kun huaras on duunissa, että saatte nuudelia huomenna syödä yhdessä kun ootte avoliitossa.


    • Miksi pattayalle naisten perässä.Oletteko koskaan kuulleet riiosta.
      En ole enään muutamaan vuoteen pattayalla käynyt. Brasiliassa on osaavammat ja kauniimmat naiset jotka eivät ole pelkästään rahan takia .

      • Kosola

        Miksi Brasiliaan asti naisten perässä? Harva pelkästään naisten takia mihinkään matkustaa. Todella harva. Jos pari kertaa naisten kanssa meuhkaa kuukauden loman aikana puoli tuntia, niin voidaanko silloin sanoa että matkusti naisten takia? Useammin meikäläinen panee Suomessa kuin lomilla.


      • enämpihetero
        Kosola kirjoitti:

        Miksi Brasiliaan asti naisten perässä? Harva pelkästään naisten takia mihinkään matkustaa. Todella harva. Jos pari kertaa naisten kanssa meuhkaa kuukauden loman aikana puoli tuntia, niin voidaanko silloin sanoa että matkusti naisten takia? Useammin meikäläinen panee Suomessa kuin lomilla.

        Enpä ole suomessa paljon latinoihin tutustunut.En myöskään kauniita thaikkuja ainakaan sinkkuja tavannut.
        Itse 48v jotenkin on vaikeaa saada kontaktia noin 30 vuotiaisiin suomalaisiin kaunottariin.
        ps. huolin vain mallien tai msissien tasoisia.


      • NaurattaaSunJuttus
        enämpihetero kirjoitti:

        Enpä ole suomessa paljon latinoihin tutustunut.En myöskään kauniita thaikkuja ainakaan sinkkuja tavannut.
        Itse 48v jotenkin on vaikeaa saada kontaktia noin 30 vuotiaisiin suomalaisiin kaunottariin.
        ps. huolin vain mallien tai msissien tasoisia.

        Sen takia sä Maija et saakaan muuta kuin omaa tumppuas ku oot niin kertakaikkisen valioyksilö.


    • farangyi

      Siinä on pienellä pienen miehen ongelma. Mistä löytyy tarpeeksi pientä sulle kun kaikki ovat 15 - 50 senttiä pitempiä sinua. Oletko jo kopassut lapsenlastasi?

    • Mättähältämättähälle

      Tuolla poiminta apajilla on hyvää rytsölää

    • MaijanLaiffii

      persläpilerpatsaaodottaa25.9.2017 13:34
      Persläpilerpat jälleen yrittävät saada lerpanpäivästä alunperin kirjoittanutta mukaan leikkeihinsä, mutta enpä nyt viitsi, johan tuolla topicissa Yksi ei kuulu joukkoomme, riittävästi kerroin persläpiherroista totuutta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe