Spa-osastolla eli peräkärryssä miitti

Mieheni täyttää peräkärryn vedellä ja minä odotan metrin leveä perse pystyssä miehiä miittiimme. Naisilta pääsy kielletty. Saatte naida mua persereikään täällä Naantalissa vuorokauden ympäri.
7
Ilmianna
Jaa

3 Vastausta

Meitä olisi Kainuusta metsästysseuran äijät tulossa nussimaan sua perseeseen. Saat lutka kyrpää oikein kunnolla.
6
Ilmianna
Jaa
Milloin tämä peräkärrymiitti on? Meitä olisi tulossa myös karskeja metsästäjiä haulikot ja kiväärit tanassa kaksi bussilastillista. Vaikuttaa kunnon horolta, tämä metrin leveän perseen omaava ämmä. Vaikutelma, että tykkää, kun 100 miestä vetelee vuorotellen metrin leveeseen perseeseen. Oluet ja viinat tarjotaan toki isännälle, kun spa-osasto eli tämä peräkärry on levinny nussimisesta.
4
Ilmianna
Jaa
Kukakohan metrin leveen perseen omaava on? Voisin lyödä 100 000 e vetoa, että onnenonkija eli HUORA! Älää ukkonsa rahoilla, metrin leveen perseen kanssa.
3
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Spa-osastolla eli peräkärryssä miitti

Mieheni täyttää peräkärryn vedellä ja minä odotan metrin leveä perse pystyssä miehiä miittiimme. Naisilta pääsy kielletty. Saatte naida mua persereikään täällä Naantalissa vuorokauden ympäri.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta