Lassila&Tikanojan posketon jätehuoltolasku

Olkaa varovaisia L&T:n Elaskujen kanssa. Sain hyväksyttäväksi heinä-syyskuun (4 tyhjennystä) jätehuoltolaskun 286,39 euroa. Asumme omakotitalossa ja jäteastiamme on 140 litrainen muovisäiliö. Kompostoimme biojätteen ja olemme omakotiyhdistyksen jäseniä (merkinnee jotain alennusta jätehuollossa).
Soitin L&T:n asiakaspalveluun 010 alkuiseen maksulliseen 'palvelu'numeroon kahdesti ja puhelut kestivät varmaan odotusaikoineen puoli tuntia, joten saan tästä melkoisen laskun.
Lasku on nyt oikaistu ja maksu on 23,61 euroa, joten ensin yritettiin maksattaa yli 12 kertainen ylihinta.
Pyysin hyvitystä puheluista, koska minä jouduin oikaisemaan yhtiön töppäyksen, johon annettiin selitykseksi 'tekninen vika'. Puheluista ei korvata mitään eikä edes anteeksipyyntöä esitetty. Yhtiön erehdyksen korjaus maksatetaan siis asiakkaalla puhelinlaskussa. Näin toimii pörssiyhtiö.
Pitääpä kysellä muiden yhtiöiden palveluhintoja.
Tarkastakaa jätehuoltolaskunne, koska oli kyseessä "tekninen vika", niin en saata olla ainoa, jota yritettiin rahastaa.
Matti Seppälä
eläkeläinen
Iittala
Ilmianna
Jaa

2 Vastausta



Kiitos tiedosta. Yhtiö meni täällä vaihtoon, eli menettää varmasti rahansa jos ei korvaa töppäyksiään!
Ilmianna
Jaa
Täytyypä pitää silmällä, kuinka vanhoja ihmisiä tässä maassa kohdellaan. Väärinkäytökset ja epäillyt huijaukset ilmoitetaan poliisille - saavat sitten tutkia, onko kyseessä vanhusten huijausyritys yhden henkilön, vaiko firman taholta!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lassila&Tikanojan posketon jätehuoltolasku

Olkaa varovaisia L&T:n Elaskujen kanssa. Sain hyväksyttäväksi heinä-syyskuun (4 tyhjennystä) jätehuoltolaskun 286,39 euroa. Asumme omakotitalossa ja jäteastiamme on 140 litrainen muovisäiliö. Kompostoimme biojätteen ja olemme omakotiyhdistyksen jäseniä (merkinnee jotain alennusta jätehuollossa).
Soitin L&T:n asiakaspalveluun 010 alkuiseen maksulliseen 'palvelu'numeroon kahdesti ja puhelut kestivät varmaan odotusaikoineen puoli tuntia, joten saan tästä melkoisen laskun.
Lasku on nyt oikaistu ja maksu on 23,61 euroa, joten ensin yritettiin maksattaa yli 12 kertainen ylihinta.
Pyysin hyvitystä puheluista, koska minä jouduin oikaisemaan yhtiön töppäyksen, johon annettiin selitykseksi 'tekninen vika'. Puheluista ei korvata mitään eikä edes anteeksipyyntöä esitetty. Yhtiön erehdyksen korjaus maksatetaan siis asiakkaalla puhelinlaskussa. Näin toimii pörssiyhtiö.
Pitääpä kysellä muiden yhtiöiden palveluhintoja.
Tarkastakaa jätehuoltolaskunne, koska oli kyseessä "tekninen vika", niin en saata olla ainoa, jota yritettiin rahastaa.
Matti Seppälä
eläkeläinen
Iittala

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta