TREFFIT - Profiilien ilmianto ei toimi

Olen ylläpidolle laittanut palautetta siitä että ilmianto ei toimi. Varmemmaksi vakuudeksi olen kysynyt heiltä onko minulta tullut ilmiantoja. Vastauksena on mm. "Kyseisistä profiileista ei ole tullut sinulta yhtään ilmiantoa Treffien moderaattoreille" kun laitoin listaa profiileista joita olin juuri aikaisemmin ilmiantanut.
1
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

1
Ilmianna
Jaa
Kertokaahan kuinka "sääntöjenmukaisia" nuo ylläolevissa profiileissa olevat profiilikuvat ovat.. Ilmiannoista huolimatta vain ovat ja pysyvät, samanlaisia on toki aikaisemmin myös poistettu. Nyt ilmiannot vain katoavat jonnekin. Ylläpito ei asialle tee mitään..
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Ylläpitoa ei näyt asia kiinnostavan, ei edes ilmiannot niitä poista, tai siis kuten aloituksessa sanotaan, ilmianto ei vain toimi!!!

"Haluamme pitää palvelumme hauskana ja viihdyttävänä." - ihan vitsi nykyään!
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Täällä keskusteluissa moderointi "toimii" - asialliset kommentit ja kokonaiset keskusteluketjut katoavat perusteetta. Tämäkin ketju on kertaalleen hävitetty.
Ilmianna
Jaa
Mitä viihdyttävää Suomi24:n Treffit-palvelussa enää on? Profiilikuvaksi kelpaa nykyisin kuva ruusupuskasta, rantakoivusta, leijonasta. Säännöissä vaatimuksena kuitenkin kasvokuva - kasvokuva on kuva jossa on vain profiilintekijän kasvot, selkeät kasvot - kokonaiset kasvot, ei muita ihmisiä eikä eläimiä, ei maisemia. Ei niskaa, vaan siis ihan kasvot!!!
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Ilmianto ei todellakaan toimi!!!
Mobiililaitteissa kun yrittää jonkun häirikön ilmiantaa, tulee aina:
"Palvelinvirhe"
Näin käy ainakin Android ja Windows kännyköillä ja tableteilla niissä olevilla selaimilla. Vika on ollut todella kauan, ainakin vuoden takaa muista samaa virhettä.

Eihän Suomi24:n mielestä palveluissa ole koskaan ollut mitään vikaa!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kauan on tullut pelkkää palvelunvirhettä android-laitteilla. Tänään onnistui ensimmäisen kerran asiaton profiili ilmiantaa Treffeissä. Kuinkahan kauan toiminee?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taas viikonloppuna ei moderointia Treffit-palvelussa näkynyt. Mainosprofiilit saivat olla rauhassa. sitähän ei suomi24 myönnä ikinä että ilmianto ei toimi palvelussa. Se ei joko toimi tai ei johda toimenpiteisiin.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

TREFFIT - Profiilien ilmianto ei toimi

Olen ylläpidolle laittanut palautetta siitä että ilmianto ei toimi. Varmemmaksi vakuudeksi olen kysynyt heiltä onko minulta tullut ilmiantoja. Vastauksena on mm. "Kyseisistä profiileista ei ole tullut sinulta yhtään ilmiantoa Treffien moderaattoreille" kun laitoin listaa profiileista joita olin juuri aikaisemmin ilmiantanut.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta