Palstan vakkarinaiset

bb99c

Tarvitsetteko kriisiapua, nyt kun Dissidentin vehkeet ei toimi?

43

683

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii mulla täällä työkoneella taas sivut, mutta eipä täällä juurikaan ole mitään tämän ihmeempiä kommentoitavia aloituksia.

      • Mä olen analysoinut tilanteen juurikin niin, että pikkuvehkeitä ei enää tueta. Isommilla kaluilla kaikki toimii kuin rasvattuna.


      • scrg kirjoitti:

        Mä olen analysoinut tilanteen juurikin niin, että pikkuvehkeitä ei enää tueta. Isommilla kaluilla kaikki toimii kuin rasvattuna.

        Joo, no pitää olla vehkeet joka kelille....

        Mutta jospa se Aller sitten hommaa palstan vakkarinaisille kriisiapua, kun en pääse työkoneelle..haha..


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, no pitää olla vehkeet joka kelille....

        Mutta jospa se Aller sitten hommaa palstan vakkarinaisille kriisiapua, kun en pääse työkoneelle..haha..

        Vieremäläisiä työkoneita pantu laulamaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=t-RuAyaePik


      • scrg kirjoitti:

        Vieremäläisiä työkoneita pantu laulamaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=t-RuAyaePik

        Joo, Pohjois-savolainen ylpeydenaihe toi Ponsse. Ja onpahan se aika hyvä paja. Siellä arvostetaan muuten työmiestä ja naista... Nostan hattua omistajille...


    • flowersreally

      Mitäs sille on käyny, sheivausonnettomuus?

      • Joo, ei ole suhteet sivuille ainakaan mitään mahiksia päästä kännykällä. Joskus vaan saattaa tuurissaan vilauttaa etusivusta noin puolet. Omituinen vika...
        Jännä, että miksi se nimenomaan on suhteet välilehti, kun herjaa...kaikki muut näyttäis toimivan ihan ok. Nuuskis ja joku tuumi, että vois johtua jostain pop-up kyselystä, mutta omituisen pitkään on vika ollut...

        No enpähän häiriköitse niin paljoa täällä.


      • Tässä.ratkaisu
        Dissident kirjoitti:

        Joo, ei ole suhteet sivuille ainakaan mitään mahiksia päästä kännykällä. Joskus vaan saattaa tuurissaan vilauttaa etusivusta noin puolet. Omituinen vika...
        Jännä, että miksi se nimenomaan on suhteet välilehti, kun herjaa...kaikki muut näyttäis toimivan ihan ok. Nuuskis ja joku tuumi, että vois johtua jostain pop-up kyselystä, mutta omituisen pitkään on vika ollut...

        No enpähän häiriköitse niin paljoa täällä.

        Jos käytät chrome selainta niin kokeiles ottaa asetuksista tietokoneversio siksi aikaa käyttöön että saat kuitattua erään kyselyn pois käytöstä, se näkyy vain selaimen tietokoneversiota käytettäessä siis. Kuittauksen jälkeen voit palata mobiiliversioon ja taas toimii. Se kyselytutkimus-ikkuna aiheuttaa tuon ongelman.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, ei ole suhteet sivuille ainakaan mitään mahiksia päästä kännykällä. Joskus vaan saattaa tuurissaan vilauttaa etusivusta noin puolet. Omituinen vika...
        Jännä, että miksi se nimenomaan on suhteet välilehti, kun herjaa...kaikki muut näyttäis toimivan ihan ok. Nuuskis ja joku tuumi, että vois johtua jostain pop-up kyselystä, mutta omituisen pitkään on vika ollut...

        No enpähän häiriköitse niin paljoa täällä.

        Mulla ihana sama vika kännykässä. Eipä tee mieli sillä kahlata, eipä kyllä ole ollut aikaakaan kahlata. :)

        Töissä ei ole muuta istumistaukoa, kun kahvihetki ja ruokkis. Muuten kyllä saa mennä muija tukka suorana ihan koko päivän. :D


      • Tässä.ratkaisu kirjoitti:

        Jos käytät chrome selainta niin kokeiles ottaa asetuksista tietokoneversio siksi aikaa käyttöön että saat kuitattua erään kyselyn pois käytöstä, se näkyy vain selaimen tietokoneversiota käytettäessä siis. Kuittauksen jälkeen voit palata mobiiliversioon ja taas toimii. Se kyselytutkimus-ikkuna aiheuttaa tuon ongelman.

        Pitääpä koittaa jotenkin näprätä...

        Ei tarvia mitään terapiatoimikuntia sen takia pystyttää...hehe


      • Näin.on
        Dissident kirjoitti:

        Pitääpä koittaa jotenkin näprätä...

        Ei tarvia mitään terapiatoimikuntia sen takia pystyttää...hehe

        Kyllä tarvitsee koska asut palstalla :)


      • Dissident kirjoitti:

        Pitääpä koittaa jotenkin näprätä...

        Ei tarvia mitään terapiatoimikuntia sen takia pystyttää...hehe

        Jees! Näyttäs auttavan. Kiitos vaan paljon...

        Olin jo lähettämässä 10 kg tnt;tä Allerin konttoriin....säästyy nekin vaikka auton räjäyttämiseen...


      • Näin.on kirjoitti:

        Kyllä tarvitsee koska asut palstalla :)

        No sitten ei kun järjestäytymään, nyt toimii kaikki vehkeet taas... kiitos vaan jollekin tietotekniikkagurulle. hih


      • monnom kirjoitti:

        Mulla ihana sama vika kännykässä. Eipä tee mieli sillä kahlata, eipä kyllä ole ollut aikaakaan kahlata. :)

        Töissä ei ole muuta istumistaukoa, kun kahvihetki ja ruokkis. Muuten kyllä saa mennä muija tukka suorana ihan koko päivän. :D

        No mulla ei ole kotona tietsikkaa, eikä tablettia, että kännykällä mennään. Mutta aika iisi vika oli korjata...tuossa yläpuolella ohje. Asetuksista näppäsee vaan tietokoneversion päälle ja sit ruksaa sen kyselyn v..ttuun ja nappasee tietokoneversion ruksin pois... vola...


      • Tässä.ratkaisu kirjoitti:

        Jos käytät chrome selainta niin kokeiles ottaa asetuksista tietokoneversio siksi aikaa käyttöön että saat kuitattua erään kyselyn pois käytöstä, se näkyy vain selaimen tietokoneversiota käytettäessä siis. Kuittauksen jälkeen voit palata mobiiliversioon ja taas toimii. Se kyselytutkimus-ikkuna aiheuttaa tuon ongelman.

        Kokeilin kans, toimii. Kiitos sulle. :)


      • Dissident kirjoitti:

        No mulla ei ole kotona tietsikkaa, eikä tablettia, että kännykällä mennään. Mutta aika iisi vika oli korjata...tuossa yläpuolella ohje. Asetuksista näppäsee vaan tietokoneversion päälle ja sit ruksaa sen kyselyn v..ttuun ja nappasee tietokoneversion ruksin pois... vola...

        Juu, sain toimimaan. Mulla on läppäri kotona, se vaan on niin aktiivisessa käytössä naperollakin. Ettei meikä aina pääse läppärille. Hipaisunäppäimien takia ei hirveesti kiinnosta kännykällä näpelöidä, kun aina tulee mitä sattuu kirjaimia hipomalla. Tätityylillä. :)

        Hidasta ja mä en ole kauheen hidas näppäämään, kun on vaan kunnon namikat.


      • monnom kirjoitti:

        Juu, sain toimimaan. Mulla on läppäri kotona, se vaan on niin aktiivisessa käytössä naperollakin. Ettei meikä aina pääse läppärille. Hipaisunäppäimien takia ei hirveesti kiinnosta kännykällä näpelöidä, kun aina tulee mitä sattuu kirjaimia hipomalla. Tätityylillä. :)

        Hidasta ja mä en ole kauheen hidas näppäämään, kun on vaan kunnon namikat.

        No enpä minäkään haluis näppäillä kännykällä, mutta toisaalta saan näppyjä tietokoneestakin... tai en koneesta, mutta kaikenmaailman virustorjuntapalomuuripäivityshässäkkä-älyttömyydet saa repimään hiukset päästä. Siksi käytän työkonetta tietokonehommiin ja muuten hoidan sit muut kännykällä.


      • Dissident kirjoitti:

        No enpä minäkään haluis näppäillä kännykällä, mutta toisaalta saan näppyjä tietokoneestakin... tai en koneesta, mutta kaikenmaailman virustorjuntapalomuuripäivityshässäkkä-älyttömyydet saa repimään hiukset päästä. Siksi käytän työkonetta tietokonehommiin ja muuten hoidan sit muut kännykällä.

        Jep. En mäkään niistä välitä, isäntä sooloilee niiden hässäköiden kanssa, jos jotakin päivitettävää tulee. Mulla ei riitä kärsivällisyys eikä kyllä järkikään, kun rehellisiä ollaan. :P

        Mitäs ittepäisyyspäivääs sisältyy huomenna?


      • Tässä.ratkaisu kirjoitti:

        Jos käytät chrome selainta niin kokeiles ottaa asetuksista tietokoneversio siksi aikaa käyttöön että saat kuitattua erään kyselyn pois käytöstä, se näkyy vain selaimen tietokoneversiota käytettäessä siis. Kuittauksen jälkeen voit palata mobiiliversioon ja taas toimii. Se kyselytutkimus-ikkuna aiheuttaa tuon ongelman.

        Kiitos. Nyt minäkin voin pienellä vehkeellä heilua täällä pahoittamassa mieliä.


      • monnom kirjoitti:

        Jep. En mäkään niistä välitä, isäntä sooloilee niiden hässäköiden kanssa, jos jotakin päivitettävää tulee. Mulla ei riitä kärsivällisyys eikä kyllä järkikään, kun rehellisiä ollaan. :P

        Mitäs ittepäisyyspäivääs sisältyy huomenna?

        Joo, mä taistelin jo vuosia niitten kanssa ja nyt riittää...

        Huomenna ihan työpäivä normisti... että piti perua Salen luo menokin... Kai se ymmärtää? Luulis....


      • monnom kirjoitti:

        Jep. En mäkään niistä välitä, isäntä sooloilee niiden hässäköiden kanssa, jos jotakin päivitettävää tulee. Mulla ei riitä kärsivällisyys eikä kyllä järkikään, kun rehellisiä ollaan. :P

        Mitäs ittepäisyyspäivääs sisältyy huomenna?

        Hei mukava monnom. Itse meinaan täällä vielä käydä huomenna ja sitten päätin pitää tauon. Nimittäin minulla on pieni ongelma ollut jo kaksi viikkoa. Välillä nukun huonosti ja yksi tekijä on se, että kirjoittelen täällä liikaa. Sain lääkäriltä 1-3 viikon pillerikuurin unettomuuteen tänään. Sen pillerikuurin aikana en täällä kirjoittele kuin huomenna. Minusta tuntuu siltä, että joskus illalla palstan kirjoittelu pyörii mielessä ja sen ihmiset. Viime yönä nukuin vain kaksi tuntia ja sitä edellisenä neljä. Päätin ottaa yhteyttä lääkäriin, sillä unettomuus alkoi tuntua liialta.

        Popsinpa nyt pillereitä ennen joulua ja lopetan niiden syömisenjoskus ennen joulua. Sitten jos sen unettomuuden pahin tekijä on täällä netissä kirjoittelu iltaisin - niin pitää jättää yö ja iltakirjoittelu kokonaan. Sinua ei ole tämä netti valvoittanut?

        Mitenkä sinä meinaat viettää itsepäisyyspäivän?

        Itse lepäilen ja mahdollisesti nukun runsaasti, kun on tuota univelkaa. Täälläkin käyn, mutta en enää illalla, sillä unettomuuden suurin syy saattaa olla täällä kirjoittelu valitettavasti.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hei mukava monnom. Itse meinaan täällä vielä käydä huomenna ja sitten päätin pitää tauon. Nimittäin minulla on pieni ongelma ollut jo kaksi viikkoa. Välillä nukun huonosti ja yksi tekijä on se, että kirjoittelen täällä liikaa. Sain lääkäriltä 1-3 viikon pillerikuurin unettomuuteen tänään. Sen pillerikuurin aikana en täällä kirjoittele kuin huomenna. Minusta tuntuu siltä, että joskus illalla palstan kirjoittelu pyörii mielessä ja sen ihmiset. Viime yönä nukuin vain kaksi tuntia ja sitä edellisenä neljä. Päätin ottaa yhteyttä lääkäriin, sillä unettomuus alkoi tuntua liialta.

        Popsinpa nyt pillereitä ennen joulua ja lopetan niiden syömisenjoskus ennen joulua. Sitten jos sen unettomuuden pahin tekijä on täällä netissä kirjoittelu iltaisin - niin pitää jättää yö ja iltakirjoittelu kokonaan. Sinua ei ole tämä netti valvoittanut?

        Mitenkä sinä meinaat viettää itsepäisyyspäivän?

        Itse lepäilen ja mahdollisesti nukun runsaasti, kun on tuota univelkaa. Täälläkin käyn, mutta en enää illalla, sillä unettomuuden suurin syy saattaa olla täällä kirjoittelu valitettavasti.

        Ompa ikävä kuulla, että palstan asiat häritsee snun uniasi. :(

        Ehkä silloin onkin viisasta ottaa etäisyyttä, jos jokin niin tärkeä jää vähiin, kuin nukkuminen. Jää aivot jotenkin virkeeksi?

        Minä vaihdoin pattereita juuri lapsen zuruun. Lepoa itselläkin huominen, minkä kykenee. :)


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, mä taistelin jo vuosia niitten kanssa ja nyt riittää...

        Huomenna ihan työpäivä normisti... että piti perua Salen luo menokin... Kai se ymmärtää? Luulis....

        Vaatimattomasti linnanjuhlat jää väliin tänä vuonna. :D

        No kyllä se työstä käy vapaakin, kun kotityöt koittaa raivata alta pois yhdessä päivässä, biikon työt. Joten minäkään en siis ole menossa Salen juhliin.


      • monnom kirjoitti:

        Vaatimattomasti linnanjuhlat jää väliin tänä vuonna. :D

        No kyllä se työstä käy vapaakin, kun kotityöt koittaa raivata alta pois yhdessä päivässä, biikon työt. Joten minäkään en siis ole menossa Salen juhliin.

        Joo...taas...

        No muksut tulee mulle huomenna ja mutsi tulee vahtii. Vissiin exä menee sit mun puolesta Salen bileisiin??

        No pitää täällä töissä katsoa paraati vaikka. Nythän se on Kuopiossa...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo...taas...

        No muksut tulee mulle huomenna ja mutsi tulee vahtii. Vissiin exä menee sit mun puolesta Salen bileisiin??

        No pitää täällä töissä katsoa paraati vaikka. Nythän se on Kuopiossa...

        Teillä on mummumeininkiä huomenissa! :D

        Meidänkin mummu saisi tulla lapsenlikaksi, mutta en ilkee juoksuttaa jaloistaan kipeetä. Minä en kato paraatia, enkä juhliakaan. Jöröjukka kun olen.


      • monnom kirjoitti:

        Ompa ikävä kuulla, että palstan asiat häritsee snun uniasi. :(

        Ehkä silloin onkin viisasta ottaa etäisyyttä, jos jokin niin tärkeä jää vähiin, kuin nukkuminen. Jää aivot jotenkin virkeeksi?

        Minä vaihdoin pattereita juuri lapsen zuruun. Lepoa itselläkin huominen, minkä kykenee. :)

        "Jää aivot jotenkin virkeeksi?" Diagnoosi on jonkinlainen aivojen häiriö: mania, aivojen ylivilkkaus, joka heikentää unia. Voi korjaantua jo viikossa ja melko varmasti kahdessa. Lääkekuuri on 1-3 viikoon. Oli jo yhden kerran muutama vuosi sitten. Meni samalla lääkkeellä viikossa ohi. Nyt en vain tykkää siitä, että ilmeisesti jälleen jonkun vuoden päästä joudun tälle samalle kuurille uudestaan, kun nyt se jo toista kertaa. Kirjoittamisella voi olla jotain vaikutusta ja se voi pahentaa oireita, joista yksi on sellainen yleinen puheliaisuus ja vilkkaus. Häiriö on vain lievästi päällä, mutta nukkumiseen se nyt vaikutti liian rajusti, miksi lääkäri määräsi lääkkeen.

        Hyvää iltaa, sillä taidan lopettaa aivojen aktivoimisen täällä ja valmistua pari tuntia nukkumaan menemiseen. Nyt tuntuu siltä, että aivoja ei kannata oikein aktivoida. Huomenna jään jo joululomalle. Aloitan työn teon vasta tammikuussa tai joulukuun lopulla.

        Huomenna vilkaisen muutaman kerran onko joku minulle jotakin kirjoittanut, mutta muuten lepään ja en kirjoita enää illalla.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Jää aivot jotenkin virkeeksi?" Diagnoosi on jonkinlainen aivojen häiriö: mania, aivojen ylivilkkaus, joka heikentää unia. Voi korjaantua jo viikossa ja melko varmasti kahdessa. Lääkekuuri on 1-3 viikoon. Oli jo yhden kerran muutama vuosi sitten. Meni samalla lääkkeellä viikossa ohi. Nyt en vain tykkää siitä, että ilmeisesti jälleen jonkun vuoden päästä joudun tälle samalle kuurille uudestaan, kun nyt se jo toista kertaa. Kirjoittamisella voi olla jotain vaikutusta ja se voi pahentaa oireita, joista yksi on sellainen yleinen puheliaisuus ja vilkkaus. Häiriö on vain lievästi päällä, mutta nukkumiseen se nyt vaikutti liian rajusti, miksi lääkäri määräsi lääkkeen.

        Hyvää iltaa, sillä taidan lopettaa aivojen aktivoimisen täällä ja valmistua pari tuntia nukkumaan menemiseen. Nyt tuntuu siltä, että aivoja ei kannata oikein aktivoida. Huomenna jään jo joululomalle. Aloitan työn teon vasta tammikuussa tai joulukuun lopulla.

        Huomenna vilkaisen muutaman kerran onko joku minulle jotakin kirjoittanut, mutta muuten lepään ja en kirjoita enää illalla.

        Ota huilin kannalta. Mukavaa iltaa. :)


      • monnom kirjoitti:

        Teillä on mummumeininkiä huomenissa! :D

        Meidänkin mummu saisi tulla lapsenlikaksi, mutta en ilkee juoksuttaa jaloistaan kipeetä. Minä en kato paraatia, enkä juhliakaan. Jöröjukka kun olen.

        Joo. No eipä se kun tekee ruuat ja on vaan siellä ja kutoo. Kyllähän muksut osais olla itsekin. Mutta exä järjestää tälläsiä...

        No en mä jaksa katsoa ainakaan, että kuka on linnanjuhlissa tms.... Mutta parqaatin voi katsoa ja jotain dokumentteja sodasta...ne on ihan hyviä. Minusta ne linnanjuhlat on vaan seurapiirikekkerit, ei mitään tekemistä itsenäisyyden kanssa... Oikeestaan ällöttää jopa sit ne lehtijutut ja uutiset ynnä muut niistä....


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. No eipä se kun tekee ruuat ja on vaan siellä ja kutoo. Kyllähän muksut osais olla itsekin. Mutta exä järjestää tälläsiä...

        No en mä jaksa katsoa ainakaan, että kuka on linnanjuhlissa tms.... Mutta parqaatin voi katsoa ja jotain dokumentteja sodasta...ne on ihan hyviä. Minusta ne linnanjuhlat on vaan seurapiirikekkerit, ei mitään tekemistä itsenäisyyden kanssa... Oikeestaan ällöttää jopa sit ne lehtijutut ja uutiset ynnä muut niistä....

        Noniin, ei sentäs anoppia laittanut asialle? ;)

        En kyllä kans viitti katella. Onko Eu maa niin itsenäinekään enää, siitä saa olla montaa mieltä. Mä lähen nyt kylvettää ipanoita. Illanköllyköitä ja kiitos hyvä biisi.


      • Ei Irwinin biisejä jaella palstalla näemmä. Haha..


    • Gnuk

      No hätä!

      Palstalla kaikki hyvin kun tissitentti ja muhku päivystävät täällä nonstop ja pitävät henkeä yllä! :D

      Suomi24 ja 100 ja näin päin pois!:D:-)

      Hyvät itsepäisyyspäivät kaikille, paitsi... :)

      Sirkus lähti, pellet jäi... :D


      https://youtu.be/F5zg_af9b8c

      • Lähe vetään siitä! :D


      • Muista ne kolme sormea, jotka osoittaa....You know where.. ;)

        Joo ei palstaperseeseen.


      • monnom kirjoitti:

        Muista ne kolme sormea, jotka osoittaa....You know where.. ;)

        Joo ei palstaperseeseen.

        Eikös tätä ole jo nähty tarpeeksi?


      • scrg kirjoitti:

        Eikös tätä ole jo nähty tarpeeksi?

        Ei näköjään. :)


      • monnom kirjoitti:

        Ei näköjään. :)

        Kumpi tahansa voisi lopettaa tuon. Se on vain ulkopuolisille täysin hedelmätöntä ja väsyttävää.


      • scrg kirjoitti:

        Kumpi tahansa voisi lopettaa tuon. Se on vain ulkopuolisille täysin hedelmätöntä ja väsyttävää.

        No niin on. Vitsillä heitin, jos vaikka hymiö paljastais. Mutta joo, ei enempää. :)

        Fiksumpi lopettaa, eikä aloita...edes mainitsemalla toisesta sanaakaan. Eli minä!


      • Joo. Viihdytys- ja kiihdytysjoukot vauhissa.


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Viihdytys- ja kiihdytysjoukot vauhissa.

        But no one cares...

        Saako kysyä tissitentiltä ja muhkulta. Mitä te saaatte tästä?


      • Gnuk kirjoitti:

        But no one cares...

        Saako kysyä tissitentiltä ja muhkulta. Mitä te saaatte tästä?

        Siis tuon naisen kanssa vaan turinointi toimii kuin junan vessa Riihimäen kohdalla. Huumorit osuu kohdalleen ja fiilistä on kiva jakaa puolin ja toisin.

        Monmnomnom on herkullisen hyvä palstakamu.. näin on.


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        Siis tuon naisen kanssa vaan turinointi toimii kuin junan vessa Riihimäen kohdalla. Huumorit osuu kohdalleen ja fiilistä on kiva jakaa puolin ja toisin.

        Monmnomnom on herkullisen hyvä palstakamu.. näin on.

        Munaton mies olet ja puutteessa.
        Ätmi siiinä missä muutkin...


        Mut muhku vois levittää sulle torttuaan. Tuskin ketään muuta kiinnostaa:-). Paitsi ätmiläisiä, jotka eivät saa keneltäkään muultakaan.. :D.


        Mut I don't care:-)..


      • Gnuk kirjoitti:

        Munaton mies olet ja puutteessa.
        Ätmi siiinä missä muutkin...


        Mut muhku vois levittää sulle torttuaan. Tuskin ketään muuta kiinnostaa:-). Paitsi ätmiläisiä, jotka eivät saa keneltäkään muultakaan.. :D.


        Mut I don't care:-)..

        Kyllä noi tuossa hetki sitten vielä löytyi... D-vitamiinin puutetta voi ollakin talvella.

        No rehellisesti pidänkin tortusts enempi kuin piparista...sitähän tarkoitit?

        Et välitä? Joo... siltä vaikuttaa..


      • Dissident kirjoitti:

        Kyllä noi tuossa hetki sitten vielä löytyi... D-vitamiinin puutetta voi ollakin talvella.

        No rehellisesti pidänkin tortusts enempi kuin piparista...sitähän tarkoitit?

        Et välitä? Joo... siltä vaikuttaa..

        Mut I don't care:-)..lue piilomerkitys. ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe