Missä olette legendat?!!?

Onko kauhagurua näkynyt? Entä lolihentaita? Entä Hollolalaista pedofiiliä??? Entä akusediä!?! Heitä ei ainakaan :)! EMME VOI LUOVUTTAA! ANNATTEKO TOSIAAN TÄMÄN YHTEISÖN MUUTTUA ASIALLISEN MAKSU!?!!? me emme. Asenne ratkaisee, ei aivosolut, siksi sedöt voittaa
Ilmoita

19 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Hiljaa, et edes ollut täällä kun alkuperäinen homohentai saapui terrorisoimaan palstaa.
5 VASTAUSTA:
Kyllä mä homohentain muistan ;)
Mut en yhtä hyvin kun meidän eilistä iltaamme ;)) Vieläkin pylly hellänä
Akuankasedä kirjoitti:
Mut en yhtä hyvin kun meidän eilistä iltaamme ;)) Vieläkin pylly hellänä
Ei pitäis istua liikaa, se on myrkkyä seljälle. Miesten pitää seistä, eritoten puolivälistään. Naiset toki on eri asia. Niie ei tarte seistä. Ne saa istua, varsinkin naamalla
Saati sitten todellisen, ainoan legendan aikaan, 2013. (vaikka hän satunnaisesti yhä laittaa jotain kuukausien väliajalla....)
kaihon.kanavaari kirjoitti:
Ei pitäis istua liikaa, se on myrkkyä seljälle. Miesten pitää seistä, eritoten puolivälistään. Naiset toki on eri asia. Niie ei tarte seistä. Ne saa istua, varsinkin naamalla
Kiitos vinkistä
+Lisää kommentti
Aika mitättömillä krediiteillä näyttää pääsevän legendaksi nykyään. :)
6 VASTAUSTA:
"Legendoiksi" ainakin itse miellän vain käyttäjät, joilla on ollut suuri tai suurehko vaikutus palstayhteisöön. Tai sitten vain joku vanhan liiton hyväksi, ystävälliseksi ja avuliaaksi todettu ihminen, kuten esimerkiksi jokutyyppi. Vakkarien määrä on todella alhainen nykyään.
yuggis_ kirjoitti:
"Legendoiksi" ainakin itse miellän vain käyttäjät, joilla on ollut suuri tai suurehko vaikutus palstayhteisöön. Tai sitten vain joku vanhan liiton hyväksi, ystävälliseksi ja avuliaaksi todettu ihminen, kuten esimerkiksi jokutyyppi. Vakkarien määrä on todella alhainen nykyään.
Mä ainakin muistan edellä mainitut käyttäjät
vanhoilta ajoilta en meinannut akusediä vaan noi muut
Akuankasedä kirjoitti:
Mä ainakin muistan edellä mainitut käyttäjät
vanhoilta ajoilta en meinannut akusediä vaan noi muut
Enpä sanoisi, että pari vuotta sitten on "vanhoja aikoja"..
yuggis_ kirjoitti:
Enpä sanoisi, että pari vuotta sitten on "vanhoja aikoja"..
NO YMMÄRRÄTKÖ ETTÄ MEIDÄN ANKOJEN IKÄ ON AIKA LYHYT VERRATTUNA IHMISEEN JOTEN ANKKOJEN MITTAPUULLA KAKSI VUOTTA ON AIKA HELVETIN PITKÄ AIKA KIITOS
Akuankasedä kirjoitti:
NO YMMÄRRÄTKÖ ETTÄ MEIDÄN ANKOJEN IKÄ ON AIKA LYHYT VERRATTUNA IHMISEEN JOTEN ANKKOJEN MITTAPUULLA KAKSI VUOTTA ON AIKA HELVETIN PITKÄ AIKA KIITOS
Kyllä Aku Ankka aika vanha jo on.
Sen näyttelijä vaihtuu muutaman vuoden välein :)
+Lisää kommentti
En tiiä
Ilmoita
Enpä ole nähnyt, tosin en täällä ole hetkeen käynytkään.
Ilmoita
Näin niitä paljon kun viel olin tääl. He olivat elämäni valo :)
1
Ilmoita
Eiks aids tai söpöline päässy tähä?
2 VASTAUSTA:
Kyllä heidätkin muistetaan
Akuankasedä kirjoitti:
Kyllä heidätkin muistetaan
Aitona muistetaan Söpöliini_
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Missä olette legendat?!!?

Onko kauhagurua näkynyt? Entä lolihentaita? Entä Hollolalaista pedofiiliä??? Entä akusediä!?! Heitä ei ainakaan :)! EMME VOI LUOVUTTAA! ANNATTEKO TOSIAAN TÄMÄN YHTEISÖN MUUTTUA ASIALLISEN MAKSU!?!!? me emme. Asenne ratkaisee, ei aivosolut, siksi sedöt voittaa

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta