Itsemurha?

Joo siis haluisin kuolla ja otin tyylii tunti sitte 10 gramman eestä särkylääkkeit nassuun ja join 0.7 litraa salmarii. Voin äsken tosi pahoin mut nyt vaa hauisin kuolla. En tiiä onko oikee paikka saada fiilikset koko juttua
Ilmoita

23 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Liian pieni annos, ei siihen kuole. Tervetuloa klubiin, on täällä muitaki, kuka halua kuollaa.
1 VASTAUS:
Paljo niit lääkkeit sit suunnillee tarvis ottaa?
+Lisää kommentti
Muista, sinun kuolema on luultavasti julkinen. Sitt kaikki kuiskii, mihinkä se kuoli.
Ilmoita
No kuolitko?
Ilmoita
No kuolitko ?????????
1 VASTAUS:
Kuolin... kuten näkyy.
+Lisää kommentti
YMMÄRRÄ HYVÄ IHMINEN, ET SULLEKIN ON ANNETTU VAIN YKSI MAHDOLLISUUS ELÄÄ JA KERRAN ÄLÄ TUHLAA SITÄ MIETTIMÄLLÄ TUOLLASII KYLLÄ HAUDASSA EHTII MAKOILLA EI RUUMIS YLÖSNOUSE SE MÄTÄNEE JA MAATUU JA JÄÄMME JOSKUS UNHOLAAN EHKÄ JOKU JOSKUS VÄHÄN MUISTAA TAI LUKEE SAMMALOITUNEESTA HAUTAKIVESTÄ NIMEMME. EI MUUTA ,KOETA JAKSAA KAIKESTA HUOLIMATTA. OLEN MINÄKIN OLLUT JOSKUS NOIN POHJALLA, MUTTA ONNEKSI!!!!!!!!! SAIN JOSTAIN VOIMIA NIIN SINÄKIN TOIVOTTAVASTI TÄSTÄ. LAITA VIESTIÄ JOOKO !!!!!!
1
Ilmoita
Ei näitä särkylääkkeen ottajia, ainoa mihin niistä kuolet on vakava maksavaurio ja se on varmasti äärettömän kivulias kuolema. Sitäkö haluat, kuolla kituen sairaalassa läheisten ympyröimänä.
Ilmoita
Itsemurhaa tekevä ei täällä palstoilla kysele.
Ilmoita
Itsellä tuli mieleen että kuinkakohan hyvin toimisi se että vetää piikki ruiskeen pelkällä ilmalla täyteen ja sitten laittaa suoneen ja painaa ilmat suoniin. On sanottu että sydän pysähtyy pienestäki ilma kuplasta. Se olisi ainaki helpoin ja varmin kuolema. En tiiä sitte että miltä se tuntuu kehossa, että tuleekoha koviaki kipuja. Uskon että keho vaan saa krampin joka tuntuu sähkö iskulta vaan lyhyen aikaa, ja sitten elämä onki jo ohi. Itse ainaki aion kokeilla tätä jossain vaiheessa. Sitä itsellä ei vaan kiinnosta elämä. Elämä on oikeestaa aika turhaa. Kaikki olisi helpompaa jos elämää ei olisi ikinä ollutkaa. Sitä niin moni säästyisi ongelmilta ja kärsimyksiltä. Ja mehä kuitenki joskus kuollaan niin mitä väliä sillä elämällä on edes.
2 VASTAUSTA:
se teidän filosofianne pettää ja se elämän jälkeinen aika onkin vielä enemmän hanurista kuin se teidän vähäpätöiseksi kokemanne elämä? Sieltä rajan takaa ei ole kukaan tulllut kertomaan josko se elämä tässä muodossaan olisi kaikesta huolimatta sittenkin ihan nasta juttu.
Entäpäsjos kirjoitti:
se teidän filosofianne pettää ja se elämän jälkeinen aika onkin vielä enemmän hanurista kuin se teidän vähäpätöiseksi kokemanne elämä? Sieltä rajan takaa ei ole kukaan tulllut kertomaan josko se elämä tässä muodossaan olisi kaikesta huolimatta sittenkin ihan nasta juttu.
Kuoleman jälkeistä elämää ei ole.
+Lisää kommentti
Ei itsemurhasta huudella, se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja sotkee vähintään kymmnen läheisen elämän lopullisesti. Mutta jos olet täysi paska, niin kukaan ei välitä mitään vaikka roikut kuinka pitkään hirressä. Kumpaa lajia sinä olet?

Itsemurhan tekijä heittää omat "paskansa" lähimmäisten kannettavaksi ja poistuu näyttämöltä. Aika raukkamainen tyyppi, ettei kestä yhtä elämää, toista mahdollisuutta meistä ei kukaan saa.
1 VASTAUS:
Helppo se on vaan sanoa että ( Aika raukkamainen tyyppi, ettei kestä yhtä elämää ). Kerro mulle että kuinka vaikea elämä sulla on. Nii katotaa ja nauretaa että kuinka harmiton se on.
+Lisää kommentti
Muistakaa kirjoittaa jäähyväiskirje Sipilälle :) juha.sipila@eduskunta.fi

Saattaisi auttaa muita kärsiviä, jos Sipilällä olisi yhtään inhimillisyyden rippeitä jäljellä. Hän kun on leikannut mm. lääkekorvauksista ja muutenkin lisännyt huono-osaisimpien ahdinkoa.
Ilmoita
Itsemurhan tehneet palaa ikuisesti helvetin liekeissä.
2 VASTAUSTA:
Höpöhöpö. Ei sillä uskollakaan elä, kun sinne suuhun pitää saada ruokaa ja ihmisellä on oltava tili plussalla ja paksu kallis nahkalompakko täynnä muutakin kuin viisisenttinen.
Eläkää vaan höpössä. Ei ole rukoilu tilannetta auttanut. Tuntuu rukoilu vievän vain enemmän harhaan.
+ ettei ihminen elä pelkästä leivästä. Tunnepuoli on jopa tärkeempi kuin ruumiillinen.
+Lisää kommentti
Itsemurhaa harkitseva usein on umpikujassa ja haluaa pakoon tilannettaan. Mekin miehen kanssa ollaan umpikujassa. Itse mietin itsemurhaa joka päivä, mutta en puhu siitä kellekään. Haluan ajatuksissani tehdä sen ennen kun kämppä menee alta tms. Pakoon siis haluan. Olen turhan epäluuloinen eli en luota kunnallisiin palveluihin, kirkkoon enkä sosiaalitukeen, koska pelkään stigmaa. Yököttää tällaisessa pikkukaupungissa joutua tanttojen silmätikuksikin vielä. Aina vähintään yksi tutun tuttu töissä jossakin noista.. Lähes varmasti. Tuntuu ettei apua saa tarpeeksi eikä uskalla perkele hakea!!!!!!!!!!!!!!!! Auttaisi että kela tai sost. maksaisi vuokrarästit pois niin tilanne tasaantuisi,mutta pahalta näyttää. Haaveita minulla on ollut vaikka kuinka ja haluaisin opiskella, mutta en tiedä onko missään järkeä. Mitä me sitten kadulla tehdään? Mistä mies töihin lähtee? Metsämajasta?
Talous vituillaan. Silti me yritetään pitää haaveita yllä vaikka väkisin.

Älkää vähätelkö vaikka tietäisittekin, että pelkkä ajattelu ei välttämättä aja itsemurhaan, koska ihminen kyllä tekee sen jos päättää. Ihminen joka ajattelee sitä voi vain tosi huonosti ja on vailla tukea. Minun olisi 2 vuotta sitten jo pitänyt hakea apua. Olen oikeasti lamaantunut. Haluan kuolla pois. Pelko leimasta on niin kova että näen sen ainoana pakokeinona. Sain hyvän työn joku aika sitten muttei se sitten ollutkaan mitä annettiin ymmärtää eikä sillä elänyt. Minua ei tarvita missään. Rakkaus ja lemmikit ainoa syy miksi olen elossa.

Näin äskettäin juuri unen että saamme häädön. Muutama päivä meni ja vuokraisäntä otti yhteyttä ja vielä illalla. Soitamme takaisin huomenna. Olen nähnyt enneunia ennenkin ja tämä oli sellainen, mutta ei asia puskista tule..
En haluaisi tehdä itsemurhaa mieheni takia, mutta ei minulla ole voimia tulevaan!!!! Koittanut kantaa kaikkea kasassa niin kauan ettei siipeni kestä ylimääräistä. Raivostun, suutun ja olen kaikille vihainen vaan.

Turha meitä on syytellä tästä tuskasta ja tilanteesta. Suomessa on vahva stigma mielenterveysasioissa ja jos talous on kuralla niin syytetään ihmistä paskapääksi eikä tajuta kokonaisuutta ja taustaa.

Pelkään myös leimautumista nistiksi, lääkeriippuvaiseksi tai alkoholistiksi. Mitään noista ei olla.

Tv. Vihattu. (En halua liikkua kohta enää missään, kun minut tunnistetaan, vuokrapate jauhaa kaikille kakkaa niin ei oo kivaa)

Ps.Tunnistakaa tekstistä vaan ja tuokaa samalla ovellemme parin kuukauden vuokrarahat!! Tuokaa myös miehelle parempi työ kun ei täältä paskamaasta kunnon ihminen työtä löydä. Mieheni ansaitsisi parempana ihmisenä kaiken hyvän ja se saakin minut epäilemään itseäni.
Hänenkin asiansa ovat menneet turhan huonoksi. Syytän vain itseäni ja toivon saavani taikavoimat korjata kaiken. Voi kun saisikin. Huomenna varmaan kauhea sairauskohtaus minulla kun heräsin stressiin keskellä yötä..
Anonyyminä kirjoittelen, mutta tekisi mieli laittaa tilinumero ja osoite.
1 VASTAUS:
Haluan hieman jatkaa edellistä viestiä. Kysyisinkin tähän väliin että kuinkahan iso mahis prosentuaalisesti on kuolla kaasulla auton sisälle? Autokin sentään vielä löytyy ja vakuutukset sun muut että kattokaas kulissit pysyneet vielä pystyssä. Ei se auto tuosta paljoa yleensä liiku, mutta onpahan se toiselle ainoa mahdollisuus käyä töissä aamuyöllä kun ei täältä saakelin haisevasta paskakylästä pääse aamu viideltä bussilla pois. En kyllä tiiä. Täytyy jutella miehen kanssa jos panis koko köörin autoon (ei hätää ei oo ihmislapsia) ja lähtis ajamaan keskelle mettää ja siinä juotas pullot viinaa ja otettas parit rauhottavat (mistähän sellasetkin sais tähä hätää) ja uinuttas pois kaasun vaikutuksesta. 🤔
+Lisää kommentti
Halusin 20 vuotiaana tehdä itsemurhan mutta jeesus tarjosi minulle kättään pelastukseksi, hän kuvainnollisesti veti minut "helvetin" syövereistä kädellään takaisin maan pinnalle toivon kaikille arvoa ja rakkautta jotka sitä kaipaavat ja ansaitsevat.
Ilmoita
No yrittäkää nyt kestää. Usein se kuoleman halu kestää vain muutaman vuoden ja tulee jostain edellisen elämän karmasta, sitten kun se menee ohi niin tuskin tulee enää uudestaan. Jos nyt teet sen, niin seuraavassa elämässä sama tilanne on edessä ja korkojen kanssa.

Tehkää jotain repäisevää elämänne uudelleen järjestämiseksi. Auttakaa muita niin teitäkin autetaan. Menkää etsimään elämän tarkoitusta sellaisiin ryhmiin joissa asiaa käsitellään. Joogatkaa, mietiskelkää, etsikää mukava ammatti. Nykyisin voi netissäkin puuhata jotan hyödyllistä tai vaikka alkaa hoitaa lomalaisten koiria ja kissoja. Niiltä saa rakkautta jos ei ihmisiltä.

Muitakin ratkaisuja toki löytyy kun vähän yrittää.
1 VASTAUS:
Olen kyllä sitä mieltä että ihmisten ongelmat johtuvat nimenomaan tästä elämästä eikä mistään edellisen elämän karmoista.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Itsemurha?

Joo siis haluisin kuolla ja otin tyylii tunti sitte 10 gramman eestä särkylääkkeit nassuun ja join 0.7 litraa salmarii. Voin äsken tosi pahoin mut nyt vaa hauisin kuolla. En tiiä onko oikee paikka saada fiilikset koko juttua

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta