Paikkakunnan suuri Julkkis..

Suurpervo

Niin, tuo paikkakunnan suuri julkkis Sikamies. Onkos häntä näkynyt kylän raitilla ?

51

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikamiespatsas

      Niin, Onkos näköispatsashanke edistynyt ??

    • vastamäessä.kans

      tehräänkö sannasta myös ?

    • isis-sipilä

      No, onkos kukaan tavannut häntä viime aikoina..

    • rangaistavateko

      Näyttää, että nämä "sikamiesihastelijat" ovat osa pedofiliaa, jota esiintyy Pyhäjärvellä.
      Jutut sen aatteen miehillä ovat samanlaiset. Niistä löytää yhteyksiä: sekaantua johonkin??
      laittomasti.

      • On vain yksi "sikamiesihailija".Hän vastaa itse itselleen ,Tällä kertaa omaan aloitukseen 3 kertaa!Käyttäämyös nimimerkkejä "vanja-eno";"male..vam" ym.ym.


      • tezraikas

        Ei päivääkään ilman sikajuttuja on tämä make..van aliad tedraikas aivan sekaisin.Sikated vastaa itselleen nimimerkkiä vaihaen mene töihin välillä jooko!!


      • Pahnat.Pöllyää

        Juu sano, mitäs hommia tämä sikamies nykyään tekee ?? Ei kai sitä enään navettaan päästetä!


      • Ummikot.Sikalassa

        Koska ne sikajuhlat järjestetään, etelän maitten malliin ?!


    • Make..van

      Kinkkumunakas, luomupekoniin kääritty kabanossi, onhan näitä..

      • make..van

        Ei ollut minun kommentti munakkaista, pekoneista ja kabanosseista


    • make..van

      Munakasta kinkun väliin vai wilhelmiä luomupekoni rullalla ,Kinkkumunakasta, lämintä kinkkupiirakaa, nämä ovan kaupunkime perinne ruuat numeroyksi, sylttyyä ,onhan näitä.. paskt se ketään kiinostaa menkää kotia tupruttelemaan sanoi vihreän liiton uusi puhenjohtaja.

      • maattuaSikaa

        Kyllä sian liha alkoi vähän "epäilyttää" ja kuvottaa tuo tietyn tapauksen jälkeen.


      • Ruhkaperä
        maattuaSikaa kirjoitti:

        Kyllä sian liha alkoi vähän "epäilyttää" ja kuvottaa tuo tietyn tapauksen jälkeen.

        Kyseinen maatalouslomittaja lienee sairaslomalla ennen töihin palaamista, mikäli ei eroa toimestaan tämän kohun vuoksi.


      • sodomaGomorra

        Olis kyllä syytä erota.


    • jatka

      ole hyvä ja pidä huoli ettei uusia massapostauksia jatkossa enää ilmesty aiheesta eläimiin sekaantuminen. Käsittämätöntä kuinka vittuileminen hyvin asiattomasti turhautumisen seurauksena (tunnustan) tuntuu olevan ainoa tapa millä ylläpidon saa hoitamaan tehtävänsä??

      • Ummikot.ulkomaillaTV

        Mutta mitä sikamiehelle kuuluu ? Tämä on täysin asiallinen kysymys, herranen aika sentään.


      • kysymykseenvastaus
        Ummikot.ulkomaillaTV kirjoitti:

        Mutta mitä sikamiehelle kuuluu ? Tämä on täysin asiallinen kysymys, herranen aika sentään.

        mene helvetissä kysymään jos sinua tuo kiinnostaa.


      • tedraikasheräilee
        kysymykseenvastaus kirjoitti:

        mene helvetissä kysymään jos sinua tuo kiinnostaa.

        Miksi vaivautua sinähän kerroit jo hänen olevan helvetissä?


      • tedraikasheräilee kirjoitti:

        Miksi vaivautua sinähän kerroit jo hänen olevan helvetissä?

        Sinä male..vaam yrität taas jatkaa tuota v....lua kirjoittamalla eri alustuksiin sikamiehestä eri nimimerkeillä.Asialliset kin aloitukset PILAAT. Etkö ole huomannut että suurinosa kommenteista kuuluu sinulle.Kirjoitahan taas valvomoon että poistavat tämän kirjoituksen.Sinähän et kestä arvostelua.Missä se virkavallan yhteydenotto viipyy." 2viikkoa sitten "lapsellisesti"uhkasit että virkakunta ottaa yhteyttä kun olin "loukannut" sinua!!!


      • tedraivari
        tedraikas kirjoitti:

        Sinä male..vaam yrität taas jatkaa tuota v....lua kirjoittamalla eri alustuksiin sikamiehestä eri nimimerkeillä.Asialliset kin aloitukset PILAAT. Etkö ole huomannut että suurinosa kommenteista kuuluu sinulle.Kirjoitahan taas valvomoon että poistavat tämän kirjoituksen.Sinähän et kestä arvostelua.Missä se virkavallan yhteydenotto viipyy." 2viikkoa sitten "lapsellisesti"uhkasit että virkakunta ottaa yhteyttä kun olin "loukannut" sinua!!!

        Olen täysin vakuuttunut ,että et ole aivan normaali SORRY.Lopetan tämän tyhjänpäiväisen keskustelusi kanssasi. Toistelet vain minun mielipiteitä.Jos et jo ole niin kehoitan hakemaan apua mielenterveyskeskuksesta.Vielä kerran sorry!!


      • tedraivari kirjoitti:

        Olen täysin vakuuttunut ,että et ole aivan normaali SORRY.Lopetan tämän tyhjänpäiväisen keskustelusi kanssasi. Toistelet vain minun mielipiteitä.Jos et jo ole niin kehoitan hakemaan apua mielenterveyskeskuksesta.Vielä kerran sorry!!

        Vastauksesi oli TÄYSKOPIO viestistäni sinulle EIKÖ SINULLA RESSUKKA OLE MITÄÄN OMAA MIELIPIDETTÄ Olet dingeli dong!! Male..vaam


      • Tedrakas

        Syötkö jouluna kinkkua vai kalkkunaa?


      • teddybear..van
        tedraikas kirjoitti:

        Vastauksesi oli TÄYSKOPIO viestistäni sinulle EIKÖ SINULLA RESSUKKA OLE MITÄÄN OMAA MIELIPIDETTÄ Olet dingeli dong!! Male..vaam

        Oletko sinä sananvapautta estävä veikkonen??Et ehkä tiedä että Suomessa on SANANVAPAUS,Mielipiteensä SAA kertoa!!!!!


      • teddybear..van kirjoitti:

        Oletko sinä sananvapautta estävä veikkonen??Et ehkä tiedä että Suomessa on SANANVAPAUS,Mielipiteensä SAA kertoa!!!!!

        Taas kopio hänelle lähettämämästäni viestistä :Tämä jo todistaa että male..vaam EI käy täysillä!! HOITOON JA PIAN JOS EI jos ei olekkin!!


      • tedhermoteikestä
        tedraikas kirjoitti:

        Taas kopio hänelle lähettämämästäni viestistä :Tämä jo todistaa että male..vaam EI käy täysillä!! HOITOON JA PIAN JOS EI jos ei olekkin!!

        Eikö täällä ole muut käyttäneet nimiä??Milloin olen kieltänyt uhmaamalla oikeudenkäynneillä!!?? KERRO kun tiedät!!Pysy nahoissasi! Olet dingeli dong!!Älä hermostu Lokakuu lähestyy uhkaavasti!!MOT mukana kameroineen.Totuudet tulee ilmi piakkoin!Sen saamme helposti selville.Jos olet niin syyte julkisesta herjauksesta tulee.Odottele rauhassa."Puhelin on keksitty,jos et tiedä.Ihminen on erehtyväinen,sinäkinRESSUKKA!!!


      • tedhermoteikestä kirjoitti:

        Eikö täällä ole muut käyttäneet nimiä??Milloin olen kieltänyt uhmaamalla oikeudenkäynneillä!!?? KERRO kun tiedät!!Pysy nahoissasi! Olet dingeli dong!!Älä hermostu Lokakuu lähestyy uhkaavasti!!MOT mukana kameroineen.Totuudet tulee ilmi piakkoin!Sen saamme helposti selville.Jos olet niin syyte julkisesta herjauksesta tulee.Odottele rauhassa."Puhelin on keksitty,jos et tiedä.Ihminen on erehtyväinen,sinäkinRESSUKKA!!!

        Tässä kirjoituksessa olet ottanut pätkiä kirjoituksistani siltäsun täältä.Tuloksena on tällainen sekamelska josta Erkkikään ei saa selvää,Sanoppa hoitajalle että antaa sinullemielialalääkkeen ja paina sen jälkeen pääsi tyynyyn.Etsin sen kirjoituksen jossain vaiheessa jossa uhkasit minua oikeudekäynnillä nyt ei ole aikaa etsiä.Se on laiton uhkaus.Pidä pienempää suuta se saattaa aiheuttaa sinulle harmia tulevaisuudessa male..vaam/vanja-eno.


      • Tedteboil
        tedraikas kirjoitti:

        Tässä kirjoituksessa olet ottanut pätkiä kirjoituksistani siltäsun täältä.Tuloksena on tällainen sekamelska josta Erkkikään ei saa selvää,Sanoppa hoitajalle että antaa sinullemielialalääkkeen ja paina sen jälkeen pääsi tyynyyn.Etsin sen kirjoituksen jossain vaiheessa jossa uhkasit minua oikeudekäynnillä nyt ei ole aikaa etsiä.Se on laiton uhkaus.Pidä pienempää suuta se saattaa aiheuttaa sinulle harmia tulevaisuudessa male..vaam/vanja-eno.

        Nyt on kyse oikeuden käynnissä yksityishenkilöiden virkavirheistä. kaupunki ei ole syytteessä.Kyllähän te tiedätte!Kunhan haluat johtaa keskustelua harhaan ;Ethän noin tyhmä ole,että ettet tiedä missä mennään!!!herjaajan hymy hyytyy kun herjattu pääsee vapaaksi ja alkaa avustajan kanssa laatiin kunnianloukkaussyytettä.Suomi24 sivustoista löytyy kyllä ainesta moneenkin syytteeseen!!!!!Et ole ottanut sitä seikkaa huomioon kun olet aukonut kitaasi Mutta juna kulkee...Pakkoko sitä on herjata joka avauksessa,Et sinäkään ole täysjärkinen.Mene itseesi välilläEi tarvitse olla pervo jos puolustuskyvytöntä hoidossa olevaa hieman puolustaa.Sinulle on outo sana INHIMILLISYYS.Olet omasta mielestä HERRA TÄYDELLISYYS!!!!Sinun pitäisi opiskella jossain sivistystä Sinä aloitit tämän keskustelun ja olet suurimman osan vastannut itse itselle eri nimimerkeillä kylläkin!!!!!!!!Pyhäjärvellä ei voi toista noin sekopäistä olla!!!!!!!!!!OLE hyvä ja kerro mistä asiasta syytteitä tulee.????? Kaikki on sinun likaisen mielikuvitusten tuotteita.En ole kenenkään kunniaa loukannut,kuten sinä!!!!!!!!!!Voitko todistaa kaikki väitteesi minun kirjoittamiksi.Kirjoituksesi hipoo laitonta uhkausta(syyteharkinnan alainen)


      • Tedteboil kirjoitti:

        Nyt on kyse oikeuden käynnissä yksityishenkilöiden virkavirheistä. kaupunki ei ole syytteessä.Kyllähän te tiedätte!Kunhan haluat johtaa keskustelua harhaan ;Ethän noin tyhmä ole,että ettet tiedä missä mennään!!!herjaajan hymy hyytyy kun herjattu pääsee vapaaksi ja alkaa avustajan kanssa laatiin kunnianloukkaussyytettä.Suomi24 sivustoista löytyy kyllä ainesta moneenkin syytteeseen!!!!!Et ole ottanut sitä seikkaa huomioon kun olet aukonut kitaasi Mutta juna kulkee...Pakkoko sitä on herjata joka avauksessa,Et sinäkään ole täysjärkinen.Mene itseesi välilläEi tarvitse olla pervo jos puolustuskyvytöntä hoidossa olevaa hieman puolustaa.Sinulle on outo sana INHIMILLISYYS.Olet omasta mielestä HERRA TÄYDELLISYYS!!!!Sinun pitäisi opiskella jossain sivistystä Sinä aloitit tämän keskustelun ja olet suurimman osan vastannut itse itselle eri nimimerkeillä kylläkin!!!!!!!!Pyhäjärvellä ei voi toista noin sekopäistä olla!!!!!!!!!!OLE hyvä ja kerro mistä asiasta syytteitä tulee.????? Kaikki on sinun likaisen mielikuvitusten tuotteita.En ole kenenkään kunniaa loukannut,kuten sinä!!!!!!!!!!Voitko todistaa kaikki väitteesi minun kirjoittamiksi.Kirjoituksesi hipoo laitonta uhkausta(syyteharkinnan alainen)

        Jälleen pätkiä kirjoituksstani,Kyse on SINUN kirjoituksistasi ns,"sikamiehen " kunnianloukkauksista joihin olet ehkä satojakin kertoja syyllistynyt.ID koodi paljastaa miltä koneelta kunnianloukkaukset on lähetetty!Odottele rauhassa Öitä!Kopiot on sinun herjausviesteistä,Niistä et pääse eroon enää olet ylittänyt riman ,LOPETA vouhotus!!!Hyvänsään aikana!!


      • teduhkailija
        tedraikas kirjoitti:

        Jälleen pätkiä kirjoituksstani,Kyse on SINUN kirjoituksistasi ns,"sikamiehen " kunnianloukkauksista joihin olet ehkä satojakin kertoja syyllistynyt.ID koodi paljastaa miltä koneelta kunnianloukkaukset on lähetetty!Odottele rauhassa Öitä!Kopiot on sinun herjausviesteistä,Niistä et pääse eroon enää olet ylittänyt riman ,LOPETA vouhotus!!!Hyvänsään aikana!!

        Kyse on SINUN kirjoituksistasi ns,"tedraikkaan " kunnianloukkauksista joihin olet ehkä satojakin kertoja syyllistynyt.ID koodi paljastaa miltä koneelta kunnianloukkaukset on lähetetty!Odottele rauhassa Öitä!Kopiot on sinun herjausviesteistä,Niistä et pääse eroon enää olet ylittänyt riman ,LOPETA vouhotus!!!Huononsään aikana!!Odottele rauhassa lokakuun alkupäivien oikeudenkäyntiä.Sitten kuulet tuutintäydeltä.Esim. MOT on mukana!?"!Sinähän toisaalla kehuit ottaneesi rapakaljaa! Älä syytä muita omista töppäilyistä!!


      • teduhkailija kirjoitti:

        Kyse on SINUN kirjoituksistasi ns,"tedraikkaan " kunnianloukkauksista joihin olet ehkä satojakin kertoja syyllistynyt.ID koodi paljastaa miltä koneelta kunnianloukkaukset on lähetetty!Odottele rauhassa Öitä!Kopiot on sinun herjausviesteistä,Niistä et pääse eroon enää olet ylittänyt riman ,LOPETA vouhotus!!!Huononsään aikana!!Odottele rauhassa lokakuun alkupäivien oikeudenkäyntiä.Sitten kuulet tuutintäydeltä.Esim. MOT on mukana!?"!Sinähän toisaalla kehuit ottaneesi rapakaljaa! Älä syytä muita omista töppäilyistä!!

        Etkö keksi parempaa kuin kopioida kirjoituksiani?????? Testaappa pääsi:Ota huomioon että näitä lukee muutkin kuin me.Canon kopiokone käynnissä.Ota varoitus todesta .Kaikki viestisi kopioidaan täällä?=)(/&.Milloin olen kehunut ottaneeni rapakaljaa???MIELIKUVITUS LAUKKAA!Make..van ja minä olemme täysin ERI henkilöitä.ENedes tunne häntä.Sinulla on selvästi paniikki päällä RAUHOITU ja pane korkki kiinni!


      • teduhkailija
        tedraikas kirjoitti:

        Etkö keksi parempaa kuin kopioida kirjoituksiani?????? Testaappa pääsi:Ota huomioon että näitä lukee muutkin kuin me.Canon kopiokone käynnissä.Ota varoitus todesta .Kaikki viestisi kopioidaan täällä?=)(/&.Milloin olen kehunut ottaneeni rapakaljaa???MIELIKUVITUS LAUKKAA!Make..van ja minä olemme täysin ERI henkilöitä.ENedes tunne häntä.Sinulla on selvästi paniikki päällä RAUHOITU ja pane korkki kiinni!

        Etsin sen kirjoituksen jossain vaiheessa jossa uhkasit minua oikeudekäynnillä nyt ei ole aikaa etsiä.Se on laiton uhkaus.Pidä pienempää suuta se saattaa aiheuttaa sinulle harmia tulevaisuudessa Ota varoitus todesta .Kaikki viestisi kopioidaan täällä?=)(/&.ID koodi paljastaa miltä koneelta varoitukset on lähetetty!Odottele rauhassa Öitä!

        pane korkki kiinni!Etkö keksi parempaa kuin kopioida kirjoituksiani?????? Testaappa pääsi


      • teduhkailija kirjoitti:

        Etsin sen kirjoituksen jossain vaiheessa jossa uhkasit minua oikeudekäynnillä nyt ei ole aikaa etsiä.Se on laiton uhkaus.Pidä pienempää suuta se saattaa aiheuttaa sinulle harmia tulevaisuudessa Ota varoitus todesta .Kaikki viestisi kopioidaan täällä?=)(/&.ID koodi paljastaa miltä koneelta varoitukset on lähetetty!Odottele rauhassa Öitä!

        pane korkki kiinni!Etkö keksi parempaa kuin kopioida kirjoituksiani?????? Testaappa pääsi

        JÄLLEEN KOPIO KIRJOITUKSESTANI


      • Sika.työntyy
        kysymykseenvastaus kirjoitti:

        mene helvetissä kysymään jos sinua tuo kiinnostaa.

        En voi, välimatka sinne on liian suuri. Kerro nyt oletko häntä tavannut, ja mitä kuuluu.


      • se.hänelle.kertokaa

        Miksi KUKAAN ei kerro missä sikamies on, ja mitä hänelle kuuluu ??


    • uskomatontamuttatotta

      Suosittelen:
      Todellisuus on tarua ihmeellisempää.
      Ei totuutta löydy Ylivieska-Raahe käräjäoikeudessa, koska (entinen laumaansa johtava) tekee edelleenkin töitä omiensa puolesta.. Kuka voi luottaa poliisiin. Uskokaa, te kaikki,, ei KUkaan Kukaan ei voi luottaa poliisiin. Ei ainakaan Ylivieska-Raahe käräjäoikeudessa.

      • prooltapääsipröö

        Jahas taasko se proolla on usko koetuksella kuten selänne erossakin pelko taas perseessä ettei unelmista tulekkaan totta?


      • mikä.selänne

        Teemu selänne ?? mikä perkeleen selänne?


    • Lihaa.sisään

      Mitäs tämä sikamies yleensä ostaa kaupalta ?? Ostaako paljon sianlihaa ?

    • pörpörpörpörpörr

      painesylttyä olis myynnissä.
      veli tekee hyvää painesylttyä.
      tulukeehan ruokailemmaan koko perheen kansa!
      iso-isseekin tulloo!

    • raikashenkitys

      Eikait tuo tetraikastus oo se jarkko? Ärhäkkäästi puolustelee.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe