Minä sen tosiaan poistatin

Hyvä-minä

Foorumille Matkailu Eri tapoja matkailla Laivamatkat ja risteilyt ilmaantui kohta Turun torin puukotusten jälkeen hyvin rasistinen kirjoitus. Oli muka kutsu laivalle. Selvästi laadittu Turun torin terroritapahtumien innoittajana mukamas huonolla suomella. Tosin suomalainen ei hallitse ulkomaalaisen huonoa suomea.

Ilmianto Suomi24:lle ei jotanut tuloksiin. Mutta minä tein jatkoa. Tein ilmiannot Lounais-Suomen poliisille, Sisäministeröön, Kokoomukselle. Keskustalle, Vihreille ja SDP:lle. Olisi kiva tietää,mikä taho pisti Suomi24:lle piiskalla takamuksille.

Enää viestiä ei ole.

Toivottavasti te muutkin toimitte yhtä tehokkaasti!

14

56

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä-näin

      Siunattu asia, että täällä riitelijöiden pesässä on edes yksi valistunut, joka uskaltaa toimia eikä vain palpata.

    • Kehnoa-moderointia

      Todella omituista, ettei Suomi24 poista selkeitä laittomuuksia.

    • Ö-rÖÖ

      peruta kaikkiviesti

    • Anonyymi

      Totean saman kuin ensimmäinen vastaaja: "Siunattu asia, että täällä riitelijöiden pesässä on edes yksi valistunut, joka uskaltaa toimia eikä vain palpata."

      Turha tehdä yp:lle mitään ilmiantoja tai palautteita, koska he eivät tee mitään. Heti vaan ilmoitusta puolueille, järjestöille, viranomaisille jne.

      • Anonyymi

        Kyllä minulle ylläpito on vastannut kiitettävästi. Ovat myös palauttaneet viestejä, jotka automaatti on poistanut.
        Aina on vastaus tullut asiaan kuin asiaan ja siitä kiitos ylläpidolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle ylläpito on vastannut kiitettävästi. Ovat myös palauttaneet viestejä, jotka automaatti on poistanut.
        Aina on vastaus tullut asiaan kuin asiaan ja siitä kiitos ylläpidolle.

        Aha, yksi jolla on tuollaisia kokemuksia.

        Taidat itse kuulu älläpitoon ja näin anonymiteetin suojissa lippua liehutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, yksi jolla on tuollaisia kokemuksia.

        Taidat itse kuulu älläpitoon ja näin anonymiteetin suojissa lippua liehutat.

        En kuulu älläpitoon enkä ylläpitoon.
        Minusta voi antaa positiivista palautetta silloin kun siihen on aihetta.
        Ihmiset yleensä huomaa vain moittia. Kiitos-sana unohtuu, kun siihen on aihetta.

        Yleensä on hienoa, että meille ihmisille on tällainen monipuolinen keskustelupalsta olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle ylläpito on vastannut kiitettävästi. Ovat myös palauttaneet viestejä, jotka automaatti on poistanut.
        Aina on vastaus tullut asiaan kuin asiaan ja siitä kiitos ylläpidolle.

        Älä hullujas puhu. Kun painetaan "ilmoita" ja kerrotaan "Jokin muu, mikä?" -kohtaan selvitys, niin mistä he tietävät, kenelle voisivat vastata?

        Aivan, haastelussasi on yp:n sointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hullujas puhu. Kun painetaan "ilmoita" ja kerrotaan "Jokin muu, mikä?" -kohtaan selvitys, niin mistä he tietävät, kenelle voisivat vastata?

        Aivan, haastelussasi on yp:n sointi.

        Palautelomakkeella tulee vastaus sähköpostiin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palautelomakkeella tulee vastaus sähköpostiin!!!

        Miksi käyttää palautelomaketta. Joka viestissähän sitä varten kohta "ilmoita".


      • Anonyymi

        Kirjoitin palautteen ylläpidolle palautelomakkeella, koska minusta asia menee paremmin perille sitä kautta.
        Tietysti normi ilmiannot, jos sellaisia tekee, niin ilmoitetaan tuolleen ilmoitajutun kautta.


    • Anonyymi

      12.7. täättä solvattiin sekä pääministeriä että puolustusministeriä. Tein ilmiannon ja kun viesti oli vielä kahden tunnin päästä foorumilla, lähetin SDP:lle tiedonannon:

      "On Suomi24 keskustelusivulla. Ilmoitettu ylläpidolle, mutta tavan mukaan mitään ei tapahdu.

      Sivuston ja keskustelun osoite:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/2412057/setalaisten-risteily-30-12#comment-98249008"

      Tunnin päästä katsoin foorumia ja oli kirjoitusta ei enää ollut.

      Noin se pitää aina tehdä!

    • Anonyymi

      Tiedoksi sinulekin:

      Olisit tehnyt ilmiannon RKP:lle, niin heti olisi Suomi24 alkanut toimimaan!

      Nimittäin tiedän kokemuksesta, mikä tätä foorumia hallitsee ja valvoo, kuten koko Suomeakin...

    • Anonyymi

      Oikein. Jos yypee ei asiaan heti puutu, pakotetaan.

      Kun havaitsen kirjoituksen, mistä seurayksena voi Rikoslain mukaan olla vankeutta, ilmiannan kirjoituksen. Sitten puolen tunnin kuluttua tarkastan, onko mitään tehty. Jos ei ole, teen ilmoituksen. Hiljattain joku herjasi paria puolueen johtohenkilöä ja niin siinä kävi, että puoluesihteeri sai minulta postia ja iso pyörä lähti pyörimään.

      Noin kun te muutkin uskaltaisitte toimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe