Rukouspyyntö

ei.jaksa.enää

Jos täällä on uudestisyntyneitä Jeesuksen seuraajia, pyydän heiltä jos he voisivat rukoilla puolestani. Olen todella vaikeassa tilanteessa ja uskoni horjuu. Pelkään että joudun kadotukseen. En pysty enää ajattelemaan normaalisti. Henkivallat hyökkäilevät ja epäilen olenko enää Herran oma. Kiitos jos muistatte rukouksissanne. Tuskaa ja ahdistusta on elämäni. En tiedä mitä olen tehnyt väärin. Pyydän Herralta että saisin viisautta ja ymmärrystä kaikkeen. On tosi paha olla. Herra auta. Mielelläni otan vastaan Jumalan Sanaa myös, joka voisi auttaa.

25

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristus_elää

      ...ja rukoilee puolestasi!

      "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme."
      Ap.t. 17: 27,28

      "Kristus teissä/teidän keskellänne, kirkkauden toivo."
      Kol. 1: 27

      "Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä, mutta asun myös murtuneiden ja nöyrien luona."
      Jes. 57: 15

      "Köyhää minä katson, köyhää, hengeltään särkynyttä, sanani alla arkaa."
      Jes. 66: 2

      • Siloisiksi_ikuisesti

        Jorma-Liisa pyytää rukousta saadakseni pysyvästi karvattomat ja sileät naisihoiset sääret.
        Kiitos !


      • Suuret_Nöpöt

        Erkki-Marjo pyytelee rukousta onnistuneeseen rintojen suurennus leikkaukseen. Suuret pystyt nöpöt niistä tulkoot.
        Kiitos !


      • SananSäilä

        Käytätkö v92 rväännöstä? Haiskahtaa siltä. Kannattaa lukea nuokin kohdat Raamatusta!


    • sdfsfdsd

      Miksi ajattelet, ette olisi enää Herran oma?

      • ei.jaksa.enää

        Pelkään jos olen tehnyt jotain väärin enkä ole ymmärtänyt että olen tehnyt väärin ja Jeesus on jättänyt minut. Tämä on siis päivittäinen pelko tällä hetkellä.


      • ei.jaksa.enää
        ei.jaksa.enää kirjoitti:

        Pelkään jos olen tehnyt jotain väärin enkä ole ymmärtänyt että olen tehnyt väärin ja Jeesus on jättänyt minut. Tämä on siis päivittäinen pelko tällä hetkellä.

        Olen hengellisesti sekaisin. En kuule Jeesuksen ääntä ja siksi pelottaa. Ennen tunnistin paremmin kun Hän puhui minulle, mutta enää en. Siksikin pelkään että Jeesus on jättänyt minut ja pelkään, että seuraan nk. toista "Jeesusta" eli saatanaa.


      • TakaisinSananKalliolle

        Oletko sinä, rakas apua etsivä, ollut yhteyksissä Jumalan sallimiin, lopunajan exytysseurakuntiin ts niiden juoksupoikiin/tyttäriin???
        Jos olet, ymmärrän ahdistuneisuutesi todella hyvin, tilanteesi on silloin todella vakava!
        Mutta koska Oikea Raamatun Jeesus näkee sinun nyt etsivän apua Häneltä..
        sinulla ON toivo Pelastuksesta, Hän ei hylkää yhtäkään joka sydämestään Hänen Nimeensä turvaa!!!
        On varmasti paljon jo esirukoilijoita..
        Suojaksesi mutustele päivittäin Sanaa, Raamattua k.1933/38!


      • EiHuolta
        ei.jaksa.enää kirjoitti:

        Olen hengellisesti sekaisin. En kuule Jeesuksen ääntä ja siksi pelottaa. Ennen tunnistin paremmin kun Hän puhui minulle, mutta enää en. Siksikin pelkään että Jeesus on jättänyt minut ja pelkään, että seuraan nk. toista "Jeesusta" eli saatanaa.

        Jos ennen on kuullut ääniä ja nyt ei niin paranemisen merkkihän se on. Turha siitä on huolestua.


    • UskoSanaa

      Jotka vanhuskauteen pyrkivät niitä Herra rakastaa.Pääasia siis,että haluat tehdä Jumalan tahdon, vaikka olisikin taisteluita ,vastoinkäymisiä ja lankeemuksia, mutta haluat uudistua.

      Uskotko, että Jeesus Kristus on syntynyt Pyhästä Hengestä.On Jumalan Poika, Herramme ja Jumalamme sekä syntimme sovitettiin Golgatan ristillä silloin kun Jeesus Kristus Golgatalla vuodatti verensä ja sanoi , se on täytetty.Turvaa tämän Jeesuksen Golgatalla vuotaneeseen sovintovereen ja Hänen suorittamaansa syntiemme sovitukseen ja iankaikkiseen voittoon, jonka Jumala sai Jeesuksen Kristuksen veren kautta Golgatalla.

      Jos on jotakin omallatunnolla pyydä ne Isältä anteeksi Jeesuksen nimessä ja pyydä Jeesuksen veren puhdistusta sydämeesi.
      Jos olet katkera jollekin, niin halua antaa anteeksi .Ei tarvitse hyväksyä jos sinua kohtaan on tehty väärin, mutta on sinunkin kannalta tärkeää, että annat anteeksi, ettei katkeruus vahingoita elämäniloasi.

      Jos ei tunnollasi ole mitään painamassa niin usko sitten Jeesuksen sanat.

      Joh 10
      27. Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
      28. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
      29. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.

      sekä Raamatun sana, joka on totuus

      Roomalaisille 8
      37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
      38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
      39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

    • Joulupukki_on_Jumala

      Sinun tarvitsee vain toivoa, tonttuja on kaikkialla.

      • TalonmiesPukkiPaljastui

        Haista pee; jo lapsena epäilys aikuisten valehtelusta heräsi...nykäsin yllättäin sinun joulupukkijumalaasi parrasta ja IRTOSI, JÄI KÄTEEN!


    • ei.jaksa.enää

      Kiitos jos muistatte edelleen rukouksissanne. Tarvitsen uskon vahvistusta.

      • JeesusONainaSydämeessäsi

        Room. 5:10
        Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;

        Tässä pääkohdat:
        - joskus olimme Jumalan vihollisia
        - sovitus vaikka olimme pahoja
        - Jeesuksen kuoleman kautta poistui meidän syyllisyys eli tulimme vanhurskaiksi eli meidät luetaan hyviksi :)
        - Nyt me tunnemme Hänen Nimensä = Jeesus ja JO sen takia olemme pelastetut kun olemme sen kerran todistaneet, kuten olet vaikka tässä tehnyt.
        - Tässä nimessä itsessään ON VOIMA JA VALTA!
        Lue ja pyri miettimään mitä on Jeesuksen nimessä :)
        Jeesuksen nimi on ISÄN nimi joka annettiin Pojalle eli se on suomeksi, Jhwh pelastaa, eli Jumala pelastaa, se ON Jumalan teko ei meidän.
        - nyt me pelastumme Hänen, Pojan elämän kautta! eli Jeesus kuoli mutta kuolema ei voinnut pitää eli avnkita Jeesusta sillä oli ja on synnitön, joten Nousi ylös ja elää iankaiken.
        Nyt me tämän elämän kautta tulemme ja olemme pelastetut!

        mikään pelastuksessa ei ole meidän ansio eli teko joten Jumala saa ja ansaitsee KAIKEN kunnia ja kiitoksen!

        Matt 6
        sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.
        Isän saa ja ansaitsee KAIKEN kunnia sillä Hän sen tekee.
        Peltomie son leipänsä tahi taiteilija, esim Daavid on ansainnut kunnia tai leivän jos on tehnyt sen eteen jotain..
        Me emme voi mitään tejdä joten Jumala tekee ja TEKI JO, kaiken.

        ja sitten syytöksiin:
        Kol. 2:14
        ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.

        eli tämä on syyttäjän syytekirjelmä meitä vastaan, eli tavallisessa oikeudessa on syyttäjä, tuomari, syytetty ja Puolustaja.

        samoin taivaassa:
        Nyt syyttäjä, on sekä Mooses = laki että perkele.
        mitä ikinä syyttäjä syyttää, syystä tai ilman syytä, SEN SYYTEKIRJEEN on Jumala pyyhkinyt tyhjäksi!
        siinä ei lue mitään! se on tyhjä!
        ja se mikä on siinä totta, sillä toki teemme syntiä, sen Jeesus kantoi ristillä, ja kuoli :) ja taas sitten uudelleen. Tämän kuoleman kautta meidän ei tarvise kuolla ja koska Jeesus nousi ylös, me elämme ja pelastumme NYT Hänen, Jeesuksen elämän kautta :)

        eli meillä ei ole hätää, toki tiedän että on paha olla paikoitellen kun syyttäjä syyttää ja Jumala tuntuu olevan kaukana.
        Mutta ei, Jumala ON SINUN SISÄLLÄ!
        Kyllä, jos olet nainen se on helpoa ajatella.
        no sama se. Jumalan HENKI on sydämessäsi ja se ON SE JUMALAN Sana jossa on valta ja voima.
        Joh 1:12
        12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
        13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

        Nyt Kun me olemme syntyneet Jumalan Sanasta, mistä sen tiedät, SIITÄ että ajattelet ja tunnet syyllisyyttä, el iSE on Pyhän Hengen työtä eli PUOLUSTAJAN, nyt Tämä Henki on sinussa, eli olet saanut OIKEUDEN OLLA JUMALAN lapsi !

        eli Jumalan SANA on se HENKI
        Joh. 6:63
        Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

        Jokainen Jumalan Sana, mikä on lähtenyt Jumalan SUUSTA on henki :)
        Jumalan Henki!
        ja tämä Henki asuua nyt sinussa!
        1 kor 15:
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.
        47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.

        Nyt se liha/ruumis mikä näet ja "olet" on ensimmäinen aatami, savea ja maasta.
        Jumalan Henki, Viimeinen Aadam ON JEESUS= Jumalan SANA, joka on eläväksi tekevä henki!

        se mikä on tärkein on nyt tämä UUSI LUOMUS, eli HENKI sinussa Jumalasta, se elää iankaiken ja se ei voi kuolla eikä kadota!
        seon sinussa ja elää sinussa.

        Nyt kun ihminen tulee uskoon, on hänä kuin pieni vauva, tarvitsee maitoa:
        1. Piet. 2:2
        ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

        nyt tämä uusi Henki sinussa tarvitsee maitoa = JUMALAN SANAA, ja sen kautta kasvat, eli Henki kasvaa sinussa ja kohta se on mies, ei lapsi jolloin voit syödä vahvaa ruokaa :)

        1 Kor 15
        37 Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.
        38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.

        Varmaan tiedät Kylväjä vertauksen, joten Jumalan Sana on siemen joka kasvaa sinussa, ja Jumala antaa en kasvun ja nopeuden.

        Joten sinä et ikinä kuole tahi Jumala hylkää sinua, kun itse et mene pois.
        ja jo sekin on vaikeaa, sillä silloin kun olimme vihamiehiä, Jumala etsi meidät!
        saati nyt jos olemme heikkoja, niin PAIMEN kyllä tulee ja kantaa.
        Ole rauhassa, JUMALA ON KANSSASI.


    • nöyrry_armon_alle

      Se on hyvä tila, kun kaikki oma hyvä oja onnistumiset ovat loppuneet. Nyt on kaikki taivaan tavarat tarjona, ihan ilmaiseksi.

      Mutta ... mutta ... kun sisimmässä jäytää, on hyvä käydä ammattiauttajan pakeilla, hän voi vähän tutkailla mitä sellaista elämässäsi on mahdollisesti tapahtunut, joka on sinut rikkonut.

      Kuormittumisen syys voi olla myöskin joku noista tavanomaisista vaatimuksista, jotka tulevat joko sisältä päin, tai ulkoa päin. Sinulta vaaditaan sitä ja tätä jotta voisit täyttää joko itsesi asettamia tai toisten sinulle asettamia mittoja ollaksesi kelvollinen uskova ja rakastettava ihminen.

      Gal. 5:4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.

      Ef. 2:8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-

      Fil. 1:7 Ja oikein onkin, että minä näin ajattelen teitä kaikkia, koska te olette minun sydämessäni, te, jotka sekä ollessani kahleissa että evankeliumia puolustaessani ja vahvistaessani olette kaikki minun kanssani armosta osalliset.

    • Faktahommat

      Vain yksi elämä, uudesti ei voi syntyä.

      • Uudesti voi syntyä hengellisessä uudesti syntymisessä.
        Eikä se ole vaikeaa, koska Jumala tekee sen ihmiselle.

        Ainoa vaikeus uudesti syntymisessä on syntisen ihmisen
        nöyrtyminen Jumalan edessä Hänen tahtoonsa ja suunnitelmaansa.
        Heti kun nöyrtyminen on tapahtunut ja syntinen tunnustaa syntinsä
        Herralle, ottaa Hänet vastaan, hän uudestisyntyy Jumalan lapseksi.
        Se on ihmeellistä ja sinä voit sen kokea omakohtaisesti.
        http://www.jaikal.se/48683118


      • Faktahommat

        Uudestisyntymisellä peitellään omia munauksia.


    • oipoii

      Eikö se ensimmäinen syntymä ole jo koetelemus kerrakseen?
      Itse pyrin sinne takaisin vain 20 cm kerrallaan.. ja käymään vain.
      On se vaan jumalattoman hyvä olla.

      • Onkimato.69

        20 cm. Normi HELL. lapinlisää.


    • Vihollisen yksi tavallisin valhe vilpittömälle Jumalan lapselle on se,
      että Jeesus on hyljännyt sinut, ja että Jumala ei välitä sinusta, koska ...
      ja niitä selityksiä kyllä riittää.

      Vihollinen osaa syyttäjän viran kiitettävän hyvin. Mutta syytteet
      ovat valhetta, ja niillä on yksi tarkoitus.

      Miksi siis vihollinen valehtelee uskovalle tällaista? No siksi, koska kukaan,
      eikä mikään, voi erottaa uskovaa, ei sinua eikä minua, Jumalan rakkaudesta,
      joka on Jeesuksessa Kristuksessa. Ainoa, joka voi erottaa sinut Jumalan
      rakkaudesta, olet sinä itse. Siksi vihollinen valheillaan pyrkii saamaan sinut
      itsesi erottamaan itsesi pois Kristuksesta. Kukaan toinen ei sitä voi sinulle
      tehdä. Siksi vihollinen käy sinun päälle tässä asiassa. Lue Room 8:26-39.

      Koska vihollinen ei voi erottaa sinua pois Kristuksesta, se pyrkii saamaan
      sinun itsesi tekemään sen. Vihollinen pyrkii saamaan uskovan luulemaan,
      ettei Jumala välitä hänestä, ja ettei hänelle kuulu Jumalan armo ja rakkaus.
      Jos vihollinen saa uskovan vakuuttuneeksi siitä, että Jeesus on hyljännyt
      hänet, uskova voi itse hyljätä Herran. Silloin vihollinen on onnistunut.

      Mutta Herra Jeesus ei koskaan hylkää omaa lastaan. Luonnollinen isä tai
      äiti voi hyljätä lapsensa, mutta Jumala ei koskaan hylkää lastaan.

      Älä kuuntele vihollista. Kuuntele Jumalan Sanaa, Herraa Jeesusta Kristusta.
      Jeesus lupaa ettei Hän heitä ulos ketään, joka Hänen luokseen tulee. Kun sinä
      pysyt Hänen luonaan. pidät hänestä kiinni, kukaan ei voi erottaa sinua Kristuksesta.
      Silloin sinä saat jäädä Jeesuksen luokse ikuisesti. Hän ei koskaan hylkää sinua, ei
      minkään synnin, epäonnistumisen, masennuksen, sairauden tai edes
      vähäisen uskon tähden. Eikö Hän puhunut vuorisaarnan vähäuskoisille omilleen?
      Hän lupaa pitää huolen meistä vähäuskoisista.

      Herran luona on armo ja anteeksiantamus, runsas lunastus Hänen luonaan.
      Siksi älä lähde pois. Pysy Herrassa ja Hänen armossaan ja rakkaudessaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=ScrS21uWDoQ

      Apostolien teot:13:43 Kun synagoogasta hajaannuttiin, seurasivat monet juutalaiset ja jumalaapelkääväiset käännynnäiset Paavalia ja Barnabasta, jotka puhuivat heille ja kehoittivat heitä pysymään Jumalan armossa.

      14:22 ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."

      Ps 130:7 Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.

    • oipoii

      Käytä uskon horjuminen hyväksesi ja vapaudu uskon orjuudesta. Lopeta rukoilu ja muut sekoilut.
      Vapahtaja olet sinä, syntihän on vain käsite ihmisen syyllistämiseksi. Lakia, ihmisyyttä ja moraalia voi kunnioittaa ilman mielikuvitushahmojakin.

    • LTR

      Herra on turva ahdistuksessa.

      Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi. PS 121: 7.

    • ei.jaksa.enää

      Kiitos kuka edelleen muistas rukouksissaan minua. Olen ahdistunut ja hengellisesti sekaisin. En käy paikoissa joissa saarnataan väärää evankeliumia tai ollaan mukana jossain eksytyksessä. Suurin kysymys nyt on se onko minulla oikeus olla naimisissa. Mieheni on kerran aiemmin ollut naimisissa, mutta tuli uskoon sinä aikana ja uskoton vaimo erosi hänestä. Onko minulla siis oikeus olla naimisissa mieheni kanssa. Itse en ole aiemmin ollut naimisissa. Raamatussa sanotaan 1. Kor. 7 - luvussa, että jos uskoton ottaa eron, uskova ei ole sidottu ja tämän kohdan perusteella totesimme että meillä oli oikeus mennä naimisiin, vaikka mieheni oli aiemmin aviossa. Nyt sielun vihollinen haluaa tuhota koko uskon.

    • RakastaJeesustasi

      vastaus kysymykseen saatko olla naimisissa:
      olet vapaa olemaan avioliitossa nykyisen miehesi kanssa, ihan Raamatun (Rk1933/38) mukaan! Toivotamme teille varjelusta ja siunausta yhteiselle taipaleelle kohti Taivaallista Jumalan valtakuntaa... jossa JEESUS ottanee teidät, yksittäin, vastaan ja tunnistaa omakseen. Silloin viimeistään kaikki kyyneleet poispyyhitään ja ahdistus ja murhe muuttuu Taivaalliseksi riemuksi!
      JouluRauhaa...ilmoitathan kun Jeesus Hyvä Paimenesi on jälleen Sinut löytänyt.. 😇

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe