Pikkuinen testi

Maskuliininen vai feminiininen?


character-are-you.com/d/fi/2633/0.html


Mun tulos testissä oli.


Aivosi ovat

49 % maskuliiniset ja 51 % feminiiniset!
Mielesi on täydellisessä tasapainossa! On vain hyvä, että sinulla on piirteitä molemmista sukupuolista, sillä sen ansiosta olet askeleen muita edellä. Osaat tehdä monia asioita samanaikaisesti, ja silti myös teknologia on sinulle tuttua. Et karsasta tunteita, vaan osaat analysoida niitä ja ilmaista itseäsi täydellisesti. Siinä sinulla on valtava etulyöntiasema ahdasmielisiin ihmisiin nähden!

36

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh, se linkki meni mönkään.

      🤔

      • Veikkaisin villinä, että mulla vois olla samaa tasoa, mutta toisaalta se prosentti just toisinpäin kuin sulla... Ollaanhan monessa kohti oltu aika samanlaisia...


    • jotain.positiivista

      Onneksi en ole nainen.

      • Heh, onneksi en ole mies.


    • Mulla meni vissiin koko testi persiilleen. En nyt ihan tuollaista tulosta odottanut:

      Aivosi ovat
      74 % maskuliiniset ja 26 % feminiiniset!
      Olet toiminnan mies! Et puhu mielelläsi tunteistasi, ja näytät niitä vain tosipaikan tullen. Pidät huomion keskipisteenä olemisesta ja rajojesi kokeilemisesta joko autosi kanssa tai urheilussa. Sinua voisi kuvailla machoksi, joka seisoo vakaumustensa takana!

      • Kas kummaa, samikset ;)


      • On se äijä! No mä varmaan saisin 50/50? Tai sitten jopa taas lipsahtas feminiinisen puolelle... En kuitenkaan noita pidä kuin huumorijuttuna...


      • flowersreally

        6% erottaa siis tosimiehen ja kamupojan. Voi itku. Nyt kyllä treenaan prosenttejani.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kas kummaa, samikset ;)

        Hee...niinpä tietysti. Jotenkin äkkiseltään vaikea löytää yhtä vähän machomaisia piirteitä kummastakaan, mutta tässä varmaan tutkittiin vaan sitä sisäistä machoa.

        No, mitäs äijä? Onko urheiluautosi kiillotettu ja rinkka pakattu mannerretkelle?


      • flowersreally kirjoitti:

        6% erottaa siis tosimiehen ja kamupojan. Voi itku. Nyt kyllä treenaan prosenttejani.

        Mun yhteisö koostuu määrällisesti enemmän miespuolisista jäsenistä. Joku tartuntatauti varmaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Hee...niinpä tietysti. Jotenkin äkkiseltään vaikea löytää yhtä vähän machomaisia piirteitä kummastakaan, mutta tässä varmaan tutkittiin vaan sitä sisäistä machoa.

        No, mitäs äijä? Onko urheiluautosi kiillotettu ja rinkka pakattu mannerretkelle?

        Mitäs täs, enempi kyl sähköauto- tai polkupyörä-äijä taidan olla ja reppu pakattu vaan tonne omaan takamehtään, suppilovahverot mielessä 😎


    • En saanut tuota nyt auki, mutta mun aivot on ollut jonkun (ehkä saman ) testin mukaan muistaakseni 70% maskuliiniset, 30 % maskuliiniset. Tiedostan sen itsekin, että ajattelen enemmän kuin miehet, suoraviivaisemmin ja putkiaivoisemmin :) Enkä pidä rivienväli-tulkinnoista :D Siks varmaan viihdyin aikanaan tuolla Miehen Logiikassa. Tuntui, että siellä puhuttiin just siitä logiikasta, jota minä ymmärrän. Ja siksi viihdyin aikoinana opiskelupaikassa, jossa suurin osa oli poikia, saattoi puhua normaalisti, eikä tarvinnut aina ihmetellä, mitä naispuoliset oikeasti tarkoittaa.

    • flowersreally

      Aivosi ovat 68 % maskuliiniset ja 32 % feminiiniset!
      Ajattelet miehen tavoin, mutta ymmärrät myös naisia melko hyvin. Se tekee sinusta joko loistavan rakastajan tai tuomitsee sinut ikuiseksi kaveriksi. Pidä varasi, ettei sinua nähdä vain parhaana ystävänä, vaan myös tosimiehenä!

    • Sain ihan saman tuloksen.

      • Hyvä me!! :D


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Hyvä me!! :D

        Oottekin palstan hauskimmat "äijät". Prosentilla äijyys siis.... heh


      • Dissident kirjoitti:

        Oottekin palstan hauskimmat "äijät". Prosentilla äijyys siis.... heh

        Äijiäpä hyvinkin, aika hyvin vedetään naisen roolia netissä. ;D


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Äijiäpä hyvinkin, aika hyvin vedetään naisen roolia netissä. ;D

        No siis kyllä teistä kummastakin naisellisuuden aistii... Ei menis läpi, että olisitte äijiä...Ei edes Lineri vois huijata olevansa mies, vaikka väittää munaa löytyvän, enemmän kuin monelta palstasetältä...

        Toi naisellisuus ja miehisyys on sellainen käsite, että se oikeastaan joutais romukoppaan...mitä sellaisilla määritteillä edes tekee nykymaailmassa mitään? Ainakin jos tasa-arvoa ajatellaan, niin eikö olisi juuri oikeampaa puhua vaan mies tai naissukupuoleisesta ihmisestä ja sen persoonallisuudesta?


      • Dissident kirjoitti:

        No siis kyllä teistä kummastakin naisellisuuden aistii... Ei menis läpi, että olisitte äijiä...Ei edes Lineri vois huijata olevansa mies, vaikka väittää munaa löytyvän, enemmän kuin monelta palstasetältä...

        Toi naisellisuus ja miehisyys on sellainen käsite, että se oikeastaan joutais romukoppaan...mitä sellaisilla määritteillä edes tekee nykymaailmassa mitään? Ainakin jos tasa-arvoa ajatellaan, niin eikö olisi juuri oikeampaa puhua vaan mies tai naissukupuoleisesta ihmisestä ja sen persoonallisuudesta?

        Nykyään pitää puhua henkilöistä. Onhan sukupuoli oleellinen juttu, mutta se minkälainen persoona SAA edustaa omaa sukupuoltaan on turha määritelmä. :)

        No eiköhän me naisia olla, vaikka voissa paistas.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Nykyään pitää puhua henkilöistä. Onhan sukupuoli oleellinen juttu, mutta se minkälainen persoona SAA edustaa omaa sukupuoltaan on turha määritelmä. :)

        No eiköhän me naisia olla, vaikka voissa paistas.

        Justiisa näin...

        Eläs nyt....tulee nälkä, kun miettiin ihanaa kinkkua voissa paistettuna... hah


      • Dissident kirjoitti:

        Justiisa näin...

        Eläs nyt....tulee nälkä, kun miettiin ihanaa kinkkua voissa paistettuna... hah

        Joulu on vasta ensi kuussa, silloin saa lahjoja ja kinkkua. :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Joulu on vasta ensi kuussa, silloin saa lahjoja ja kinkkua. :)

        No ainahan se hömpötys alkaa vaan aikaisemmin ja aikaisemmin...


    • 12121212121212
      • Kiitos, oot mussukka. <3 :)


      • 12121212121212
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Kiitos, oot mussukka. <3 :)

        Eipä kestä.

        Minun tulokseni oli niin maskuliininen että feministipalstamode poisti sen sääntöjen vastaisena.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Eipä kestä.

        Minun tulokseni oli niin maskuliininen että feministipalstamode poisti sen sääntöjen vastaisena.

        Älä välitä siitä, poistelee ihan himona kaikkea. Tosi äijä tulokset sait. :)


    • vaikea.vastata

      eipä löytynyt koko testiä vaikka laitoin kieleksi suomen

      • Edes pikkukakkosen linkkiä?


      • olen.suomalainen.ihminen
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Edes pikkukakkosen linkkiä?

        ei tule kun laittaa suomeksi niin testit kuinka rakastut ja kuinka italialainen olet yms ja ulkomaaksi joku on mutta en osaa suomentaa sitä


      • olen.suomalainen.ihminen kirjoitti:

        ei tule kun laittaa suomeksi niin testit kuinka rakastut ja kuinka italialainen olet yms ja ulkomaaksi joku on mutta en osaa suomentaa sitä

        No voihan harmi. :(


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        No voihan harmi. :(

        Change Language: Ja musta nuoli, siitä selaat suomi. Toimisko?


    • mansikkakakkua

      Leikkimielellä tein sitten tämänkin: 39% maskuliiniset ja 61% feminiiniset! Se siitä sitten.
      Hyvää yötä kaikille!

    • Teknodonna

      Mjoo

      Siis suoraan sanoen mikään ei kirjoitetussa tekstissä niin vituta, kuin siihen kiinni liimatut kirjoittajan sukupuoleen viittaavat fraasit. Tällaiset alleviivaukset ovat niin aivottomia, että minä lukijana koen lähes fyysistä tuskaa epätoivon viimeisellä rajalla ennen täydellistä kirjallista katastrofia. Alleviivaava kirjoittaminen on masturbaation tila, joka suoritetaan julkisella paikalla täysin eristyneenä yhteisestä kokemuspinnasta. Se on suorastaan loukkaavaa. Se on suorastaan lukijan täydellistä häpäisyä ja kaiken pilkkaa tavalla, joka ei toimi millään muulla tasolla kuin kirjoittajan itsensä sukupuolionanoinnin saralla.

      Olen harvinaisen kiukkuisella päällä.

      (Hihitystä)

      😁👌

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe