SukuJutut HUIJAUSTA!

Tuo on maksullinen ohjelma. Itse en tarvitse mitään maksullisia ohjelmia sukututkimukseeni. Hyvin pärjää ilmaisilla ohjelmilla.

SukuJutut kerää vain rahaa, ei edistä sukututkimusta mitenkään.

Rahat menee kankkulan kaivoon jos lähtee tuohon mukaan!
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

SukuJutut on hyvä, hyödyllinen ja helppokäyttöinen ohjelmisto. Minulle on ollut siitä paljon iloa ja hyötyä sukututkimuksessani. Kysymys-vastauspalsta auttoi minut alkuun.
Ilmianna
Jaa
Höpöhöpö. Pelkkää rahastusta! Ihan hyvin tulee toimeen ilmaisella ohjelmalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei ole pelkkää rahastusta. Hyvä ja hyödyllinen ohjelmisto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Niin usein kun sitä sukua alkaa tutkimaan niin moni lopettaa,kun eka hevosvaras tulee esiin tai muuten ei niin sukuun kelpaava.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Eipä suinkaan! Minulla on tullut vastaan yksi kuolemaan tuomittu pappi ja toinen juopottelun takia virastaan erotettu pappi, juoppo nimimies jne esivanhempina. Muina sukulaisina yksi sarjamurhaaja, 4 Suomen presidenttiä, kaksi Siperiaan murhista tuomittua, Sakari Topelius ynnä lukuisa joukko muita. Juopottelua, sapatinrikkomista ja viinanmyyntiä kuten tappelujakaan en ole edes viitsinyt kirjata, niin yleisiä ne olivat. Yksi esi-isä hirtti itsensä yli 60 -vuotiaana, toisen murhasi mielenvikainen poikansa. Jne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pärjääthän sinä ihan vain kynällä ja paperilla aluksi, mutta viimeistään tuhannen henkilön paikkeilla alkaa kaikki mennä sekaisin. Ilmaisohjelmillakin jollakin tavalla pärjäät ainakin aluksi.
Ilmianna
Jaa
Sukujutut on paska
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei ole, vaan Sukujutut on hyvä ja hyödyllinen ohjelmisto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Todella huonoja kokemuksia sukujutuista ja se maksaa vielä!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sukujutuista minulla vain hyviä kokemuksia. Suosittelen!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sukujutu on israeli
Ilmianna
Jaa
Minä pidän Sukujutut -ohjelmaa hyödyllisenä ja sopivan hintaisena.
Sitä on turvallinen käyttää, koska tiedot ovat vain minun koneellani.
Ohjelma on myös helppokäyttöinen, ja tarvittaessa olen saanut apua tältä palstalta tai ohjelman tekijöiltä. En pystyisi itse luomaan yhtä hyvin toimivaa tiedostoa.
Ilmianna
Jaa
Kaikki sukujutut ovat hölynpölyä, haikara on tuonut meidät kaikki, ei siinä suvulla ole osaa eikä arpaa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

SukuJutut HUIJAUSTA!

Tuo on maksullinen ohjelma. Itse en tarvitse mitään maksullisia ohjelmia sukututkimukseeni. Hyvin pärjää ilmaisilla ohjelmilla.

SukuJutut kerää vain rahaa, ei edistä sukututkimusta mitenkään.

Rahat menee kankkulan kaivoon jos lähtee tuohon mukaan!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta