Risto Saloranta - Saloranta.org

pohjamudissa

Saloranta suorittaa erään vanhan höppänän toimeksiantoja. Kun höppänän vastapuoli yrittää soittaa, Saloranta lyö luuria korvaan. Ei vastaa emaileihinkään.

Onko muilla kokemuksia ko. toimistosta?

3

126

Vastaukset

• Soitin nyt Salorannan vaimolle ja kysyin miksi mies ei hoida työtään vaan paiskoo luuria korvaan. Vaimo on siis työssä samassa toimistossa. Hän vastasi, että "Risto on kyllä Lahden paras". Sanoin että ei todellakaan ole kun ei kerran hoida asioita. Nainen sanoi että "mun ei tartte tuollasta kuunnella". Puhui todella omituisesti, jotenkin venytti sanoja. "Lahden paraaas" jne.

• Vastasi sentään lopulta emailiin ja asia on hoidossa. Mutta pari arkipäivää siinä meni.

• Salorannan kannattaisi hankkiutua tästä asiakkaasta eroon. Karhusi maanantaina heinäkuun vuokraa, vaikka oli sunnuntaina käynyt tarkistamassa asunnon ja havainnut sen moitteettomassa kunnossa olevaksi. Hänellä oli siis 1 kk vuokravakuus sisällä. Edelliselle asukkaalle Kuitunen ei maksanut vakuutta takaisin. - En tiedä minkä verran Saloranta tietää asiakkaansa tempauksista. Rahapulaahan tuolla asiakkaalla ei ainakaan oman väittämänsä mukaan ole vaan kyse on pelkästä kiusanteosta.

http://aijaa.com/OsZ7Ee

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    65
    2908
  2. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    55
    730
  3. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    31
    527
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    6
    395