Aihe

Mikäs tapaus tämä mahtaa olla ?

jussipussi511

19

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AngelForEver

Kiinnostaisi myös tietää.... Eli kuka oli asialla?

• yhteys.katkesi

No ettekö sitten muka tiedä? Sehän oli tietystikin kaikkien tuntema ja maan kuulu... tuuttuuttuuttuuttuut...

• alhaista

Miten alhaista!

Olisi hyvä valottaa tätä asiaa julkisesti!
      Kertokaa suoraan kuka oli tää alhainen tyyppi?

Miksi pimitetään?

• Kalevi12555

Tämä kyseinen rikollinen on vaihtanu aikoja sitten nimensä,ja hänen entinen nimi on allani hakonotko!,hän teki seitsemän kynmentä luvulla jo suomen suurinman auto huijjauksen ja on nykysin jatkanut eri nimellä etillaisi rötöksijä!,ja sain puhelun juuri äske nilsijästä tako vuorelta hotellista ja hän viettä vaimnss kanssa sielä jouluva!.

• julkistatietoa

Heikki Allan Palviainen. Tämä siis luki istuntosalissa.

• pumpataanpumpataan

mitä firmaa ko. ihanuus pumppasi?

• heppuHeikki
      • Zorbas6

Sama Heikki Allan Palviainen kyseessä.

• apinaakoijataan

Huijareita ei olisi ilman tyhmiä ja sinisilmäisiä ihmisiä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sama rikollinen kuva Taloussanomissa.

• Anonyymi

Mistä oikein on kysymys
      Olen 70-vuotias mies, yli 50 vuotta ollut työelämässä, suurimman osan yrittäjänä. Nyt eläkkeellä ollessani lähdin mukaan erääseen start up-yritykseen monien houkuttelujen jälkeen. Rahattomat miehet halusivat henkilökohtaista rahoitusta. Sinisilmäisesti luotin näihin henkilöihin, enkä mennyt mukaan yhtiöön, vaikka omistinkin sen. Toinen osapuoli tarvitsi rahaa, sanoin, että myydään osa yhtiöstä. Neuvottelin kaupan ja 15.12.2013 tehtiin esisopimus kaupasta. 17.12.2013 toinen osapuoli tekeekin minusta rikosilmoituksen ja nappaa omistamani yhtiön itselleen maksamatta mitään. Eikö tämä todista jotakin. Esisopimuksen mukaan 2.1.2014 piti tulla 800 000 euroa rahaa kaupasta. Tämäkin todistaa,että yhtiö oli kunnossa, olihan ostaja iso, vakavarainen yhtiö. Tästä lähtee huijaus liikkeelle. Menetin sijoittamani rahat ja yhtiöni. Vuosikaudet yrittäjänä olen selvinnyt ilman sotkuja, tämänkin pitäisi jo osoittaa jotakin. Aika yksinkertainen asia tosiasiassa. Sitten jouduin ihan syyttömästi huijareiden käsiin.
      Tässä totuus kyseiseen asiaan. En ole jaksanut tätä aikaisemmin edes korjata ja kommentoida. läh. Heikki Palviainen

• Anonyymi

Älä Heikki kehtaa, minuakin yritit huijata samaan aikaan kun kavalsit tämän IT-startupin rahoja. Meinaatko että sait väärän tuomion? Onneksi esitutkintamatskut ja oikeudenkäyntidokumentit on julkisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä Heikki kehtaa, minuakin yritit huijata samaan aikaan kun kavalsit tämän IT-startupin rahoja. Meinaatko että sait väärän tuomion? Onneksi esitutkintamatskut ja oikeudenkäyntidokumentit on julkisia.

olen ollut 50 vuotta yrittäjänä eikä minulla ole ollut mitään sotkuja puhumattakaan rikoksia
        ollut nimi ja luottotiedot kunnossa ja pankilta kovat referenssit sekä limitit.sitten jouduin
        eläkkeellä huijareiden käsiin jotka oli täysin rahattomia kuinka näitä voi huijata minulla
        löytyy näytöt omasta rahatilanteesta joka oli kunnossa.minä hommasin huijareille pankki
        tilit .minulle tuli aivoinfartti enkä voinut olla edes oikeudessa enkä itse jaksanut hoitaa edes puolustusta.jouduin oikeuteen mentyäni sairaalaan . olin puolustuskyvytön .nyt olen suhteellisen terve ja tulen hoitamaan asian .haluan toduuten esille.sen tietää minä jani
        ja antti.uskon edelleen että totuus löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen ollut 50 vuotta yrittäjänä eikä minulla ole ollut mitään sotkuja puhumattakaan rikoksia
        ollut nimi ja luottotiedot kunnossa ja pankilta kovat referenssit sekä limitit.sitten jouduin
        eläkkeellä huijareiden käsiin jotka oli täysin rahattomia kuinka näitä voi huijata minulla
        löytyy näytöt omasta rahatilanteesta joka oli kunnossa.minä hommasin huijareille pankki
        tilit .minulle tuli aivoinfartti enkä voinut olla edes oikeudessa enkä itse jaksanut hoitaa edes puolustusta.jouduin oikeuteen mentyäni sairaalaan . olin puolustuskyvytön .nyt olen suhteellisen terve ja tulen hoitamaan asian .haluan toduuten esille.sen tietää minä jani

Ettei kuitenkin ois sukutaustainen syntymäperäinen"infartti" mikä aiheuttaa 100 prosenttisen paskapuheen suoltamisen. Julkisesti näkyy tuomion ja keissin tiedot löytyvän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa umpirehdiltä konsultilta. Näitä me tarvitsekin jotta yrityselämä lähtee pyörimään täällä koronan keskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei kuitenkin ois sukutaustainen syntymäperäinen"infartti" mikä aiheuttaa 100 prosenttisen paskapuheen suoltamisen. Julkisesti näkyy tuomion ja keissin tiedot löytyvän

Samainen Heikki Allan on tunnettu joustavista kauppamenetelmistä , osaa myydä saman tavaran kahteenkin kertaan pitäen kauppahinnat, ei myyntiä, ostoa ettei kusetusta hänen taholta.

• Anonyymi

Olet kyllä huippu manibuloja 'ei savua ilman tulta' sinun jälkeesi haisee kaikkialla ja elämän työsi on pettää ihmisiä Minultakin veit ja rahaa käytti puhelun kortiani teit yli 20000kr laskun puolessa väliä 20000 lukua Et myönnä mitään omia virheitäsi aina on toisissa vika. Ja kaikki perustuu sinun silmitömään vallan ja rahan himoon jota et kyllä itse näe. Mutta vanhuutesi tuo sinut vielä tilille ja en koskaan ole kuulut sinusta jonkun ihmisen sanovan mitään hyvää kyllä täytyisi hälytys kellot soida jotain on pielessä.

• Anonyymi

minä olen avannut tilit,nuorilla yrittäjillä ei ollut tilejä eikä yön vanhaa satasta,

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      16329
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      334
      5841