Tulin eilen ulos "kaapista" miehelleni

Niinpalturuust

Olin ottanut muutaman ja oli vain sellainen olo että on pakko saada sanotuksi. Tunnustin että olin pari vuotta sitten ihastunut aika palavasti toiseen naiseen (mitään ei tapahtunut) ja että pidän naisista enemmän kuin kaverimielessä.

Mies sanoi sen jollain asteella jo tietäneensä mutta sitten tuli se perinteinen kommentti -olisi kiihottavaa nähdä kun olen naisen kanssa. Minusta ajatus on varsin likainen, en pitäisi siitä että olen jonkun runkkumateriaalia, vaikka kyseessä olisi oma mies 😀 Rivien välistä ymmärsin myös ettei häntä ehkä haittaisi jos joskus pettäisin naisen kanssa, meniköhän hänelle ajatus nyt kuitenkaan perille asti....

Nojoo, voi olla että keskustelu jatkuu vielä mutta olipas helpottavaa tunnustaa. Vaikken minä mitään ole tuhmaa tehnytkään 😜

Mites muilla käynyt puolisolle ulostulo?

17

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ImInLoooov

      Ei liity nyt sun kysymykseen mutta pakko vaan sanoa että olen ite tällä hetkellä niin ihastunut ettei just nyt ees haittais vaikka löytyis se äijä kotoa....jos vaan saisin hänet hetkeks omaksein <3

    • ei-keneltäkään-pois-

      Ei kai se miehille mitään haittaa, jos nainen ns. pettää naisen kanssa. On täysin eriasia, jos petät miehen kanssa.

      • ZiLda

        Ei pidä paikkaansa,satun tietämään,että ensin tuli just vastaavat kommentit ...minäkin haluun sit mukaan.Eikä ollu siis siinä vaiheessa tapahtunut yhtään mitään,juttelin ihmisen kanssa jonka tiesin olevan lesbo.Jo pelkkä juttelu haittas,tosin kypsyin koko narsistiin ja lähdin...


      • Mun miestä kyllä haittaisi, enkä ole saanut lupaa pettää naisen kanssa (olen kysynyt).


    • Niinpalturuust

      Hassu ajatus minusta ettei haittaa jos käyn joskus naisissa. Enpä kyllä ole meidän parisuhtteemme aikana muihin miehiin ihastunutkaan, vain naisiin.

      • äsmäaskmdäalskd

        Niin, miehet ei ota kovin vakavasti naisten välisiä suhteita. Pitävät enimmäkseen kiihottavana. Mutta siinä voi vaan helposti käydä niin että äkkiä se mies jääkin kakkoseks...


      • Samaa itsekin aina ihmettelen. Eikö haittaa sittenkään, jos naisesi lähtee toisen matkaan, jos tämä vain on nainen? Jännä miten miehet pitävät naistenvälisiä juttuja vain oman fantasian realisoitumisena eivätkä koe minkäänlaista tarvetta olla huolissaan :D


    • Per.kel

      Mistähän se johtuu että hyväksyn naisen suhteen naisen ka, mutten karjut keskenään? :D

      • Jos olet mies niin ehkä siitä että olet hetero (naisen seksuaalinen käyttäytyminen on ok katsottavaa, (vieraan) miehen ei) :D


    • gjtjyh

      Lesboja jotka ovat tehneet lapsen miehen kanssa ja eroavat muuttaaseen yhteen naisen kanssa saaden elatusmaksu lapsista sekä osan miehen omaisuudesta.

      • PlaPlaPla

        Jälkikasvusta on vaan pidettävä huolta siihen asti kunnes itsenäistyvät ja muuttavat omilleen. Vai mitä tarkoitat?


    • yks-hutero-

      Eikös se ole vähän niinkuin itsetyydytystä, jos saman sukupuolen kanssa vehtaa. On kokonaan toinen asia "vääräviettisillä", silloin se on pettämistä, jos sekaantuu samaan sukupuoleen.

    • Niinpalturuust

      En tiedä sitten olisiko se reilua sille naisellekaan jos vain käyttäisin häntä hauskanpitoon. Eri asia jos pelisäännöistä on sovittu, onhan näitä ja meitä mahtuu moneen junaan.

      Pahoin pelkään että tilaisuus tekisi varkaan, ainakin jos alkoholia olisi yhtään kuvioissa. Ja varsinkin jos nainen olisi sellainen joka saa pään todella pyörälle ( eli Te ihanat hieman poikamaiset tytöt huumorintajunne kera)! 🤤😜

      Jaaha, parempi pysyä kiltisti kotona tästä lähin tai valmistautua tulevaisuudessa tunnustukseen. 😇

    • Herätysjo

      Koska miehesi on niitä perusmiehiä joka katsoo naisia alaspäin eikä koe naisten olevan sen takia uhka kun se ei miehen mielestä ole yhtä uskottavaa naisen olevan naisen kanssa kuin miehen. Se on miehelle vain hänen silmilleen ja mielihaluilleen oleva viihdyke, ei oikea suhde, vaan hömpötyssuhde.
      Paljon vakavampaa jos pitäisi hauskaa toisen miehen kanssa koska toinen mies olisi sen aikaisemman kanssa samoilla viivoilla sukupuolen takia.

      Se ei siis ota sun tunteita vakavasti huomioon. Jos haluisitkin olla sellanen kunnon maskuliinisen putsin kanssa, silloin miehesi ei tykkäisi yhtään, koska se hajottaisi miesparan fantasiakuvan sinun olevan toisen kauneusihanteisen naisen kanssa. Se olisi uhka miehelle.

    • Biukkeli

      Tulin eilen ulos vaimolle. Nyt helpottunut olo. Vaimo otti tiedon tosi hyvin. Yllättävän hyvin. Huomasi, että on perehtynyt aiheeseen ja tiesi mitä tämä tarkoittaa. Oli kyllä jo vähän epäillyt.
      En pyytänyt, enkä halunnut lupaa sivusuhteisiin. Ei myöskään edes kokeiluihin. Toisaalta, onhan muutaman kerran nuoruudessa tullut kokeiltua.
      Voinko nyt viisikymppisenä jo olla oma itseni?

      • M44

        Jos et halua lupaa kokeiluihin etkä sivusuhteisiin, niin miten olisit oma itsesi, jos haluat jatkaa yhdessä vaimosi kanssa?


    • Anonyymi

      Heittääkö pahasikkin päästä. Ei sen tarvitse olla iso vika, kun se on päässä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe