Mitä teette itsenäisyyspäivänä?

Kaikysyäsaa

Oletteko yksin, oletteko nais seurassa/ mies seurassa, menettekö baariin, syömään...?

39

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vietän itsenäisyyspäivän kynttilän kanssa.

    • Töissä 7-19. Sit illalla lämmitän saunan ja oon muksuloitten kanssa.

      • Menee itselläkin töissä tämänkin vuoden itsenäisyyspäivä. Saanko kysyä, että ootko millä alalla töissä, jos säkin oot pyhänä töissä?


      • DarkFear kirjoitti:

        Menee itselläkin töissä tämänkin vuoden itsenäisyyspäivä. Saanko kysyä, että ootko millä alalla töissä, jos säkin oot pyhänä töissä?

        Valvontahommia...


      • v-suonvaris
        DarkFear kirjoitti:

        Menee itselläkin töissä tämänkin vuoden itsenäisyyspäivä. Saanko kysyä, että ootko millä alalla töissä, jos säkin oot pyhänä töissä?

        Niin ne vanhusten paskavaipat pitää vaihtaa itsenäisyyspäivänäkin. Hyvä niin.


    • ghjghjyks

      Nukutaan pitkään .Paistetaan ensimmäiset Joulutortut ja kahvitellaan , poltetaan kynttilöitä itsenäisyyden kunniaksi.

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Olen yksin koska olen kunnollinen mies.

    • Rutiinit toistuu..

    • crux

      Olen yksin ja itsenäinen. Kai minä parilla oluella käyn ja fiilistelen mukana vaikka olenkin ulkona kaikesta. Historia kuuluu kuitenkin myös luuserille. Lohduttaudun ajatuksella että sadan vuoden päästä ei kukaan edes muista että tämän niminen ihminen joskus elänyt.

    • Lepopäivä

      Skippaan linnan juhlat ja lepään. Joulukuun alku ollut melkoista hulabaloota...

    • tutuille.ailis.vaan

      maisterin ailan 32v menee tinderissä päivystämässä mutta uskon että korkeastikoulutetun maisterin luokse tulee päivän aikana ainakin muutamia miehiä jopa useampikin mies eli ailan päivä menee tinderissä ja palvellen miehiä jotka osaa naida en koskaan ala seurustelemaan

    • marjo.saa.kikkelii

      marjo 45v koulutettu nainen ja älykäs onko huomenna pääsiäinen kun munia erilaisia on paljon tarjolla nyt on marjolla varaa valita tinderimiehistä hih hi marjolla ei pulaa kikkeleistä

    • Retroilua-tiedossa

      Naisten seurassa menee.. Rouvat Nina Hartley, Silvia Saint sekä Gina Wild on lupautuneet mulle seuraksi.
      Elivät muuten 90-luvulla niitä parhaita vuosiaan, että tämä tiedoksi kaikille ikänatseille :)

    • kevytmeininki

      Kotona olen, en juhli sen kummemmin. Tänään join lasillisen kuoharia ja söin Suomi-suklaata.

    • hienoahienoa

      Meen ehkä salille ja varmaan käyn vanhemmilla syömässä. Kaipa niitä linnan juhlien pullamössö-ihmisten sekoiluja voisi myös seurata. Eipä paljoa kiinnosta tuo Suoli100-teema. Jos voittaisin eurojackpotissa, niin saattaisi kiinnostaa. Sitten olisi varaa vittuilla jännämiehille ja sinkkunaisille.

    • Enoleyksinäinensinkku

      Pikkujoulut, mennään hienoon ravintolaan syömään ja jatkoille parhaalle ystävälle 💕
      Ehkä kuoharia pari lasillista 🥂🍾🇫🇮💯

      • Enoleyksinäinensinkku

        Piti vielä sanoa että tänään on päivä jota kannattaa juhlistaa. Se on kovalla hinnalla ja monen hengellä aikanaan ansaittu. Kiitos että saan asua itsenäisessä Suomessa! Tämä on oikea juhlapäivä, ei mikään keksitty kaupallinen juhla.
        Meillä voisi olla asiat huonomminkin!


    • Nautin hiljaisuudesta. Tälläisenä päivänä ei oo pakko mitään.

      Vapaus on valinnanvapautta.

      • Paitsi laskupino muistuttaa, että miksi käkkii töissä tänäänkin... heh


      • Dissident kirjoitti:

        Paitsi laskupino muistuttaa, että miksi käkkii töissä tänäänkin... heh

        Muistuttaahan se. Mutta ne laskutkin ovat valintojen seurauksia. Pidän silti itseäni onnekkaana, kun saan viettää rauhallisen vapaapäivän.

        Tälläisinä juhlapäivinä kun se (rauhallisuus) ei työssäkään ole mikään itsestäänselvyys. Onko sun valvomossasi rauhallista vai kiireistä?


      • elisakettu kirjoitti:

        Muistuttaahan se. Mutta ne laskutkin ovat valintojen seurauksia. Pidän silti itseäni onnekkaana, kun saan viettää rauhallisen vapaapäivän.

        Tälläisinä juhlapäivinä kun se (rauhallisuus) ei työssäkään ole mikään itsestäänselvyys. Onko sun valvomossasi rauhallista vai kiireistä?

        Valintojahan ne... Hassua, että sitä haluaa maksaa kaikenlaisesta...jopa niitä veroja....

        Joo, ei se ole itsestäänselvää. Ei mikään ole..
        Kyllä täällä ihan rauhallista on. Katselin tuossa juuri paraatikatselmuksen. Noista armeijankavereista putoaa joka vuosi pois jotain ylpeyttä ja arvokkuutta... Missähän vaiheessa ne ajaa sellaisella Hoverboardilla sen katselmuksen läpi?


      • elisakettu kirjoitti:

        Muistuttaahan se. Mutta ne laskutkin ovat valintojen seurauksia. Pidän silti itseäni onnekkaana, kun saan viettää rauhallisen vapaapäivän.

        Tälläisinä juhlapäivinä kun se (rauhallisuus) ei työssäkään ole mikään itsestäänselvyys. Onko sun valvomossasi rauhallista vai kiireistä?

        "Mutta ne laskutkin ovat valintojen seurauksia."

        Just! Tästä mä jaksan aina valistaa laskuista valittavia ihmisiä. Mutku se elintaso, ja kun muillakin on, tai jos ei muilla niin sentään mulla.. :)


      • Dissident kirjoitti:

        Valintojahan ne... Hassua, että sitä haluaa maksaa kaikenlaisesta...jopa niitä veroja....

        Joo, ei se ole itsestäänselvää. Ei mikään ole..
        Kyllä täällä ihan rauhallista on. Katselin tuossa juuri paraatikatselmuksen. Noista armeijankavereista putoaa joka vuosi pois jotain ylpeyttä ja arvokkuutta... Missähän vaiheessa ne ajaa sellaisella Hoverboardilla sen katselmuksen läpi?

        Mun valvomossani on yleensä kiireistä tälläisinäkin päivinä. Siksi antaa arvoa hiljaisuudelle.

        Herää (kyyninen )kysymys, mihin tämänpäivän armeijan ylpeys ja arvokkuus edes on sitoutunut?

        Onko sillä oikean maanpuolustuksen kanssa mitään tekemistä? Vai patsastelun?


      • elisakettu kirjoitti:

        Mun valvomossani on yleensä kiireistä tälläisinäkin päivinä. Siksi antaa arvoa hiljaisuudelle.

        Herää (kyyninen )kysymys, mihin tämänpäivän armeijan ylpeys ja arvokkuus edes on sitoutunut?

        Onko sillä oikean maanpuolustuksen kanssa mitään tekemistä? Vai patsastelun?

        No täällä harras tunnelma, kun laitoin lällyjä soimaan, kun pujottelijan ketjuun tyrkkäsin yhden...

        Niin, tuollaisten paraatien pitäisi olla näytös siitä ylpeydestä ja mahtavuudesta... Kyllä niitten puheidenpitäjien täytyy olla ollut jonkinlaisessa nousuhumalassa niitä puheita keksiessään...

        Maitten puolustus varmaan nykyään tarvitsisi ennemmin tilitarkastajia, kuin rynnäkkökiväärimiehiä... Mitenkäs se meijän barrikadi? Pitiks meijän sellainen järjestää? Hä?


      • Dissident kirjoitti:

        No täällä harras tunnelma, kun laitoin lällyjä soimaan, kun pujottelijan ketjuun tyrkkäsin yhden...

        Niin, tuollaisten paraatien pitäisi olla näytös siitä ylpeydestä ja mahtavuudesta... Kyllä niitten puheidenpitäjien täytyy olla ollut jonkinlaisessa nousuhumalassa niitä puheita keksiessään...

        Maitten puolustus varmaan nykyään tarvitsisi ennemmin tilitarkastajia, kuin rynnäkkökiväärimiehiä... Mitenkäs se meijän barrikadi? Pitiks meijän sellainen järjestää? Hä?

        Nousuhumala on johdantoa oman äänensä kuulemisesta ja kiihottumisesta.

        Barrikadi? Kuulostaa kiihdyttävälle toiminnalle. Ja kun ei just tänään kehtais... ei kaipaa adrenaliinia eikä kortisolitason nousuakaan. Sulla on tosiaan liian rauhallista siellä, kaipaat jännitystä elämääsi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Nousuhumala on johdantoa oman äänensä kuulemisesta ja kiihottumisesta.

        Barrikadi? Kuulostaa kiihdyttävälle toiminnalle. Ja kun ei just tänään kehtais... ei kaipaa adrenaliinia eikä kortisolitason nousuakaan. Sulla on tosiaan liian rauhallista siellä, kaipaat jännitystä elämääsi.

        No nousuhumala, tai seksin jälkeinen euforiatila...kummassakin olotilassa saa loistavimmat ideat, tai ainakin ne silloin siltä tuntuvat....siksi kai juhannuksenkin jälkeen löytyy pari tyyppiä keskimäärin järven pohjasta kiuas selässä tai housut kintussa. Joku taas keksii avioitua seksikumppaninsa kanssa. (lue. heikko hetki)

        Aha, sun rauhaa ei saa häiritä kiihottamalla mihinkään vastuulliseenkaan toimintaan tänään.... No pitää odottaa parempi ajankohta...
        Joo, no mä haen jännityksen vaikka kaatamalla kahviin päiväyksen yli mennyttä maitoa....riittänee..


      • LinerT.2 kirjoitti:

        "Mutta ne laskutkin ovat valintojen seurauksia."

        Just! Tästä mä jaksan aina valistaa laskuista valittavia ihmisiä. Mutku se elintaso, ja kun muillakin on, tai jos ei muilla niin sentään mulla.. :)

        Herään aina silloin tällöin itse tähän todellisuuteen. Kun tulee valivalitettua sitä ja tätä menoa. Nehän on vaan omien valintojen seurauksia. Kuten miten haluaa asua. Ylivoimaisesti suurin menoerä. Sitten on nuo omalaatuiset harrasteet, joita ilman ei osaa olla.

        Mutta pitäisi olla onnellinen, että on mahdollisuus tehdä työtä, jolla rahoittaa se kaikki. Koska mitäpä mieltä siinä muuten olisi. Vaihtoehtona voisi tietysti olla pelkkä hyväntekeväisyys. Mutta onko pelkkä antamisen ilo pitkäkestoinen ilo?


      • Dissident kirjoitti:

        No nousuhumala, tai seksin jälkeinen euforiatila...kummassakin olotilassa saa loistavimmat ideat, tai ainakin ne silloin siltä tuntuvat....siksi kai juhannuksenkin jälkeen löytyy pari tyyppiä keskimäärin järven pohjasta kiuas selässä tai housut kintussa. Joku taas keksii avioitua seksikumppaninsa kanssa. (lue. heikko hetki)

        Aha, sun rauhaa ei saa häiritä kiihottamalla mihinkään vastuulliseenkaan toimintaan tänään.... No pitää odottaa parempi ajankohta...
        Joo, no mä haen jännityksen vaikka kaatamalla kahviin päiväyksen yli mennyttä maitoa....riittänee..

        Sun ideat kääntyvät muuten aina joko seksiin tai anarkiaan, lopulta. Mielenkiintoinen yhtälö, noinniinkuin kiltiksi ja kunnolliseksi oletetun miehen taholta.

        Joo, mun rauhaa ei kannata yrittää murtaa. Sen verta itsenäiseksi tässä on tullut, ettei enää onnistukaan niin helpolla tuo pään käännyttely. Edes loistavilla ideoilla. Eikä enää ole niin helposti manipuloitavissa:)

        Vanhalla maidolla tuskin saat ohimenevää kurahdusta kummempaa aikaan. Kokeilisit paisunutta jogurttitölkkiä. Taatusti botulismia paikallaan se:)


      • elisakettu kirjoitti:

        Sun ideat kääntyvät muuten aina joko seksiin tai anarkiaan, lopulta. Mielenkiintoinen yhtälö, noinniinkuin kiltiksi ja kunnolliseksi oletetun miehen taholta.

        Joo, mun rauhaa ei kannata yrittää murtaa. Sen verta itsenäiseksi tässä on tullut, ettei enää onnistukaan niin helpolla tuo pään käännyttely. Edes loistavilla ideoilla. Eikä enää ole niin helposti manipuloitavissa:)

        Vanhalla maidolla tuskin saat ohimenevää kurahdusta kummempaa aikaan. Kokeilisit paisunutta jogurttitölkkiä. Taatusti botulismia paikallaan se:)

        No anarkiasta niin tiedä, mutta eikös seksiin päätyminen ole terveen miehen merkki? Ja eikai se pois sulje kiltteyttä ja kunnollisuuttakaan? Kiva laji kiinnostaa aina...

        Höhhistä... Ja minä kun välillä koitan villitä vähän ees sua, ettet vallan jumahda niihin iäisiin kiireisiisi ja velvollisuudentuntoihin, tempaista edes ajatustasolla vähän irti, eihän täältä käsin kaikkeen pystyiskään...

        No varsinaisen jännityksenhän saa, kun päästää uhmakkaasti sen kurahduksen syyn ilmoille... Ei aina ihan varma ole siitä syystä... huikeanjännää! Rauhallisessa valvomossa on itsensä viihdyttäminen ja tarkkaavaisuuden ylläpitäminen haasteellista.


      • Dissident kirjoitti:

        No anarkiasta niin tiedä, mutta eikös seksiin päätyminen ole terveen miehen merkki? Ja eikai se pois sulje kiltteyttä ja kunnollisuuttakaan? Kiva laji kiinnostaa aina...

        Höhhistä... Ja minä kun välillä koitan villitä vähän ees sua, ettet vallan jumahda niihin iäisiin kiireisiisi ja velvollisuudentuntoihin, tempaista edes ajatustasolla vähän irti, eihän täältä käsin kaikkeen pystyiskään...

        No varsinaisen jännityksenhän saa, kun päästää uhmakkaasti sen kurahduksen syyn ilmoille... Ei aina ihan varma ole siitä syystä... huikeanjännää! Rauhallisessa valvomossa on itsensä viihdyttäminen ja tarkkaavaisuuden ylläpitäminen haasteellista.

        Onko miehelle seksi myös eräänlainen muusa? Entä jos pitkään on ilman, niin alkaako henkinen taantuminen?

        Olen itse asiassa työstänyt noita kiireitä ja velvotteita. Tarkoituksellista asioiden karsimista, aiemmasta poikkeavia ohjelmia, muutoksia rutiineihin. Ei ole niin ylikuormittunut olo. Siitä huolimatta olen saanut yöks-hommia siivottua pois alta. Pitää pöytää niinsanotusti hieman siistiä, ennen seuraavaa pitempää lomaa. Ehkä juuri siksi nyt ei ole tullut kovin heittäytyä mihinkään.... ettei lipsu lapasista koko homma.

        Sun jännityksenhakuisuudesta tuli mieleen. Olen alkanut pohtia myös tulevaisuutta. Että voisi tehdä jotain sellaista, mitä koskaan aiemmin ei ole tehnyt. Se vaatisi melkoista heittäytymistä ja todellista ajautumista ehkä heikoillekin jäille. Mutta se olisi eräänlainen valinta. Tehdä jotain ainutkertaista.


      • elisakettu kirjoitti:

        Onko miehelle seksi myös eräänlainen muusa? Entä jos pitkään on ilman, niin alkaako henkinen taantuminen?

        Olen itse asiassa työstänyt noita kiireitä ja velvotteita. Tarkoituksellista asioiden karsimista, aiemmasta poikkeavia ohjelmia, muutoksia rutiineihin. Ei ole niin ylikuormittunut olo. Siitä huolimatta olen saanut yöks-hommia siivottua pois alta. Pitää pöytää niinsanotusti hieman siistiä, ennen seuraavaa pitempää lomaa. Ehkä juuri siksi nyt ei ole tullut kovin heittäytyä mihinkään.... ettei lipsu lapasista koko homma.

        Sun jännityksenhakuisuudesta tuli mieleen. Olen alkanut pohtia myös tulevaisuutta. Että voisi tehdä jotain sellaista, mitä koskaan aiemmin ei ole tehnyt. Se vaatisi melkoista heittäytymistä ja todellista ajautumista ehkä heikoillekin jäille. Mutta se olisi eräänlainen valinta. Tehdä jotain ainutkertaista.

        No en voi sanoa kuin omasta puolesta, mutta mulle se on niin laaja käsite, että sitä on vähän jokapuolella... Se, että sitä focusoi jollekulle yhdelle eritoten on sitten oma juttunsa. Jos joku minulta voisi viedä seksin pois, varmaan kuolisin pystyyn. Se on osa mun persoonallisuutta ja saakelin tärkeä.

        No mullakin on mennyt elo vähän kädestä suuhun. Pikkujoulumaiset edustushommat vei kaksi viikkoa "tehokasta aikaa". Mutta antauduin silti hetkiin....sai kivasti makua ja väriä ajatuksiin. Korjasin tuossa liki kuukauden huonosti näkyneen televisiokuvankin vasta hiljan...olikin huikeaa katsoa televisiota pitkästä aikaa...

        Samoja olen miettinyt itsekin...Hommasin metsurivehkeet ja meinasin talousmetsiin mennä. Hirvittääkin pikkuisen, mutta toisaalta olo kuin pikkutytöllä uimahallissa...mieli tekisi juosta, mutta ei saa... Kyllä elämässä pitää olla haasteita, jotka haluaa, ei joudu ottamaan. Ne tuo energiaa.... (tyttömäistä energiaa???)


    • SoliterniuM77

      Yksin kämpillä. Pelaan videopelejä, katselen leffan tai kaksi, nukun, soitan kitaraa jne. Perussettiä. Joulukuun ja itsenäisyyspäivän kunniaksi pitänee kynttilöitä poltella myös. Parin viikon päästä vanhemmille joulunviettoon Lappiin.

    • Gnuk

      Lähen kohta leipomaan yhdestä kitaristista basistia... :)

    • lihavihatipunen

      Yksin kotona nautin vapaapäivästä. Ihanaa ku ei tarvi lähteä mihinkään ja saa olla tekemättä mitään "mainittavaa". Jaa no, joulukortit aattelin kirjoittaa tänään ku muuten ne jää. Tänä vuonna lähetän kortteja kun joka vuosi en sitä tee, fiiliksen mukaan ja ostin jo reilu kuukausi sitten kivoja kortteja.

    • Ätminki

      Ihan vaan kotona, laitin pizzan uuniin ja kävin hakee kaveille kaljaa kaupasta koska se ei saa koska sillä ei henkkareita. Sain siltä 40 euroa hakupalkkaa koska olihan siinä 12 kilsaa piti polkee fillarilla.

    • Kaisanoasaa

      Minä palstailen koska minulla ei ole läheisiä kenen kanssa viettää aikaa.

    • pettymyksiä

      Kävin tänään treffeillä naisen kanssa joka oli ihan liian kaunis/tasokas mulle.
      Huomasin kyllä jo treffien aikana että mulla ei ole minkäänlaisia tsänssejä häneen ja luuloni osoittautui myös oikeaksi koska hän poisti minut mätseistä treffien jälkeen.

    • Atm-tapaus

      Pyysin naista baariin kanssani mutta sain pakit. Olen siis yksin kotona tylsistymässä.

    • Itsenäisyyspäivä on vähän huono treffipäivä.

      "Tuletko viettämään itsenäisyyspäivää kanssani. Sytytellään kynttilöitä, käydään hautausmaalla itkemässä, katsotaan ikivanhaa sotafilmiä telkusta, jonka jälkeen siellä alkaakin koko illan kestävä kättelymaratoni."

      Keskustelunaiheita illan aikana: "Vai kaatui sinunkin isoisäsi veli sodassa?" "Olihan niitä vaihtoehtoja, mutta poliittisesti tilanne oli melko arka". "Sisällissodassa tapahtui julmuuksia molemmin puolin".

      Itsenäisyyspäivä on kenties poliittisesti kaikkein latautunein juhlapyhä. Mikäli ei ole tehnyt tarkaa poliittista taustatutkimusta treffikumppanistaan, ei itsenäisyyspäivänä kannata treffata. Mikäli satut olemaan kumppanisi kanssa erimieltä asioista, niitä haavoja ei paranneta koskaan, ei vaikka miten yrittäisit itse antaa anteeksi toisen väärässä olemisen.

      Itsenäisyyspäivänä leimahtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe