Musliimilapset ja vääräuskoisten lapset

Nyt.kovat.otteet

Sossu maksaa musliimeille kuulemma aina uudet lastenvaunut, sillä muslimitenava ei voi (kun islam kieltää) nukkua sellaisissa vaunuissa joissa on nukkunut "vääräuskoinen" vauva. Lisäksi muslimien poikavauva ei saa nukkua sellaisissa vaunuissa jossa on nukkunut tyttövauva. Eskarissa päikkäreitäkään ei voida nukkua siellä missä vääräuskoiset tai väärää sukupuolta olevat ovat nukkuneet.

Mitä h#lvettiä. Ei Suomessa voida tällaista eriarvoisuutta suvaita 2-tuhat luvulla. Syytä tehdä jotakin. Jos maan tavat eivät kelpaa, niin sitten voi suksia hevon....

85

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehegwegweg

      Tämä on totta, mutta vain jäävuoren pieni huippu.

      • VelliHousujaKaikki

        Mistä pelko ja vapina? Neuvostoliitto yritti ottaa Suomen ja 500 000 miestä kaatui Neuvostoliiton puolelta. Nyt muutama muslimi hakenut turvapaikkaa ja uusi sukupolvi pelkää jo löysät housuissa. Missä miehet?


      • Ninnukkainen
        VelliHousujaKaikki kirjoitti:

        Mistä pelko ja vapina? Neuvostoliitto yritti ottaa Suomen ja 500 000 miestä kaatui Neuvostoliiton puolelta. Nyt muutama muslimi hakenut turvapaikkaa ja uusi sukupolvi pelkää jo löysät housuissa. Missä miehet?

        Yli 50 000 ei nyt ole ihan muutama ukko ja kun eivät sattummoisin ole missään rintamassa vaan 5000 äijää kateissa ja nurkkiin suvakkien toimesta piilotettuna .Jihadistit kulkevat Suomen kaupungeissa vapaana.


    • Ninnukkainen

      Mutta miksi ihmeessä ? Eihän suomalaisessa yhteiskunnassa ole mitään oikea -tai vääräuskoisia lapsia ja pojat ja tytöt ovat meillä tasa-arvoisia.Miksi suomalainen yhteiskunta siis tuhlaa varoja joidenkin islamilaisten sääntöjen mukaiseen touhuun.,tämähän on aivan sairasta,Eikö Suomessa ole enää omat laitkaan voimassa ?

      • Somalistiensomalisti

        Sitä sopiikin kysyä. Kysytään nyt samaan syssyyn että kuinka Suomi joka on kriminalisoinut moniavioisuuden elättää moniavioiset somaliperheet? Kuinka on mahdollista että tyttöjen ympärileikkausta ei ole kriminalisoitu? Kuinka on tosiaankin mahdollista että Suomi joka on ensimmäisenä antanut naisille äänioikeuden hyysää somaliperheitä mm. lastenvaunuasiassa? Kuinka viaton tyttölapsi on voinut muka sastuttaa lastenvaunut? Aina monen somalimiehen ylläpidon maksaa pakollisten sosiaali yms. maksujen myötä suomalainen työssä käyvä nainen.
        Itse asuin pitkään islamilaisessa valtiossa. Olin siellä töissä. Juhlapyhät vietettiin islamilaisen kalenterin mukaan eikä suinkaan imigranttien mielen mukaan. Kirkossa sai käydä, mutta omalla ajalla. Maassa piti elää maan lakien mukaan tai olisi saanut passituksen kotiin tai paikalliseen vankilaan.


      • Ninnukkainen
        Somalistiensomalisti kirjoitti:

        Sitä sopiikin kysyä. Kysytään nyt samaan syssyyn että kuinka Suomi joka on kriminalisoinut moniavioisuuden elättää moniavioiset somaliperheet? Kuinka on mahdollista että tyttöjen ympärileikkausta ei ole kriminalisoitu? Kuinka on tosiaankin mahdollista että Suomi joka on ensimmäisenä antanut naisille äänioikeuden hyysää somaliperheitä mm. lastenvaunuasiassa? Kuinka viaton tyttölapsi on voinut muka sastuttaa lastenvaunut? Aina monen somalimiehen ylläpidon maksaa pakollisten sosiaali yms. maksujen myötä suomalainen työssä käyvä nainen.
        Itse asuin pitkään islamilaisessa valtiossa. Olin siellä töissä. Juhlapyhät vietettiin islamilaisen kalenterin mukaan eikä suinkaan imigranttien mielen mukaan. Kirkossa sai käydä, mutta omalla ajalla. Maassa piti elää maan lakien mukaan tai olisi saanut passituksen kotiin tai paikalliseen vankilaan.

        Suomi kaatuu omaan vieraskoreuteensa.Mielistelee ,lahjoo ja pokkuroi jokaista rajan yli tulijaa oman kansan kustannuksella.Näin ovat päättäjämme valinneet.


      • maxaja
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Suomi kaatuu omaan vieraskoreuteensa.Mielistelee ,lahjoo ja pokkuroi jokaista rajan yli tulijaa oman kansan kustannuksella.Näin ovat päättäjämme valinneet.

        Meillähän on puolestamme mahdollisuus valita päättäjät. Tosin pelättävissä on, että vain vähemmistö äänestäjistä on järjissään.


      • Anonyymi

        Tämä vetoaminen islamiin on tapa tehdä meidät alistetuksi sille. Sama juttu kuin halal-lihan kanssa. Muslimit eivät voi syödä muuta lihaa kuin sen, jonka mufti on siunannut ( ja saanut tästä palkkion) sekä muslimiteurastaja teurastanut samalla koraanin sanoja mutisten.
        Jippo on siinä että myös ei-muslimit syövät myös halal-lihaa.
        Tästä seuraa se että koko teurastajien ammattikunta vähitellen sulkeutuu vain muslimeille. Näin on käytännössä käynyt länsimaista mm. Australiassa.
        Älkää siis syökö koskaan halal-tuotteita. Boikotoikaa niitä!
        Lisäksi-tehkää suomalaisia vaaleita lapsia.


    • seonsyyllinen

      Sipilä syyllinen aivan kaikkeen. Euroopan poliittiinen eliitti on täysin pilaantunut ja sen pikaista tuhoa toivoo koko maanosan valkoinen väestö. Vain muslutappajat toivovat enää Sipilän jatkoa.

    • NoJoOnKummaJoo

      Niijuu! Lakihan tosiaan pitäs olla sama kaikille. Ja kylhä Suomessa uskonnonvapaus on, mut en ainakaan minä o ikinä kuullukaan mistään kulttuurinvapaudesta?! Ja siks toisekseen, eks vallan perustuslaissa seiso, et KAIKKI viranomaispäätökset tulee perustua lakiin? No missäs vitussa se laki on nähtävissä missä lukee et muslimikakarat ei voi käyttää käytettyjäkin lastenrattaita?! Hä? Tai nukkua tarhassa prikulleen siinä sängyssä mihin se tarhanvartija sen kiikuttaa? Toinen Hä?

      • Sokeripipari

        Täällä ei saa edes sanoa että SOSSU MAKSAA MATU MUSLIMEILLE KAIKEN! Se on tosi asia eikä sensuurilla miksikään muutu! Siis ihan kaiken,asumisen, ruuat,terveydenhoidon, matkat, harrastukset ym!


      • Ällöjäelukoita

        Kristityt kakarat ei voi käyttää muslimien vanhoja kärryjä, koska niissä on satiaisia, kirppuja, täitä ja luteita.


      • gf67keijo

        Asiatonta toisten haukkumista.


      • Ninnukkainen
        gf67keijo kirjoitti:

        Asiatonta toisten haukkumista.

        Mutta sekö on sitten mielestäsi asiallista että meillä on esim.monilapsisia somaliperheitä jotka ovat olleet Suomessa täysihoidossa 26 vuotta ja saaneet tältä yhteikunnalta aivan kaiken.Mutta tämän maan alkuperäisen kansalaisen ( = elättäjä ) lasta hän pitää vääräuskoisena niin saastaisena ettei voisi kuvitellakaan kelpuuttavansa käytettyjä lastenvaunuja.Väkeä lappaa Afrikasta ja arabimaista ja he luokittelevat iät ajat tässä maassa asuneet ihmiset vääräuskoisiksi.On heillä pokkaa.Kyllä me ihan oikeauskoisia olemme omassa maassamme.Niin hekin omassaan.


      • Anonyymi
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Mutta sekö on sitten mielestäsi asiallista että meillä on esim.monilapsisia somaliperheitä jotka ovat olleet Suomessa täysihoidossa 26 vuotta ja saaneet tältä yhteikunnalta aivan kaiken.Mutta tämän maan alkuperäisen kansalaisen ( = elättäjä ) lasta hän pitää vääräuskoisena niin saastaisena ettei voisi kuvitellakaan kelpuuttavansa käytettyjä lastenvaunuja.Väkeä lappaa Afrikasta ja arabimaista ja he luokittelevat iät ajat tässä maassa asuneet ihmiset vääräuskoisiksi.On heillä pokkaa.Kyllä me ihan oikeauskoisia olemme omassa maassamme.Niin hekin omassaan.

        No, ainakin vääräuskoisten rahat kelpaavat. Ei ole setelit synnin saastuttamia.


    • muualla

      Olen ihmetellyt tuota lastenvaunujen saastumista jos niissä nukuttaa tyttölasta. Oliko allahin aikana lastenvaunuja? Vai keksitäänkö uusia sääntöjä sitä mukaa miten ne itseä eniten hyödyttää?

      • tässätotuus

        Muslut alistavat ja vittuilevat näillä jatkuvilla tempuillaan meille. Pitävät meitä avoimesti idiootteina. Meidän on kriminalisoitava muslujen ruokkiminen ja muslut karkotettava heti maasta. Muussa tapauksessa yhteiskuntarauhalle ei tässä maassa ole edellytyksiä.

        Ja muistakaa aina. Hitler pelasti Suomen itsenäisyyden!!!!!!! Ja nyt Sipilä ja Orpo ovat tuhoamassa kaiken.


      • Ninnukkainen

        Totta kai ne keksii uusia sääntöjä aikansa kuluksi .Suvakki vielä silmät renkaina varmaan ihailee että oli se profeetta muhammed fiksu kun sanoi että mieluummin sitten Liberon vaipat eikä mitkään halvat Pirkat.


      • Sokeripipari
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Totta kai ne keksii uusia sääntöjä aikansa kuluksi .Suvakki vielä silmät renkaina varmaan ihailee että oli se profeetta muhammed fiksu kun sanoi että mieluummin sitten Liberon vaipat eikä mitkään halvat Pirkat.

        Hihhiihiii! Loistavaa huumoria!


      • Sokeripipari
        Sokeripipari kirjoitti:

        Hihhiihiii! Loistavaa huumoria!

        Ja pakko vielä lisätä: niin totta !


    • näin_se_menee

      Kas kunnei joku suvakinplanttu ole vielä koettanut ampua alas aloitusta? Periaatteessahan näin ei tulisi olla, mutta käytännössä sosiaalitoimea on varmasti ohjeistettu asiassa harkinnanvaraisuuteen. Eli jos muslimi keksii (suvakin avulla) vaatia uusia vaunuja pikku-muhamedille, niin uudet vaunut järjestyy. Se on sitä kulttuurin huomioimista, ihan kuin romaninaisetkin saavat sosiaalitoimistoista rahtihamerahaa.

      • muualla

        Myyvät sitten ylijääneitä vankkureita netissä. Mutta ei niitä kannat ostaa. Sitä hajua mikä niissä on, ei saa millään pois. Pökertyy vauva jos niihin nukkumaan laittaa, katku on niin kamala ettei voi edes sisälle tuoda. Ei muuta kuin uudelleen kierrätykseen.


      • Ninnukkainen
        muualla kirjoitti:

        Myyvät sitten ylijääneitä vankkureita netissä. Mutta ei niitä kannat ostaa. Sitä hajua mikä niissä on, ei saa millään pois. Pökertyy vauva jos niihin nukkumaan laittaa, katku on niin kamala ettei voi edes sisälle tuoda. Ei muuta kuin uudelleen kierrätykseen.

        Voi taivas...kiitos kun kaiken surkeuden keskellä tarjosit kunnon naurut." Katku on niin kamala .." ...iiks,aivan varmaan onkin,en yhtään epäile :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ei tosiaan parane vauvelia sellaisiin laittaa pökertymään !


    • pölöpölö77

      Mutta tuohon vielä kun lisätään se että kun luokassa on yksi maahanmuuttajalapsi ni loppu luokka ei voi laulaa joululauluja yms eli täällä missä lapseni on koulussa ni 29 suomalaista ja yksi muunmaan lapsi ni niitten mukaan hypitään!! Odotan vaan sitä että valtaavat jonkun kaupunginosan itselleen ja on se väärin kun maassa maan tavalla pitäs olla ja meidän pitää nöyristellä heidän uskontoaan vituttaa koko youhu

      • Skunkitkonsanaan

        Jos pistää lapsen somalivaunuun, niin se haju ei koskaan enää lähde pois lapsesta tai asunnosta.


      • Ninnukkainen
        Skunkitkonsanaan kirjoitti:

        Jos pistää lapsen somalivaunuun, niin se haju ei koskaan enää lähde pois lapsesta tai asunnosta.

        Hirvee kohtalo ,kämppä ja kersa pilalla.Kiitos tiedosta vaikka en olisi vaunujaan kyllä muutenkaan huolinut.Minun verorahoillanihan nekin on ostettu.


      • Somalistiensomalisti
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Hirvee kohtalo ,kämppä ja kersa pilalla.Kiitos tiedosta vaikka en olisi vaunujaan kyllä muutenkaan huolinut.Minun verorahoillanihan nekin on ostettu.

        Niin Ninnukainen. Duunikaverin kanssa tänään pohdittiin että kuinka paljon rahaa jäisikään omaan käyttöön jos sossu maksaisi viimeisimmän muodin mukaiset kuteet, asumisen, ruuan, sähköt, vedet, bussikortit, vakuutukset, uusimman mallin älypuhelimet, tietokoneet, puhelinlaskut , sakot, polkupyörät, potkulaudat, lasten treenit, lastenvaunut, tulkin vielä 20 vuoden jälkeen. Sen lisäksi saisi ilmaisen hammashoidon, lääkärit, gynekologin, perusvoiteet ja muut lääkkeet.
        Työssä käyvän pitää maksaa tuo ihan kaikki itse ja palkasta pidätetään vielä yli tonni kuussa sossupummien elättämiseen.
        Ei voi heilutella rasisti-korttia saadakseen kaiken ilmaiseksi.


      • Ninnukkainen
        Somalistiensomalisti kirjoitti:

        Niin Ninnukainen. Duunikaverin kanssa tänään pohdittiin että kuinka paljon rahaa jäisikään omaan käyttöön jos sossu maksaisi viimeisimmän muodin mukaiset kuteet, asumisen, ruuan, sähköt, vedet, bussikortit, vakuutukset, uusimman mallin älypuhelimet, tietokoneet, puhelinlaskut , sakot, polkupyörät, potkulaudat, lasten treenit, lastenvaunut, tulkin vielä 20 vuoden jälkeen. Sen lisäksi saisi ilmaisen hammashoidon, lääkärit, gynekologin, perusvoiteet ja muut lääkkeet.
        Työssä käyvän pitää maksaa tuo ihan kaikki itse ja palkasta pidätetään vielä yli tonni kuussa sossupummien elättämiseen.
        Ei voi heilutella rasisti-korttia saadakseen kaiken ilmaiseksi.

        Niin ja eikö se elätti vielä katso nenänvarttaan pitkin vastaantullessaan.Luku-ja kirjoitustaidoton 12 lapsen äiti tai isä luulee olevansa jokin puolihallitsija täällä Suomessa kun alkuperäisväestö painaa töitä taatakseen hänelle lokoisat oltavat.Pitävät meitä palvelijoinaan ja maan hallituksen mielestä se on ok.Sitten jos minulle tulisi tilanne että tarvitsisin apua niin ihan varma olen että mitään en saisi.Käskettäisiin myydä ensin kaikki mitä olen työnteolla onnistunut hankkimaan maksettuani ensin itseni kipeäksi veroja.


      • Somalistiensomalisti
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Niin ja eikö se elätti vielä katso nenänvarttaan pitkin vastaantullessaan.Luku-ja kirjoitustaidoton 12 lapsen äiti tai isä luulee olevansa jokin puolihallitsija täällä Suomessa kun alkuperäisväestö painaa töitä taatakseen hänelle lokoisat oltavat.Pitävät meitä palvelijoinaan ja maan hallituksen mielestä se on ok.Sitten jos minulle tulisi tilanne että tarvitsisin apua niin ihan varma olen että mitään en saisi.Käskettäisiin myydä ensin kaikki mitä olen työnteolla onnistunut hankkimaan maksettuani ensin itseni kipeäksi veroja.

        Katsos vaan. Tietyn heimon edustaja on ollut taas työvuorossa ylläpidossa, koska ihan asiallinen kommenttini muslimeista ja somaleista oli poistettu.
        Täällä ei näköjään saa kritisoida sitä kuinka tietty heimo uskontoonsa vedoten rikkovat itse uskontoaan vastaan. Koraani EI erittele lapsia sukupuolen mukaan paitsi perinnönjaossa. Tyttö saa vain puolet siitä mitä poika saisi.
        Onko se jotenkin rasistista jos puhuu faktoista? Ehken ylläpidonkin pitäisi lukea se Koraani...
        Koraani sallii miehelle moniavioisuuden mikäli mies pystyy itse heidät elättämään. Tietty heimo siis rikkoo omaa uskontoaan ja Suomen lakia vastaan.
        Tietty heimo myöskin silpoo tyttölapsensa vastoin Koraanin kehoitusta. Tämän samaisen heimon tyttölapset myös hunnuttautuvat jo päiväkotiin, kun huntu puetaan oikeasti päähän siinä vaiheessa kun kuukautiset alkaa ja silloinkin vain jos miespuolinen sukulainen tai puoliso niin määrää.
        Tämä tietty heimo myös rikkoo Koraania vastaan suoltamalla maailmaan aviottomia lapsia.
        Ei sitä tarvitse sensuroida että minä rekistöröidyllä nimimerkillä ja jäjitettävällä IP-osoitteella olen sitä mieltä että jos joku pistäisi keräyksen pystyyn tuon tietyn heimon kotiin kuljettamiseksi niin ilomielin antaisin rahaa.
        Nyt voin vaan toivoa että tietty heimo sisäsiittoisuudellaan tappaa itsensä sukupuuttoon tai syö itsensä hengiltä.
        Rasisti kortti ei minuun tehoa. Lyön vaan lisää löylyä kiukaaseen jos se vedetään esiin. Kun tuntee uskonnon ja faktat niin pärjää aivan loistavasti verbaalisessa taistelussa. Se tietysti välillä turhauttaa kun tämä heimo ei puhu Suomea, englantia, ruotsia eikä arabiaa.


      • Ninnukkainen
        Somalistiensomalisti kirjoitti:

        Katsos vaan. Tietyn heimon edustaja on ollut taas työvuorossa ylläpidossa, koska ihan asiallinen kommenttini muslimeista ja somaleista oli poistettu.
        Täällä ei näköjään saa kritisoida sitä kuinka tietty heimo uskontoonsa vedoten rikkovat itse uskontoaan vastaan. Koraani EI erittele lapsia sukupuolen mukaan paitsi perinnönjaossa. Tyttö saa vain puolet siitä mitä poika saisi.
        Onko se jotenkin rasistista jos puhuu faktoista? Ehken ylläpidonkin pitäisi lukea se Koraani...
        Koraani sallii miehelle moniavioisuuden mikäli mies pystyy itse heidät elättämään. Tietty heimo siis rikkoo omaa uskontoaan ja Suomen lakia vastaan.
        Tietty heimo myöskin silpoo tyttölapsensa vastoin Koraanin kehoitusta. Tämän samaisen heimon tyttölapset myös hunnuttautuvat jo päiväkotiin, kun huntu puetaan oikeasti päähän siinä vaiheessa kun kuukautiset alkaa ja silloinkin vain jos miespuolinen sukulainen tai puoliso niin määrää.
        Tämä tietty heimo myös rikkoo Koraania vastaan suoltamalla maailmaan aviottomia lapsia.
        Ei sitä tarvitse sensuroida että minä rekistöröidyllä nimimerkillä ja jäjitettävällä IP-osoitteella olen sitä mieltä että jos joku pistäisi keräyksen pystyyn tuon tietyn heimon kotiin kuljettamiseksi niin ilomielin antaisin rahaa.
        Nyt voin vaan toivoa että tietty heimo sisäsiittoisuudellaan tappaa itsensä sukupuuttoon tai syö itsensä hengiltä.
        Rasisti kortti ei minuun tehoa. Lyön vaan lisää löylyä kiukaaseen jos se vedetään esiin. Kun tuntee uskonnon ja faktat niin pärjää aivan loistavasti verbaalisessa taistelussa. Se tietysti välillä turhauttaa kun tämä heimo ei puhu Suomea, englantia, ruotsia eikä arabiaa.

        Kymmenen pistettä asiallisesta ja surapuheisesta tekstistä.Eiväthän nämä asiat mitään salassa pidettäviä ja nurkissa kuiskuteltavia voi olla .Mehän maksamme kalliisti ja meillä on oikeus puhua asiasta.Korviaan myöten veloissa oleva Suomi ottaa lisää velkaa että saa ne kaikki uudet lastenvaunut ostettua ja neljä vaimoa kersoineen elätettyä näille sankareille.Ei voi olla niin että toiseen maahan muuttavalla ihmisellä ei ole mitään muuta kuin pelkkiä oikeuksia mutta ei vastuuta pienimmästäkään asiasta.Maailmasta ei löydy yhtään paikkaa jossa minä voisin olla vuosikymmenet tikkua ristiin pistämättä,kielitaidottomana ( yhä vielä neljännesvuosisadan maassa oltuani kuten somalit ) ja saada paremman toimeentulon kuin maan alkuperäinen työssäkäyvä kansalainen .Ei ihme että kohta koko Afrikka ja arabimaat tyhjenee tänne.


      • Somalistiensomalisti
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Kymmenen pistettä asiallisesta ja surapuheisesta tekstistä.Eiväthän nämä asiat mitään salassa pidettäviä ja nurkissa kuiskuteltavia voi olla .Mehän maksamme kalliisti ja meillä on oikeus puhua asiasta.Korviaan myöten veloissa oleva Suomi ottaa lisää velkaa että saa ne kaikki uudet lastenvaunut ostettua ja neljä vaimoa kersoineen elätettyä näille sankareille.Ei voi olla niin että toiseen maahan muuttavalla ihmisellä ei ole mitään muuta kuin pelkkiä oikeuksia mutta ei vastuuta pienimmästäkään asiasta.Maailmasta ei löydy yhtään paikkaa jossa minä voisin olla vuosikymmenet tikkua ristiin pistämättä,kielitaidottomana ( yhä vielä neljännesvuosisadan maassa oltuani kuten somalit ) ja saada paremman toimeentulon kuin maan alkuperäinen työssäkäyvä kansalainen .Ei ihme että kohta koko Afrikka ja arabimaat tyhjenee tänne.

        Kiitos ja kumarrus myös Halla-Ahollekkin suorapuheisuudesta tänään telkkarissa. Jussi sanoo asiat niin kuin ne on.

        Kaikkeni olen tehnyt sen asian eteen että " heimon " olot tehtäisiin täällä "ahtaammaksi". Poliitikkoja yms. tahoja olen pommittanut sähköpostitse ja asiallisen vastauksen aina myös. Tulostakin näyttää pikkuhiljaa tulevan. Loppuu se ylimielisenä lyllertely ostoskeskuksissa. Saattaa vihdoin tulla se kaivattu koti-ikävä. Vilkutetaan heille. Ikävä että kävitte, mutta ihanaa kuin lähditte.

        Kiitos Ninnukainen. En siis taistele yksin.


      • egrfagrferd
        Skunkitkonsanaan kirjoitti:

        Jos pistää lapsen somalivaunuun, niin se haju ei koskaan enää lähde pois lapsesta tai asunnosta.

        Niin kamala haju että pitää käyttää hengityssuojaimia kun kävelee musun jätöksen ohitse ettei tukehdu.


      • Ninnukkainen
        Somalistiensomalisti kirjoitti:

        Kiitos ja kumarrus myös Halla-Ahollekkin suorapuheisuudesta tänään telkkarissa. Jussi sanoo asiat niin kuin ne on.

        Kaikkeni olen tehnyt sen asian eteen että " heimon " olot tehtäisiin täällä "ahtaammaksi". Poliitikkoja yms. tahoja olen pommittanut sähköpostitse ja asiallisen vastauksen aina myös. Tulostakin näyttää pikkuhiljaa tulevan. Loppuu se ylimielisenä lyllertely ostoskeskuksissa. Saattaa vihdoin tulla se kaivattu koti-ikävä. Vilkutetaan heille. Ikävä että kävitte, mutta ihanaa kuin lähditte.

        Kiitos Ninnukainen. En siis taistele yksin.

        Et todellakaan taistele yksin.Kyllä meitä on monta joille tämä maa ja kansa merkitsee paljon ja jotka kokevat todella vääränä sen että meille tullaan täysihoitoon ja oman maan kansalaisen rooli on olla elättäjä ja palvelija.Ja että tullaan tuhansien kilometrien päästä haukkumaan tämän maan alkuperäistä väkeä vääräuskoisiksi ,uskomattoman röyhkeää ! Ei tulisi mieleenikään mennä vaikka Puolaan ja alkaa vaania heitä puukon kanssa kun ovat katolisia.Omalla maallaan täytyy jokaisella kansalaisella olla oikeus olla ja elää niinkuin ennenkin vaikka suuressa hädässä olevat ihmiset ovat tulleet turvapaikkaa anomaan ja muodostaneet itse samalla uudessa maassa turvallisuusuhkan.Kuvitelkaa mitä paradoksi.


      • vbnbvnvn
        Skunkitkonsanaan kirjoitti:

        Jos pistää lapsen somalivaunuun, niin se haju ei koskaan enää lähde pois lapsesta tai asunnosta.

        Miten sitten hoitaja tai opettaja voi sitten vanhempien kanssa asioida kun aina perheen mies hoitaa kaiken asoinnin ja tilanteet siten hiukka pelottavia.


    • Kelaaa

      Kaikki ei ole saatavilla sossulta. Ota selvää ennenkuin kirjoittelet. En itse ole mamu vaan tiedän asian.

      • Ninnukkainen

        Suvakki ja kirkko antaa mitä sossu ei pysty .


      • Pikkupossulle

        Kylläpäs on!


      • Ninnukkainen
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Suvakki ja kirkko antaa mitä sossu ei pysty .

        Meinaan pimpsaa ja pakopaikan.Niitä ei sossu tietääkseni VIELÄ tarjoa ainakaan virka-ajalla.


      • Jenninkäinen

        Sen tarjoaa joku värillinen rasti.


      • Jenninkäinen

        Se sinisen vastakohta, rasti. Ei saa nimee laittaa kun poistetaan sääntöjen vastaisena. Lööpeissä jokin aika sitten paheksuivat suhteita.


    • Opettajienope

      Ihmettelen suuresti "vauva sivuston"äitien järjen juoksua! Luulisi tuoreiden äitien ajattelevan ennenkaikkea lastensa tulevaisuutta ,mutta leikitään vaan jotain humaania kun muutkin leikkii! Varsinkin tyttölasten äidit ihmetyttää! Mutta ehkä he ihan tosissaan haluavat tyttärilleen säkit päähän , koulutus ja työnteko kiellon ja moni avioisen avioliiton.

      • Suomiäiti

        JOPA ÄIDINRAKKAUS JÄÄ TOISEKSI, SUVAKKIUS ON NIIN JÄRKYTTÄVÄ ,SÄÄLITTÄVÄ, JOPA KAMMOTTAVA VOIMA JOIDENKIN NAISTEN ELÄMÄSSÄ!


    • gfdgrtgtny78

      Täällä kun moititaan ja haukutaan vähän kaikkia niin laitetaanpa välillä huumoria kehiin.
      Ei tosikoille ja suvakeille joilla ei ole huumori tajua. Jokainen voi valita omansa oman maun mukaan.
      https://mvlehti.net/kategoria/paivan-video/

      • Suomalaiset.eivät

        Kuka ryssien lehteä katsoo?


      • Rudel

        Mieluummin ryssänlehti kuin ruskeesilmästen allah horinat.


    • Stop_vihapuhe

      Rasistisesta vihakirjoittelusta ilmoitettu nettipoliisille.

      • Suvakkionvitsi

        Hihhiihhiiiiiii!!!EVVK!


      • Ninnukkainen

        Ilmoita ihan mihin lystäät mutta totuus ei pala tulessakaan.On todella väärin haaskata velkaisen valtion rahoja .Perustoimeentulon voi tarjota jos ihminen turvapaikan saa mutta tuollaiseen kaikkien kulttuurien omien erikoisjuttujen antamiseen veronmaksajien rahojen ei edes tarvitse riittää.Rajansa kaikella.Ei ihme jos tämä maa houkuttelee ja Somaliastakin tulee yhä ihmisiä vaikka sota on loppunut aikoja sitten.Mitä vaan keksitään pyytää niin se veronmaksajien rahoilla heille tarjotaan.Omalle kansalle ei mihinkään ole enää varaa.


      • Siiskukaonkaanrasisti

        Tasa-arvolakien ja samanarvoisuuslakien noudattaminen ja noudattamisen vaatiminen ei ole rasismia. Opiskele tämä. Rasismia on vaatia alkuperänsä, värinsä tai uskontonsa vuoksi parempaa kohtelua kuin muut.


      • Jenninkäinen
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Ilmoita ihan mihin lystäät mutta totuus ei pala tulessakaan.On todella väärin haaskata velkaisen valtion rahoja .Perustoimeentulon voi tarjota jos ihminen turvapaikan saa mutta tuollaiseen kaikkien kulttuurien omien erikoisjuttujen antamiseen veronmaksajien rahojen ei edes tarvitse riittää.Rajansa kaikella.Ei ihme jos tämä maa houkuttelee ja Somaliastakin tulee yhä ihmisiä vaikka sota on loppunut aikoja sitten.Mitä vaan keksitään pyytää niin se veronmaksajien rahoilla heille tarjotaan.Omalle kansalle ei mihinkään ole enää varaa.

        Asiaa kirjoitat. Irakilaisia mm. insinöörejä kaivataan takaisin jälleenrakentamaan turvalliseksi luokiteltavaa Irakia. Toivottavasti Suomen päättäjät kuuntelevat ja laittavat tyypit paluukoneeseen hoitamaan velvollisuutensa kotimaataan kohtaan. Vai eivätkö he kelpaa, kun ulkomailta apua pyytävät? Palautussopimus voimaan heti tarjottavan avun ehdoksi.

        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005289940.html


      • 100vuotta
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Ilmoita ihan mihin lystäät mutta totuus ei pala tulessakaan.On todella väärin haaskata velkaisen valtion rahoja .Perustoimeentulon voi tarjota jos ihminen turvapaikan saa mutta tuollaiseen kaikkien kulttuurien omien erikoisjuttujen antamiseen veronmaksajien rahojen ei edes tarvitse riittää.Rajansa kaikella.Ei ihme jos tämä maa houkuttelee ja Somaliastakin tulee yhä ihmisiä vaikka sota on loppunut aikoja sitten.Mitä vaan keksitään pyytää niin se veronmaksajien rahoilla heille tarjotaan.Omalle kansalle ei mihinkään ole enää varaa.

        Aivan samaa mieltä. Jos pakolaiset kovalla rynnäköllä valtaisivat oman maansa. Miljoonat vastaan ? Miksi ihmisten on vaikea käydä valtaa pitäviä vastaan. Massahyökkäys.


    • alimmalle.luokalle

      Hupaisia nämä natsien kuulemma... jutut. Niillä ei ole mitään yhtymäkohtaa todellisuuden kanssa, mutta itkeä pitää.

      • muualla

        Tuo vaunujuttu on oma kokemus. Ostin netistä Emmaljungat. Palautin lähettäjälle mutta ilmeisesti kaikki puh. numero ja osoite vääriä. Tulivat takaisn kuin bumerangi. lahjoitin kirpparille haisemasta.


      • alimmalle.luokalle
        muualla kirjoitti:

        Tuo vaunujuttu on oma kokemus. Ostin netistä Emmaljungat. Palautin lähettäjälle mutta ilmeisesti kaikki puh. numero ja osoite vääriä. Tulivat takaisn kuin bumerangi. lahjoitin kirpparille haisemasta.

        Miksi et pese lastasi? Ei haisisi.


      • muualla

        Voi voi tuota huumoria. Menehän kypsymään.


      • Suvakilletissiä
        alimmalle.luokalle kirjoitti:

        Miksi et pese lastasi? Ei haisisi.

        Pesee,pesee muttei valkene konsaan, miten se vanha loru taas menikään näistä vierasmaalaisista?


    • miksitehdään

      Miksi heille kelpaa vääräuskoisten maa,rahaa, palvelu,asuntoja ???

    • sierjeg

      Olen kuulut että kaikki hellät jääkaapit pitää vaihtaa kuntien kun nämä saa asunnon . Ei voi säilyttää ei keittää ruokaa kun on säilytetty keitetty sianlihaa ,saastaista ruokaa ja mitä kunnat tekee, jo vaihtaa kaikki koneet koko keittiön uudeksi, sikoja ja siivottomia ovat mutta vaativat. ja tyhmät suomalaiset juoksee ja hyppää kun musliimit vaatii ,

      • Ninnukkainen

        Tahallaan syövät tätä yhteiskuntaa sisältäpäin.Velkainen maa on aina heikompi.Resurssit eivät meinaa enää omalle kansalle riittää mihinkään.


    • juurinäi

      Maassa maan tavalla ja jos ei kelpaa häipykööt. Eikö tämä jo vähitellen mene tyhmempienkin kaaliin.

      • MenkääPois

        Oikein, maassa maan tavalla tai sitten menköön sinne, missä pippurit kasvaa. Tänne ei tarvi tulla esittämään vaatimuksia, eikä tyrkyttämään omia vaatimuksia täysin meille vieraan uskonnon mukaan. Menkää pois täältä.


    • mmki8yttgf

      Suomen kansa halutaan vaihtaa muslimi kansaan. Muslimithan tappavat väärä uskoisia.
      Suomalaisuudelle ja vaalealle Euroopan kansalle saa pian jättää hyvästi.
      Suomi 100 v. Ei sillä ole enää mitään merkitystä.
      Turhaan isämme taisteli tämän maan eteen, säilyttivät itsenäisyyden, jälleen rakensivat ja suomi maksoi sotavelkansa.
      Meidän lintukotomme on murskattu. Sitä ei enää ole.
      On turvattomuus ja pelko, kuka jyrätään seuraavaksi.

      • 100vuotta

        Ei kukaan halua paitsi sinä juuri noilla sanoilla. Ole suomalainen ja pyri olemaan irti uskomuksista. Ei minun isäni syntynyt 1917 edes ajatellut kuin sinä. Oletko edes ajatellut miksi Suomi taisteli? Oletko koskaan taistellut ja menettänyt? Oletko nähnyt kuinka voi sodan jälkeen elää ja rakentaa?


    • luusereille

      Tämä lastevaunujuttu on aikoja sitten todistettu vääräksi. Mitä elämässään epäonnistuneet saavat toistaessaan vanhaa valetta?

      • ÄläUskoViranomaisiin

        Ei se ole väärä juttu, tutkippa asia paremmin, viranomaiset osaa kyllä selittää, älä usko.


    • iihlam

      Tosiasia on kuit enkin se, että Matut saavat uskontoonsa vedoten paljon sellaista, mitä suomaliset eivät saa. Normaali suomalainen ei edes osaa kuvitella, millaisia etuja matuille salassa jaetaan.
      Täytyy ihmetellä suomalaisten päättäjien tyhmyyttä ja halua näyttää maailmalle kuinka hyviä olemme pakoloisia kohtaan välittämättä omien kansalaisten hyvinvoinnista.
      Tällaisella toiminnalla saavat maan jakautumaan kolmeen osaan, järkevät suomalaiset, suvakit ja matut. Nyt kaksi viimeksimainittua ryhmää on vallassa, mutta jos järkevät suomalaiset kannattavat perussuomalaisia , suunta kääntyy.

    • perässä_vedettävät

      PerSut eivät ole saaneet vaunuja tai rattaita, vaikka ovat niitä sossusta nurkuneet. Siksi nyt on perSun naama norsunvitulla.

      • mylvivää.naurua

        Onko Halla-aho saanut vaunut kaikille lehtolapsilleen?


      • Tosiasiassa
        mylvivää.naurua kirjoitti:

        Onko Halla-aho saanut vaunut kaikille lehtolapsilleen?

        Sinä et mahona onneksi ole ollut oletettavasti vaunujonossa:)


    • 100vuotta

      Minä nyt olen ihan Suomen puolesta. Isäni soti viisi vuotta siinä ajatuksessa, että se on järkevää ja omiaan puolustaa. Mikään maa ei saa oikeutta sillä että pakenee kuoleman uhalla. Meidän isät eivät juosseet pakoon vihollista eikä kuolemaa. Mikä sota? Tässä maailmassa soditaan koko ajan, mutta ne jotka jää puolustamaan omaa syntymää ja maataan . Pakolaiset ovat jostain syystä saaneet rahaa salakuljettajille. Herää kysymys mistä rahat? Ei mene läpi tämä shit. Jokaisella pakolaisella on oikeus olla omassa kotimaassaan. Miksi he eivät puolusta sitä?

      • niinpähän

        Minunkin isäni soti viisi vuotta, samoin äitini lottana. Kaksi enoani, joista toinen luutnantti kuoli, ja isäni veli, joka samoin kuoli. Upseereita ja sotamiehiä. Tämä tiedetään suvussamme. Puolustivat tätä maatamme, ilman uhoa, kuten Linna kirjoitti. Sitten myöhemmin lähes 400.000 meistä muutti 1960-70 -luvuilla pelkästään lähinaapuriimme. Eivät käyttäneet oikeutta olla kotimaassaan. Ei ollut työtä. Pakko muuttaa. Ruotsille kunniaksi, siellä oli töitä.


      • Anonyymi
        niinpähän kirjoitti:

        Minunkin isäni soti viisi vuotta, samoin äitini lottana. Kaksi enoani, joista toinen luutnantti kuoli, ja isäni veli, joka samoin kuoli. Upseereita ja sotamiehiä. Tämä tiedetään suvussamme. Puolustivat tätä maatamme, ilman uhoa, kuten Linna kirjoitti. Sitten myöhemmin lähes 400.000 meistä muutti 1960-70 -luvuilla pelkästään lähinaapuriimme. Eivät käyttäneet oikeutta olla kotimaassaan. Ei ollut työtä. Pakko muuttaa. Ruotsille kunniaksi, siellä oli töitä.

        Heh. Tarinankerrontaa 400.000-trollin tyyliin eri versioina vuosien ajan. Keppihevonen.


    • niinpähän

      Muistanpa ihan saman - Ruotsissa 1970 -luvulla: Muutimme sinne muiden 400.000 suomalaisen kanssa. Ruotsi hoiti meillekin lastenvaunut - ihan uudet ja muitta mukinoitta.

      • Naiville

        Sinä kuulutkin sitten siihen pieneen paskasakkijuoppoporukkaan , sosiaaliloisten sukuun ,joita lähti valitettavasti muutama ,muiden, kunnollisten työtätekevien suomalaisten siivellä ruotsiin.


      • Anonyymi

        Ero on siinä, että suomalaiset olivat ahkeria työntekijöitä. Ruotsalaiset yrityksetä tykkäsivät 70-luvulla ahkerista suomalaisista.

        Nykymaailmassa maahanmuuttajat notkuvat ostareilla tekemättä yhtään mitään. Toki niitä työssäkäyviäkin löytyy mutta, mutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero on siinä, että suomalaiset olivat ahkeria työntekijöitä. Ruotsalaiset yrityksetä tykkäsivät 70-luvulla ahkerista suomalaisista.

        Nykymaailmassa maahanmuuttajat notkuvat ostareilla tekemättä yhtään mitään. Toki niitä työssäkäyviäkin löytyy mutta, mutta...

        No tuo niinpähän on tuttu satusetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo niinpähän on tuttu satusetä.

        Ei minua tarvitse uskoa.

        "Suomalaisilla oli alkuun aika huono maine, vaikka heitä arvostettiin ahkerina ja luotettavina työntekijöinä. Suomalaisiin yhdistetty alkoholinkäyttö oli tavallaan stereotypia, joka väärin liitettiin kaikkiin suomalaisiin."

        Lähde: https://yle.fi/uutiset/3-10890445

        "Suomalaisia työntekijöitä pidettiin Ruotsissa rehellisinä ja ahkerina. Etenkin 1950- ja 60-luvulla, kun Ruotsi ei vielä rajoittanut työperäistä muuttoa lainkaan, suomalainen työvoima otettiin avosylin vastaan."

        Lähde: https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/historia/suomalaiset-siirtolaiset-muuttivat-tyon-perassa-ruotsiin/

        Terveisin,

        Satusetä.


    • missämukanäin

      Kuulostaa höpöltä provolta. Missään muslimimaissa ei näin toimita. Joko tämä väitös on huuhaata tai meille tulevat "turvapaikanhakijat" on kotimaataan pakoilevia terroristeja, joita diktaattorit ovat ajaneet ahtaalle. Muuta selitystä en keksi, mutta missään "pyhässä kirjassa" ei sanota näin.

      • Somalistiensomalisti

        Katsos Katsos. Ylläpito ei edes itse ymmärrä palstan sääntöjä. Sensuuri on täysin holtitonta ja mielivaltaista.
        Ainut "heimo" ovat ne olevinaan muslimit jotka tulevat Afrikan sarvesta ja ovat "kirjoittaneet" Koraanin uusiksi. Se on heille sosiaalitukien Aapinen.
        Ainoastaan tämä heimo vaatii uusia vaunuja, ympärileikkaa tyttärensä, ei työllisty, ei opi kieltä ja syyyllistyy moniavioisuuteen.


    • Obelixx

      Tarvitsisin uuden pesukoneen. Saisinkohan sen sossusta? Olen suomalainen pitkäaikaistyötön, jolla on takanaan pitkä työkokemus, mutta jota ei enää kukaan halua ottaa töihin, koska olen nykynuoria vanhempi.

      • ggtrttttbt

        Sossusta saat se heti kun ensin laitat mustaa pakkelia naamaasi ja sitten monkerrat sossussa niin ettei kukaan sitä ymmärrä mitä möliset. Sossutantalle näytät siteen pesukoneen kuvaa ja itseäsi niin kyllä se sitten sen ymmärtää. Tulee kuin manulle illallinen.


    • Uutisista

      Telkkarissa näytettiin se dokumentti Tanskasta, jossa oli salaa kuvattu somalialaisten moskeijoissa. Se oli todella karua katsottavaa. Suhtautuminen vääräuskoisiin on heillä todella rasistista.

      Kaikki somalialaiset eivät varmaankaan ajattele niin, mutta selvä enemmistö kuitenkin. Imaamit heille opettavat sitä ajattelua. Juurihan uutisoitiin siitäkin, miten he lähettävät lapsiaan Somaliaan ympärileikattavaksi. Jotkut lähettävät lapsensa sinne pidemmäksikin aikaa, ettei vain saisi täällä huonoja vaikutteita.

      Tuollaisessa tilanteessa ei ole mahdollista integroitua yhteiskuntaamme. Eikö voisi tehdä niin, että jos ei viiden vuoden päästä osaa kieltämme eikä ole saanut töitä, menettää oleskelulupansa?

      • munmielipide

        Miten he hyväksyvät vääräuskoisen, kun eivät osaa elää sovussa kanssasisariensa tai- veljiensäkään kanssa? Puskaradiosta kuulleet, että Suomihölmöläiset eivät uskalla tai voi kieltää heiltä mitään tai sanoa vastaan missään. Sen takia kukkoilevat täällä ja käyttävät asemaansa röyhkeästi hyväkseen. Sosiaalihuoltolaki päivitettävä heti, koskemaan vain kansalaisia ,kuten alkuperäisen tarkoitus onkin. Maahanmuuttajille eri laskelmat ehtoineen.

        Pakolaiskriisi on kriisi heille, jotka ovat maksumiehiä ja joutuvat kantamaan taloudellisen vastuun. Nyt ajatellaan vain kotinsa jättäneitä, mutta asiat ei korjaudu, ellei kunkin maan päättäjiä painosteta puuttumaan ja tekemään jotain. Esim avustuksia vähennettävä jokaisen pakolaisen verran. Ja valvottava, mihin taloudellinen tuki käytetään. Selkeää infoa heille, että syntyvyys räjähtänyt käsiin. Julmaa sanoa, mutta meidän olisi lopetettava holtittoman syntyvyyden tukeminen, Kerralla tehtävä selväksi, että muut maat eivät ota huolehtiakseen taakkaa, jonka ovat itse aiheuttaneet. Asioista puhuttava niin kuin ne on, lapsiluku pienemmäksi, pakko rikkoa perinteitä ja uskomuksia, miehen mitta ei ole lapsiluku vaan se, pystyykö heidät itse elättämään. Laitetaan keräyslippaisiin kondomeita. Suurempi hyöty, ja estetään samalla kahden lapsen nälkä, nykyisen ja tulevan.

        Jos maksetaan paluurahaa, voisiko maksaa myös pallit pois- rahaa? Jotenkin tuli mieleen kissojen sterilointitempaus,eikös Suomessa olekin sellaisia?


    • EivätNeTänneKuulu

      Tuo olikin hyvä tieto. Se selittää, miksi suomalainen koko ikänsä veroja maksanut invalidi joutuu tyytymään vuosia käytettyyn invamopoon, mutta matut ajelee tuliterällä.

    • Suomen kansa jo kiehuu kaiken tämän vääryyden edessä mitä poliittinen eliittimme ja heidän saastaiset rakkikoiransa ovat meille aiheuttaneet.

      Mittamme tulee vielä täyteen; se on saatanan varmaa!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe